Jump to content

cat bea Skoda voastra ?


boyzstuff
 Share

Postare recomandată

Drum Craiova-Bucuresti:

- pe benzina, in limitele legii - 11%;

- pe GPL, aproximativ in limita legii pina la Pitesti, iar A1 in jurul a 200 km/h aratati de GPS, mult mai sus pe bord - 15,6%;

- pe GPL, dus intors, AC tot timpul, fara a trece de 110 la dus, aglomeratie mare la intoarcere aproape tot drumul (a fost un tir rasturnat pe A1) - 14,2%.

Drum dus-intors Craiova - Bran prin Pitesti, cu urcare pe munte pe drumuri forestiere 10 km cu consum instantaneu in permanenta la 40-42%, fara AC, pe GPL - 13,2%

Consumurile sunt cele indicate de calculatorul masinii, pornind de fiecare data cu resetare in statia de alimentare in ziua plecarii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

1.6 mpi se comporta cam asa:

-in oras la taxi : 9 - 10 l la suta . cu clima poate ajunge si la 13( depinde cat stau prin standuri)

-in afara cam 8 -8.5 (110-140km/h) si 6.2 daca ma duc ca pensionarii

-mixt ? nu stiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

In ultimul an consumul mixt al OT 1,6 benzina a fost de 7,45l masurat la pompa si calculat pana la a sasea zecimala.Ma refer la masina mea si nu generalizez pentru ca nu cred ca e corect.Asta vara am avut un consum pe M2 mai mic decat o OT 1.9tdi 101cp resoftata la 140 cp pe o distanta mai mare de 3000 de km, la aceeasi V medie de 52km/h.Am putut mentine aceasta viteza medie pentru ca am circulat doar jumatate din drumuri prin oras.In comparatie, nu stiu cum 1,9tdi a mentinut aceasta viteza medie circuland peste 70% din timp prin oras.Cred ca gresim cand generalizam si consideram ca toate masinile consuma la fel si ca intotdeauna o masina pe motorina consuma mai putin decat una pe benzina.

Preturile la carburanti au depasit orice limita.(in ianuarie 1 l CO95 era 4,1 RON si in decembrie se cumpara cu 4,96 ron).Este greu sa gasesti o metoda eficace de protest impotriva acestor cresteri de pret artificiale, dar macar trebuie incercat.Pentru ca nu imi place sa umblu cu maruntis in buzunar voi incerca sa nu vizitez nicio benzinarie in ianuarie.Sper.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt mine consumul la 1.8T mi se pare pomana...5.8% la 100km/h intr-o masina de 150CP pe benzina cu motor turbo e aproape incredibil,pana la 140km/h consumul e sub 7%

in oras daca se circula decent ia in jur de 10% si urca sus cand traficul devine cosmar

consumul mi-a scazut simtitor de cand folosesc ulei Liqui Moly,inainte pe Aral si Castrol sub 6.5 nu vedeam niciodata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ti se pare prea putin chiar si pt gepeleu' tau?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am zis ca pret /km. Ar trebui sa ai consum de ~5.5 la 120-130km/h extraurban sa comparam...

Dar sa scoti sub 6% cu motor de 1.8 e deja poveste.

Deabia extraurbanul dat de fabrica pt 1.8 TSI/160CP se duce la 5.5 dar nu e ce ai tu...

De asta ma miram de ce spui tu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu crezi...asta e :somnmare:

facuta pe 14 feb 2010

dsc00112xj.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Modificat de Ambivalent
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Skoda mea are urmatoarele consumuri

urban, drumuri scurte - 11.7

urban/extraurban 50/50 - 9.5

mai mult extraurban - 7-7.5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut 4780 km in concediu. Consum 5.0 cu aer conditinot la viteza de 120 km/h; 4,6 cu AC rareori. Drum de autostrada pana in susul Italiei si inapoi pt concediu. Pe dreumurile Romanicai scade consumul la mersul legal. Totul la un ALH. V-am pupat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Skoda Octavia 1 2004 ALH

Urban: intre 5 si 8 %

Extraurban: 4,5 si 6 %

Cel mai putin scos de mine 3,6% (fara clima) extraurban am mers aproximativ 15 Km cu 80km/h in viteza a 5-a.Am o imagine facuta cu Iphone-ul cu putin timp inainte-scuzati degetul :icon_thumright: .

post-73978-0-65577300-1312118532_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi nu vedeti ca este un topic dedicat motoarelor pe benzina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,scuze n-am mai citit scrisul mic... :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Urban 8% , Exterior 7% , pe un drum de 300 mile ( aprox 500km) facuti in mare parte pe autostrada la 120 km/ora mi se pare cam marisor consumul exterior , am avut un Opel Astra G 1.7 DTI din 2001 ..cu acela chair aveam 4.5 -5 % in afara. Masina merge ok , sensorul temp motor e bun, sunt curios alti posesori de batranele ca amea cat au consumul, banuiesc ca intre cei 110 cai ai mei de pe motorul ASV si 90 de pe motorul ALH nu ar trebui sa fie un consum atat de evident nu? ba in afara eu ar trebui sa am un consum mai mic .

Modificat de Glacius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar daca e vechi topicul, este de actualitate, pentru comparatii.

Daca vrei sa-ti cumeri o Skoda, consumul poate fi un criteriu in a alege una.

Conteaza foarte mult la consum conditiile de trafic rutier

Aglomeratia (accelerarile, decelerarile), anotimpul, presiunea din pneuri, modul si abilitatea fiecaruia in a conduce.

De ex, la drum liber, o calci desi vezi ca peste cateva sute de metri urmeaza o curba in care trebuie sa reduci viteza. Iesi din curba, accelerezi. Pierdere de combustibil.

-------

Octavia 1 (1.9 TDi, ASV, an 2004, 110 cp): Urban cca 8%. Extraurban, 4,7 - 5,8 %, in functie de talpa. Daca se merge lejer, cu viteza legala de 50, respectiv 90 km/h, consum putin sub 5 l. Fara a fi subturata. Viteza a 3-a este ok, nu a 4-a in localitati.

Depinde si de motorina.

Daca ai ghinionul si pui ceva prost, consumul creste, inevitabil.

Deci totul e relativ, iar media ar fi de cca 5,5 l in cazul meu, chiar daca prodcatorul imi da 4,6.

Poate cu motorina din Nemtia, nu de la noi.

Daca drumul din afara localitatilor este drept si plan, fara aglomeratie in trafic, consumul este de cca 4%, dar fara accelerari inutile, la o viteza constanta de cca 80-100 km/h, in viteza a 4-a.

Viteza a 5-a creste consumul. Sau daca o folosesti la viteza asta, inseamna ca mergi subturat.

Indiferent de conditii, mentineti turometrul undeva la 2200 rpm, pentru protejarea turbinei.

Drum bun!

Modificat de Topp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt in Anglia ..Shell cred ca au motorina ok..ma gandesc. Ma uitam la consumul mixt si mi arata 40 mpg adica 5.8 l/100 km cu converterul asta http://www.fadainc.com/mpg_100l.html . Daca e bun converterul inseamna ca 5.8 l/100 km am avut si mi s a parut mie mai mult . Sunt curios daca la tine consumul instant cand o calci urca la 12l/100 km in a 3 a si a 4 a . Am mers cu 120 km/ora in a 5 a la 2500 rpm daca bine tin mitne..deci mai bun consum ca asta nu exista :) ..

Cred ca opelul astra G imi lua 5 in oras atunci.. :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt posesor de TDi de multi ani.

Personal nu recomand viteza a 5-a daca mergi cu sub 120 Km/h. Viteza a 5-a o folosesti pe autostrazi, dar vei avea un consum mai maricel, la peste 120 km/h. Este firesc.

Da, consumul instant poate urca la 15% sau mai mult pe moment, .apoi cand decelerezi sau daca ai panta (coborare ), vei avea consum infim, chiar zero pe acea portiune de drum, deci calculatorul masinii face oricum o medie per general si tot acolo ajungi. Pentru ca orice suis are si coboras.

Personal nu alimentez de la Shell, deci nu pot comenta calitatea combustibilului de la ei.

Oricum, daca esti in Anglia, presupun ca poti alimenta aproape de oriunde, cu incredere. La noi se fura, se adauga, metodele-s diverse, s-a discutat asta mereu, cu exemple clare.

Un combustibil prost inseamna consum mai mare, chiar putere scazuta a motorului.

5,8% este un consum ok la viteze de peste suta.

==========

Pentru mai multe detalii , poti cauta posturile lui ,,Al Bundy'', el chiar stie multe.

Modificat de Topp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt un cunoscator, insa tin sa te contrazic legat de ceea ce ai spus :) ..cum poti sa ai un consum mai mare in a 5 a fata de a 4 a ? scrie clar si in carte ca fiecare viteza superioara aduce un consum mai mic.. poate n ue asa o dif mare intre a 4 a si a 5 a ..ca intre 1 a si a 2 a ..samd. In a 4 a la 120 km/h ai 3000 rpm..mi se pare normal ca de la 90 km/ h in sus sa pui a 5 a .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa lasam si pe altii sa se exprime vizavi de cele ce-am spus amandoi.

Vorbim acum de folosirea vitezelor a 4-a si a 5-a, cand si cum....e de discutat.

Uite, am deschis un nou topic pe aceasta tema.

Sper sa na lamurim acolo.

Modificat de Topp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost de citeva ori cu masina in Turcia (~1800km dus + 1800km intors) si de fiecare data mergind cu ea incarcata cu bagaje si 4 persoane, am mers in a 5-a, cu peste 130km/h. Oriunde prindeam drum drept mergeam cu 150km/h, iar pe autostrazile din turcia am mers chiar si cu 170km/h. De fiecare data consumul a fost de 6,1 - 6,2 l/100km.

Anul asta am fost in Bulgaria (~650km dus + 650km intors), masina fiind incarcata doar cu 2 persoane. Doar pe autostrada din Romania am mers cu 100km/h si in rest am tinut masina in a 4-a cu viteze de pina in 90km/h. In general am mers cu 80km/h. Consumul la dus fost de 4,7 l/100km, iar la intoarcere cum am prins aglomeratie prin Romania am scos 5,2 l/100km.

In rest, prin Romania, cum conduc destul de agresiv ca tot timpul sunt grabit, consumul extraurban variaza intre 5,5 l/100km si 6 l/100km. Tot timpul folosesc si a 5-a. Doar cind nu sint grabit folosesc maxim a 4-a si atunci scade consumul pe la 5,2 l/100km. Mai putin de atit, scot doar atunci cind urmaresc special acest scop, cum a fost cu drumul de Bulgaria.

Cel mai putin am scos o singura data 3,6 l/100km pe o distanta de 100km ca am prins drumul gol si ma intorceam de la munte, deci mai mult coboram. Atunci am mers cu maxim 60km/h si am inncercat sa scot consum mic ca nu mai aveam motorina in rezervor ca sa pot ajunge pina acasa. De atunci, nu am mai reusit sa scad sub 4,5 l/100km ca nu am mai mers niciodata chiar asa de incet.

Modificat de florin71_skoda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal ca daca o calci in a 5 a ai la 150 km/h 3000 rpm + si incarcat , scoti un consum mai mare decat cu a 4 a la 90km unde ai pana in 2500 rpm .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect.

Turatia cu cat este mai mare, consumul este mai mare.

Am deschis un topic nou in legatura cu folosirea vitezelor a 4-a si a 5-a.

Din pacate, sunt acolo unii useri care scriu aiureli, de dragul de a scrie.

Cineva spune de exemplu, ca el merge cu viteza de 100 km/h, la turatie de sub 2000 rpm.

Astazi am verificat: la 100 Km/h, turatia ajunge la 2800 intr-a 4-a.

Modificat de Topp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde ce motor ..la 1.9 cum avem noi in a 5 a la 100 km/h se poate sa fie undeva la 2000 rpm, eu am kilometrajul in mile fiind in anglia si m i e un pic greu sa tot echivalez. Cu cat e motorul mai mare la capacitate cubica cel putin la dieselurile care le am mai avut eu ..cu atat mai mici sunt rpm la viteze mai mari ..implicit poti merge cu o viteza mai mare avand un consum mai bun. Cu diesel opel astra G diesel 1700 cc aveam 2000 rpm in a 5 a undeva in jur de 80km/h ..pe cand la asta 1.9 daca nu ma insel in a 5 a la 2000 rpm am 100-110 .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca folosesti treapta a 5-a la viteza de cca 100 Km/h, mergi subturat.

Faci economie, dar iti bati joc de turbina si asta te va costa mai mult la un moment dat.

Cand motorul este cald deja, folosesti treapta care iti asigura viteza necesara la minim 2200 rpm.

Asa e la mine, asa folosesc masina si nu am probleme.

Mai clar: Daca merg intr-a 4-a, ajung la cca 2800 rpm la cca 100 km/h.

Daca drumul permite, cresc viteza, la peste 120 km/h, si merg cu a 5-a.

Astfel turatia este mentinuta undeva la peste 2200 rpm mereu si consumul devine acceptabil.

Dupa cum am mai spus, turatia mare cere un consum mai mare.

Despre consum vorbim.

Indiferent de situatie, cand motorul este cald, turatia nu trebuie sa scada, indiferent de treapta de viteza, sub 2200 rpm. Asta pentru protejarea turbinei.

Modificat de Topp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!