Jump to content

Fabia cu motor 1.2 HTP


scaevola
 Share

Postare recomandată

Hmmm, a 5-a mai ecomonica, ar fi fost greu (parerea mea), tocmai pentru ca masina n-a fost facuta sa mearga mult pe autostrada cu peste 140. Ea e ecomonica pana la 90-100 si consuma decent pana la 120. Mie mi se pare absolut ok. Ca fapt divers cutia de viteze mi se pare excelent adaptata pentru motorul asta. La munte, intr-adevar, retrogradez de multe ori intr-a 2-a, uneori si a 1-a daca drumul e mai prost. Dar niciodata nu m-a lasat la greu.

Iti pot spune si eu de costuri : pana acum doar revizii :D . Am mai avut o mica problema cu stopul de pe hayon, dar l-am rezolvat singur, cu un electrician prieten (pentru ca astia de la service nu stiu decat sa schimbe stopul cu totul, asa ca am renuntat la serviciile lor in cazul respectiv). In rest, benzina si drum bun :D.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 500
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • BogMW

    28

  • DRAPAR

    25

  • bebeko

    24

  • stefan_ieu

    20

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ca fapt divers cutia de viteze mi se pare excelent adaptata pentru motorul asta. La munte, intr-adevar, retrogradez de multe ori intr-a 2-a, uneori si a 1-a daca drumul e mai prost. Dar niciodata nu m-a lasat la greu.

Da sunt de acord cu etajarea f buna la tr 1-4 care face ca skodita sa se "miste" bine in raport cu alte autoturisme avind raport CP/Kg mai bun. In schmb e ciudat faptul ca (din ce am citit pe forum) la motoarele 1,2 6v 55CP tr 5 este facuta cu un raport mai economic decit 1,2 64 CP...

Explicatia vine probabil din considerente aconomice ale fabricii deoarece motorul echipeaza si varianta combi unde este nevoie de o repriza cit de cit buna in a-5-a in conditii de incarcare medie-maxima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa zic si eu de intretinere pentru ca la sfarsitul lui septembrie fac 3 ani cu masinuta :rolleyes:

Primul an: revizie la 14.000 km (12 luni) + interventii/reparatii: schimbare (in garantie) a senzorului de la pedala de frana;

Al doilea an: revizie la 25.000 km (12 luni), fara interventii/reparatii;

Al treilea an: revizie la 34.500 km (10 luni) + interventii/reparatii: curatire clapeta de admisie si gresare/curatire balamale. A mai fost o constatare privind o bucsa fata posterioara, dar inca nu a intrat in reparatie.

Din acest punct de vedere, satisfactia oferita de Fabiola este de 99,99% :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare detinatori de Fabii! Luna viitoare si eu fac 3 ani cu Fabiutza mea. Super multumit din toate punctele de vedere: motorizare 1.2HTP de 64 HP (putzin cam zgomotos), consum excelent - urban Ploiesti 6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Super. Consum 6-7 in Ploiesti? Da circula cineva in orasul ala in afara de tine :offtopic: ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Tocmai ce m-am intors de pe traseul Cluj-Bucuresti-Braila si retur. Surprinzator dar Fabiuta, chiar si cu motorasul de 64 CP, se misca incomparabil mai bine decat alte masini asemanatoare ei.

Dar, ... mama ce as l-as mai schimba pentru un altul cu mai multi caluti in plus ... :somnmare:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut!

O intrebare legata de Fabia 1 cu acest motor: a patit sau a auzit cineva ca fabia cu acest motor sa agate la pornirea de pe loc, respectiv la intrarea in viteza 1?

Mie mi se intampla destul de des si ma gandesc serios sa o duc in service pentru aceasta problema.

Aveti vreo sugestie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tin minte ca s-a mai plans cineva de problema asta (Vially ?), dar nu am dat de topicul respectiv... Parca s-a rezolvat in service prin ceva reglaje la timonerie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam! Am programare in service !

Revin cu amanunte dupa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum adica sa agate? Nu se debreiaza complet sau ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu prb descrisa mai sus: bifat programare service!

Raspunsul lor a fost, dupa verificarea de rigoare, ca masina nu are nimic...ca au incercat sa regleze ceva pe la timonerie dar ca totul pare ok!

Pe drumul de intoarcere catre casa insa... mi s-a intamplat din nou sa nu intre in treapta I de viteza.

Sfatul consilierului la aceasta situatie a fost acesta: "incearcati cand vi se mai intampla sa ridicati ambreiajul, apoi sa il apesati din nou si apoi sa incercati din nou in treapta I!" :D :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

consultantul ala a facut ce stie romanul sa faca mai bine!!!

adika sa se "scoata" elegant!............

parerea mea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

O intrebare legata de Fabia 1 cu acest motor: a patit sau a auzit cineva ca fabia cu acest motor sa agate la pornirea de pe loc, respectiv la intrarea in viteza 1?

Mie mi se intampla destul de des si ma gandesc serios sa o duc in service pentru aceasta problema.

Aveti vreo sugestie?

Si eu mai patesc cateodata.

Agata in a intaia. Nu totdeauna. Doar cateodata.

Mai am cunoscuti cu fabii la fel.

Si ele agata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema si la mine, uneori. Dar, intradevar daca mai apas inca o data ambreiajul, situatia se remediaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

treaba sta asa. Dupa franare mai puternica sau franari repetate uneori ( f.rar) nu o mai poti baga in viteza I. Trebuie sa mai faci o pedala de ambreiaj. Asta o stiu de ceva vreme tot de la Barbato Mihail - AVIA/ALTO.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut la toata lumea poasesoare de 1.2 HTP 64 CP, am sa ma alatur si comunitatii Fabia (daca ma primiti) pt ca astazi va ajunge si acasa "Fabiuta" lu' taica-meu. Nu-l pun pe el sa scrie :) aici asa ca intreb eu cam cum ar trebui sa mergi in primii 1000 - 1500 km, periaoda rodajului, si ma refer la turatii, viteza si alte lucruri importante. Merci, numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari pt. achizitie !

In principal trebuie mers " economic " , sa eviti sa treci de 2500 ~ max 3000 RPM. Asta te va limita la viteza pe europeana - asa ca trebuie putintica rabdare . Mie mi sa recomandat rodajul sa il fac de 3000 KM. Oricum din cate am inteles motoarele sunt gata rodate pe banc in fabrica dar rodajul pe banc difera mult de rodajul facut in conditiile normale de trafic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor, dupa cum spuneam in familie a mai venit o skoda si pentru ca manualul e in limba ceha (masina fiind facuta pt cehi, delarul facand o comanda separat fiind cerere mare) am mai multe intrebari. Am gasit manualul pus la stiki l-am citit dar nu am gasit raspuns la toate.

1. in partea stanga la sofer unde sub intrerupatorul lumini, deasupra a cevaq ce seamana la mine cu un compartiment depozitare, se afla o mica maneta pe care scrie on si aceasta se impinge si se trage. Ce este?

2. Cand masina nu a fost deschisa mult timp, atunci cand deschid usa soferului pt cateva sec se aude un zgomot ca de un mic motras.

3. De fiecare data cand pornesc motorul pe computerul de bord imi apare temp. exterioara si ca sa aleg de ex consumul trebuie sa tot umblu la maneta de stergataore, nu se poate sa se aprinda cu ce a ramas selectat ultima oara cand a fost oprit motorul?

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 1 si 3 iti pot raspunde eu...la 2 nu ma pricep ca nu am sesizat fenomenul:

1. in stanga volanului, ai un compartiment pentru bauturi(incape fix o doza de suc de 0,33).Clapeta aia inchide si deschide duza de ventilare pentru compartiment(e ca si torpedoul refrigerat)

3. daca afara temperatura a scazut sub 4 grade, bc te anunta ca poate apare poleiul, si iti afiseaza direct temperatura(cu un fulg de nea langa), si nu setul de inregistrari pe care era setat sa il indice inaintea opririi motorului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 2 e pompa de benzina. e bine ca se aude. la toate se aude.

Modificat de Andrey_sxg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa raspund la intrebarea 2, atunci cand se deschide usa soferului, acel zgomot este de la pompa de benzina ( sau asa ceva ). Oricum nu este ceva rau/stricat :icon_thumright:

Andrei a fost mai rapid ....

Modificat de bebeko
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie de obicei vara imi face problema cu refuzul de a intra intr-a I-a. Tehnica mea este sa bag repede in a II-a si urc aI-a.

Modificat de michidush
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

va salut! daca imi poate da cineva sfaturi pentru schimbarea filtrului de aer la fabia 1.2 htp 64cp. multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!