Jump to content

Fabia cu motor 1.2 HTP


scaevola
 Share

Postare recomandată

I_am_Stealth

Actros Actros, sunt stangaci (pe bune), mai inversez literele si eu...:P

Cred ca exact asa sta treaba cum ai spus : in spate la capul tractor ( sincer, nu stiam ca asa ii spune :P ) mai e si o remorca, uneori plina, care in mod evident produce puternica supravirare. Daca treci la un autoturism cu motor fata, ti se pare o diferenta de la cer la pamant..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 500
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • BogMW

    28

  • DRAPAR

    25

  • bebeko

    24

  • stefan_ieu

    20

Top Posters In This Topic

Posted Images

mercedes actros e un cap tractor. de Arctos eu nu am auzit inca, desi lucrez in bransa. poate o fi vreun model mai nou

in privinta subvirarii, cred ca exista posibilitatea ca, datorita faptului ca lucrez pe o masina mare cu tractiune spate, care, dimpotriva, are caracter supraviratoriu, sa dea impresia ca fabia are intr-adevar tendinta subviratorie. cum vad ca nu mai are nimeni astfel de impresii, ma abtin si consider subiectul inchis.

Off Topic : si daca eram pilot pe MIG 21 Lancer, cum crezi ca reactionam in momentul cand treceam de la avion pe Fabia ???

Parca erai sofer profesionist de X ani, dar nu ti-ai dat seama de diferenta cap tractor/masina mica ??? :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bebeko: Comentariul tau malitios nu mai are sens dupa ce arson a inchis subiectul si s-a abtinut de la alte comentarii. As vrea sa discutam destins, fara "atacuri la persoana".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raspunsul meu, ce e drept cam malitios, a venit datorita faptului ca timp de cateva zile, arson a reusit sa ne puna "pe jar" cu comentariile sale de sofer profesionist vis-a-vis de comportamentul Fabiei.

Pe viitor sper sa ... ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stimabile, nu te mai ofusca atat, ca nu esti singurul posesor de auto, si in plus, fabia nu-i masina de lux. ce am facut a fost sa observ niste slabiciuni ale unei masini cu un cost de vanzare relativ ridicat, din punctul meu de vedere. am facut observatiile astea in calitate de posesor, si nu de sofer profesionist.

as fi dorit sa mai adaug ca un minus ca masina nu e prea stabila in viraje, iar faptul ca nu are manere de viraj la portierele din spate mi se pare o dovada de desconsideratie din partea producatorului. incerc sa inteleg cata economie au facut nemontand acele manere si mi se pare ca e de domeniul derizoriului. deh, asta e, cu asta defilam.

pana acum am tot criticat masinuta asta. partile bune ar fi gabaritul redus, potrivit pentru oras, si consumul, care a scazut dupa rodaj pana pe la 8.5 in oras, unde o folosesc mai mult.

aaa, era sa uit: cred ca daca nu as duce masina asta in service la "meseriasi", i-as dubla durata de viata. asa ca dupa un an, dupa ce iese din garantie, o sa o servisez singur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am realizat pe cont propiu ca Fabia nu este nici pe departe o masina de lux !!! Cum sa nu ai manere in spate ? Banuiesc ca vorbesti de cele care se prind deasupra usilor spate, nu ? Eu am 4 bucati.

P.S. ce e aia ofuscat ??? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact de alea vorbesc. nu am decat la portiera pasagerului din dreapta. deh, spiritul de economie!

p.s. cuvantul inseamna "a (se) ofensa". no, amu' e bine? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar tu ai echiparea junior sau te-au "usurat" cei de la reprezentanta ? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am strans si eu vreo 2000 km in ultimele 6 luni (masina o vad cam o data la 3-4 weekenduri). Masina e de vis pentru un incepator. Comparatie nu pot face decat cu Oltcitul ruginit si cu golf 4 tdi al prietenei. Cu Oltcitul nu are rost sa comparam. Golful desi are vreo 40 cai in plus fata de Fabia mea, nu prea i-am simtit si mi s-a parut foarte obositor la drum lung.

Revenind la Fabia, (drumul fiind destul de liber)am facut ieri o mare parte din Bacau - Roman in 130-150 km/h. Dupa 120 trage un pic mai greu da nu suficient de greu incat sa ma deranjeze. Nu am patit nici iarna, nici la viteze mai marisoare sa am senzatia ca-mi scapa de sub control.

Si-a pus cineva Cruise Control ? Vreo idee cam cat costa toata nebunia si cam cat dureaza? A trebuit sa-i schimb o bara si doua plastice acum vreo saptamana si m-au tinut de la 9 la 16.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare...si-a pus careva dintre voi CIP pe motorul asta (1,2 HTP) ?

Daca raspunsul este, da....vreau sa aflu si eu cat costa, cum trage masina cu CIP, cati cai aduce in plus, cat consuma si ce riscuri sunt ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate pune un chiptuning si pe acest motoras. Preturi intre 200- 250 euro. Rezultate cica ar fi , dupa ... :) Riscuri minime,dar cu un plus de ~ 10% CP si 14% Nm.

Pentru mai multe detalii, cauta pe forum ca sa mai dezbatut subiectul.

Sau mai multe informatii la : www.t u n i n g c h i p.ro, dimsport.ro, chiptuning.ro, chiptuningmunchen.ro, ...

Succes !

Modificat de bebeko
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit dupa aproape 3000km.Masina merge superb.S-a scris despre ea tot ce se putea scrie asa ca nu pre am ce adauga...Este o masina excelenta de nivel mediu,zic eu,care-si merita pe deplin banii.O recomand cu caldura.Drumuri faine tuturor si sigure...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica indraznesti sa contrazici marea multime a ne-posesorilor de Fabia, si sa afirmi ca totusi masina merge si cu "cel mai prost motor al anului"?? :)

Serios, ma bucur ca-ti place masinuta sit-i urez muuulti km fara probleme. La consumul Fabiei, numai drumurile sa tina!

Si ma bucur sa vad ca nu chiar toti soferii din Ro sunt obsedati de cai-putere. :)

Cand am luat eu masina, am ales-o pt. ca oferea un diesel mic. Toti m-au ferit, sa nu cumpar motorul mic, ca nu trace, ca-i in trei cilindri, ca n-o sa pot depasi nimic (parca depasirile ar fi chiar scopul principal al deplasarii cu masina..), ca pt. "doar" 1500E in plus pot sa am motorul de 1.9, si "ala-i MOTOR, nu rasnita"...

Acum, ma felicit pt. alegere, iar ceilalti doar remarca dupa un drum in masina cat de confortabil si de repede am ajuns, cu toate ca ne-au depasit toate Passat-urile pe drum.

Drum bun!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu e vorba ca soferii nostri sunt ahtiati dupa putere....dar sa stii ca ai o rezerva de putere la dispozitie e binevenita oricand...

Sincer sunt total dezamagit de motorul asta 1,2 HTP (il compar cu 1,3 JTI de la fiat....alta treaba). Fabia cu pana in 75-80 de cai este o masina care nu prea are ce cauta in zilele noastre:

1. nu trage deloc

2. consuma enorm pt puterea pe care o dezvolta

Fiatul Doblo cu motor de 1,3 JTI 75 de cai rupe asfaltul (asta o spun pt ca am codus asa ceva). Si masina aia are cca 1500 de kg (pt ca este echipata cu AC+termoizolatie+intalatie frigorifica). Consumul pe gol, doar cu AC la 140 este de 6,8%. Masina incarcata cu marfa+AC+frig consuma 8-8,5 la 100-110km/h

Fabia 1,2 HTP cu AC+4 persoane la 120-130 mi-a consumat 6,8-7%

Acum nu vreau sa aud comentarii de genul "compari motor diesel cu benzina???"

Compar echiparea unui autoturism (parerea mea este ca au facut o mare greseala submotorizand Fabia)...luptam pt noxe reduse, dar echipam masinile cu motoare necorespunzatoare....pacat

Modificat de bil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu dupa 1 an (si 21kkm) de HTP 64 de cai pot sa ma declar multumit.

Cand am luat masina am stiut ca nu e un avion dar stiam ca pot sa merg linistit cu 100, 110km/h fara sa am nici cea mai mica problema. Chestia faina a fost ca in concediu am mers cu masina prin Germania, Austria si Elvetia si pur si simplu a fost super ok (pt 2 persoane cu bagajele aferente).

Acuma recunosc ca pe drumurile de afara i-as fi dat mai mult dar asta e motorasul. Dar partea buna a fost consumul: mers in jurul vitezei de 120km/h si media pe autostrada de 103km/h (AC cam jumate din drum) 6.4% a iesit la BC (la bonurile de benzina a iesit 6.3)

Ce pot sa-i cer mai mult? Isi face treaba si merge decent.

Hai bafta si bucurati-va de masinile din dotare ca nu sunt rele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bil, e adevarat ce zici tu, dar e din cauza cuplului de la diesel si a turbinei. JTI daca nu ma insel e turbo, e normal sa simti ca trage cand intra turbina. Am condus si eu clio 1,5 DCI destul si are 65 de cai insa trage mult mai bine in oras decat fabia mea de 68 de cai, pur si simplu pt ca eu am cuplul de 120Nm si clio are undeva pe la 180 Nm. Aici e problema. Si ca sa scoti 180Nm cuplu dintr-un benzinar, nu ajung 1,2 litri. Dar ca un sfat, incearca sa conduci intre 3000 si 4500 de ture, vei rupe asfaltul si cu htp :lol:. In legatura cu submotorizare, unii vor sa plateasca asigurare mai mica si impozit mai mic (firme care au 50-100 de masini si unde se simte, de ex agenti comerciali, pizzerii, livrari la domiciliu, etc.), Sincer DE CE ai cumparat cel mai mic motor posibil si acuma jelesti ca nu trage si consuma? Nu era afisat consumul in fisa tehnica , sau puterea motorului? Vorbesti de parca ti-a tras skoda vreo tzapa cand de fapt ti-ai tras-o singur :offtopic: Ei iti pot oferi oricand un drivetest, si daca nu esti multumit, nu cumperi. Nu te supara, dar asta e adevarul. Sa stii ca am la firma doua polo 1,2 HTP si ca sa le freci toata ziua in oras sunt ideale, nu trebuie 150 de cai. Alea n-o sa vada niciodata 4 persoane+ bagaje+130 la ora, de aia a fost ales motorul respectiv. Bineinteles ca daca ai vrut o masina de familie (+prieteni) cu care sa bati europa, ai gresit alegerea. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bil

citez:"Fabia cu pana in 75-80 de cai este o masina care nu prea are ce cauta in zilele noastre:

1. nu trage deloc

2. consuma enorm pt puterea pe care o dezvolta"

1. Pai "trage" tine de cuplu nu de putere. Asa ca normal "compari motor diesel cu benzina???" de fapt turbo-diesel. Ia explicai de ex. la colegul nostru de forum wolfskin care are "Fabia cu pana in 75-80 de cai" ca motorasul lui de "doar 80 CP" nu trage de loc cu cei 195 Nm ca doar are doar 80 de CP. Adica are cam cat un motor bun pe benzina de 2 litri si cu 15 Nm mai putin decat "vechiul" diesel 1.9 TDI 90 CP 210 Nm.

Si bineinteles Fabia la 1.2 64 CP 112 Nm este submotorizata dar Logan-ul 1.4 75 CP cu acelasi cuplu de 112 Nm (cu care "trage") nu este deloc submotorizata. Nici vorba, sunt zeci de mii de oameni care se plimba veseli cu Logan-ul acest motor inclusiv unii care se cred zmeii-zmeilor si se baga in depasiri riscante etc.

2. Eu am scos in concediu anul trecut 4.9 l/100 pe 852 km impartiti pe mai multe zile. Si am facut si rodajul pe o parte din km astia. Deci faptul ca "consuma enorm pt puterea pe care o dezvolta" este iarasi o legenda urbana. Consuma daca ii dai talpa "en gros". Era o firma de lactate care avea Matiz-uri la vanzari (motor de 0.8 litri 51 CP) si se mirau ca consumau si peste 10 in medie. Si nu stiau ce se intampla. Din cate am auzit nu furau benzina ci ii dadeau talpa de stateau cu motorul sub 3200-3500 doar la plecarea de pe loc. Ca de era simplu ca nici turometru nu aveau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa spui ca 80CP pe o masina de clasa mica o descalifica pe drumurile "din zilele noastre", arata exact ce spuneam: ca romanul e obsedat de motoare puternice. Prin vest s-a vandut bine si fabia cu motorul de 1.0 (cati CP avea, nu mai stiu...), si Golful cu benzinarul de 1.4l 75CP, dar, in fine, nemtii nu stiu sa conduca... :))

Sigur, nu e nimic rau in a dori o masina mai rapida, si este disponibila: ai si TDI-ul de 101CP, si benzinarul de 120CP. Dar de unde standardul ca toate masinile trebuie sa "rupa asfatul"? Ce-i rau daca omul VREA o masina mai economica si mai potolita? Ori daca conduci potolit, HTP-ul e economic, doar daca incerci sa faci curse pe sosele cu ea, atunci consuma mult. La fel si cu TDI-ul de 1.4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e o masina de oras cu care daca vrei sa mergi afara tre sa mergi domol. Si oricum, orice ati zice consuma mult. Foarte mult. In care zice 8, in bucuresti ia 10. Vedeti semnatura mea -> 9,4 litri /100 km medie si cred ca e asa pt ca am iesit 1 singura data cu ea din bucuresti pana la sinaia si am mers domol. Altfel in semnatura scria sigur 10 virgula ceva :)). Un tfsi de 2,0 ia 14-15 in oras. Mi se pare decent avand in vedere faptul ca eu am avut si consumuri de 12 l in aglomeratie si cu AC pornit :). Oricum mie-mi place masinuta. E cat de cat mica, iti faci treaba cu ea.

Modificat de godoroja
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, Super masina, super motor! Si vorbesc serios. Felicitari celor care o poseda. Cui nu-i convine Fabia sa-si cumpere "bascalia de Logan"...."ca-i mai ieftin...".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stau sa combat.... nu vreau Logan, sunt PRO taxe mici ...dar asta nu inseamna ca tre' sa pui un motor slab pe o masina.

La drum lung eu merg intre 100-140-150 km/h (pt vitezele astea nu imi trebuie motor de 3000....dar vreau ca la 120 sa simt acceleratia.

Si nu mai veniti cu argumente de 3 lei (impozite mici, sau CITEZ "Ce-i rau daca omul VREA o masina mai economica si mai potolita") Vreau sa vad si eu Fabia 1,2 HTP economica... daca economic la tine inseamna consum de 9-12 in oras la un mot de generatie noua de 64 de cai, 112 NM, pe o caroserie de 1150kg...imi cer scuze.

Pentru LUPUL ....ATENTIE ...nu schimb treptele la 4000 de ture....ai grija ce vorbesti man "Din cate am auzit nu furau benzina ci ii dadeau talpa de stateau cu motorul sub 3200-3500 doar la plecarea de pe loc." asta e cea mai tare faza pe vare am auzit-o (inseamna ca angajatii de la firma respectiva plecau numai cu scartz de roti, rulau cu 80-90 in oras si "mancau" gumele la 5000 km....hai frate las-o jos ca macane :banghead:

Eu sunt nemultumit pentru ca nu o alerg sa-i iasa ochii si consuma grav (am mers cu ea in toate stilurile ..plecari line, acceleratii la fel etc).

Este adevarat ca Bucurestiul este criminal ...dar mai merg si cu alte masini si sunt diferente mari:

- am avut un Taunus din 78 cu mot de 1600 dublucarb' nu il menajam deloc, si imi consuma 10% in oras.

- am o Sierra mot de 1600 ...aceeasi treaba ...consuma intre 10-12% in oras(dar trebuie sa-i schimb carburatorul)

- opel Vectra din 93', motor de 2,0 I, consuma 10-13% in oras (depinde de stil de mers)...lista ar putea continua.

Motoarele de 2,0 sunt cele mai OK la raport consum/putere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK, deci Fabia nu e masina economica, ci Taunus, Sierra si Vectra pe carburatie sunt (... sau erau...).

Lamurit, sarr'na ! :icon_thumright:

Modificat de wolfskin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate HTP-ul cam consuma in oras, cu AC pornit si trafic aglomerat, in jur de 13-14 l/100km. Dar, la drum intins si mers cu calm, adica cu 90-110 km/h, poate sa consume si 4,5-4,7 l/100km ... :unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Wolfskin....am facut o comparatie cu masini echipate cu motoare de generatie veche..... in comparatie cu HTP sunt mai economice.Wolfskin....am facut o comparatie cu masini echipate cu motoare de generatie veche..... in comparatie cu HTP sunt mai economice.Greseala consta in faptul ca au echipat necoresunzator o caroserie de 1150 kg....motoarele mai mici nu sunt mai economice tocmai din cauza ca sunt solicitate mai mult...EX: la 100 km/h un motor de 2,0 va depune mai putin efort decat unul de 1,6 sau 1,2....Bafta

Azi am fost la ITP cu masina....motorul scotea noxe....mi-a spus ca trebuie sa merg cu ea mai turata (la 3000-3500 ture) motorul HTP fiind un motor care cere turatie...

Modificat de bil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!