Jump to content

Probleme pornire mk2 1.3 nz


pavelboltasu
 Share

Postare recomandată

sal all

daca ma poate ajuta si pe mine cineva pls

am un golf 2 din 89 motor 1.3 multipunct tipul nz

am probleme la pornire cand este cald iar la rece daca i-l las pe contact (ca si cand ar avea bujie incandescenta)

am schimbat calculator aprindere bobina dupa care am constatat ca i-mi taie benzina

robotind pe langa ea i-am scos o mufa de la o termocupla (sonda racire lichid )care citeste temperatura motorului si o trimte in calculator ,iar calculatorul in functie de datele primite regleaza debitul de benzina

ex;scot mufa dau la automat bag mufa si porneste ,mai greu este adevarat

daca merg 30-40 km nu mai porneste pret de 30 min

am schimbat si termocupla de 3 ori nu aceea este cauza

daca cineva sa mai lovit de astfel de problema si ma poate ajuta primesc orice sugestie

mai putin pe cea cu vandut-ul ,nu merge nu o ia nimeni asa

ms all

aceata este termocupla de am pomenit

http://henst.en.alibaba.com/product/522129346-213150895/Coolant_Temperature_Sensor_025_906_041_A_for_AUDI_SEAT_VW.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba sonda respectiva, si eu am avut probleme de genul. cumpara ceva bun, nu ce gasesti cel mai ieftin, eu am schimbat 2 buc pana am gasit una ok. de atunci nu am mai avut probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci vezi debitmetru sau sonda lambda. eu eram aproape sa ii dau foc, dar dupa multi nervi merge ca albina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tocmai am schimbat si debitmetrul

sonda lambda ...cred ca mai repede nu ar mai merge rotund dar am sa incerc sa vad unde o gasesc la un dezmembrat

ms de idee

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Colegii,va rog ajutati-ma!

 

Pe MK1 am aprindere electronica confectionata manual si care este alimentata de la un releu (cum e cel classic de proiectoare) ,dupa ce masina a stat vreo 2 saptamani pe dreapta,a inceput sa-mi arda releul acesta,doar ca il arde aproape instant,il incalzeste instant... nu-mi mai da scanteie si nu-mi deschide electrovalva de pe carburator

 

Spuneti-mi va rog (urgent daca se poate) cum as putea anula aceasta aprindere sa o trec pe clasic,ce fire vin si unde... ce fire trebuie sa plece din bobina si unde?

 

Va rog frumos,maine dimineata as avea nevoie neaparata de masinuta,am programare la RAR si nu pot ajunge,deja am ars 4 relee,dintre care 2 romanesti unu BOSCH si unu HELLA,dar asta e... 

 

Multumesc anticipat dragi colegi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poi in mod normal pe bobina ai o masa si un plus de la contact care NEAPARAT sa nu se intrerupa in momentul cand dai la automat, daca + ul se intrerupe nu o sa ai scanteie.

 

Mai jos electrica de mk1.

 

 

78.pdf

79.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegii,va rog ajutati-ma!

Pe MK1 am aprindere electronica confectionata manual si care este

alimentata de la un releu (cum e cel classic de proiectoare) ,dupa ce

masina a stat vreo 2 saptamani pe dreapta,a inceput sa-mi arda releul

acesta,doar ca il arde aproape instant,il incalzeste instant... nu-mi

mai da scanteie si nu-mi deschide electrovalva de pe carburator

Spuneti-mi va rog (urgent daca se poate) cum as putea anula aceasta

aprindere sa o trec pe clasic,ce fire vin si unde... ce fire trebuie sa

plece din bobina si unde?

Va rog frumos,maine dimineata as avea nevoie neaparata de masinuta,am

programare la RAR si nu pot ajunge,deja am ars 4 relee,dintre care 2

romanesti unu BOSCH si unu HELLA,dar asta e...

Multumesc anticipat dragi colegi

Scuze pentru raspunsul intarziat,daca nu v-ati descurcat sfatul meu e sa-i anulati aprinderea,din bobina de la + (borna 15) merge firul la platina.

Si eu am fost nevoit sa-i anulez aprinderea manufacturata de curand...

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poi in mod normal pe bobina ai o masa si un plus de la contact care NEAPARAT sa nu se intrerupa in momentul cand dai la automat, daca + ul se intrerupe nu o sa ai scanteie.

 

Mai jos electrica de mk1.

Multumesc!

 

 

Colegii,va rog ajutati-ma!

Pe MK1 am aprindere electronica confectionata manual si care este

alimentata de la un releu (cum e cel classic de proiectoare) ,dupa ce

masina a stat vreo 2 saptamani pe dreapta,a inceput sa-mi arda releul

acesta,doar ca il arde aproape instant,il incalzeste instant... nu-mi

mai da scanteie si nu-mi deschide electrovalva de pe carburator

Spuneti-mi va rog (urgent daca se poate) cum as putea anula aceasta

aprindere sa o trec pe clasic,ce fire vin si unde... ce fire trebuie sa

plece din bobina si unde?

Va rog frumos,maine dimineata as avea nevoie neaparata de masinuta,am

programare la RAR si nu pot ajunge,deja am ars 4 relee,dintre care 2

romanesti unu BOSCH si unu HELLA,dar asta e...

Multumesc anticipat dragi colegi

Scuze pentru raspunsul intarziat,daca nu v-ati descurcat sfatul meu e sa-i anulati aprinderea,din bobina de la + (borna 15) merge firul la platina.

Si eu am fost nevoit sa-i anulez aprinderea manufacturata de curand...

Bafta!

 

Multumesc,nu am reusit,ieri dimineata nu a vrut sa porneasca nici cum,asa ca am fost nevoit sa abandonez,ma voi ocupa astazi de masina si voi lua in calcul si anularea aprinderii,cu toate ca mergea frumos cat a fuctionat.

 

Daca nu ma descurc revin,dar sper sa o rezolv.

 

O zi buna tutror si LA MULTI ANI celor ce poarta numele de Marin,Marian etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Aprinderea electronica nu prea are ce probleme sa-ti faca, cea pe platina face multe probleme, deci, cea electronica ramane acolo stabila si fara sa creeze probleme, (poate doar la cald, mai cedeaza bobina)

Specifica exact ce ai verificat pana acuma, si ce nu face exact, si cand. Eventual da-mi un telefon si explica-mi si poate-ti dau ceva idei (gasesti numarul in anunturile mele de dezmembrare)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!