Jump to content

Pregatire de iarna


mihai0304
 Share

Postare recomandată

Salutari. Am nevoie de putin ajutor.

Cati L de antigel si apa distilata sunt necesari unui Golf 2, 1.6D? Cum se face aerisirea?

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Din ce imi aduc aminte, intra cam 6 litrii in instalatia complet goala. Nu o sa intre atat, dar e bine sa ai 6 litrii pentru completari ulterioare.

Trebuie antigel G11.

Cel mai bine se goleste instalatia pe la furtunul de jos al radiatorului si pe la termostat.

Nu trebuie facuta aerisirea instalatiei. Nu e ca la dacie, la golf circuitul se aeriseste singur.

Antigelul se completeaza prin vasul de expansunie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt posesori..de 1.6 d vechi :) modificati avansul pt iarna? multumesc aniticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca avansul este pus bine nu trebuie modificat pentru iarna .

Simpla folosire a socului mareste suficient avansul la pornire .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Cum s-a racit afara cum porneste greu masina. Bateria este pe duca si cum nu are nici o eticheta pe ea, ceva, nu stiu de cat este. De cat ar fi indicat sa pun pe masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu pe golf 2 1.6d am pus de 75 rombat premier, dupa 2 ierni inca mergea ( eu mi-am distrus electromotorul din cauza ca lalaia la pornire - o coroana reductoare din plastic, l-am reparat, era vreo 13 lei piesa ), deci schimba sa nu ai probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Pentru Diesel, mai ales iarna, e mai putin importanta capacitatea bateriei, ci curentul de pornire la rece (ColdCrankingAmps). Pentru motorul de 1.6 se recomanda 620A SAE (sau 380A DIN - norma germana). E scris pe eticheta bateriei, de obicei. De exemplu, am vazut baterii de 80Ah dar cu CCA de 500A. Eu am una de 75Ah, CCA de 650A.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cati ani v-a tinut o baterie pe un motor disel , bine inteles fara a avea probleme cu incarcarea , a mea a avut 3 ani in toamna si pare ca nu mai este in apele ei .

In toamna anului trecut am reconditionat electromotorul , bucse , bendix , perii , reductor , am pus totul nou , pana nu de asa mult timp 'fluiera' (asta pot spune ca este termenul pentru ca asa se auzea ) cand dadeam la automat .

De cand s-a racit afara nu mai aud fluieratul ala , invarte mai molcom , motorul dupa cum am scris si in alt topic porneste greoi , o cheie mai lunga .

Un electricean bun , banuiesc ca stie sa-mi masoare la ce capacitate se afla bateria mea , bateria este Topla de 70 AH , si dupa cum am spus are 3 ani , posibil sa fie pe duca ?

Am masurat-o cu voltmetrul , are 12,4 V , dimineata la rece fara sa pornesc motorul , amperiii habar nu am sai masor .

Motorul m-am invatat sal pornesc usor deocamdata , folosesc un ' artificiu' de care nu am avut nevoie in perioadele reci trecute .

Dau prima cheie fara sal tin pe buji , scurta , 3-4 secunde , dupa aceea il las pe buji , cand se stinge ledul ii dau cheie , pot sa spun ca porneste instantaneu !

Cine mi-a spus metoda asta m-a lamurit de ce porneste bine asa , cand dai la cheie injectoarele arunca motorina in antecamera si uda bujiile , in momentul cand ti pe buji se formeaza un gaz asemanator cu cel al spreylui de pornire , de aici pornirea asta instantanee , nu stiu cat o fi de benefica , dar nu am ce face :tuktuk: .

Porniri din astea faceam cand lucram pe un motostivuitor , numai cu fierul rosu si motorina picurata pe el il puteam porni la rece , era prevazut doar cu o bujie in admisie si aia nefunctionala .

A...... cica sant simtome de motor obosit , dar motorul merge foarte frumos , rotund de la prima pornire si trage bine zic eu , dupa puterile lui , chiar nu simt nici o diferenta fata de cand pornea fara " smecherii " .

Modificat de cris1981
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cris1981-Pe golf 2 TD,Varta Silver,Dupa 7 ani este la 86% viata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cind "aerisesti" nu uita sa deschizi complet caldura din habitaclu si sa lasi motorul sa mearga in gol pina porneste ventialtorul radiatorului,ca sa fii sigur ca s-a deschis complet termostatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am aflat asta dupa ce am schimbat antigelul. Mi-a picat termocupla si termostatul, precum si niste conducte si coturi de plastic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cind "aerisesti" nu uita sa deschizi complet caldura din habitaclu si sa lasi motorul sa mearga in gol pina porneste ventialtorul radiatorului,ca sa fii sigur ca s-a deschis complet termostatul.

Poti explica de ce trebuie deschisa caldura din masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai ca sa intre lichidul si in calorifer ,robinet si furtunele acestuia.mai intra vreun litru. alfel ,daca l-ai avut inchis la umplere, o sa iti scada nivelul cind vei da drumul la caldura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista robinet care sa inchida/deschida "caldura". Nu e acelasi sistem ca la dacie. Daca ai fi schimbat vreodata caloriferul de la dacie si de la golf ai fi vazut diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!