Jump to content

Fabia cu motor 1.2 HTP


scaevola
 Share

Postare recomandată

La mine pe cele doua afisaze indica ora(stanga) si kilometri (drepta) tot timpul. Eu nu le-am vazut sa se opreasca. E drept ca nu am stat sa ma uit dar voi urmari daca atunci cand ma duc la masina dupa un timp de stationare este ceva pe afisaj. Totusi nu vad de ce le-ar face sa se opreasca, consumul de curent este exclus iar alt motiv nu vad.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 500
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • BogMW

    28

  • DRAPAR

    25

  • bebeko

    24

  • stefan_ieu

    20

Top Posters In This Topic

Posted Images

:offtopic: LCD-ul (nu si iluminarea lui) ramane aprins tot timpul, stai linisit... ca sa te convingi, poti sa te plimbi prin parcare pe langa alte masini orpite (si inchise) si o sa vezi acelasi lucru... :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Intrucat in vreo doua saptamani urmeaza sa o "marit" pe Fabia mea, m-am gandit sa spun cateva cuvinte despre fiabilitatea si comportamentul acestei masinute, din punctul meu de vedere. Masina are aproape 3 ani si 10 luni si 88.000 km. Deja i-am facut revizia de tip 90.000 km si al doilea ITP (ceva mai devreme), intrucat vreau sa o dau la"cheie".

Ca si fiabilitate, nu am prea am multe sa ii reprosez. Cea mai mare problema pe care am avut-o a fost defectarea actuatorului din usa soferului, responsabil de semnalul acustic faruri aprinse si de deblocarea portbagajului la deschiderea usii respective. Am mai avut probleme sporadice cu functionarea unei bobine de inductie, care insa s-au rezolvat si nu a fost nevoie sa o schimb. Janta rotii de rezerva a venit cu defect de fabricatie (fulaj), care nu a putut fi remediat. Nu am fost insa nevoit sa o folosesc niciodata.

Alte "probleme" tin de consumabilele mai importante pe care a trebuit sa le schimb: toba finala pe la 70.000 km, becurile de la luminile de intalnire si un bec de pozitie (pe la 50.000 km), siguranta responsabila de stergatoarele fata, discurile de frana fata (pe spate masina are tambure), placutele de frana fata de 2 ori (ultima oara cu ocazia ultimei revizii, desi m-ar mai fi dus vreo 4-5.000 km), tampoanele de la amortizoarele spate, duzele de la instalatia de spalare a parbrizului, lamelele stergatoarelor (o singura data), niste bucse si cam atat. Desigur, am schimbat si anvelopele. Cele originale cu care a venit echipata masina (Barum) nu mi s-au parut dintre cele mai bune.

Ca si comportament, masinuta se comporta foarte bine in oras si pe drumuri nationale/europene. Nu insa si pe autostrada, unde HTP-ul e cam fortat (trebuie sa il turezi peste 4.000 rpm). De asemenea, cand masina e plina (4 pasageri si bagaje) sau cand cuplezi aerul conditionat, pierderea de putere se simte. Uneori, pentru a face o depasire in siguranta, eram nevoit sa decuplez aerul. In schimb, masina are o tinuta de drum foarte buna pentru clasa din care face parte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa 3 luni de folosinta pot sa dau si eu cu parerea din punctul meu de verdere:

-avantaje:motor foarte silentios,materialele folosite in interior estetice si de calitate,portbagaj spatios(am cumparat o betoniera noua,si dupa ce am demontat picioarele am reusi sa pun in masina-scaunul din spate era scoasa )

-dezavantaje:consumul mare(7.6 in oras cu AC pornit),putere motor slabuta la depasiri

In rest este o masinuta foarte buna,mai ales pentru plimbari in oras,gen serviciu,cumparaturi;sotiei place sa conduca,nu e frica nici la parcare... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Cine imi poate spune la cati km se schimba distributia? din planu de service nu imi dau seama!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este specificat un interval anume de schimb al distributiei; distributia este pe lant. In general se schimba lantul atunci cand incepe sa faca zgomot in functionare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci! Deci tre sa stau cu urechea pe motor! Probabil ca dupa 90.000 km?!

Ciudat ca nu se specifica la cati km sa faci schimbu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am aproape 130 000 km si nu au aparut zgomote sau alte probleme in ceea ce priveste distributia. Deci poti sta linistit inca mult timp de acum incolo :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gigik, nu te stresa prea tare cu chestiunea lantului, pur si simplu nu sunt motive de inlocuire decat uzura in timp. Il vei auzi sigur atunci cand se va uza insa asta se va intampla foarte departe in timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare!

cred ca se stie ca aqw lantul incepe sa zornaie mult inainte de a fi schimbat. spre exemplu, la mine, am deja 12 000 km cu noul lant si a inceput sa dea semne de zgomot. se poate vedea si aici: http://vwforum.ro/index.php?s=&amp...st&p=246013.

eu zic ca putem stal inistiti, inainte de 100-120 000 km nu trebuie sa ne facem griji.

hac, parerea mea! :(

numa'bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am 125.000 km cu fabia mea si nu suna lantul inca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu suna lantul, da nu bate ... ? :vaidecapulmeu:

Modificat de bebeko
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna ziua, sunt destul de nou pe aici si sper sa nu fac vreo prostie chiar din prima zi...

Referitor la distributie la 1.2 HTP eu am schimbat-o la 140.000Km.A costat undeva in jur 550 ron cu tot cu manopera pe original.Motivul nu a fost zornaiala sau bataia lantului care de altfel nu existau, ci pur si simplu faptul ca nimeni de la reprezentanta sau diverse service-uri nu a stiut sa-mi spuna cand se schimba.M-am enervat si am schimbat-o.Prezenta urme de uzura minima lantul si patina mai mare pe care merge lantul.Urma de uzura de pe patina era de aprox 2-3mm.Nu mi s-a parut exagerata uzura.Pinioanele aveau dintii foarte putin tociti.Din punctul meu de vedere cred ca mai mergea inca 50-60.000Km linistit.

Acum bineinteles ca am si eu niste probleme cu HTP-ul meu,nu stiu daca le mai are cineva, pentru ca sunt foarte ciudate si nimeni nu le da de cap :

1.in mers la orice viteza de obicei peste 30km/h cu masina scoasa din viteza pe un drum denivelat, nu neaparat gropi, cu pedala de ambreiaj calcata, aceasta vibreaza foarte tare aproape ca bate impreuna cu coloana de directie si volanul.Pot sa spun ca volanul zdrangane...Se simte mult mai tare daca tin pedala de ambreiaj calcata.Fara sa o calc am impresia ca vibreaza tot pedalierul.

2.din cand in cand la plecarea de pe loc cu rotile drepte sau virate, nu conteaza, se aude o trosnitura scurta ca si acum s-ar fi rupt ceva de fier undeva sau ar fi scapat un pinion de pe celalalt, ca si cum ar fi fost un dinte lipsa.Nu face tot timpul ca am testat-o in tot felul de pozitii.Face numai cand vrea ea.Am verificat planetare, bucse, capete de bara, pivoti, bielete,semibielete,amortizoare etc.Toate sunt ca noi, adica le-am schimbat pe toate in ultimii 25.000km.

3.in mers in momentul in care vreau sa ma opresc la semafor si calc pedala de frana, masina incetineste si cand aproape sa ma opresc de tot dau drumul la pedala se aud 2 sau 3 pocnituri, mie mi se pare ca undeva in partea din fata.Se aud de fiecare data cand calc pedala si o eliberez apoi.

Cred ca v-am plictisit cu problemele mele! Daca ma poate ajuta cineva cu niste sfaturi i-as ramane recunoscator pe viata:) Aceste 3 probleme ma macina de peste 6 luni de zile si cred ca am fost la cel putin 4 service-uri inclusiv reprezentanta, nimeni nu a putut sa-mi dea un raspuns.

Multumesc,drumuri bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, ridica masina pe un elevator sau pune-o pe un canal. Vezi ca pe cutia de viteze este prins un tampon care se prinde in partea cealalta in punte, la mijloc (tamponul are aceeasi directie cu lungimea masinii). Foarte probabil sa fie rupt acel tampon sau desprins din vreun surub. Verifica si revino cu feedback.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca l-am verificat odata, nu era rupt dar nu am avut cum sa-mi dau seama daca e foarte uzat sau nu.Cauciucul din interior parea in ordine.Am vrut sa-l schimb la un momentdat, dar au intervenit altele.Am vrut sa le schimb pe toate 3 insa costau cam mult insumate.Cel de sus de langa borcanul de antigel costa undeva la vreo 5-6 mil daca mi-aduc bine aminte, cel de la baterie vreo 2,5 mil si cel de la cutia de viteze 1,7 mil parca.

O sa verific si revin cu un raspuns.Pana atunci multumesc de informatie!

Modificat de BLiTZ
fara CITAT din mesajul anterior.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine la ala m-a dus gandul, alta explicatie n-ar fi mai buna pentru ce-ai reclamat tu mai sus, sincer. Totusi, mai fa o incercare: da capacul de motor jos ca sa nu spargi ceva si apuca hotarat de motor cu mana stanga de undeva de la alternator iar cu dreapta de undeva de pe capacul chiulasa si incearca sa-i faci balans. Cumva cumva poate faci sa se manifeste. Sau altfel: roaga pe cineva sa te ajute: cu frana de mana trasa sa incerce sa plece de pe loc iar tu stai afara LANGA masina, cu capota ridicata si poate reusesti sa localizezi. Dar mare atentie la ambreiaj, nu insistati daca nu gasiti ca imi dati cu ambreiajul de cap dup-aia :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerc si asa sa vedem...Poate ma enervez iarasi cum am facut cu distributia si le schimb pe toate 3 :icon_rambo:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna ziua! Sunt un mandru proprietar de Skoda Fabia 1.2 Htp , 123K km . dar masina are o problema, nu`i merge inchiderea din butoane ! adica ledul se aprinde, usa nu se deschide ! am incercat resincronizare, etc etc, dar m`am decis sa`i pun o alarma , si pe alarma sa leg si inchiderea , adica sa folosesc telecomanda de la alarma si pentru inchidere, banuiesc ca este posibil, recomandati`mi si mie o alarma ( vazusem Pilot la Real , sau Metro) si poate stiti pe cineva prin constanta care monteaza alarme! o zi placuta!

P.S ....... cand virez stanga sau dreapta se aude un troncanit ( ca de arc , caruia il dai drumu dupa ce`l intinzi) , cineva mi`a zis ca`s flansele de la amortizor ! este posibil?!

o zi placuta!

--HTP--> High Torque Power ! nu? :D

post-82405-0-52066700-1294750438_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Buna ziua HTP-isti :icon_thumright:

Ma tenteaza si pe mine sa imi cumpar o fabia 1.2htp cu 64Cp. Vreau sa ma lamuriti putin si pe mine:

Se simte diferenta de performante intre cel de 54 si cel de 64 CP ?

Eu vreau sa o cumpar sh, cu peste 140.000km ,deci este fiabil motorul de HTP de 64CP ?

Cine are cei mai multi km cu acest motoras ? :Driver:

As dori sa stiu si parerea voastra, astfel voi merge pe alta masina :( cu motorizare 1.2.

Un sh, s-ar situa la max 4000euro. Din Romania desigur, sau poate si din Germania, dar nu prea cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer iti recomand germania/austria etc ..... mai b s`o iei de acolo .... sau sa o iei de la un parc auto care vinde masini aduse din afara ......... eu am motor de 54 , e din 2003 masina 123mii km ....... tehnic se prezinta bine ..... diferenta mare nu pre cred ca este .... apesi pedala si se duce . se duce bine bine ..... la consum e ok ..... etc ..... acum vezi si tu pe care o prinzi mai ieftin 54/64 , optiuni etc ...... eu am dat 3800 pe a mea ......

atat sa fi foarte atent la geamuri daca scartzaie cand ridici/cobori , alea electrice , inseamna ca e pe duca macaraua si clemele ..... verifica farurile sa fie intregi, fara urechiuse rupte etc ...... evacuarea sa fie apreciabila , sa nu fie corodata la maxim ...... fa`i un test drive ...... sa nu faca flansa amortizor naspa .... etc ........ si daca te hotarasti asupra unei masini si te duci cu ea la o reprezentanta skoda sa iti zica ei exact ce are si nu are ai mare girja .... eu am descoperit ca mi`a fost inlocuita centura in timp ce asteptam masina sa iasa de la tester .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca tii neaparat la 1.2, o idee buna ar fi un ww lupo 1.2tdi, e drept 2 usi, dar are taxe mici, asigurare ieftina, consum mic, caroserie din aluminiu, si daca te straduiesti o achizitionezi la un pret sub 4000 de euroi, atentie doar la cutia automata, ideal ar fi fabr. dupa 2002. si are aceeasi caiuti ca fabia, numai ca in loc de 9 la oras vei avea 3,5...acum hotararea iti apartine....dar gandeste-te ca 99 la suta masinuta va circula doar oras, acum daca la un an sau doi mai faci si tu cate un concediu, banuiesc ca va face fata cu brio.... :icon_thumright:fiind din Borsa, nu fi bolund sa iti cumperi benzinar...... :lol:sau daca-i musai skodita.....1.4tdi

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai aceasta fabie , o iau sa ma relaxez. In Borsa nu ii circulatie mare :vaidecapulmeu:

Am suv, limuzina, si acuma vreau si un hatchback :Driver: ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

--HTP--> High Torque Power ! nu? :D

HTP = High Torque PERFORMANCE

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SUV, limuzina si acum vrei un HTP ? Hmmm curios si bizar in acelasi timp. Recomand motorasul de 12 valve cu care numai relaxare poti sa ai. Ca altceva nu ... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!