Jump to content

Fabia cu motor 1.2 HTP


scaevola
 Share

Postare recomandată

@Godoroja: Ai "acaparat" topicul acesta cu multe probleme off-topic...

Te rog sa faci un topic separat pentru celelalte probleme care nu tin direct de "Fabia cu motor 1.2 HTP". Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 500
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • BogMW

    28

  • DRAPAR

    25

  • bebeko

    24

  • stefan_ieu

    20

Top Posters In This Topic

Posted Images

Masina nu cred ca va iesi din Bucuresti. E bunicel motorul dar nu vreau sa ma gandesc la 100-110 la ora cum faci o depasire...

Oricum ii dau nota 8+ acestei masini cu motorizarea de 64 cavalos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posturile care se refereau la consum au fost mutate in topicul corespunzator.

imi cer scuze pentru hacuirea primului post mutat, dar nu am reusit sa fac altfel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tocmai am pus plasa in spate. Arata cam asa :

hpim1097qo6.th.jpg

hpim1098ke9.th.jpg

Eu am pus-o, am luat placa aia acasa si l-am montat singurel. trebuie doar surubelnita.

P.S. Ma stresa ca nu aveam unde sa pun trusa si triunghiu si se miscau prin portbagaj. Acum le-am pus acolo, am pus si restul de "scule"de iarna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

plasa a costat 88 RON - la Avia.

Revenind la topic, ma uimeste ceea ce citesc in manualul de folosire despre motorul 1,2 HTP/ 47 kw ( 64CP) ATENTIE - LA MOTORUL 1,2 HTP -47KW - 64 CP ULEIUL SE MASOARA DOAR CU MOTORUL CALD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea inteleg cum de nu ai gasit loc in portbagaj :D Eu am pus stingatorul la locul lui special amenajat, triunghiul deasupra rotii de rezerva sub covorasul existent in portbagaj iar trusa sanitara am prins-o cu o coarda de urechile existente din partea dreapta. Dar oricum si asa arata foarte bine. Ai numai grija sa nu fie prea greu sa se indoaie placa aceea pe care e fixata plasa :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rezista, nu se indoaie, am testat si e gandita treaba pana la o anumita greutate. Stingatorul e la locul lui dar nu agreeam ideea de a lega cu o coarda trusa medicala si triunghiul sa-l pun peste roata unde nu avea loc si-mi tinea ridicat covorasul din portbagaj. asa s-au rezolvat problemele :P

Ce ziceti de motorul cald si verificarea uleiului. ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai inseamna ca ori au gresit marcajul pe joja si asa se scot ori la rece uleiul ar trebui sa fie peste nivel :))

Si daca stau sa ma gindesc chiar si la rece si la cald daca uleiul este sub limita, tipa bordul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Godoroja: Si pe mine m-a mirat chestia cu masurarea nivelului de ulei la cald... Probabil este o chestie constructiva care nu permite masurarea uleiului la rece (acces f. greu la nivelul uleiului la rece sau necesita o joja prea lunga).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut si eu aceeasi dilema cu uleiul si tot nu m-am lamurit... pana la urma ce inseamna "la cald", adica la ce temperatura? si daca nu am ulei, sa spunem, pornesc motorul, il incalzesc, si apoi imi dau seama ca n-am ulei suficient si ca am facut o boroboatza? sau pur si simplu ma las in voia senzorului si mai verific uleiul din cand in cand ca sa nu zic ca n-am facut-o? :D :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai io zic ca daca nu ai ulei, sa nu pornesti motoru. Verifici cu joja nivelul. Eu stiu ca la rece se masoara nivelul. La cald inseamna ca dupa ce faci un drum de minim 4-5 km, opresti, lasi 10 min. sa se aseze uleiul, si verifici. Nu vad de ce se masoara la cald, in fine, din tainele hajtepeului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scrie in carte ca ei iti recomanda sa verifici uleiul la fiecare alimentare cu combustibil... :D Asa ca, ei s-au scos :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut si eu aceeasi dilema cu uleiul si tot nu m-am lamurit... pana la urma ce inseamna "la cald", adica la ce temperatura? si daca nu am ulei, sa spunem, pornesc motorul, il incalzesc, si apoi imi dau seama ca n-am ulei suficient si ca am facut o boroboatza? sau pur si simplu ma las in voia senzorului si mai verific uleiul din cand in cand ca sa nu zic ca n-am facut-o? :D :(

Senzorul avertizeaza la atingerea unui nivel minim, periculos pentru motor.

"La cald" inseamna dupa atingerea nivelului termic normal de functionare (turatie ~ 750-800 rpm si temperatura lichidului de racire ~ 90 grade).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cand a inceput frigul, nu mai porneste la prima cheie, ci la a doua. Ideea e ca-i dau chei scurte, ca vara. Probabil ca daca as insista mai mult, ar lua-o. Intrebare: la voi se simte vreo diferenta la pornire vara/ iarna? (sau, vorba lui nea Traian: iarna e ca vara?)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu de ce... dar la mine porneste mult mai bine la rece decat la cald. Vara, sau cu motorul cald, trebuie sa astept putin pana porneste motorul. Dimineata, cand e rece, porneste instant.

Edit: nu mi-am dat seama ca postez la HTP. Motorul meu nu e HTP. Posibil asta sa fie motivul... Nu ma pricep deloc la mecanica.

Modificat de o3_cep
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cateva zile ma macina o chistiune minora

Peste o luna sper sa fiu fericitul posesor al unei skode fabia 1.2 htp 64Hp

Pe site scrie la cutia de viteze Manuala 5 i,ar la o octavia cu cutie manuala scrie Manuala 6

Intrebare: Manuala 5 de la fabia inseamna 4+1 sau 5+1 ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:P Stai linistit ! Vei avea 5 trepte de mers inainte si una de mers inapoi...

Si FELICITARI pentru achizitie !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Hmmm, ... un pic este cam mic motorasul pentru un combi :lol:

Putin off-topic : Tocmai ce am citit pe internet despre o firma de tuning - SKN Tuning , care ar fi firma de tuning al Politiei din Austria si Germania. Si uite ce am vazut in cazul unui chiptuning la motor : http://www.skn-tuning.de/_Rainbow/Images/skoda.pdf Deci pentru cei cu motorase HTP 12V , o sa avem din 112 Nm si 64 Cp --> 122 Nm si 78 Cp !

Din luna mai cica se deschide o filiala si in Romania :huh:

Modificat de bebeko
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Abia astept sa se deschida filiala asta, cu toate ca sunt destul de multumit de motor, dar m-am cam saturat de mistourile unora, ca nici nu poti sa faci o depasire cu motorul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In aceeasi situatie ma simt si eu + ca au putina dreptate :o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Abia astept sa se deschida filiala asta, cu toate ca sunt destul de multumit de motor, dar m-am cam saturat de mistourile unora, ca nici nu poti sa faci o depasire cu motorul asta.

Nu e un misto, e o realitate. Daca ai venit de pe ceva mai puternic vei simti lipsa asta. Eu unul o simt si crede-ma ca nu fac misto de nimeni, doar am si eu una acasa :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se simte al naibii de mult lipsa de putere de multe ori. In special pentru cei care mai conduc si alte motorizari mai puternice. Dar, asta este....pentru banii investiti isi face treaba bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru banii investiti isi face treaba bine.

perfect de acord

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am de la servici o fabia 1.2 htp si lipsa de putere se simte f mult. Ciudat este ca drumurile in oras le fac mai repede cu fabia pt ca nu o menajez asa mult. Consuma insa intre 10-12 l/100km in oras si in cazul meu consuma mai mult noaptea cand e liber drumul si o calc decat ziua cand merg bara la bara :D (drumurile sunt de aprox 4 km). se conduce foarte usor si zic ca merita banii. Problema sunt franele la care intra abs ul prea usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!