Jump to content

consum si comportament ciudat BXE


B0GD4N
 Share

Postare recomandată

Mecanic se face colegu,din pinionul axului cu came,mai e nevoie si de chei nu numai de vag

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Razvan_SPD

    12

  • B0GD4N

    8

  • Cowboy

    5

  • DoCGarage

    5

Reinviind un topic mort de 2 ani, cred totusi ca e important de lamurit inca un aspect pe care eu l-am observat la masina mea. Exista posibilitatea sa sara cureaua un dinte fara sa fi fost desfacuta vreodata? (distributie neschimbata - ~72000km) Intreb asta pt ca de pe la 55000km cred, motorul are un mers mai ciudat, mai neregulat, sunetul din fata capotei pare a fi acelasi, dar din masina e diferit fata de cum era - acum se aude motorul mai infundat, iar intre 1000-1500RPM se simte cum trepideaza mai mult decat inainte si are un sunet mai gros ca inainte (nu bate, nu nimic, doar e mai gros decat inainte). La ralanti, are momente cand sta la 900RPM si momente cand merge pe la 875RPM cred, poate si putin sub aceasta valoare. E normal sa difere ralanti-ul? (in toate situatiile vorbind de motor cald - 90 grade) Cand merge la 900RPM are trepidatii diferite - merge usor neregulat, iar atunci cand merge la 850-890RPM merge foarte bine, foarte lin. Mi se pare foarte ciudat...la un semafor sta la 900...dupa 5 minute la alt semafor sta la 875 sau pe acolo..si tot asa :)

Poate are cineva o explicatie, un raspuns..poate a mai intalnit asta

Modificat de RzzV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

distributia - e posibil (nu cred ca e in cazul tau)

comportament - ar fi indicat de facut niste log-uri ,dar  asa la "prima impresie" cred ca ai un EGR defectuos / murdar .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci e posibil și sa sară cu un dinte fără sa fi fost umblat la ea. Consumul a rămas aproximativ același, deși uneori la ralanti are 0,6 fata de 0,5 înainte, dar nu mereu. Cu a/c la maxim pe căldură mare urca pana la maxim 0,9 ca și înainte. E normal sa fluctueze ralanti-ul de la o oprire la alta? Dacă stau cu el pornit și nu accelerez cum se pune, asa sta. Adică la aceeași turație. Însă după mers/oprit pe loc/mers își schimba uneori turația la care sta la ralanti. Alte păreri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Dupa revizia de azi in care mi s-a spus ca distributia nu poate fi verificata, dar inainte sa intreb ceva de asta, mi-a recomandat clar sa schimb distributia la maxim 5 ani/120000km. Iar m-a bagat in ceata. In cartea masinii apare clar 150000km fara limita de timp! Mi-e clar ca nimeni nu stie exact la cati km sau la cat timp trebuie inlocuita distributia la BXE-uri, dar ma intreb oare de ce la unele scrie in carte 120000, la altele 150000? I-am spus domnului ca nu doresc sa schimb distributia azi, dar am ramas cu un semnul intrebarii iar, apoi intrebandu-l daca o poate verifica vizual, mi-a raspuns sec ca nu exista asa ceva, se schimba si punct, nu poate fi verificata deoarece e multa mizerie acolo, etc.. - atunci ma intreb de ce mai scrie in cartea de service a masinii ca la 90000 si 120000 se verifica vizual starea curelei dintate, iar la 150000 se inlocuieste cureaua? (apoi, la 300000 scrie ca se inlocuieste si pompa de apa si inca ceva parca)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba mecanicul.

Se verifica relativ usor, se demonteaza capacul de sus al distributiei (2 suruburi) si se inspecteaza vizual cureaua pentru crapaturi.

 

Incepand cu My Year 2007 cureaua la BXE se schimba la 150.000Km, ce este inainte de 2007 se schimba la 120.000Km.

Cred ca am pus pe undeva pe forum si extras-ul din ELSA in sensul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci fără limita de timp. Oricum mașina face 5 ani în toamna, dar mi se pare absurd ca la o reprezentanță skoda sa nu aibă habar oamenii despre cum se verifica cureaua dințată și despre perioada la care se schimba.

Nu prea am ce mecanic sa schimb, nu am unul anume la care merg, ci de fiecare data la altul, sperând ca într-o zi unul din ei va știi sa îmi spună de la ce provin anumite zgomote și comportamente ciudate ale motorului în mers. Pana acum toți ma considera nebun și spun ca motorul meu merge mult mai frumos decât altele, dar pe mine nu ma încântă asta, ci vreau sa știu de ce suna altfel, ca înainte nu suna asa și știu bine asta pentru ca am mașina de noua.

Modificat de RzzV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!