Jump to content

Fabia cu motor 1.2 HTP


scaevola
 Share

Postare recomandată

Pey, cred ca o sa fac si o poza maine la capac, sa o pun pe aici, sa zica si altii ce parere au, ca eu unul nu stiu ce sa cred.

Hai mah va rog frumos uitati-va pe capace si spuneti-mi si mie daca ati tras vreo concluzie referitor la presiunea in pneuri la 195/50/15. Multumesc.

M-am uitat pe capac si asta este pentru 180/60/14:

Masina neincarcata:

-Fata (KPa/bar): 220/2.2

-Spate: 210/2.1

Masina plina:

-Fata: 230/2.3

-Spate: 280/2.8

Pentru cauciucuri mai mari (195/50/15), valorile sunt:

Masina neincarcata:

-Fata (KPa/bar): 210/2.1

-Spate: 220/2.2

Masina plina:

-Fata: 230/2.3

-Spate: 280/2.8

Valorile mentionate mai sus sunt pentru vara (conform manual Fabia, pag 191 si 194), pentru iarna valorile trebuie sa fie mai mari cu 0.2 bar

Pentru unitatile de masura si alte conversii se poate folosi tabelul de aici:

http://www.chromatography.co.uk/Techniqs/O...er/Pressure.htm

:scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 500
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • BogMW

    28

  • DRAPAR

    25

  • bebeko

    24

  • stefan_ieu

    20

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mda. Pey valorile pe care le-a spus mcer sunt cele pe care le-am observat si eu, dar si eu am gindit exact ce a zis si toni, ca sunt foarte mari. In fine, daca asa scrie...

Cum nu pot sa umflu si sa dezumflu rotile de fiecare data o sa bag 2.2 la fata si 2.4 la spate, ca o medie, asa. Voi ce ziceti ? De obicei suntem 2 persoane usurele si ceva toale, cumparaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda. Pey valorile pe care le-a spus mcer sunt cele pe care le-am observat si eu, dar si eu am gindit exact ce a zis si toni, ca sunt foarte mari. In fine, daca asa scrie...

Cum nu pot sa umflu si sa dezumflu rotile de fiecare data o sa bag 2.2 la fata si 2.4 la spate, ca o medie, asa. Voi ce ziceti ? De obicei suntem 2 persoane usurele si ceva toale, cumparaturi.

EU le tin

-Fata (KPa/bar): 220/2.2

-Spate: 210/2.1

95% din timp sunt singur sau maxim 2 persoane in masina, fara bagaje. NU are nici un sens sa ma zguduie niste cauciucuri beton pe spate pe gropile din Bucuresti. :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara

-turatie ralanti fara AC cca 800 chiar putin sub, iar cu AC cca 950 rpm

-o usoara trepidatie se simte uneori la ralanti dar parca nu asa accentuata cum spui tu

Exact la fel si la mine.

Inseamna ca eu am o problema. Turatia la mine la relanti, cu motorul cald este sub 750 rot/min, probabil undeva pe la 720-730, nu pot sa aproximez exact cu ochiometrul. La turatia asta mi se pare normal ca tremura masina, mai ales ca este si motor in 3 cilindri.

Are cineva idee ce se poate face? Probabil ar trebui sa ma duc in service, fiind in garantie, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o Ibiza cu motor de tot in 3 cilindri 1.2 12 V . La cald motorul sta in 625-650 rpm iar cu aerul conditionat cam in 800 rpm. Asta iarna cand am fost cu ea in service ( avand probleme cu caldura ... nu baga) le-am zis si de chestia asta cu turatia cam mica , ca tremura un pic motorul ( si scaunul din dreapta ) iar raspunsul, in urma scanarii , a fost ca totul este OK si asa trebuie sa stea cam in 650-700 rpm la cald . Eu zic sa te duci totusi sa ii intrebi pe cei de la Skoda, poate or fi ceva mai priceputi ...

In ceea ce priveste presiunea in pneuri ... aviz celor care isi iau masini noi : printre primele lucruri care trebuie sa le faca e sa verifice presiunea din roti pentru ca astia din reprezentante sunt plecati rau. Asa cum scrie Mcer mai sus la 185/60/14 trebuie sa am 2.2 pe fata si 2.1 pe spate ... dar am plecat de acolo cu 2.6 pe toate rotile. Bineinteles ca fiind prima masina noua pe care o am pe mana, si citind prin forum ca oricum amortizoarele dupa standardele UE sunt mai dure, am zis ca e normal sa simt toate pietricelele ... Pana am facut primii 1000 de km si am catadicsit sa verific si eu presiunea sa vad daca pierde vreunul ...

Ciao

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ceva ciudat la chestia asta cu turatia la relanti. Fiind acelasi tip de motor, gestionat de acelasi calculator, mi s-ar parea normal ca toti sa avem aceeasi turatie. Masinile sunt noi, cel putin la mine asta a fost turatia de la inceput, nu s-a modificat in timp. As intelege sa fie ceva diferente intre Ibiza si Fabia (poate motorul de Ibiza sa fie setat un pic mai sportiv?) dar nu diferente intre Fabii.

Poate ca turometrele nu indica la fel sau nu citim noi bine? 1000 rot/min sunt divizate in 4 (pe turometrul meu), deci 750 rot/min sunt la a treia diviziune. La mine sta acul putin sub a treia diviziune, deci turatia ar fi aprox. 720-730 rot/min.

Revin si spun ca la turatia asta imi vibreaza scaunul din dreapta bine de tot, ceea ce nu poate sa fie normal. Imi imaginez ca la faraonu', cu 100 de rotatii mai putin, senzatia este si mai accentuata.

Diferente ar putea sa mai apara eventual din carburantul folosit (eu folosesc IMotion de la OMV).

Vially si Vicu au masinile mai noi decat a mea, cu 3, respectiv 2 luni. Oare sa fi schimbat Skoda softul in aceasta perioada, de voi nu aveti aceasta problema?

Altceva, poate ca ar putea fi o bujie care nu functioneaza bine in regim de turatii joase? Asa ceva este depistabil cu Vag-Com-ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mii de scuze. greseala e a mea si e gogonata. intr-adevar, diviziunile pe turometru fiinde 250 rpm, la mine sta la ralanti pe la 730-750 iar cu AC sta putin peste jumatatea distantei dintre 750 si 1000 rpm (850-900 ?) cand am citit am fost dus cu sorcova si am considerat diviziunile de 200 rpm. cat despre vibratii la ralanti sunt neglijabile, nicidecum sa tremure scaune sau alte necazuri. benzina, de cand am luat masina folosesc doar de la OMV de 95 fPb. in acest week-end fiind in teleorman la plimbare nu am avut la dispozitie OMV si am bagat de la Petrom sperEuro (ma rog, chestia aia la vreo 27800 lei/l). am completat cca 23 l pana la plin si am mi s-a parut o diferenta considerabila in bine. de la alexandria pana la macin(tulcea) cca 330 km am scos un consum, dupa calculator, 4.9 %. media a fost de aproape 70 kmh ptr ca eu rar ma duc peste 100 kmh afara si max 60 in localitati. in masina, eu sotia si copilul personal de 4 ani + max 40 kg de bagaje. o fi bine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mii de scuze. greseala e a mea si e gogonata. intr-adevar, diviziunile pe turometru fiinde 250 rpm, la mine sta la ralanti pe la 730-750 iar cu AC sta putin peste jumatatea distantei dintre 750 si 1000 rpm (850-900 ?) cand am citit am fost dus cu sorcova si am considerat diviziunile de 200 rpm. cat despre vibratii la ralanti sunt neglijabile, nicidecum sa tremure scaune sau alte necazuri. benzina, de cand am luat masina folosesc doar de la OMV de 95 fPb. in acest week-end fiind in teleorman la plimbare nu am avut la dispozitie OMV si am bagat de la Petrom sperEuro (ma rog, chestia aia la vreo 27800 lei/l). am completat cca 23 l pana la plin si am mi s-a parut o diferenta considerabila in bine. de la alexandria pana la macin(tulcea) cca 330 km am scos un consum, dupa calculator, 4.9 %. media a fost de aproape 70 kmh ptr ca eu rar ma duc peste 100 kmh afara si max 60 in localitati. in masina, eu sotia si copilul personal de 4 ani + max 40 kg de bagaje. o fi bine?

Consumul tau mi se pare foarte bun, mai ales ca masina a fost si semi-incarcata. Probabil ca ai mers si destul de constant, fara accelerari bruste si a fost drumul liber.

Ref. turatie, nici o problema, m-am gandit ca s-ar putea sa nu citim cu totii la fel turometrul din graba, de aceea am pus si poza, ca sa avem un punct de referinta comun.

Deci pana acum situatia este:

-eu si Vicu 730-750 rot/min;

-Vially "cca 800 chiar putin sub";

-Faraonu' (cu Ibiza) 625-650 rot/min.

Mai este cineva cu 1.2 HTP, sa ne dea si datele lui?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mah, nu uitati ca la rece se tureaza un pic mai tare motorul de socul automat, asa ca luati si voi turatia dupa ce mergeti si intra in regimul normal de functionare, nu imediat ce ati pornit motorul. Eu maine cind ma intorc de la facultate ma mai uit odata la turatii si va anunt ce si cum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mah, nu uitati ca la rece se tureaza un pic mai tare motorul de socul automat, asa ca luati si voi turatia dupa ce mergeti si intra in regimul normal de functionare, nu imediat ce ati pornit motorul. Eu maine cind ma intorc de la facultate ma mai uit odata la turatii si va anunt ce si cum.
toate observatiile le-am facut cu motorul "la cald"
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mah, nu uitati ca la rece se tureaza un pic mai tare motorul de socul automat, asa ca luati si voi turatia dupa ce mergeti si intra in regimul normal de functionare, nu imediat ce ati pornit motorul. Eu maine cind ma intorc de la facultate ma mai uit odata la turatii si va anunt ce si cum.
toate observatiile le-am facut cu motorul "la cald"

Sigur, vorbim de motor cald (acul de la temperatura sa fie in pozitia de mijloc). :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am promis poze cu noile jante, si fiindca am spalat masina, am tras-o si in boza. Jantele au pe centru, unele sigla ARTEC, altele un dop negru, fiindca sunt pe cale sa schimb siglele originale cu unele Skoda, de aceeasi marime.

Am si ceva promisiuni ca-mi aduce cineva o pereche de ochelari Milotec for free, asta maine, cind ajunge din DE, si o sa comand si un set de ochelari de stopuri, sa vedem ce oferta imi face voinea :study:. Sper sa o mai pun la punct cu chestiile astea, ca prea e... comuna :D.

Mai am o intrebare. Credeti ca ar sta mai bine cu bandouri pe usi ? Dar de un vinyl, ceva, ce zicetzi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am si bandouri si decor negru intre usi - gasesti poze cu masina mea pe nickpage-ul meu.

Bandouri - cca 30eu

Decor negru - cca 15eur

Parerea mea e ca ochelarii pt stopuri nu arata chiar bine....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am si bandouri si decor negru intre usi - gasesti poze cu masina mea pe nickpage-ul meu.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bandourile (autoadezive) si decorul negru sunt accesorii originale Skoda - o sa postez codurile cand la gasesc dar sigur ti le gaseste si dealerul in catalog.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pey chiar as vrea sa-i mai fac cite ceva ca sa-i imbunatatesc aspectul, si asta cu bani putini, nu spoilere de sute de euro... etc.

In alta ordine de idei maine am pleoapele de faruri, deci inca un pas inainte. Eu m-am gindit sa-i vopsesc si oglinzile albastre, sa-i pun pleoapele, ochelarii de stopuri, si eventual 2 air ducts, iar daca am bani o grila cu plasa pe fata.

Uitati-va si voi pe http://www.milotec.de/english/ , la Fabia, si spuneti-mi ce v-ati mai pune pe o Fabie Hatchback, chestii ieftine, pina in 60-70 EUR, dar care-i schimba aspectul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu as pune masti pe stopuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fabia e o masina cu stopuri frumoase, tunate din fabrica - n-au nici un sens mastile respective.

Ca sa vopsesti oglinzile trebuie demontate carcasele si pt asta trebuie data jos fetele interioare ale usilor... hmmm.

La Milotec gasesti scoici cromate pt oglinzile exterioare.

Sau treci la look "negru" si anume: oglinzi negre, bandouri negre si decor negru intre usi - esti mult mai original asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrianciocalau

Ideea lui Bog cu look-ul negru mi se pare cea mai faina. Si eu ma tot straduiesc sa imi pun bandouri si decor intre usi... arata foarte fain.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dau si eu o parere. Am vazut prin oras o Fabia albastru inchis, care avea stopurile fumurii. Dar nu complet, doar partea de semnalizator si de mers inapoi. Mie mi-a placut mult cum arata, avea un look interesant.

Cum se poate face "afumarea" acelor zone??

PS: Si eu as trece pe innegrire... La mine totul e vopsit culoarea masinii, pana si ornamentele negre de pe barele de protectie... e plictisitor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da Bog, dar stii cit de bine se vad nishte oglinzi la care este vopsita doar partea superioara, mobila a oglinzii ? Am vazut astazi un Ibiza rosu care era exact asa, avea vopsite rosu doar partile mobile ale oglinzii, fara suportul acela care se prinde in usa. Super belea arata combinatia de negru intre 2 culori. De dat jos e-adevarat ca nu prea m-as baga la asa ceva, dar cum am de gind sa schimb si tweeter-ele si difuzoarele din usile fata si cred ca se dau jos fetele usilor pentru asta, o sa profit ca sa vopsesc si oglinzile. Oricum, de asta o sa vb cu voinea, ca el stie pe ineva bun la vopsit. Si asa o sa fac, o sa pastrez combinatia negru/albastru, mai ales ca am si farurile tip nou care au negru in interior. Mai am o nelamurire. Sa-mi spuna si mie cineva exact la ce se refera cind spune bandouri, si decor negru, ca eu habar n-am care ce si cum. eventual si o poza, ceva, daca aveti. Si la spate ce-i fac pina la urma ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pun o poza cu masina mea:

171074592276.jpg

Bandourile sunt benzile de plastic negru cu rol protector lipite pe partea de jos a usilor.

Decor negru autoadeziv pe montantul B intre usile fatza/spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aha. Got it.

Am rezolvat problema cu cutia de viteze, necesita un reglaj ce dureaza 10 minute, duceti-va si voi, ca cica sunt primu' cu asa ceva, asa ca le-am zis ca or sa mai vina citiva cu problema asta :(. Am instalat si 2 boxe JBL pe spate si consola pentru casetofon, mai ramane sa am bani de el :P. O sa intreb cit costa bandourile si decorurile, sa vedem. Am vrut sa-i pun si proiectoare, dar cind mi-a zis ala ca ma costa 3.240.000 unul (!!!) am zis mai bine lasa. Am comandat si aparatorile de noroi, costa 1.200.000 toate, ca fara ele imi fac masina varza cu caucioacele mele de tractor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3.420.000 un proiector de ceata??????????

Ma bate gandul sa le demontez si sa le vand.... si asa nu is bune de mai nimic :-(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum am mai promis, postez si codurile:

Bandouri: KDA400002 cca.30EUR

Decor negru: KGA410001 cca.15EUR

Decor negru COMBI: KGA420001 cca.20EUR

Kit CruiseControl: BEA400002 cca.100EUR

Pini interiori usa cromati: DEB000001 cca.10EUR

Volan piele 4 spitze cu utilizarea airbag-ului original al masini: FBA400001 cca.200EUR

Pedale aluminiu RS: FCA000001 cca.60EUR

Maner piele schimbator viteze: FFA400001 cca.30EUR

Protectii plastic praguri interioare: KDA400001 cca.30EUR

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!