Jump to content

1,6 EZ problematic


Cavaleru
 Share

Postare recomandată

sunt fericitul posesor al unei minunate probleme. motorul scoate fum alb si imi arunca pe evacuare picaturi de ulei. se aude si un tzacanit care creste cu turatia.

un verdict a fost: posibil piston spart sau segmenti rupti sparti.

schimbatul motorului nu e o obtiune prea buna caci cartea masinii inca nu e pe numele meu, urmeaza sa fie.

asa ca ce as putea face in cazul meu, caut un bloc motor de 1,6 EZ si schimb internele? Sau doar piesele cu problema? Daca demontez motorul sa schimb si toti segmentii cu unii noi?

ce piese ar putea fi afectate de verdictul de mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa identificarea asa cum e si dupa vezi ca alternative mai bune ai. cea mai ok ti-am dat-o eu pe PM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana nu desfaci motorul orice discutie e pierdere de vreme si ....energie,cu fiecare km mers tobele se colmateaza si trebuie curatate sau schimbate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de mers nu am mai mers cu el. masina a stat 8 luni, acum cand am pornit-o din nou am constat problemele acestea. acum am tras-o iar pe dreapta.

n-am deloc noroc cu masina asta de cand am luat-o am avut ghinioane cu ea si vad ca se perpetua....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o recomandare unde sa merg sa imi desfaca motorul sa imi spuna ce poate avea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

johnyjohny_2006

..of , am cautat de dimineata un eventual raspuns la o problema dar fara rezultat. Golf V 1.6 FSI acelasi senzor LAMPA DE CONTROL aprins..fara pb pana acum ...azi am plecat la drum dupa nici un km a inceput sa clipeasca si in acelas timp sa simt trepidatii in masina. am vazut ca au multi problema aceasta dar pana acum nu am gasit pe nimeni la care se comporta diferit si masina... scoasa din viteze stau pe loc, merg in spate zici ca e innecat esapamentul, deschid capota motorul zici ca vrea sa plece din loc de la asa vibratii..... si tinand cont ca sunt incepator pe forum nu pot nici sa postez plroblema...si acum sunt plecat din tara asa ca nici nu pot risca sa fac 2000 de km cu ea asa ..poate ma poate ajuta cineva, va multumesc anticipat..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

..of , am cautat de dimineata un eventual raspuns la o problema dar fara rezultat. Golf V 1.6 FSI acelasi senzor LAMPA DE CONTROL aprins..fara pb pana acum ...azi am plecat la drum dupa nici un km a inceput sa clipeasca si in acelas timp sa simt trepidatii in masina. am vazut ca au multi problema aceasta dar pana acum nu am gasit pe nimeni la care se comporta diferit si masina... scoasa din viteze stau pe loc, merg in spate zici ca e innecat esapamentul, deschid capota motorul zici ca vrea sa plece din loc de la asa vibratii..... si tinand cont ca sunt incepator pe forum nu pot nici sa postez plroblema...si acum sunt plecat din tara asa ca nici nu pot risca sa fac 2000 de km cu ea asa ..poate ma poate ajuta cineva, va multumesc anticipat..

Off Off.....colegul daca ai posta in aria corespunzatoare masinii pe care o detii,s-ar putea sa ai mai multe sanse sa gasesti o posibila rezolvare la problema ta!

Pana atunci,poate un moderator sa-i mute colegului topicul acolo unde i-ar fi locul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

johnyjohny_2006

da imi cer scuze ca nu am postat unde trebuie doar ca nu am gasit nimic pana acum ce sa semene cu problema mea...in mare parte cei cu problema la sonda au doar becul aprins si nu influenteaza sunetul evacuarii sau cum merge masina ....as fi bucuros daca ma ajuta un moderator sa ajung cu intrebarea unde trebuie...scz inca odata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica bujiile,daca 1 este uda acolo nu ai scanteie,daca toate sant afumate/ancrasate ai dat de belea.... verifica...si scrie aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am raspuns lui johny.....pt tine poti sa ma suni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci am demontat bujiile toate sunt afumate, dar pare a fi de la exces de benzina, una singura are urme de ulei pe ea.

mai jos pozele..

Astept opiniile voastre domnilor!

post-76237-0-21591000-1349889203_thumb.j

post-76237-0-28648800-1349889208_thumb.j

post-76237-0-56546000-1349889240_thumb.j

post-76237-0-85388700-1349889299_thumb.j

post-76237-0-49285900-1349889307_thumb.j

post-76237-0-78824900-1349889334_thumb.j

post-76237-0-24777100-1349889340_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

johnyjohny_2006

da, si eu am reusit sa ajung la o reprezentanta super aglomerata si trebuie sa ma intorc maine la ora 9 pt tester.. tin sa precizez ca sunt in italia si nu am inteles foarte bn si nici masina nu o cunosc inca atat de bine incat sa am pareri..asa ca domnul mecanic spune ca la prima impresie crede ca lucreaza doar 3 pistoane (sau injectoare) din 4 si e posibil sa fie si de o o bujie defecta,... m-a intrebat cand le-am schimbat ultima oara, am raspuns sincer nu stiu, am facut cu masina doar 7 mii de km si asta chiar nu mi-a zis vechiul proprietar...m-ar interesa daca puteti sa ma ajutati cu asta sa stiu cand merg din nou la el sa nu ma frece cum vrea pt ca nu inteleg bn ....care e faza cu injectorul, bujiile...cica daca merg asa cu ea risc sa se duca catalizatorul....repet asta a fost o prima impresie doar dupa ce a vazut becul din bord si a auzit masina...faza e ca au manopera foarte scumpa si mi-ar fi de ajutor ceva sfaturi de la voi...multumesc ....

christofor ce parere ai? ce zici sa fac...am inteles ca e 60 de euro ora fara tva sa faca ceva la masina la ei.....

chiar e atat de grav?

Modificat de johnyjohny_2006
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca masina are pe fiecare bujie bobina de inductie atunci ai defecta o bobina,ca sa vezi care e defecta scoti cate una pe rand/deconectezi cate una din mufa,..... si vezi daca motorul merge la fel/de rau,la care merge mai rau ..este buna ,pe care nu o simte este bolnava.........apoi ca sa fii sigur faci rocada intre 2 bobine una buna cu cea defecta si vezi daca se mentine pistonul care nu merge...daca se schimba defectul pe alt piston/pereche cu bobina defecta .....iei codul de pe bobina te duci cumperi alta si gata........DAR IN PRIMUL RAND VERIFICA BUJIILE SAU MAI BINE CUMPARA 4 NOI DIN CELE MAI SIMPLE NU SOFISTICATE...SCUMPE.TOATE FAC ACELASI LUCRU ...DEPINDE CATI KM REZISTA...oricum tin cel putin 10...15000 km.

deci am demontat bujiile toate sunt afumate, dar pare a fi de la exces de benzina, una singura are urme de ulei pe ea.

mai jos pozele..

Astept opiniile voastre domnilor!

Bujia cu ulei indica o problema la pistonul respectiv,trebuie luata compresia / verificati tachetii ,in cel mai fericit caz sant probleme cu semeringurile de supapa....DAR DACA COMPRESIA E MAI MICA DE 7...8 segmentii sant PA. .
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

semeringurile d ela supape au fost schimbate cand am luat masina acum 2 ani aproximativ.

este mai indicat schimbul de segmenti sau de motor? am avut si ceva probleme cu buzzerul de presiune care se activeaza intre 2000 si 3000, doar in mers, dupa ce motorul se incalzeste. presiunea la ulei a fost masurata tot atunci cand s-au schimbat si semeringurile de supape.

Modificat de Cavaleru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un motor sh are toata cauciucaraia beton,segmentii si cuzinetii uzati / asta in cazul ca nu este reparat.....daca e reparat pt vanzare....vai de el....deci in concluzie il refaci pe al tau sau cumperi unul care este pe masina si merge...il vezi.....il asculti.....

Modificat de christofor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in cazul acesta voi merge la un mecanic sa desfac motorul si sa ma minunez de ceea ce gasesc inauntru, vreo recomandare pt mecanic se poate?

din ce am vazut pe unixauto setul de segmenti este 61 ron Mahle, setul de simeringuri intre 20-si 50 ron ( reintz, ajusa, elwis ? ce brand recomandati?)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Compresia se masoara la rece?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La regimul de functionare normal al motorului, adica la cald. Asa ar trebui sa scrie si in instructiunile compresometrului :)..

La rece o sa iasa mai mica, la cald mai mare. Vezi sa invarta BINE motorul.

Cati km "ar trebui" sa aiba magicul tau motor?

Oricum, cum a zis si colegul, pana nu-l desfaci, doar poti sa-ti dai cu parerea :)..

Modificat de ment
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are 180.000

Saptamana viitoare pot sa te ajut cu reparatul motorului.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va sun in aceasta seara sa discutam. Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!