Jump to content

Fluiera in viteza a V-a


RAzvan Dumitru
 Share

Postare recomandată

doruiacovescu

Problema rezolvata si la mine. Multumesc userilor de pe acest forum!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a rezolvat si la mine, va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Multumesc tuturor de pe acest Forum , la fel aveam si eu acest suierat in treapta a5 ( plus ca mi se mai intampla  sa o scot foarte greu din teapta a1 si R , plus ca imi mai ramanea pedala de ambreiaj sus din cand in cand) dar cu adaugarea acestei saibe am rezolvat tot. Chiar am ramas mirat ce se poate intampla din cauza acelui joc. Deja am facut 4000 km si nu se mai intampla nimic din ce se intampla odinioara. Inca o data Multumesc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Aceeasi problema si la mine ; ramanea blocata in treapta 1 si R, masina cu ambreiajul calcat pleca din inertie ca o automata ; asta s-a rezolvat prin schimbarea kitului de ambreiaj + volant ; acum, ramane problema cu fluieratul in treapta 5 ;am citit tot topicul, se manifesta cam la fel ; are un vajait in a5a doar in frana de motor, si unul destul de pronuntat daca schimb din 6 in 5 in momentul in care dau drumu la ambreiaj ( la jumatatea cursei ), si o idee mai incet cand schimb din 4 in 5 ; 2.0 tdi 2005 BKD 140 cp 6+1 trepte ; ce ziceti, sa comanda saiba din postarile anterioare ? Acelasi cod?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat si eu astazi cu zgomotul in cutie in treapta 5 ; am cumparat piesele cu codurile din paginile anterioare si le-am montat singur ; din pacate m-am chinuit foarte tare ( ~ 1 ora ) sa scot siguranta vietii..dar acum merge perfect, fara vreun zgomot ;

Totusi..nu inteleg..cum de exista piese pt a remedia acest defect...adica, de ce nu s-au pus din fabrica? Pt ca sigur sunt multi care au desfacut cutii si cheltuit bani aiurea fara succes..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On ‎17‎.‎10‎.‎2017 at 6:54 PM, bgd_b92 said:

Aceeasi problema si la mine ; ramanea blocata in treapta 1 si R, masina cu ambreiajul calcat pleca din inertie ca o automata ; asta s-a rezolvat prin schimbarea kitului de ambreiaj + volant ; acum, ramane problema cu fluieratul in treapta 5 ;am citit tot topicul, se manifesta cam la fel ; are un vajait in a5a doar in frana de motor, si unul destul de pronuntat daca schimb din 6 in 5 in momentul in care dau drumu la ambreiaj ( la jumatatea cursei ), si o idee mai incet cand schimb din 4 in 5 ; 2.0 tdi 2005 BKD 140 cp 6+1 trepte ; ce ziceti, sa comanda saiba din postarile anterioare ? Acelasi cod?

Desigur merge rezolvata cu aceea saiba , dar tind sa cred ca ai schimbat degeaba kitul de ambreiaj , ( daca citeai mai sus ce am scris ) , asa imi spusese si mie la Service dar mai intai am pus saiba , dar acuma depinde de la caz la caz.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta nu cred ; rulmentul ramanea blocat, se simtea foarte tare, nu o puteam scoate din 1 si nici din R, plus ca si volant batea..totusi, are 128.000 km facuti majoritatea in Bucuresti cred si 12 ani ; a tinut binisor zic eu, cu toate ca daca nu avea problema asta mai tinea mult si bine, pt ca in restul treptelor mergea perfect.

Cu saiba am rezolvat zgomotul din treapta 5.

Modificat de bgd_b92
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut, am si eu problema mentionata mult anterior pe acest post, si anume fluieratul in treapta 5 doar in frana de motor. Masina in cauza e un Touran T1 2.0 AZV, oare sa am si eu aceeasi cutie si sa fie si la mine aceeasi problema? Daca da, ma pun si eu pe schimbat capacul+saiba. Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Psytch si ai rezolvat pentru azv? Sunt curios si eu deoarece si mie mi se intampla acelasi simptom, la mine e masina din semnatura, cod motor bkd, iar dupa vin la service mi-au spus ca codul cutiei de viteza este HDU, iar in forum mai sus se spuneau de rezolvare pe cutiile HDV, GRV (poate si altele dar acum imi scapa)

Vreau sa ma duc saptamana asta la service la un prieten in Bucuresti, doar ca a zis ca codul pentru saiba nu se potriveste cu cutia mea, deci nu imi poate da garantie (bine ma duc si pentru alte mici probleme etc)

Eram curios pe ce cutii s-a rezolvat, poate merge si la mine.

Revin cu update cand o "repar" si pe a mea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Ciprianni , maine dau comanda de piese la Bucuresti si pe finalul saptamanii incerc sa le montez. Am vorbit pe grupul vag de pe fb si mi-au zis baietii ca au facut aceeasi operatiune si pe cutia mea. Ma gandesc ca aceeasi chestie e si la bkd.

 

Edit: Operatiunea s-a facut si pe cutie de BKD cu succes. :)

 

Uite aici daca te ajuta:

 

Modificat de Psytch
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 19 ore, Psytch a scris:

Edit: Operatiunea s-a facut si pe cutie de BKD cu succes.

Acestea sunt vesti excelente. Poti sa imi dai eventual pe PM un link ceva (adica de unde reiese ca s-a facut cu succes di pe cutiile HDU, de pe BKD-uri) - vreau sa trimit la prietenul meu de la service ca sa fie sigur si el (pt. ca a zis ca va incerca fara sa garanteze)

Mersi mult. Revin cu update oricum cand e gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare!dupa schimbare ambreiaj si volant,masina nu mai iese din treapta 1 si R...ambreiajul si volant sunt sachs.am si aceasi problema cu fluieratul in treapta 5.a inceput sa se auda pe la 170.000 iar acum am 218.000.Mecanicul a spus ca de la acel joc facut de rulment (unde ar trebui pusa saiba vietii ) face cutia probleme,numai ca el sustine ca nu merge pus la cutia mea acel "kit de reparatie",iar din ce spun colegii de aici,la majoritatea s-a putut monta saiba...

ajutati-ma cu o parere/sfat...

Multumesc!

Modificat de al3x_leonard
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 30.01.2015 at 21:56, smc a scris:

O solutie ,care nu implica costuri mari, pentru eliminarea zgomotului din treapta a 5-a(cutie de viteze 6trepte,doi arbori de iesire,an fabricatie 2006) care apare la eliberarea pedalei de acceleratie,in frana de motor, ar fi montarea unei saibe distantiere (daca jocul axial permite) intre siguranta fixare rulment spate arbore intrare cutie de viteze si carcasa cutiei pentru micsorarea jocului axial al arborelui, înlocuire capac si siguranta.

Salutare, sunt nou pe aici si proaspat posesor de Passat b6 BMP din 2006. A doua zi dupa ce am cumparat masina am sesizat acel fluierat la treapta a5a. As pune pariu ca in ziua in care am cumparat-o si am mers cu ea in teste nu facea, am scos-o  la drum lung, am trecut cu cutia prin toate treptele... In fine, noroc cu aceasta solutie data de tine, pentru ca ma luase un fior pe sira spinarii cand am auzit suieratul cutiei. Intrebarea mea acum este si imi cer scuze daca nu am inteles bine, se comanda toate cele trei piese, capac + saiba + siguranta? Sau pot sa pastrez siguranta initiala si sa o montez la loc? 

Drumuri bune tuturor.

 

On 30.01.2015 at 21:56, smc a scris:

O solutie ,care nu implica costuri mari, pentru eliminarea zgomotului din treapta a 5-a(cutie de viteze 6trepte,doi arbori de iesire,an fabricatie 2006) care apare la eliberarea pedalei de acceleratie,in frana de motor, ar fi montarea unei saibe distantiere (daca jocul axial permite) intre siguranta fixare rulment spate arbore intrare cutie de viteze si carcasa cutiei pentru micsorarea jocului axial al arborelui, înlocuire capac si siguranta.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E de preferat sa le comanzi pe toate..sunt 60 lei toate, nu e asa un capat de tara :) ideea este ca se deterioreaza pe alocuri capacul pt ca bagi surubelnita in el ca sa il scoti. Acela costa ~40 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre timp le-am comandat pe toate, capacul mi-a venit deja impreuna cu bujiile si bateria noua (am zis sa intru in iarna cum trebuie, am gasit pe tester 2 bujii arse), Luni cel tarziu ajung si celelalte doua piese, respectiv saiba si siguranta. Stiu ca nu este un capat de tara, dar m-am speriat destul de tare cand am auzit zgomotul la cutie, daca la asta te referi...

P.S. am cunoscut pe cineva care acum ceva timp a schimbat cutia din cauza asta... Pacat. Intre timp a vandut masina.

Drumuri bune.

Modificat de ForceTurbo
Quote la postul anterior. Atentie, se sanctioneaza!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum am promis mai sus revin cu update. Am rezolvat cu suces suieratul intr-a 5-a cu cele 3 piese (saiba+siguranta+capac). Cutia mea este HDU (daca incurajeaza asta pe cineva, dar in contextul dat nu conteaza prea mult).

Multumim colegilor de pe forum pentru aceasta "revelatie" si pentru codul pieselor. PS: pe mine costul celor 3 piese m-a costat fix 52.64 (13.09+6.55+33)! Iar interventia in sine nu ar trebui sa dureze mai mult de 10-15 minute. 

Drumuri bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu update si eu, problema cutie de viteze rezolvata!:salut::cheers:  Cod motor BMP, cod cutie HDV. Cost piese 57 de lei.

Sa auzim numai de bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai revin cu un update, problema rezolvata pe BMM si AZV. Cutiile sunt la fel din punct de vedere al locasului care se uzeaza. Deci cei cu motoare BKD, BMP, BMM, AZV etc...fara griji. 70 lei piese + curier si 20-25 min de munca. Pentru un acces facil recomand demontarea rotii si a aparatoarei de noroi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

salut aceiasi problema am si eu la un golf 5 1.4 16 v (5 trepte) cod motor BCA , se poate rezolva lafel ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salut, la mașină din semnătura am următoarea problema și anume:

-in timpul mersului se aude un huruit (ca de rulment sau anvelopa deformata), rulmenți noi, anvelope schimbate, se aude mai pronunțat în treptele 3,4,5.

-pe liber în timpul deplasării aceleași simptome 

Chiar dacă calc pedala de ambreiaj face la fel, kit ambreiaj volant au 30 000,se mai simnte și o ușoară trepidație în pedala de ambreiaj. 

Posibil să fie cutia dusa, în viteza întra foarte ușor, nu agata, nu cârâie sau alt zgomot, nu știu ce sa mai schimb. 

O părere. 

Motor 1.9 BXE serie sașiu WAUZZZ8P19B011400. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

La 1.9 BKC, 5 trepte, pot spera la o rezolvare așa ușoară la problema mea?

 

 Fluieră în treapta 3, de pe la 2200rpm, se aude doar în sarcină și crește în intensitate odată cu turația. Problema a apărut după schimbul de ulei din cutie. Am folosit ulei original vw. 
 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie imi facea in a-3a suierat de zici ca isi lua zborul. Mi a curs tot uleiul din cutie pe un simering si s a distrus un rulment. Am schimbat cutia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu știu unde în zona Baia Mare aș putea repara cutia sau dacă merită.
Îi ciudat ca a apărut odată cu schimbul de ulei. Inițial agata in a 3-a și de aceea am schimbat uleiul, acum schimbă bine dar a apărut fluieratul. Am aruncat 500 lei pe geam.
O să risc cu una sh. Mulțumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!