Jump to content

Sfat cumparare Octavia 2 SH - pareri tehnice la obiect


sorin_balan
 Share

Postare recomandată

cristiansen077

Eu am avut octavia 2 rs, adusa din Germania, 2.0 tdi 170 cp (bmn) si avea injectoarele schimbate cu unele bosch in urma unui recall in service. O poti verifica la dealer. In bord avea 172000, reali vreo 230-240 k, dar functiona ireprosabil. Din cand in cand, datorita si softului upsolute (avea cam 200 cp), tb sa ies cu ea pe a1 pt regenerare. Sfatul meu este sa le eviti pe cele cu dpf...., eu am vandut o tocmai din cauza filtrului de particule, pe care nu am vrut sa l anulez. De asemenea sunt constient de faptul ca softul a micsorat intervalul de regenerare la 150 km parcursi in oras. Acum actuala masina mi se pare un tico (ca si putere) pe langa 2.0 tdi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum sa iei din Germania cu 172k si sa aibe 240k reali ? Atunci unde care e rostul sa bati atata drum, combustibil, timp, asigurari, numere, acte, inmatriculare, cand poti lua una deja din Romania cumparata de noua sau adusa de catre proprietar de vreo 2-3 ani pentru el (deci nu samsar - adusa recent, sau de 1 an)... ?

Am vazut pe youtube niste Octavii BKD interesante si cred ca renunt si la 2.0TDI. O sa mearga maine sa se uite la una 1.9TDI si sper sa fie ok. Era foarte tare cea de 140cp cu 6 trepte, insa decat sa bagi o multime de bani in ea in piese, mai bine mai lenta dar fara probleme.

Revin cu impresii pe maine seara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-1.9TDI (motor "sfant")

 

 

Ai grija si cu 1.9 TDI ca nu e asa sfant pe cum pare. La multe apare uzura la axul cu came dupa un rulaj 150k+ km (exista mai multe topic-uri deschise pe tema asta pe forum: http://vwforum.ro/topic/97496-axa-came-19-tdi/)si mai ales evita pe cat posibil codul de motor BXE, deoarece sunt mai multe cazuri pe forum de motoare crapate cu totul: http://vwforum.ro/topic/75123-gripare-motor-19-pd-tdi-105hp-bxe  (si mai sunt si alte topic-uri pe tema asta pe undeva)

Modificat de Laurentiu M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si sunt si MULT mai multe cazuri unde BXE n-are nici pe dracu. Sunt posesor de BXE si nici vorba de asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal ca sunt cazuri care merg bine-merci, eu doar am facut o avertizare despre defectele specificice la 1.9 TDI EU4, ca sa fie omul in cunostinta de cauza inainte de a cumpara masina. Eu personal cunosc o persoana cu 1.9 TDI BXE crapat si avea sub 200k km. A schimbat motorul cu totul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci cunosti unul si ai mai dat exemplu un thread unde s-au plans sa zicem 50. Oare cate a vandut VAG? Tu ai zis clar sa nu ia motoru asta. Masina se poate verfica inainte de cumparare. Eu o am de noua, intr-adevar varianta Facelfilt, fabricata in noiembrie 2008 - deci MY2009. Nu stiu daca astea de la facelift au fost mai ferite de problema dar tind sa cred ca motorul e acelasi ca la pre-facelift.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum ai lua-o e o problema reala si din pacate destul de grava la unele BXE-uri. Exista mai multe topic-uri pe vwforum pe tema asta (http://vwforum.ro/topic/35720-motor-dus-la-179000km/page-6#entry2567894) si chiar un poll (http://vwforum.ro/topic/118847-poll-motoare-tdi-cod-motor-bxe-sparte) precum si pe alte forumuri. Din nou, pt cineva care cauta o masina SH cu acest motor cred ca e folositor sa fie constient de problemele astea. Si cu asta...I rest my case :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt si multi cu motoare cumparate care nu au depasit 100000 de km asa ca surprizele in clasament mai pot aparea.

Modificat de teologul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristiansen077

Nu am spus ca am luat o eu, masina a fost adusa de afara si manevrata inainte sa ajunga la mine....eram al doilea proprietar in tara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum ai lua-o e o problema reala si din pacate destul de grava la unele BXE-uri. Exista mai multe topic-uri pe vwforum pe tema asta (http://vwforum.ro/topic/35720-motor-dus-la-179000km/page-6#entry2567894) si chiar un poll (http://vwforum.ro/topic/118847-poll-motoare-tdi-cod-motor-bxe-sparte) precum si pe alte forumuri. Din nou, pt cineva care cauta o masina SH cu acest motor cred ca e folositor sa fie constient de problemele astea. Si cu asta...I rest my case :)

 

E normal ca pe forumuri sa vezi masini care au probleme, oamenii vin aici si cer sfaturi. Nu e ok ca generalizati cu BXE-ul, daca faceti o medie din totalul motoarelor BXE vandute si cele crapate o sa vedeti ca BXE-ul este un motor fiabil..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stai linistit, ca nu toti vin pe forumuri sa se planga. altii nici nu stiu de internet. Numarul e mult mai mare. Acum ca o fi reprezentativ fata de numarul de masini vandute probabil doar vw stie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, BXE are o problema. Trebuie tinut cont, eventual facuta inspectia la axul cu came si cuzinetii arborelui cotit dupa achizitie.

este un coleg ce a facut operatia si la 100.000 km cuzinetii arborelui cotit erau terminati. De la acesti cuzineti ce se gripeaza apare problema cu motoare BXE sparte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau poate de la lipsa pintenilor de pe cuzinetii de la biela? BJB -ul ii are...

Modificat de radioman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu asta, insa cuzinetii se rotesc in lagare doar cand se gripeaza arborele, asa ca si cu pinteni, tot s.ar roti cand se gripeaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din etka reiese ca sunt aceiasi cuzineti la BJB, BXE, BKD, etc (blocurile de 1.9 si 2.0 )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, asa e Andrei, m-am uitat si eu ulterior, sunt 045 105 701 C. Culmea, informatia mi-a fost furnizata chiar de unul din mecanicii mai experimentati de la Skoda, care nu prea facea greseli. Incerca sa aiba o explicatie dupa un motor schimbat  din cauza unei biele iesite prin bloc... :icon_confused: Totusi, daca cuzinetii sunt aceiasi, de ce apare problema la BXE?

Modificat de radioman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

habar n-am. Se specula ca de vina ar fi gaurile de ungere din arborele cotit, care au fost majorate la un moment dat la BXE. parca citisem pe un forum strain treaba asta, cu poze de la o analiza la un motor spart, comprat cu arborele venit intru-un motor nou

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ETKA zice ca e acelasi arbore la BJB, BKC, BXE, BLS - 038 105 021 S pana in 2006, si cu Q dupa aceasta data...Eu raman la parerea ca Octavia 2, chiar si cu BXE-ul cu care eu am trecut de 200 Tkm, mergand pe autostrada tare uneori, ramane o masina care la banii dati este o afacere nu tocmai rea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, intretinuta corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavia 2006, 1896cmc, 105cp, bxe, este euro 4 sau euro 3? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Euro 4

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut.

 

aveti idee unde pot vedea planul de revizii la o Skoda Octavia 2 diesel?

vreau sa cumpar una SH peste 150k km, si as vrea sa vad cam ce trebuia schimbat pana acum, si ce urmeaza a fi schimbat.

 

multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te duci cu VIN-ul (seria de sasiu) la o reprezentanta Skoda si intrebi .

Dar in principiu fara o relatie acolo aceste informatii nu se dau decat proprietarului masinii .

Spor la verificat .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca masina e aproape de tine, ai vazut-o si e ok din toate celelalte puncte de vedere, cand te duci la service pentru verificare, banuiesc ca nu o cumperi fara o verificare in service, intrebi si acest aspect.

In prezenta proprietarului ti se comunica si aceste informatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!