Jump to content

Vw Bora-Edition


soosy

Postare recomandată

  • Replies 389
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • soosy

    206

  • redline1619

    22

  • Muale

    21

  • rudolf.s

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

inteleg ce spuneti,dar credeti-am ca nu dau mare importanta(cel putin nu acum)pentru acea oglinda,am altele pe cap,dar iau in considerare si varianta asta de a avea oglinzi egale

dupa ce termin cu ce am mentionat(in special interiorul)vedem ce o fi....legat de stickere,nu este batut in cuie nimic,dar oricum trebuie sa fac ceva cu cele ce am acum sa unele sunt deteriorate si trebuie inlocuite sau indepartate

Link către comentariu

Nu era invers?:-D

Oglinda de anglia si sticla de america?

 

Nu. :) Carcasa de America sa vezi vine de la sofer si sticla de Anglia sa ai unghi mort.

Link către comentariu

Brat de pe masina si carcasa de uk. Mai ieftin, mai usor de facut.

 

 

Nici asa nu e bine :)).

 

Carcasa de Anglia, sticla de Anglia si brat de europa, de pe oglinda mica.

am scris mai sus.

dar sa lasam omul sa isi vada de treaba si cand o veni vremea oglinzii mai vedem.

Link către comentariu

 

Brat de pe masina si carcasa de uk. Mai ieftin, mai usor de facut.

 

 

Nici asa nu e bine :)).

 

Carcasa de Anglia, sticla de Anglia si brat de europa, de pe oglinda mica.

am scris mai sus.

dar sa lasam omul sa isi vada de treaba si cand o veni vremea oglinzii mai vedem.

 

dap....putin stres acum ca ii carcasa mica,mare,anglia,america si etc..muzica 99% este gata,mai incinta(deci acum treaba ii clara legat de upgrade)avem un woofer alpine type r si un amplif kicker zx 750

deci mai ramane treaba cu interiorul,scaune si presuriile +/- niste elemente de carbon

si reglajele la suspensie(fata am lasat-o 1cm si ceva..)exact atat incat cand trec peste hopuriile alea inainte de treceriile de pietoni si nu am grija,imi atinge pragul,lonjeronul...

 

Ah, da ... my bad :D.

no problem...eu is axact deocamdata pe altceva,sa termin tot si pe urma vedem ce si cum,atunci intram in detalii

Link către comentariu

exact atat incat cand trec peste hopuriile alea inainte de treceriile de pietoni si nu am grija,imi atinge pragul,lonjeronul... 

 

 

Asa? :))

Link către comentariu

ehh nu ii chiar asa...dar indeajuns incat daca nu opresc de tot de tot si o las sa curga la balansul cand trece peste aia e...si oricat de incet trec,doar daca ma opresc pe muchie si din frana o las atunci trece la limita,chiar si pe planetara vad cateva semne,cum bara stabilizatoare mai atinge uneori

dar ii ok,mai rabd,imi place,suport si etc ca curand vine vremea cand renunt la reglabila si totul stock inapoi,...la noi numerita asa mai ales daca nu tii masina de show si etc

Link către comentariu

o intrebare colegii

are cineva power box instalat pe masina si sa imi spuna cateva informatii despre,cum se comporta,ii ceva de capul ei,ii safe? sau ii tapa..

am un baiat care are de vanzare la 120 lei si sustine ca creste puterea cu 20%,ii special pentru motoarele pd,iar dupa el daca ar fi,i-a scazut consumul,masina mergea mult mai bine si etc,dar a vandut masina si nu mai are ce face cu powerbox-ul....

 

ideia ii sa nu fac vreo prostie in primul rand la instalatie,motor si etc si in final sa nu dau banii degeaba...la banii astia m-ar tenta insa sa fie totusi reala treaba nu tiganii si tepe...

Link către comentariu

ai grija, din cunostintele mele, power boxul e un rahat, daca vrei un chip tuning de calitate, ia legatura cu o firma care se ocupa cu asa ceva, power boxul este un upgrade ietin ma indoiesc ff mult ca va creste puterea cu 20%.

Link către comentariu

da posibil...oricum suspect este costul foarte mic,la banii aia si daca ar creste 10-15 sa zicem este super,arhi sufiecient,dar trebuie luat in calcul si faptul sa nu faci vreo prostie la masina ca apoi nu banii aia de ~ 150 ii vorba

de asta intreb..nu ca nu ar putea fi posibil oarecum la banii astia sa fie si ok,dar ma intereseaza daca are cineva si sa imi zica concluzia altfel asa din descrierea produsului sau cel al vanzatorului nu te poti lua

Link către comentariu

sa te lamuresc, imi cer scuze pentru raspunsul meu asa slab calitativ.

 

Sa incepem... 

Ce este PowerBoxul?

Powerboxul este o solutie externa de tuning. Acesta se monteaza pe mufele originale ale masinilor, ne fiind nevoie de modificari ale instalatiei electrice.

De asemenea, nu se intervine nici asupra ECU-lui, deoarece powerboxul preia datele de la senzori, le optimizeaza si le trimite mai departe calculatorului de injectie, in scopul optimizarii timpilor de injectie. Astfel, se obtine o ardere completa a combustibilului. Datorita arderi in proportii mult mai decat stock, fumul este inexistent!

Optimizandu-se timpii de injectie, consumul scade cu pana la 2 l in functie de conditiile de condus. Datorita reclacularii injectiei, se obtin performante mai mari cu pana la 20%. Aceasta crestere este posibila, deoarece din fabrica, motoarele sunt "tinute" la o valoare cu 35% mai mica decat adevarata capacitate a motorului, datorita elementelor de marketing. 



Avantaje:

- Powerboxul, pastreaza programul motorului, dezolvatat de ingineri in fabrica, neintervenind asupra ECU-lui din motive de siguranta
- Montajul dureaza cca 10 minute, in functie de abilitatile practice a fiecaruia. Reamintim ca se monteaza pe mufele originale ale masinii.
- De asemenea, nu pierdeti garantia, deoarece nu se intervine asupra ECU-lui (ca si in cazul resoftarii) si se poate demonta oricand, in caz de nevoie
- PowerBoxurile sunt gandite pentru fiecare motor in parte
- Prin optimizarea injectiei, cresterea de putere este de 15-20% iar cuplul creste cupana la 20%
- Printr-o reglare corespunzătoare şi un stil de condus adecvat se poate obţine o reducere a consumului de combustibil cu 5-15% 

Dezavantaje:

- Si aici, pirateria este principalul factor daunator. Din pacate, acesta este daunator si masinii dumneavoastra. Pe piata exista powerboxuri facute pe genunchi, in cutii de intrerupator, care pacalesc ECu-ul. Acestea sunt daunatoare, deoarece masina fumega si cu timpu se defecteaza principalele componente cum ar fi turbina sau injectoarele.


Hai sa va explic pe romaneste care e treaba:

Motorul merge dupa 3 harti: Aer ,injectie si sofer.. 
Powerboxul, trimite date modificate la ECU, si modifica harta de injectie. Prin acea harta , se schimba timpii de injectie, presiunea si cantitatea. Baga mai multa motorina, dar in loc sa o trimita in turbina si apoi afara, o baga pe retur si ce e surplus, recircula deci => lipsa fum 


daca ar fi sa preiau si o alta parere:

 

Powerboxul, in principiu nu este altceva decat o minciunica, care transmite senzorilor de pe motor o informatie sa spunem "eronata", avand ca scop o usoara crestere deperformante.

Dar ca sa vedeti mai exact cum lucreaza 
Powerbox este o cutie cu un montaj electronic.
Aceasta cutie se intercaleaza pe instalatia de management a motorului.
Acolo unde este un cuplaj electric , mufa mama tata se desface si se introduce intre mufe acest montaj.

Acum cum functioneaza el in mare.
Intra in el o parte din senzori, foarte important este cel de presiune care citeste cu cat merge masina in orice moment al functionarii.
Acest senzor trimite un semnal intre 0...5v, zero este pentru motor oprit ... progresiv ajunge sa spunem la un 3,5v corespondent nei preiuni sa spunem simplu 1.
0,5bar -----1,75v
1bar --------3,5v

Masina primeste o comanda electrica de actionare a turbinei data de calculator.
In functie de turatie, pozitia pedalei de acceleratie si sarcina masinii, isi comanda o presiune in turbo dictata de ECU (calculatorul masinii).
De ex la 2000rpm masinii i se cere 1 bar.
Masina da voie la comanda de turbo sa integreze pozitiv pana atinge valoarea de 1 bar. Opreste cand senzorul a citit ca este unde trebuie prin valoarea de 3,5v. ECU nu stie decat sa interpreteze asa cum e invatat valori electrice.
Daca pe acel senzor vii cu un montaj pe care, desi ai la intrare 3,5v tu trimiti mai departe 1,75v, ECU o sa creada ca ai 0,5 si incerca sa tina comanda la turbo pana ajunge la valoarea electrica de 3,5v dar care acum corespunde unei presiuni mult mai mari.
De fapt minte semnalul, daca l-ar creste si ar merge direct pe comanda senzorul daca vede ca s-a depasit presiunea dictata de ecu, acesta intra in protectie . Cu powerbox nu vede asa ceva, e orbit.
La fel da si motorina lungeste si scurteaza timpul de injectie, presiunea in rampa dupa cum vrea.

Powerboxul desi e o minciuna e setat de oameni care au acces la aceste masini, le testeaza si obtin ce pot in anumite conditii de siguranta.
La chiptuning este altceva. Aici lucrezi curat direct in ecu. 
Posibilitatea ca ECU sa se strice este destul de mica in schimb acel powerbox ... si atunci masina nu stie ce sa faca, nu vede valorile reale si nu stie sa se protejeze.
Dar una din cele mai mari lispuri ale powerboxului sunt ca nu seteaza fin si nu face corectile reale.

Power-boxurile au aparut datorita unor masini asiatice care pur si simplu nu pot fi resoftate din ecu datorita dispunerii acestuia in pompa de injectie (la unele dieseluri). Varianta cea mai simpla si cea mai buna e sa lucrezi direct in ECU. 
Daca putem numi asa power box-ul este o solutie de compromis deoarece e mai sanatos sa inveti ECU sa faca ce vrei tu decat sa il pacalesti ca sa faca ce vrei tu .

Link către comentariu

da inteleg situatia si am citit putin dupa acest powerbox si in principiu am inteles ca cea ce face este ca jongleaza cu cantitatea de motorina si aerul,iar daca este ceva pe bune si calitate,face ca arderea sa fie mai complecta si mai buna,asa castigi si putere si duci lipsa si de fum

 

acum adevarul care este...descrieri si texte se gasesc,dar realitatea conteaza,cea ce este cert,pe testate si pe bune

evident nu poate fi ceva fantastic atat timp cat un soft ii 4-5-600 lei si acesta are pret de aprox 25%,insa daca ar fi de ajutor si fara probleme ar fi chiar ok

Link către comentariu

aici este si problema, daca mai citesti pe forum au fost persoane care au avut probleme cu acest power box, de o fi fost unul de calitate sau nu, acum nu stiu ce sa zic, dar totusi avand in vedere ca puterea nu o sa fie comparabila cu un soft facut de o firma specializata, gandeste te daca are rost sa risti motorul tau pe un asa compromis. :icon_bounce:  :icon_bounce:

Link către comentariu

aici este si problema, daca mai citesti pe forum au fost persoane care au avut probleme cu acest power box, de o fi fost unul de calitate sau nu, acum nu stiu ce sa zic, dar totusi avand in vedere ca puterea nu o sa fie comparabila cu un soft facut de o firma specializata, gandeste te daca are rost sa risti motorul tau pe un asa compromis. :icon_bounce:  :icon_bounce:

 

daca nu mergi la sigur clar ca nu,nici nu se pune problema,de asta am zis si eu sa intreb stanga dreapta care ii treaba,si mai ales de la cei care au avut,sau stiu care au asa ceva

ca dupa cum am spus-o,din reclame,vanzator si descrieri nu te poti orienta

 

oricum nu tin neaparat sa adaug caluti,dar mi-a aparut oferta asa sa zic asa si am zis sa vad ce si cum,legat de soft stiu de ele(chiar daca si alea nu sunt chiar toate cea ce trebuie)nu ma intereseaza momentan in primul rand legat de pret,si in final faptul in sine,de a adauga cai nu ma tenteaza

 

vedem

Link către comentariu

Vezi ca trebuie sa fie special pentru codul tau motor ca sa iti creasca ceva. Daca tu ai 116cai si el e pentru 101, nu o sa iti faca absolut nimic. PD sunt multe variante de puteri ale motorului.

Modificat de rudiRUD
Link către comentariu

Nu prea are cum sa fie pentru PD in general, pentru ca el are inauntru niste setari fixe, iar daca setarile sunt sa creasca de la 101 la 120 de cai, tie la 116 probabil tot la 120 de cai te va duce.

Modificat de rudiRUD
Link către comentariu

mda...logic asa este...eu pana la urma spun ce specifica in descriere si ce spune omul,alte informati si cunostiinte nu am

pe 4t am mai vazut la cineva care spunea ca special pentru ajm este...adica 116 cai,dar ala vrea 50 eu

 

ideal ar fi daca s-ar putea monta si verifica prin vag com valoriile daca se modifica(ce se modifica si cat)poate a facut cineva treaba asta,si poate spune exact care ii situatia

Link către comentariu

Omul zice orice sa isi vanda marfa :)

 

tocmai de asta nu te poti lua dupa vanzator....cel mai ok de la un cumparator care isi poate spune parerea,experienta si ce a depistat

mai astept,oricum nu ii urgenta,din cate am vazut mai sunt cateva anunturi cu chestii de genul,de gasit se gaseste,si culmea ii ca aceas descriere au totii

 

in fine..

Link către comentariu

Am studiat treaba cu powerboxurile - am si avut pentru cateva luni pe Ala 156 JTD commonrail.

 

Principiul la CR este pacalirea ECU-ului in legatura cu semnalul primit de la senzorul de presiune in rail. (se interpune intre senzor si cablajul original al masinii). Iar ECU-ul comanda cresterea presiunii in rail, imbunatatind raspunsul masinii, si paradoxal si consumul, pentru ca avand raspuns ceva mai bun la acceerare nu ajungi atat de des "la podea"

Exista doua variante - o cutie de plastic cu niste rezistente - costa cativa lei si se vinde cu o suta si ceva - care efectiv scade semnalul dat de senzor cu o valoare fixa.

sau un montaj ceva mai complex - cu un PIC - ce modifica acest semnal dupa un algoritm simplu variabil in functie de semnalul senzorului.

 

Se simte diferit fata de chiptuning, acesta modificand mult mai inteligent (teoretic) hartile din ECU.

Rau nu stiu daca face - stiu masini cu powerboxuri "de marca" care merg binemersi de zeci de mii de km, si nu au problema, nu dau fum etc... Cum se intampla in cazul chiptuningului prost (ca la noi mai mult prost se face)

 

Daca nu aveam deja remap pe bora cand am luat-o - 100% optam pentru un powerbox de 150-200ron decat pentru un remap de 200e.

Link către comentariu

mda...interesant,in principiu stiam ca care ar fi functia dar nu stiam cat de bine o face si ce se poate intampla in caz de nu ii cea ce trebuie,ca vezi fel si fel de variante

evident la primul risc m a gandeam la fum(mult fum)si asta atrage consum mai mare(poate)infundarea traseelor,poate si niste presiuni asupra pompei si etc..chestii de genul

 

dar daca zici ca nu are ce sa se intampla si ca din contra ii chiar ok,ar fi tentant,la banii aia o crestere de putere care am gandesc ca trebuie sa se simta indeajuns(chiar de nu o fi 20%) + culmea si un consum mai ok,chiar si daca cu 0,2-0,3 la 100 pentru ca ca si ex,la mine aprox atat imi ia mai mult cu jantele pe 18 si cu clima

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!