Jump to content

Help! Caut urgent rezervor+conducta principala POLO 2008


neanicu
 Share

Postare recomandată

Buna ziua!

Ieri noapte mi s-a furat toata benzina din rezervor. Hotii mi-au gaurit ( au scobit, practic au macelarit carnea furtunului pana a curs benzina din el - gaura are diametrul cam cat un dop de pluta de la o sticla de vin) furtunul ce porneste din rezervor (furtunul principal?), furtun ce este confectionat dintr-un plastic f dur.

Am inteles ca este piesa comuna rezervor de benzina + conducta principala la modelele POLO din 2008... Masina e pe butuci, nu mai are strop de benzina.

Ce ma sfatuiti sa fac? Se poate "carpi" gaura din acel furtun?

Sa caut la dezmembrari intreg ansamblul? De nou, costa o suma astronomica, de care nu dispun.

Astept cat se poate de repede pareri, solutii, idei etc

Thx!!!

Modificat de neanicu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti pune o poza?

Nu te juca cu carpeli. Circuitul de carburant e un element de siguranta. Mai ales cand vorbim de benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa fac maine dimineata o poza. Azi am avut o zi cumplita. Prin carpeala ma gandeam la ceva lipit cu poxipol si prins cu coliere, si deasupra un manson de cauciuc cu insertii sau ceva cu silicon....eu stiu....??? Dau o gramada bani si mi-l gauresc iarasi peste o luna....Se pare ca Romania geme de atata saracie, iar preturile astea prohibitive la benzina indeamna gainarii sa faca mizerii d-astea. Mi-au luat 10 litri, atat aveam in rezervor, nemernicii!

Modificat de neanicu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se vede ca e romania...stiam ca se fura jante..deah..dar si benzina din rezervor...ba esti nebun..clar se vede cat de scumpe sunt...cata mai aveai in rezervor..?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Mie in CT,mi-au furat chederu de la geam de la usa de la sofer.Insa CT-a e mult mai curata decat Bucurestiu.Acum de recent veneam din afara,si aveam bagaje,vreoiau sa imi dea in cap,in Autogara de langa Gara de Nord de la voi(trebuia sa iau autobuzu Bucuresti-Constanta).

Insa nu vreau sa fiu offtopic.Pune si tu o poza...daca furtunul nu e "acordeon" eu cred ca se poate lipi cu silicon si cu niste coliere frumos,fara nici o problema.Daca au inceput sa fure si pt 10 l de benzina...da-o dracu...deja ...

Numai bine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa zic cu carpeala ca s-ar putea ca benzina sa topeasca/dilueze adezivii folositi si sa ai scurgeri pe acolo ceea ce ar fi foarte grav, vei face bum la orice scanteie apropiata.

Incearca pe la dezmembrari ca poate gasesti mai ieftin tot ansamblul intreg si nevatamat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate incerci să pui un filtru de benzină din cel metalic, tăind o bucată în zona deja tăiată...nu ai nimic de pierdut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Mie in CT,mi-au furat chederu de la geam de la usa de la sofer.Insa CT-a e mult mai curata decat Bucurestiu.Acum de recent veneam din afara,si aveam bagaje,vreoiau sa imi dea in cap,in Autogara de langa Gara de Nord de la voi(trebuia sa iau autobuzu Bucuresti-Constanta).

Insa nu vreau sa fiu offtopic.Pune si tu o poza...daca furtunul nu e "acordeon" eu cred ca se poate lipi cu silicon si cu niste coliere frumos,fara nici o problema.Daca au inceput sa fure si pt 10 l de benzina...da-o dracu...deja ...

Numai bine...

poate vroiaiu sa-ti fure ceva din masina :D ! tii minte cum e la noi in gara

"tigari , tigari , tigari avem , cazare cazare " :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa arata azi dimineata inainte de "carpeala":

img9156i.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Si am "reparat-o" adica i-am pus un furtun de alimentare cu combustibil de la Dacia break taiat pe lungime si lipit cu Poxipol si strans in 4 coliere...dar dupa ce am alimentat cu benzina tot se scurge nitel....functie de cum e panta la masina, adica atunci cand benzina se intoarce din rezervor spre conducta datorita gravitatiei, atunci mai picura in dreptul improvizatiei dar si la pompa cand am bagat benzina a picurat...

Asa arata acum

img9157a.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Ce sa fac???? Am cautat pe dezmembrarimasini.ro, nu gasesc rezervor de POLO model 2008. Iar bani de nou nu am si nici n-as da din principiu. Astept sugestii si idei bune. Thx!

Modificat de neanicu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa gasesti o bucata de teava care sa intre in furtunul de la masina la fix si taie furtunul iar teava o folosesti sa faci legatura intre furtune.Mai simpplu zis faci un shtutz si strangi bine cu doua coliere furtunul pe teava si te tine 1000 de ani.

http://www.pneumatic...t furtun-furtun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am gandit si eu la faza asta cu teava (plastic dur sau metal) si stutz..problema e ca materialul din care este confectionat rezervorul + conducta principala (aia macelarita, gaurita de hahalerele ce mi-au furat benzina) este un plastic f f dur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Improvizatia ta nu avea nici o sansă reala, cand strângi colierul , plasticul ramane plastic, indiferent cat de dur este , se deformeaza. Singura sansa care o vad eu este sa gasesti un stut potrivit, iar furtunul sa il incalzesţi cu un pistol de aer cald, se va inmuia sigur si vei putea sa il bagi pe stut. Evident, pentru sigurantă, va trebui sa scoti iar toata benzina din rezervor.

sau....sa verifici daca nu se potriveste in diametru cu teava de pexal si sa folosesti fitinguri de pexal, desi slabe sanse

Modificat de Valeriu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci Valeriu, pana la urma ce fel de teava recomanzi sa pun? De alama? Cum mi-a recomandat NuCeTaNu? Imi trebuie o teava cu diametrul exterior de ~ 4 cm ca sa intre fest pe diametrul interior al conductei originale....si oricum solutia cu teava implica sa tai din conducta originala portiunea gaurita, nu? adica sa o sectionez in 2 locuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, la dimensiunea asta ar trebui sa gasesti un stut de alama. Iar capetele furtunelor sa le incalzesti cu un pistol de aer cald ca sa le inmoi. Trebuie sa intre fest neaparat si nu strica si niste coliere pe urma.

Iar daca nici asta nu merge, ca ultimă solutie, cauta pe net SUDURA IN PLASTIC si iti vei rezolva sigur problema, dar va trebui sa demontezi rezervorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sunat la cei recomandati de catre NuCeTaNu cu "Racord alama cu stut furtun-furtun" si mi-au zis ca nu au decat de 8,10,14 mm diametru. Eu am nevoie de 40mm. Mi-au sugerat sa caut din cele de cupru pentru centrale...sa ma duc prin Obor pe la tarabistii "minitehnicus"? Ideea e ca nici n-am cum duce obiectul (conducta gaurita) la vanzator, sa vada ce-mi trebuie...Ar trebui sa o tai si sa merg cu bucata din mijloc cu gaura si sa caut o bucata de teava care sa intre fest, nu-i asa? Dar asa nu stiu cat sa tai din conducta: 6cm, 8cm, 10cm? Hmm...

Modificat de neanicu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este ca oricum va trebui sa desfaci rezervorul de pe masina. Nu de alta, dar chiar daca gasesti exact racord la dimensiune (in cel mai rau caz, faci unul la strung), va fi foarte dificil să il bagi pe poziţie, avand in vedere ca teava este extrem de rigidă. Iar odata desfacut, vei avea deja doua variante de a-l repara. Iar una din ele nu implica taierea tevii (sudura in plastic)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti incerca si varianta in care sa tai acel tub de plastic si sa scoti o bucata cat mai mica , cat e gaurit si sa cauti un furtun de cauciuc cu acelasi diametru pe care sa il tragi peste capetele tevii si sa il strangi cu colier daca zici ca este foarte dur.Daca mergi pe varianta cu stutul de metal atunci ar fi bine sa cauti si ceva adeziv care sa nu fie afectat de benzina pentru a inchide toti porii pentru ca daca este dur acel furtun este putin probabil sa se muleze perfect chiar daca il incalzesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Nucetanu

Am inteles treaba cu adezivul ptr inchis porii...mi-e teama ca, in timp, orice adeziv intra in reactie cu benzina...chiar si Poxipol - d-asta ceea ce am facut azi consider ca e doar o solutie de moment. Buna sugestia ca, oricat m-as stradui sa infig o teava printr-un stut in capetele taiate ale conductei, acea imbinare nu va fi etansa datorita duritatii materialului din care e confectionata conducta.

Pe de alta parte, daca merg pe varianta "furtun de cauciuc" ma gandesc ca nici acolo nu va fi etans prin prinderea cu coliere in capete, iar furtunul de cauciuc trebuie sa fie special, din cel folosit la masini ptr traseul carburantului, adica sa nu intre in reactie cu benzina. Si ma gandesc sa tai cat mai scurt din conducta astfel incat furtunul de cauciuc sa fie mic si sa nu se slabeasca in timp de la oboseala, presiune, fiindca furtunul de cauciuc e mult mai moale decat plasticul conductei originale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Neanicu ai zis :

"Si am "reparat-o" adica i-am pus un furtun de alimentare cu combustibil de la Dacia break taiat pe lungime si lipit cu Poxipol si strans in 4 colier"....

Pai daca ai pus peste poxipol furtun de alimentare si strans cu 4 coliere e clar de unde curge.E normal ca atunci cand ai strans colierele a crapat poxipolu.Nu vreau sa par unu care le stie pe toate dar crede-ma ca asa e.

Apropo A+B-u de la loctite e MULT MULT mai bun decat poxipolu(am lipit baia de ulei).

Eu daca eram in locul tau as fi facut altfel.As fi cumparat A+B de la loctite(nu lucrez la firma asta:) ),as fi slefuit cu un smirgher abraziv rau, exact unde trebuia sa lipesc si anume "teava de la rezervor" si as fi cautat o bucatica de plastic mai mare decat gaura pe care o ai tu pe teava aia,facuta de boii aia.As fi slefuit si bucatica aia de exemplu (plexiglass putin ars la o flacara,ca prinda forma tevii tale de la rezervor).

Apoi as fi facut cu ajutorul unui cutter forme in forma de X X X X X X X exact unde este gaura si de imprejurul ei.Deabia apoi as fi lipit cu A+B si nu as fi pus deloc suruburi.

Dupa ce s-ar fi uscat as fi slefuit iar A+B-ul insa de data asta cu ajutorul unui smirgher la fel de abraziv,dar FARA cutter.As fi pus iarasi A+B,l-as fi lasat 24h,sau 48 sa fiu mai sigur ca se intareasca.Apoi as fi repetat inca odata operatiunea,deci in total 3 straturi de A+B.

Te asigur ca nu are moarte,eu asa am procedat la baia de ulei,si garantez si pt plastic.Inca odata A+B-u e MULT MULT,mai bun decat Poxipolu(le-am folosit si nu odata...pe amandoua).

E buna si ideea cu taiatu tevii unde e sparta de idioti.Tai teava frumos unde e crapata,si vi cu o teava TOT de rezervor din dezmebrari.Intre teava originala de la rezervor si teava improvizata as pune in prostie silicon Victor Reintz.Crede-ma e al dracu de bun,e nemtesc!.Si pasta l-am folist de ogramada de ori!.

Dupaia strans nene :),cu 2 coliere pe o parte 2 pe alta si ai terminat balciu.Oricum a2a cu Victor reintzu eu zic ca e mai tare!.

Apropo

CT 91 MOC,la mine a fost altfel.Veneam din dubai ca-s marinar,si zic sa nu-i mai deranjez pe ai mei.Pe la 22:30 am sosit in RO(Otopeni)dupa 2 zile nedormite,dupaia zic sa merg sa iau din autogara de langa gara de nord,sa iau microbuz spre constanta noastra.Bai nene m-am carat cu bagaju si cand am intrat in autogara sa ma stranga astia de gat:)).Noroc ca mi-am pregatit dreapta si noroc cu paznicu din autogara.La voi astia bucurestenii e ceva de speriat...

Ce-mi place la voi cel mai mult e ca fetitele de matrimoniale arata spectaculos...mult mai marfa ca in CT:)) ...ca sa fac un offtopic frumos macar:)

Numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi daca gasesti furtun hidraulic de la ceva utilaje ca e foarte tare si poate gasesti aceiasi dimensiune si nu mai une porcaria aia de popsipil ca nu e bun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit un POLO 1,2 pe benzina din 2006 la dezmembrari. Are piesa ok: rezervor + conducta principala....Dar, oare e 100% compatibil cu al meu POLO 1,2 benzina din 2008? Pe talonul meu scrie motor tip BBM iar POLOul de la dezmembrari avea model motor BME. Apoi, pe talonul meu scrie puterea 44Kw iar POLO de la dezmembrari are 47Kw. Am aflat Nr de identificare al Polo-ului de la dezmembrari si, conform lui, se pare ca sunt compatibile rezervoarele, doar ca sunt 2 modele de diametru la busonul de benzina ptr aceste modele de POLO...unul de 22mm si altul de 26mm si nu stiu cum pot verifica asta - care diametru e pe POLO-ul meu si care e pe POLO-ul de la dezmembrari....ce sa fac? Help! Trebuie sa ma duc maine sa-l iau de la dezmembrari.

Modificat de neanicu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mai am niste nelamuriri...dupa ce se schimba rezvervorul, presupun ca asta de la dezmembrari intra fest, trebuie remontata si reglata sonda de benzina si aerisite franele? Pentru ca din schema rezervorului se vede ca ar trebui desfacute ceva conducte de frana si alte cabluri neidentificate de sub masina.

Modificat de neanicu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Neanicu,daca demontezi furtunele de frana de la etrieri sau saboti,dupa remontarea furtunelor se face neaparat aerisire.Zici de sonda de benzina...banuiesc ca tu te referi la plutitor.La majoritatea modelor VW,Audi,Seat,Skoda...daca dai bancheta din spate jos(sezutu)vei observa un capac rotund din tabla(negru) cu 4 suruburi in stea.

Se da jos capacu asta si dai de "piulita" din plastic de la plutitor + conexiunile de tur/retur precum si contactele de la plutitor(ala care iti arata in bord cata benzina mai in el.Se ia una bucata ciocan + dalta(sa nu fie ascutita)si se desurubeaza "piulita" mare din plastic.Se scoate plutitoru din rezervor(cu ajutorul unei sticla taiata de 5l,sa nu faci mizerie sa murdaresti in masina) si se scoate.Vezi sa nu te puna dracu sa aprinzi tigara ca cu benzina e jale:).

Dupaia dai frumos jos rezervoru(vezi si tu unde e prins ca habar n-am exact la polo) si vezi daca e nevoie sa dai si furtunele de frana jos ca sa poti scoate rezervoru.Il pui frumos pe ala din dezmembrari,dupaia montezi plutitoru(sau sorbu cum vrei sa ii zici) in ordinea inversa demontarii.

Repet...nu stiu daca toate modele VW sunt la fel.La mine la Seat 1M/Golf 4 e la fel.Deci e mare probabilitatea ca la tine sa fie la fel.

Salutare

Modificat de carceacristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am rezolvat problema montand un rezervor SH...Totul pare ok acum, doar ca a fost ceva bataie de cap, a trebuit data puntea spate jos, amortizoare, arcuri, tobe, aparatori tobe etc.

Totusi, de ce mi-a fost frica n-am scapat. Si anume, am impresia ca acum ledul din bord ce avertizeaza "lipsa benzina" se aprinde mai repede decat inainte...adica, imediat cum acul indicator ajunge la prima linie rosie (numarata pe scala de la dreapta la stanga), ledul de benzina se aprinde in bord. Inainte, tin minte ca se aprindea cand mai aveam doar 2 linii rosii pana la zero absolut...O fi mai bine acum?

De fapt, nedumerirea mea e urmatoarea: cine spune adevarul referitor la nivelul real de benzina ramas din rezervor? Ledul de benzina aprins din bord care se aprindea sa zicem cand mai erau ~ 6 litri, sau nivelul actual al acului indicator din bord care arata ~ 10-12 litri (repet: acum, dupa montarea noului rezervor de benzina, acul e la prima linie rosie - numarata pe scala de la dreapta spre stanga - atunci cand ledul de benzina se aprinde in bord) Pe cine sa cred?

Sa fii fost nitel dereglat plutitorul (sonda de benzina) la remontare si sa nu se fii pupat exact ca inainte, in aceiasi pozitie?

Mi-e teama acum de pana prostului, caci eu mai mult de 5-6 litri de benzina nu voi mai baga de acum incolo in rezervor, cand las masina in parcare peste noapte. Si, de aceea, mi-ar fi f folositor ca acul indicator de benzina + ledul din bord sa fie foarte fidele, exacte in masurarea nivelului de combustibil.

Modificat de neanicu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu poti decat sa faci urmatorul experiment. pui in portbagaj un bidon cu 5 l de benzina si mergi cu masina pana se opreste motorul. Atunci bagi in rezervor cei 5 l din bidon, si vezi pana unde se ridica acul. Asa vezi sigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!