Jump to content

Sfat cumparare Octavia 2 SH - pareri tehnice la obiect


sorin_balan
 Share

Postare recomandată

 

P.S. : Daca stie careva germana sa-mi dea link cum se cheama verificarea de la DEKRA, germana mea este aproape 0 ...

 

Salut,

 

Despre testul la Dekra uite ce a scris colegul Bwwlan in postul acesta: http://vwforum.ro/topic/84391-vreau-sa-cumpar-un-b8/page-24#entry2097668 si acesta: http://vwforum.ro/topic/5222-cumparare-masina-din-germania/?view=findpost&p=2198608 

Modificat de Laurentiu M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti ! 

Sunt si eu in cautarea unei Skode si mi-ar prinde bine ajutorul vostru . Nu am avut pana acum nimic din grupul VAG, caut o berlina neagra spatioasa , A4 si Exeo de ex. mi se par cam stramte in spate unde eu am nevoie de confort, mi-au ramas ca optiuni Octavia II si Passat. Am ales Skoda pentru ca imi place mai mult estetic si mi se pare mai simpla ca masina  dar si pentru faptul ca pretul unei Skode mai noi este similar cu un Passat cu o vechime mai mare si ma intereseaza oarecum si valoarea de revanzare.  Mi se pare ca o Octavia II neagra e si foarte eleganta / business , spatioasa, cost de intretinere ok si se poate vinde ulterior destul de rapid . 

Desi suna banal din tot ce am cautat eu am doar 2 optiuni mari si late : 

1. Skoda Octavia  , 1.6 TDI, Euro 5, bine dotata dmpdv , km cam multi, pret putin peste bugetul meu , proprietarul zice ca primit-o la un schimb acum 2 ani, ca de atunci este proprietar in carte si ca a mers cam 15-20 k km cu ea de cand o are , acum a luat un passat de la un prieten ca era sa-l piarda la leasing si ca vinde Skoda dar ca lui ii placea mai mult Skoda ,era mai inalta, trage mai bine, etc. cam aiurea explicatiile 

2. Skoda Octavia , 1.4 TSI ,122 cp, mai putini km, pret mai ok, DSG 7  insa locatia si proprietarul ei ma pune serios pe ganduri. Am sunat sa intreb unde pot vedea masina si cand mi s-a dat locatia mi s-au aprins niste beculete, masina se afla pe blvd. timisoara in capat de tot pe dreapta unde sunt multe ateliere auto , eu am un prieten cu sediul acolo si merg frecvent la el si vad ce se intampla prin curte, masini aduse de afara, majoritatea busite , sunt reconditionate acolo de arata ca noi si sunt puse la vanzare . M-am dus anyway sa vad ce zice omul, facea pe necunoscatorul total, ca masina e f buna, ca mergem la reprezentanta la Brady fara probleme, ca se poate verifica istoricul si reviziile, ca mai lasa si la pret , are o mica infundatura sub sigla din spate de la portbagaj dar insesizabila si un stop putin crapat la o margine . 

 

Amandoi erau foarte deschisi privind mersul cu masina la reprezentanta , la masini de generatia aceasta se mai pot face manarii ? Adica stiu ca o carte de service se cumpara de la vitan si de niste stampile faci rost fara probleme , ma gandesc ca baietii aia care fac zeci de masini pe luna ( majoritatea vag )au o retea bine pusa la punct . Ma gandeam sa ii propun sa mergem in alta parte , pe centura la PB V , e mai ok asa ? Mi se pare suspect si ca cea pe benzina a fost adusa in dec. si acum o vinde, cand l-am intrebat daca se ocupa cu asta a zis ca nu , dar s-a ivit o ocazie la un beetle si ca acum o vinde pe asta ca ii mai raman niste bani etc. Omul vinde masini de mult timp, are mai multe anunturi pe numarul ala de tel . , etc. 

Ma incanta foarte mult acel DSG, ma gandeam sa merg totusi cu ea la o verificare completa la PB sau la Avia , sau daca recomandati voi altceva, daca baietii zic ca e totul ok si ca masina corespunde cu istoricul si toate cele , nu prea are ce sa fie dubios, ca o fi fost trasnita pe vreo aripa sau ceva chiar nu ma intereseaza, ideea ea sa stiu si eu :)

 

O alta chestie : cel cu dieselul mi-a zis ca urmatoarea distributie se face la 210.000 km , ca asa e la motoarele astea noi common rail. la benzina tipul asta nu a stiut ce si cum se face . 

 

Multumesc anticipat si sorry pentru long post ! 

Modificat de tak30ver
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia sasiu la amandoua verifica istoricul si vezi care cum sta fiecare la km , cea pe benzina parca are farul din partea pasagerului inlocuit dar poate inseala calitatea pozelor fa o testare la Avia ,PBN etc te costa ~150 ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Polo GTI 1.6 16 V

referitor la distributie asa e. eu am 2.0 common rail si am intrebat la reprez. Skoda cand trebuie schimbata distributia, mi-au zis la 210.000.

mi-au si aratat in programul lor,  la tipul meu de motor era schimbare la 210 k

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, multumesc pentru sfaturi. Dupa ce iau seria de sasiu cum fac sa o verific? Dau mail la service? ma duc acolo si platesc vreo taxa ? stiu ca pare stupid, dar nu am mai facut asta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, am găsit o Octavia 2 1.9tdi 105cp din 2007, 55000 km reali (o cunoștință), cu motor BXE și reviziile făcute la timp. Din ce-am citit pe net BXE ar cam fi cu probleme, dar s-au și vândut multe. Aveți BXE fără probleme? Voi ce părere aveți, s-o iau sau să n-o iau? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am BXE din noiembrie 2008, o2fl, 120k km fara probleme, schimbat doar consumabile si recent distributia.

Modificat de bZ1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E buna masina, atentie la taxa auto, sa nu ai surprize  ca n-ai bani sa o inmatriculezi, e posibil sa nu aiba taxa platita.

 

In functie de dotari/defecte/costuri remedii / masina aia necesita obligatoriu distributie chiar daca are 55  000km, macar cureaua, desi e recomandat tot  eu as zice un pret de minim 6000 euro, daca e sub sau maxim 6000 euro as cumpara-o fara sa stau mult pe ganduri. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distribuția a făcut-o recent, are taxa plătită, dotări elegance, pachet drumuri grele, vrea 7000e. Merită?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca arata bine si nu necesita investitii…cam da !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca e cu probleme motorul ala , mai bine imi dai mie numarul lui ca il sun eu si o cumpar de proba :) . Glumesc, eu cred ca as da banii aia, daca te razgandesti let me know, caut si eu tot o octavia 2 . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu tot respectul, aici nu e aria de publicitate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat-o  :icon_thumright:  Mașina nu necesită decât o verificare la o scurgere de ulei în dreptul unor furtune de lângă compresor.. nu știu exact dar mecanicul din service spunea că nu-i neapărat o chestiune foarte nasoală, dar s-ar putea să coste (un furtun am înțeles că e 400ron). A mai lăsat proprietarul 150 de euro că avea și niște zgârâieturi de cheie. O singură chestie mi se pare un pic ciudată, sau poate n-oi fi eu obișnuit cu ea: mi se pare că în trafic, în a1-a dă un pic în nas dacă n-o accelerez mai tare. În rest trage ok, din ce-mi aduceam eu aminte că ar trebui să tragă 105cp diesel. Să fie de la șofer sau poate fi ceva mai nasol gen cutie sau ambreiaj?

 

b5HS62p.jpg

 

txeERz3.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la motor e. Asa e la toate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

http://ww3.autoscout24.de/classified/267313434?asrc=st|as

 

Ce parere aveti de masina urmatoare ?

Am fost azi si am vazut-o dar sunt un pic dezamagit, compartimentul motor era foarte foarte prafuit, la fel si interiorul masinii,

ca si cum s-ar fi mers pe ceva drum de tara ...

Motorul trage intr-adevar extraordinar dar era putin condens pe furtunul care vine din turbina. E normal sau e problema ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...s-a sters...postat gresit

Modificat de sorindf2001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

compartimentul motor era foarte foarte prafuit, la fel si interiorul masinii,

 

 

 

Asta e motiv sa nu cumperi o masina?Mai bine la samsari unde sunt toate lucioase

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am vazut o transpiratie de ulei la furtunul care alimenteaza turbina cu ulei. Am dus o la mecanic care m a asigurat ca nu este nicio problema. Nu este o scurgere, fisura sau altceva. Cat despre motor, vorba lui DANIM, preferi motoarele siliconate de la samsari? Daca motorul este curat nu ai cum sa observi eventuale scurgeri, elemente schimbate, etc. Plus ca nu prea sunt adeptul spalatului motorului la cata electronica au in ele. Prefer sa l suflu la vulcanizare pana se duce grosul si asta e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca uitatit unde se afla masina, Germania nu Romania...motorul si interiorul nu se umplu de praf/noroi/jeg mergand pe strada...faptul ca este jegoasa mie imi sugereaza ca masina a fost folosita pentru munca pe cine stie ce santiere sau coclauri...deci "intretinuta", proprietarul n-a dat 2 bani pe ea, macar s-o spele odata pe luna, ca-l costa 10 E si sa dea cu o carpa pe capacul la motor ca si asta dura vreo 5 minute.... in plus, are 2 poze la anunt si nici alea prea clare cu toate ca pe siteul ala 5 poze se pot pune gratuit, deci mai intrau inca 2 poze cu interiorul+1 cu motorul sau cum vroia el si nu costa nimic. Cine vrea sa ma contrazica in legatura cu cele spuse de mine in legatura cu aspectul masinii, sa-mi ceara si postez poze cu motorul masinii mele care n-a vazut niciodata spalatorie si arata fix cum era cand am cumparat masina, curat, fara praf in exces, noroi sau alte nebunii, putin stropit in partea din fata cu ce se da pe strada pentru ca sa nu inghete, o solutie cara ramane alba pe plasic, nimic tragic sau inestetic.

 

Inca o chestie, pentru cine nu stie...in Germania, cand masina ajunge in service, la reprezentanta ( cei care au grija de lucrul lor, acolo merg cu masina la revizie), motorul, plasice, furtune se curata de orice si la sfarsit siliconeaza...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar nu te a contrazis nimeni. Daca tu zici ca motorul este plin de noroi, inseamna ca asa o fi, mai ales ca nici in romania, oricat de jegoase sunt strazile, nu iti umpli compartimentul de mlastina. Daca ai suspiciuni, nu o lua. Oricum ne intrebi ce parere avem si dup aia te certi cu noi :))

Modificat de aTThEEnd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ca ar merita sa-ti raspund dar, ideal ar fi sa intelegi despre ce este vorba in discutie si apoi sa te arunci cu raspunsul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fii mai relaxat, serios!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si in Romania la revizie se curata capacul motorlui si furtunele, am mai evoluat si noi, cel unde am fost la ultima revizie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut, am gasit si eu o Skoda Octavia pe OLX:

 

http://olx.ro/oferta/skoda-octavia-2-face-lift-1-8-tsi-ID3IjoH.html

 

M-ar interesa si pe mine o parere despre pret vs optionalele pe care le are masina, si o parere despre motorizare.

KM sunt reali ,dar nu a facut reviziile la reprezentanta, erau prea scumpe.

Multumesc!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!