Jump to content

Audi A5 - 2.0 TFSi - 211CP


Alexx_22

Postare recomandată

Masina este superba! :icon_thumleft: Sa o folosesti cu placere si fara probleme.

La ce foloseste grila din dreapta schimbatorului?

De ce spune lumea ca are Climatic? Eu vad un Climatronic Single Zone, ma insel?

Climatronicul afiseaza toate informatiile pe un display sau mai multe (A6 C5 are trei) , iar climaticul nu are display. Sub capota si in bord au aceleasi "matze" dar formele fatetelor sunt diferite.

Link către comentariu
  • Replies 79
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Alexx_22

    28

  • ANdi B.

    9

  • Megatron

    4

  • Rave

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Masina este superba! :icon_thumleft: Sa o folosesti cu placere si fara probleme.

La ce foloseste grila din dreapta schimbatorului?

Climatronicul afiseaza toate informatiile pe un display sau mai multe (A6 C5 are trei) , iar climaticul nu are display. Sub capota si in bord au aceleasi "matze" dar formele fatetelor sunt diferite.

Multumesc.

Grila? Te referi la acele linii, 3-4 langa schimbator? Daca da, la BMW tot asa aveam iar in carte scria sa nu le acoperi sau sa bagi monede, era ceva legat de temperatura interioara.

Poate fac rost de o carte A5 in Ro sau En, DE nu ma ajuta cu nimic :(

Pai la A5 diferenta este ca nu are display langa buton de rece/cald +/- si imi arata gradele ,modul auto sau cat de tare merge , pe display-ul cel mare, mmi.

Am sa fac o poza...

Momentan faptul ca are Bluetooth , ma ajuta mult, este foarte practic.

post-31006-0-25918600-1350193581_thumb.j

Modificat de Alexx_22
Link către comentariu

frumoasa masina, sa te bucuri de ea fara probleme! Cu ceva munca si cheltuiala ii poti face cateva upgrade-rui care i-ar prinde bine, insa partea care conteaza cel mai mult este ca mecanic este intr-o stare foarte buna si ca ai garantia km, restul le poti face in timp!

Link către comentariu

Pai la A5 diferenta este ca nu are display langa buton de rece/cald +/- si imi arata gradele ,modul auto sau cat de tare merge , pe display-ul cel mare, mmi.

Am sa fac o poza...

Mie imi arata doar cand modific ceva, timp de aproximativ 5 secunde. Tie iti arata tot timpul?

img2978cq.jpg

Link către comentariu

Pai la A5 diferenta este ca nu are display langa buton de rece/cald +/- si imi arata gradele ,modul auto sau cat de tare merge , pe display-ul cel mare, mmi.

Am sa fac o poza...

Mie imi arata doar cand modific ceva, timp de aproximativ 5 secunde. Tie iti arata tot timpul?

img2978cq.jpg

Imi apare si alea 5 sec si imi apare l

Link către comentariu

Mie imi arata doar cand modific ceva, timp de aproximativ 5 secunde. Tie iti arata tot timpul?

Atasez si cateva poze. Imi arata mare, pe display cand schimb de la 22-la 23C de ex, insa ramane permanent, langa ceas, iar temperatura de afara, o arata pe BC.

post-31006-0-93585000-1350246111_thumb.j

post-31006-0-35679100-1350246135_thumb.j

post-31006-0-29642800-1350246142_thumb.j

post-31006-0-11407200-1350246150_thumb.j

post-31006-0-05147900-1350246160_thumb.j

post-31006-0-73443300-1350246167_thumb.j

post-31006-0-92227200-1350246175_thumb.j

Link către comentariu

Prima problema :)

Am fost la spalatorie si am observat ca pe la geamuri, la ambele usi , cum te uiti spre usa , partea din dreapta a geamului, a intrat putina apa...!

O avea nevoie de cheder nou? Sau ...?

post-31006-0-96979800-1350384425_thumb.j

Link către comentariu

Am avut pana am schimbat numerele, o data inscrisa in alta tara si fiind un SH, m-a anuntat , garantia de 12 luni nu va mai fii valabila.

La ploaie nu intra apa, insa la spalatorie la jetul ala , a scapat apa.

LE: Ceva destul de important, dupa VIN apare codul 0G7 tiptronic !!?!!

Insa pe wiki am gasit asta:

A5 2.0 TFSI (155 kW) 2008– 6-speed manual, multitronic

A5 2.0 TFSI quattro (155 kW) 2008– Coupé: 6-speed manual, 7-speed S tronic, 6-speed Tiptronic, 8-speed Tiptronic

Sportback: 6-speed manual, 7-speed S Tronic

Cabriolet: 7-speed S Tronic, 8-speed Tiptronic

A5 2.0 TFSI 2008–2011 1,984 cc (121.1 cu in) I4 turbo (CDNB)

A5 2.0 TFSI, 2.0 TFSI quattro 2008– 1,984 cc (121.1 cu in) I4 turbo (EA888) (CDNC)

iar la mine la decodare VIN apare codul de motor CDNC

Ma lamureste cineva?

Modificat de Alexx_22
Link către comentariu

Daca in Drive cand accelerezi masina pastreaza turatia constanta dar viteza creste e multitronic. In Sport cutia alege niste rapoarte prestabilite si se comporta asemanator cu o cutie conventionala.

Link către comentariu

asta e nasol imi pare rau. Dute la dealer pbn si vezi ce are sigur se poate rezolva.

LE: apropo ce cod are cutia ta?

Modificat de ANdi B.
Link către comentariu

asta e nasol imi pare rau. Dute la dealer pbn si vezi ce are sigur se poate rezolva.

LE: apropo ce cod are cutia ta?

Cod cutie LKV cu vin dec. de la gabi pe topicul dedicat.

Link către comentariu

Conform VIN-ului cutia e tiptronic nu multitronic.

LE: pe net pare a fi multitronic dupa cod, D-zeu sa le mai inteleaga, un lucru e cert, daca nu simti nici o "smucitura" cand schimba treptele atunci ai multitronic.

Modificat de kadettro
Link către comentariu

Iesi pe strada, tot e noapte si liber, lasa cutia in Sport, apasa acceleratia si vezi ce se intampla cu turatia, ramane constanta sau urca pana aproape de rosu, coboara dupa ce schimba etc. :D

Link către comentariu

Pe Sport s-ar putea sa fie alta mancare de peste ca are alt program, trebuie testata pe Drive.

Modificat de kadettro
Link către comentariu

Rave , dacă e pe sport , urca... Se duce spre roșu !

Gabi pe topicul dedicat , a decodat vin ul iar codul motor pare sa fie de la 2tfsi quattro , (cdnc)eu nustiu de nici un quattro pe masina mea , de aici si treaba cu tiptronic.

Am luat si eu o masina ... Habar nu am ce cutie am :( , mda...!

Le: Joi merg pana la midocar Otopeni si iau si A5 ul sa vad ce zic băieții de acolo.

Modificat de Alexx_22
Link către comentariu

Habar nu am ce cutie am :( ,

Ce conteaza daca merge bine? Mai vezi odata in Drive daca face la fel (eu credeam ca schimba la fel in ambele, dar ca la alta turatie... :( )

Link către comentariu

Cer scuze pt "poluarea" topicului, dar poate ma lamureste si pe mine cineva.. Care dintre cele 2 (multitronic, tiptronic) e mai ok ca si performante ( ex. Drag)

Link către comentariu

Cam așa este !

O accelerezi si de ex, de la 40km pana la 80-90km , nu am văzut sa se miste acul la turatii .

Sper ca nu am luat teapa cu multitroniul asta ...

Link către comentariu

Parerea mea ca trebuia sa fi studiat mai bine pana sa fi cumparat aceasta masina.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!