Jump to content

Sfat cumparare Octavia 2 SH - pareri tehnice la obiect


sorin_balan
 Share

Postare recomandată

cristiansen077

Salut, desi credeam ca nu voi mai ajunge sa imi achizitionez o skoda, dupa experienta cu Octavia 3 si Octavia 2 Rs tdi, se pare ca, din considerente practice (portbagaj mare ) si pt ca nu mai vreau combi, am vazut si mi a placut o Octavia 2 Fl (care mi se pare urata comparativ cu celelalte 2 detinute), motorizare 1.8 tsi dsg. Masina are carte service, km 160k, an 2010, unic proprietar, achizitionata din Romania. La ce anume ar tb sa fiu atent, ce pb au aceste masini, dc au...in afara de consumul de ulei. Mentionez ca intentionez sa ajung cu ea la reprezentanta pt o verificare. Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Depinde cum a fost întretinută dar 160k nu sunt putini pentru .Ro. Si nu cred că nu e alergata , pentru ca nu e o motorizare pentru pensionari. Oricum o iei imi pare a fi un downgrade fata de ce ai avut. La Dsg ai cuplul limitat la 250 Nm deci caii o sa ii vezi în ture mai inalte. E alegerea ta dar eu dupa doua Skoda as cauta altceva..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristiansen077

Crede ma ca era inghesuiala mare in C, cu doi copii din care unu mic..., plus ca pozitia in scaun, datorita si pb mele cu spatele, cu tot cu perne de aer si reglaje, era foarte ciudata ( scaune mici, tari, etc). Este alergata, dar are totul la zi, plus ca arata si merge ok. Vroiam C5 dar are portbagajul mic pt cat de mare este masina, plus ca cele aduse au km foarte multi. Alte variante cu portbagaj mare nu am gasit si nu am vrut passat tdi cu dpf, vectra c, mazda 6, acord, mondeo...plus ca am fost limitat de buget, adica maxim 8000. Nu stiu ce alta masina as fi putut lua, care sa indeplineasca cerintele mele: portbagaj, automata si xenon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sautare. de doua saptamani sunt proprietarul unei Octavii 2, motorizare 2.0tdi, BKD. Din pacate totul a fost pe repede inainte si nu am avut timp sa ma doocumentez temeinic. Vroiam sa va intreb daca pe acest model sunt prezente aceleasi probleme la mototarele de 2.0tdi ca si la Passat, adica pompa de ulei si bineinteles injectoare(daca sunt Siemens). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai probleme cu injectoarele la BKD sunt Bosch cu pompa de ulei nici asa, DPF nu ai e ok motorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Loterie e cu chiulasa. in rest e bun motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e bine. M-am linistit. Da, intradevar am ciupita garnitura de chiulasa, da un pic de ulei pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma refer la faptul ca motoarele produse pana la o anumita data ( parca sfarsitul lui 2007) au avut in echipare niste chiulase mai sensibile care dupa un anumit numar de km pot sa dezvolte fisuri (nu e obligatoriu) astfel aparand consumul de antigel. In rest BKD-ul nu are treaba cu injectoare, pompa de ulei, pompa de motorina si alte nebunii.

Modificat de cristi511
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Super tare. Se pare ca, cu toate ca am luat-o se pare ca am putin noroc!

Atunci, apa, paie si bataie(km)!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristiansen077

Am luat o pana la urma. Combinatia 1.8 tsi plus dsg este de nedescris, masina pare racheta pe langa fosta. Imi place, sper sa nu am probleme cu ea....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa speram. ai 2 puncte problematice pe masina... adica motorul si cutia. ....  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristiansen077

Am citit pe aici inainte de a ma decide..., vom vedea ce ne rezerva viitorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bucur ca esti încântat de ea. Sa o stapanesti sanatos. Fa-i o revizie sa fi sigur ca e totul ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristiansen077

Multumesc pt urari, Vali...urmeaza sa i fac revizie, ultima o are acum 10000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul e fain. Eu n-am avut probleme cu el in 4 ani, dar are si de vreo 4 ori mai putini km decat al tau. DSG7 este cam problematic dar probabil a avut ceva ambreiaje schimbate in 160k.

Modificat de Iulian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este o regula ca fiecare DSG7 sa aiba "ceva ambreiaje schimbate" in 160.000 km?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar o presupunere de-a mea. Nu stiu sincer pe nimeni care a luat DSG7 de nou si nu a schimbat ambreiaje in primii 30-40k km. In 2011 cand am cautat pe forumuri, multi proprietari de DSG7 m-au sfatuit sa nu aleg cutia. Poate cele produse acum sunt mai fiabile.

Modificat de Iulian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se schimba ambreiaje si la O3 dsg si la seat dsg deci sunt mai fiabile cele produse acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu nevoie de un sfat.Am gasit o Octavia cu motor de 1.6 FSI cu DSG, an 2005.Stiu ca la acest motor distributia este pe lant,dar cutia este OK? Cum as putea sa verific daca cutia schimba bine?Masina are sub 100000km.Am auzit ca acest motor ar fi problematic,e adevarat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde ai vazut-o? Ai vreun link. Nu cred ca e DSG, cred ca e tiptronic 6 trepte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://olx.ro/i2/?category=5

Uite linkul

Scuze sunt pe mobil si nu prea ma descurc,dar sigur e Dsg.E Skoda Octavia 2.

Am o poza.

Aici.post-43515-0-91958400-1441297563_thumb.j

Modificat de geapsy1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar o presupunere de-a mea. Nu stiu sincer pe nimeni care a luat DSG7 de nou si nu a schimbat ambreiaje in primii 30-40k km. In 2011 cand am cautat pe forumuri, multi proprietari de DSG7 m-au sfatuit sa nu aleg cutia. Poate cele produse acum sunt mai fiabile.

Fratele meu are O2 FL 1.4 DSG7 de 5 ani și are aproape 80k. Singura problemă este că la prima schimbare la rece din a 2-a în a 3-a are o trepidație/smucitură, dar nici asta tot timpul. Și face de mult așa. Probabil o nesincronizare a cutiei cu motorul la rece în primele 20-30 sec.

Dacă vă uitați în statistică jumătate nu au probleme cu DSG7. E adevărat că cealaltă jumătate (în care se încadrează și fratele meu) au probleme de la mici la foarte mari. Cui îi merge bine nu pierde vremea să se laude.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea are 160800, am luat o la 160 k, un singur proprietar. Pana acum nu a avut probleme cu ea, iar mie mi se pare super ok, fata de 5g tronic de la mercedes ul detinut anterior, care de asemenea este o cutie ok. Pana acum nu am observat sa aiba zgomote la schimbarea vitezelor sau sa smuceasca. A doua nici nu imi dau seama cand schimba, adica de la viteza foarte mica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!