Jump to content

Probleme referitoare la funcţioarea electrovalvelor N75 şi N18


Trutan Darius
 Share

Postare recomandată

Vezi că am comis o eroare, am scris N75 in loc de N18, am corectat. Scuze de inducere in eroare. Momentan nu pot analiza, mâine am mai mult timp, până atunci fa cum am scris in postul de mai sus cu corectura de rigoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă cu vacuum permanent moare motorul este  din cauză că este recircularea prea mare. Cauza este exterioară EGR, dar ajungem şi acolo. 

Acum hai să o luăm mai sistematic să nu ne scape ceva.

1. Verifică furtunaşele de vacuum după schema de mai jos

AVF vacuum.pdf

2. Verifică dacă furtunaşele care pleacă din electrovalve şi merg în filtrul de aer sunt libere (sufli în ele şi trebuie să treacă aerul), doar N18 şi N75 au aşa ceva, N239 are inclus un filtru de aer în corpul ei

3. Verifică dacă după pornirea motorului clapeta de pe admisie (este în corpul EGR) se deschide complet, iar la oprire se închide apoi se deschide.

4. Fă un log în mers pe 3-10-11, dar corect, adică să ai cel puţin o repriză de accelerare în tr. 3 de pe la 1600-1700 rpm şi să ţii acceleraţia la podea nemişcată până ajungi spre 4000 rpm

5. Fă cele două loguri în BS011 şi BS003 cu o durată de măcar 40-50 secunde.

 

După ce parcurgi etapele exact în ordinea de mai sus şi revii cu logurile vedem ce mai este de făcut. Ar fi bine să faci rost de un manometru de vacuum (poate fi şi fără pistol (pompă) de vacuum, doar manometru, dacă este şi cu pompă de vacuum şi mai bine). Ar fi de mare folos să ai aşa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Cred că ai o problemă de vacuum. Logul în mers este inutilizabil fiind făcut în limp mode.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

opleistul32

Am pus manometru la pompa tandem si e pe verde. Check engine nu e aprins, nu am erori pe ecu, dar e puturoasa rau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

@lupo_bv, te rog frumos ajuta-ma!!!

Am verificat vacuum - OK, test presiune pe admisie - Ok, nu pierde nici vacuum, nici (teoretic) boost. Turbina schimbata cu una reconditionata, de 2 ori intr-o luna. Pe banc dezvolta presiunile specifice celei originale de pe motorul 2.0, 125kW, cod BMR. 

N75 schimbat, MAF si MAP schimbate noi, DPF schimbat, distributie si accesorii schimbate complet, ulei, filtre, sonda lambda, pe originale toate. 

Dupa 6-7 secunde in 3200rpm intra in limp.

Alte erori pe ECU, in afara de limp mode, nu sunt. 

In mers, ECU cere un boost de 2500 mbar, si primeste 1500 mbar. 

Pe BS44, duty cycle la clapetele de turbionare din galeria de admisie raman constant la 5% (idle si in mers) si clapeta racitorului de gaze e pe 0.0 permanent. 

De ce ai nevoie ca sa ma poti indruma in ce directie sa investighez? ,... Eu nu mai am idei! IMG_20240408_193832.thumb.jpg.f4cecbfff7c502045cac4cdfd65252c9.jpg

Imaginea este in idle

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru inceput fa o pereche de loguri  (vezi topicul de mai jos), apoi posteaza-le pe topicul cu loguri, o să mut și postarea asta tot acolo. După aia mai vedem.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!