Jump to content

Fluiera in viteza a V-a


RAzvan Dumitru
 Share

Postare recomandată

BogdanLitoiu

confir cele scrise de @SMC, am montat piesele pe cutia mea si acel suierat nu mai exista, am deja 2000 km si e mult mai bine.

 

Cod saiba WHT001976 (s-a montat doar la unele tipuri dar daca uzura permite se poate monta),0A5311183,02M301211B capac si siguranta fixare rulment,acestea ar trebui sa aibă aceleasi dimensiuni ca cele care sunt montate pe cutia de viteze.

 

O solutie ,care nu implica costuri mari, pentru eliminarea zgomotului din treapta a 5-a(cutie de viteze 6trepte,doi arbori de iesire,an fabricatie 2006) care apare la eliberarea pedalei de acceleratie,in frana de motor, ar fi montarea unei saibe distantiere (daca jocul axial permite) intre siguranta fixare rulment spate arbore intrare cutie de viteze si carcasa cutiei pentru micsorarea jocului axial al arborelui, înlocuire capac si siguranta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
doruiacovescu

Operatiunea se poate face demontand capacul acela de plastic de pe partea stanga? Trebuie data cutia jos?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

 

doar acel capac de plastic, operatiunea dureaza 10min, nu se da cutia jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doruiacovescu

Multumesc! saiba o iau de la Porsche?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o poti cumpara de la orice magazin de piese auto cu codurile postate anterior, dar ai nevoie si de capac, se distruge la demontare si o sa ai nevoie si de siguranta, prestul pentru toate nu depaseste 60ron.

smc, on 17 Feb 2015 - 12:15, said:snapback.png

Cod saiba WHT001976 (s-a montat doar la unele tipuri dar daca uzura permite se poate monta),0A5311183,02M301211B capac si siguranta fixare rulment,acestea ar trebui sa aibă aceleasi dimensiuni ca cele care sunt montate pe cutia de viteze.

Modificat de BogdanLitoiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut.

Confirm si eu cele postate de colegi mai sus. Azi am montat si eu pe masina din semnatura saiba, siguranta si capacul si cutia nu mai fluiera deloc in decelerare, in treapta V. Inainte fluieratul era destul de deranjant, iar acum a disparut in totalitate. Cost piese, 53 lei. Manopera, 0 lei (operatiunea am facut-o eu). Timp de lucru, aproximativ 30 min.

Multumesc colegilor pentru ajutorul postat.

Toate bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E cineva din bv care m-ar putea ajuta cu problema asta sau ceva un tutorial.ms anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
cristian_robert_br

Salut.Am si eu o intrebare.Conteaza codul motorului...sunt diferente intre cutii sau merge indiferent ...???


O solutie ,care nu implica costuri mari, pentru eliminarea zgomotului din treapta a 5-a(cutie de viteze 6trepte,doi arbori de iesire,an fabricatie 2006) care apare la eliberarea pedalei de acceleratie,in frana de motor, ar fi montarea unei saibe distantiere (daca jocul axial permite) intre siguranta fixare rulment spate arbore intrare cutie de viteze si carcasa cutiei pentru micsorarea jocului axial al arborelui, înlocuire capac si siguranta.

salut conteaza codul motorului sau merge la ambele motorizari???eu am un BKP...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu motorul conteaza ci cutia. Cutie de viteze 6 tr doi arbori....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am montat si eu saiba aia si jocul a disparut aproape de tot acum sunt fericit ca nu mai fluiera in trapta a 5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nici-un rulment nu lucreaza doar la o treapta de viteza, asa ca fluieratul de la ei nu prea e legat de treapta.

Un angrenaj care fluiera inseamna dintii de la pinioane uzate, nu are legatura cu sincroanele ( care au efect pina intra pinioanele in angrenare, pe urma se invirt sincron, adica nu se deplaseaza unul fata de celalalt) . Pinioanele uzate prea mult fluiera, indiferent de uleiul din cutie,si stadiul urmator de uzura este sa inceapa sa scape ( sa treaca dintii unii peste altii ) sau sa se faca praf la o astfel de trecere , daca doamne fereste se nimeresc dinte pe dinte . Asta este tragedie, ca rupe o multime de lucruri in cutie sau chiar pina in motor.

Si acum ca v-am ametit, sfatul este sa incepeti sa stringeti bani pentru reparatie sau schimbarea intregii cutii si cind fluieratul devine persistent si enervant sa treceti la fapte ( la primul semn de zmucituri in treapta respectiva, trageti masina pe dreapta si faceti ceva, nu mai circulati cu ea asa). Si inca un sfat si v-am lasat, daca vreti sa reparati cutia sa schimbati neaparat ambele pinioane implicate in treapta, ca daca lasati un pinion nou cu unul vechi , vi-l maninca foarte-foarte repede pe cel nou si practic ati aruncat banii pe fereastra.

Va salut, din pacate vin cu cateva detalii care ma ingrijoreaza, desi nu exista erori stocate. Voi incerca sa ma fac inteles cat mai bine posibil:

Acum ceva vreme (cu 1000-2000km in urma) am sesizat un fluierat subtire/bazait la treptele 1, 2 si 3, in accelerare, numai cu motorul rece.

Apoi, am sesizat ca tot in treptele 1, 2 si 3 are acelasi fluierat/bazait, dar si cu motorul cald.

Apoi, impreuna cu cele mentionate, am sesizat consum marit de combustibil...nu in calculul facut de BC, ci la indicatorul din bord.

Intre timp, de doua ori am sesizat ca la plecarea de pe loc (o data treapta 1 si o data treapta 2) ca mi-a dat in nas ORI au patinat rotile o fractiune de secunda...(a pierdut puterea)... aici nu stiu concret daca a fost din cauza asfaltului ud si a vopselei aplicate la marcaje, sau ce a mentionat colegul mai sus.

Astazi am observat ca in treapta 3 pe la 40-50 km/h, la accelerare apare un sunet ca si cum bate vantul puternic din fata (asemanator sunetului aparut la oglinzi cu 90-100 km/h). Imediat cum iau piciorul de pe acceleratie, dispare sunetul.

Imi poate spune cineva la ce sa ma astept? Ce ar trebui verificat?

Mentionez ca turbina se aude frumos, iar in orice regim de circulatie masina are putere.

Poate are vreo legatura sau nu, dar de cateva luni se curata DPF cam des (o data la cel mult doua saptamani), fara sa se aprinda martorul. Niciodata nu am oprit motorul in timpul curatarii DPF.

Cu respect.

Modificat de svg_gabriel10
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On ‎13‎.‎01‎.‎2016 at 11:33 PM, Pma54 said:

Am montat si eu saiba aia si jocul a disparut aproape de tot acum sunt fericit ca nu mai fluiera in trapta a 5

ai montat la fel ca in tutorialul de mai sus si ti-a disparut suieratul?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da la fel ca in filmulet / tutorial este destul de simpla operatia in sine dureaza mai mult sa dai carenele alea de plastic la o parte ca sa ai acces la cutie ... bafta si spor

Modificat de Pma54
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

solutia la fluierat in frana motor e saiba, dar la blocarea in tr 1 care e solutia? zicea un mecanic ca s-ar misca axul principal, ar iesi cativa mm din cutie si de acolo s-ar modifica ambreierea si debreierea, care e solutia in afara de alta cutie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti. Aceeasi problema o am si eu la un Audi A3 8P, cod motor BMM, an 2006.

VIN: WAUZZZ8P16A009907

Imi suiera doar in treapta a 5-a la cuplare, si la decelerare.

Am aceeasi cutie de viteze? HDV?

Se poate repara prin aceeasi metoda cu garnitura?

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca doar fluiera se rezolva cu saiba aia, daca iti ramane blocata in treapta 1 si retur, nu stiu, probabil ca nu. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, exact fluieratura la cuplare si la decelerare.

In treptele 1-2-3-4-x-6 merge impecabil, fara nici un fel de problema. Alunca frumos, schimba frumos.

In treapa a 5-a fluiera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Postez si eu aceeasi problema ca Fallen, cu mentiunea:

Audi A3 8P, 2.0TDI, BKD, 2005.

VIN: WAUZZZ8P55A103898

Stie cineva daca si la cutia mea se poate aplica treaba cu saiba ?

Modificat de AndreyPH
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Raspund tot eu. Am acelasi cod de cutie si deci se potriveste. Insa mai am o nelamurire. Ce roata se da jos pentru a avea acces sa schimbi saiba aia acolo ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce intrebi,vrei sa o pui tu? saiba,roata de pe partea sofer

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca idee, si eu si AndreyPH ne-am reparat cutiile HDV prin aceeasi metoda explicata mai sus.

Nu mai scoate nici un sunet acum! :D

Multumim frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Acest fluirat in a 5a apare din cauza faptului ca rulmentul se invarte cu totul in carcasa cutiei de viteze?? Deci jocul ar fi intre carcasa cutiei de viteze si partea exterioara a rulmetului, nu? Atunci nu inteleg cum saiba aplicata acolo poate sa reduca acest joc! E ceva ce imi scapa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 hours ago, razvann87 said:

Salutare,

Acest fluirat in a 5a apare din cauza faptului ca rulmentul se invarte cu totul in carcasa cutiei de viteze?? Deci jocul ar fi intre carcasa cutiei de viteze si partea exterioara a rulmetului, nu? Atunci nu inteleg cum saiba aplicata acolo poate sa reduca acest joc! E ceva ce imi scapa?

Nu stiu exact principiul.

 

Aici vezi exact ce se schimba si ce se intampla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Si eu am aceasta problema si cod cutie GRF, stiti daca pot rezolva si eu problema cu aceasta saiba?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!