Jump to content

exista rulment priza directa pe polo BTS sau bucsa bronz?


ktor
 Share

Postare recomandată

Buna all,

Am tot cautat sa aflu cauza unui huruit la relanti care dispare cand calc ambreiajul la fund.

Multa lume spune direct-rulmentul de presiune, altii cutia dom'le, cutia sau sunt arcurile de la disc.

Cred ca am citit sute de comm-uri, pe toate forumurile posibile si imposibile.

Dar se pare ca toti cei care au schimbat chitul complet de ambreiaj, placa, rulment de presiune si disc nu au scapat de problema. Ceilalti care au schimbat cutia, tot la fel-failure.

Intrebare pentru cunoscatori sau pentru cei ce au ETKA.

Pe masina din semnatura-Polo 9n3 2006 cu Motor BTS- 77 kw- cutie HXL(5+1), este in dotare rulment priza directa sau bucsa bronz(pentru centrarea vibrochenului) ?

Masina are 85 000 si mi se pare anormal sa huruie(zangane) la relantiu.

Trebuie sa imi fac griji sau pur si simplu e ceva "Normal' , daca se poate spune asa.( cu toate ca a zanganitul a aparut de cateva sute de km-pana acum a fost liniste si pace)

Multumesc anticipat pentru eventualele raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

materialele solicitate

la cutiile astea nu exista bucsa de centrare pe arborele cotit. Priza cutiei nu mai atinge arborele, ca la dacia sau oltcit, sau alte conceptii de generatie mai veche.

rulemnt pentru arborele de intrare exista, exista si alti cativa rulmenti prin cutie care pot produce zgomote (la multe cutii de la grupul VAG chiar sunt probleme cu rulmenti care pica prematur)

ambreiaj.pdf

cutie 2.pdf

cutie 3.pdf

tmp.fpi.pdf

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei, super mega MULTUMESC.

Fain raspunsul.

Astazi dimineata am observat ca daca sunt cu masina cu botul in sus sau in jos, dupa un timp huruitul dispare sau este intermitent.

Este 100 % zgomot de rulment.

Sper sa ajute si pe altcineva discutiile astea.

Succes. Si multumesc inca odata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei, multumesc inca odata pentru comm-ul super la subiect.

Am rezolvat problema.

Nu mai zangane la relanti DELOC, A fost un rulment din cutie, fix rulmentul despre care intrebam.

Bafta si virtute.

Se poate inchide.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!