Jump to content

avansul la motoare pe benzina


TedyBear
 Share

Postare recomandată

  • 1 month later...

Help..am vrut de curind sa umblu la avans si surpriza: delcoul e complet intepenit, n-am reusit sa-l urnesc nici fortindu-l sa iasa cu presa de impins pistonul de frina in etrier. Aveti idee, se mai tine corpul delcoului in altceva decit acea limba cu surub? sau a mai patit cineva asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

frigei niste ciocane usor la baza si tragel in sus sa iasa de pe pinion!nu am mai patit insa probabil s-o fi 'sudat'! eu am patit la fel cu electromotoru si am bagat o surubelnita solida la imbinare si l-am scos pana la urma!totusi de ce vrei sa il dai afara?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu voiam sa-l invirt, dar cum nu se lasa, urmatorul pas era sa-l ridic sa se dezlipeasca... :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte de ciocane sau alte scule incearca sa pui niste spray de desfacut suruburi si lasa-l un timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte de ciocane sau alte scule incearca sa pui niste spray de desfacut suruburi si lasa-l un timp.

De asta am uitat.... :D Tnx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am schimbat tecile injectoarelor si o-ring-urile si a trebuit sa imi reglez din nou avansul (teaca si o-ring-urile exterioare le schimbasem de acum vreo 2 saptamani la injectorul 1, nu reusisem si o-ring-ul mare dintre injector si teaca). Ma avertizase mecanicul care mi-a reglat data trecuta avansul ca dupa ce le schimb trebuie sa trec pe la el sa-mi regleze avansul din nou (tragea aer, foarte putin, pe langa ele).

Cum am constatat ca avansul nu e bine reglat: am facut un test, in treapta a 2-a am accelerat-o pana peste 5000 RPM (la 5800 e puterea maxima) si pe la 5400 a avut un hop, exact cand vroiam sa schimb in a 3-a.

A doua zi am testat din nou, si am constatat ca intre 5400 si 5800 RPM au fost 2-3 hop-uri. Asa ca am trans pe dreapta, am marit un pic avansul (rotit in sens invers acelor de ceas distribuitorul) si am refacut testul. De data asta a tras constant pana la 5800 cand am schimbat treapta. M-am declarat multumit.

E corect ce spun?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect XANu varianta cu spray am uitat-o :D daca nu ai spray incearca mai rudimentar cu lichid de frana!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 years later...

ma poate ajuta cineva cum se regleaza avansul la un 2 16v gti.mersi mult.

apropo are momente can in 5000 de ture nu mai trage.

stie cineva un mecanic un mecanic priceput la golfuletul meu.?

ma poate ajuta cineva cum se regleaza avansul la un 2 16v gti.mersi mult.

post-110322-0-04088600-1344773691_thumb.

Modificat de if16gti
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi sa nu fie cumva pompa de benzina. Simptomul e mai apropiat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

reglare avans static

am recuperat niste leduri dintr-o lanterna mai veche (sunt bune si de alea din brichete) si dupa ce am ars cateva  :D (din indisponibilitatea rezistentelor, nu aveam nimic mai mare de  400 ohm), am pus o rezistenta de 4,7K (cam mare, = lumina mai slaba) si am reglat avansul la un motor 1.6 EW

post-104305-0-85029300-1383487574_thumb.post-104305-0-34053700-1383487569_thumb.

se scoate capacul de vizitare al volantei, se invarte motorul pana semnul de avans de pe volant e in dreptul semnului de pe carcasa ambreiajului post-104305-0-58274900-1383487772_thumb. ,se leaga ledul cu firul de minus(-) la borna de semnal a bobinei de inductie, firul de plus (+) la baterie, se pune contactul si se invarte de delcou (in prealabil slabita piulita de blocare, rotirea acestuia nu trebuie sa opuna rezistenta, eventual "ajutata" cu un pic de WD40 sau similare) IN SENS ORAR pina se aprinde ledul . de preferat, aceasta miscare inainte-inapoi, se va face de mai multe ori, pentru a fi siguri ca ledul se aprinde mereu in aceeasi pozitie a delcoului . se strange piulita de blocare si gata   :icon_thumleft:  (e valabil si pentru delcouri cu platina si cu senzor hall)

 

pentru cei cu vederea buna si mai multa rabdare, daca in prealabil, marchezi semnul cu markerul cu vopsea alba sau lipit pe el o fasie de staniol, se poate porni motorul si cu ajutorul luminii ledului (trebuie cautat unghiul de vizualizare) se poate vedea "avansul" . de preferat intr-un loc mai intunecat/umbros, nu sub lumina solara directa . a nu se intelege ca se va vedea ca lampa strobo .

 

acest reglaj nu e 100% precis ca cel cu lampa strobo ,dar sigur mult mai precis decat cel "la ureche"  :D

aici puteti vedea rezultatul obtinut de mine, verificat apoi cu lampa .

http://www.youtube.com/watch?v=63dFyXtBLOo&feature=youtu.be

Modificat de floro_st205
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!