Jump to content

Tacanit motor - 2.0tdi BKP


Andrei_Tdi
 Share

Postare recomandată

parerea mea este ca cel mai sigur ar fi demontarea axei cu came si verificarea starii arcurilor si sigurantelor la supape si totodata la injectoare.sunetul care il spui tu e clar ceva mecanic.daca sunetul e ascutit si vine din partea superioara clar de la supape,daca e infundat si gros din motor.am avut si eu la un golf 4 pd acelasi sunet si s-a dovedit a fi lipsa o siguranta de la injector,cea care tine arcul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Andrei_Tdi

    10

  • @DRI@N

    6

  • Cosmin_F

    6

  • vw lt 28

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da, este ascutit si vine din partea superioara - stanga motorului(partea soferului), exact zona in care se afla injectorul numarul 4. Sunetul se aude la ralanti, in accelerare(intensitatea lui crescand direct proportional cu aceasta) si pe decelerare/frana de motor NU! De aceea tind sa cred ca nu e ceva de la axa, tacheti, culbutori.. ci ca e mai degraba ceva pe partea de injectie.

Mi-a mai fost spusa varianta asta, ca ar fi ceva de la injectorul numarul 4, ca ar fi blocat pe deschis, ori ceva la un conector - nu am retinut/inteles prea bine.

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai poti incerca ceva: intru-cat pompa vacum este actionata de un bolt care la randul lui este actionat de axul cu came(cand ai joc in pompa, boltul bate in pompa si da senzatia de zgomot metalic)atunci incearca sa scoti de la tulumba de la servo frana ,acel furtun de plastic care intra in tulumba(cel pt vacuum) si porneste masina. daca bataia dispare atunci e pompa,.ai grija cum scoti furtunul pe frigul asta sa nu-l rupi,trebuie incalzit putin.injector pe deschis....da. poate fi dar ti-ai da seama imediat dupa cum porneste la rece si dupa cat fum scoate si dupa cat consuma,dar in general cand se incalzeste de obicei,dispare zgomotul.

sau daca reusesti sa scoti direct furtunul de la pompa vacuum ar fi si mai bn..vezi tu cum e mai comod pt tine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Va salut,

 

Aceeasi problema o am si eu doar ca am schimbat deja toate injectoarele.

La turatii sub 2000 nu se prea aude dar cand trec de 2000 se aude din ce in ce mai tare. Se aude toate pe accelerare nu si pe decelerare.

Poate sa fie si de la pompa de injectie (sau cum ii zice) ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , eu am schimbat injectoarele de curind , si dupa ce a trecut euforia a sesizat tazanitul de care amintiti voi undeva la 1100-1200 de ture turatie constanta si la accelerari mai bruste ( in al doilea caz tacanitul seamana f mult cu bataia avansului la dacii ...) si asta doar dupa schimbarea injectoarelor !!! ,   

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e zgomot de injectoare. Le-am schimbat pe toate si tot asa face. M-am uitat si la motor, axe, tacheti.. nu se vede nimic anormal. Dracu stie.. poate pana la urma e un zgomot normal care apare in timp. Am auzit destule care fac asa in ultima vreme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, am si eu acest zgomot ca o bataie de tachet -culbutor, dar dupa ce se incalzeste masina dispare. A mai patiti cineva asa? si nu face mereu cite o data . Cu stima 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, de vre o saptamana ma confrunt si eu cu o problema asemanatoare. Am un zgomot/bataie la motor. Codul motorului este BMP. Zgomotul vine din partea stanga a motorului( pasager). Acest zgomot se amplifica la accelarare si la frana de motor. Masina nu pierde din putere, iar consumul este acelasi. Fum nu scoate. Defapt, in afara de acea bataie nu are nici un alt simptom. Am cativa prieteni care probabil se pricep mai bine decat mine care fara sa se consulte intre ei au zis acelasi lucru, axa cu came este de vina. Cauza: uleiul nu ajunge la axa si de aici buba. Uleiul nu ar ajunge sa faca ungerea in zona respectiva din doua motive: pompa de ulei nu isi face treaba, sau a doua varianta ar fi: ulei de foarte proasta calitate. Schimbul de ulei a fost facut numai in reprezentanta si m as mira sa fi bagat un ulei contrafacut, dar in tara asta te poti astepta la orice. O sa revin luni dupa ce venim de la "medic" .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Se pare ca se ingroasa randul celor care au zgomote in motor .Si eu ma confrunt de ceva timp cu aceasta problema .

Am fost de 5 ori la reprezentanta vw ,PBN,si nimic......sunt constienti de zgomot ,il aud dar nu stiu de unde este acest zgomot care de fapr este ca o rontaiala .

Am verificat si pompa de ulei ,am schimbat axul si tot nimic.Injectoarele au fost schimbate la ei acum 2 luni ...merg in parametric.

Reprezentanta ridica din umeri .Probabil ca va trebui sa mergem asa pana cand cedeaza ceva si vom afla de unde a fost .

Daca mai sunt si alti colegi care au avut aceasta problema si au remediat problema sa ne spuna si noua .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine diagnosticul a fost pus. Axa, cuzinetii si tachetii trebuie schimbati. Total 58 milioane....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin, motor BMP, asa-i? Am impresia ca si userul Juliaen s-a confruntat cu problema asta.

Ce se intampla, am fugit de injectoarele BKP-ului si am dat de asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu ce se intampla...

eu am constatat azi ca injectoarele au fost schimbate in 2009. pe injectoare era stantat anul 2009.

deci, se pare ca si BMP are probleme cu injectoarele.

maine incerc sa aflu seria si marca injectoarelor.

 

scuze de offtopic!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin_F.....daca ai scapat de zgomot sa ne dai si noua mai multe amanunte .Bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata zgomotul a disparut! S aschimbat axa came, tacheti, ulei, filtru ulei si vilbrochen. Multumesc celor din servixe ca m au suportat in preajma lor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cosmin_F

Dar vilbrochen-ul (arborele cotit) ce a avut ?

 

Pai normal ca apare acel zgomot de tacheti .

Pentru ca servisarea la noi in reprezentante nu se face asa cum indica producatorul .

Iar producatorul (VW & AUDI Group) recomanda ca la FIECARE SCHIMBARE A DISTRIBUTIEI SA SE FACA O VERIFICARE LA TACHETII DE LA PISTOANELE 1 SI 4 .

Acestea fiind predispuse la uzura prematura din cauza faptului ca nu ajunge suficient ulei la tachetii de la respectivele pistoane .

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin_F....

Ce treaba a avut vibrochenul....pretul lui de nou este de minim 5000-6000 ron ...axa cu came minim un 14-16 milioane....100-150 tacheti ......oauuuu ?Cam cat a fost reparatia?..poate ne dai detalii mai multe despre operatiune ...

Modificat de grasu79
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze, vibrochenul nu a avut nimic

Reparatia a costat in total 56milioane, dintre care doar axa a fost 21milioane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Sa va expun o situatie.... motorul pe care il am pe masina este CBAB, 103/140kw, iar masina o am de o spatamana. Astazi, in jurul orei 13.00 am pornit msina si se auzea din zona motorului un tacanit ca de tachet, pentru cunoscatori, care a disparut dupa ce s-a incalzit motorul. Cand am luat masina, dar si ulterior (atat la cald cat si la rece)  am ascultat atent motorul si nu am auzit nimic de genul acesta. Cred ca l-as fi auzit daca ar fi fost. I-am cumparat uleiul si o sa il schimb, dar nu pot sa imi dau sema de la ce face asa.   Vreo ideea ceva.. Multumesc.

Am verificat din nou.... Motorul se racise un pic si a reaparut zgomotul, insa sigur pana ieri nu era. Dupa parerea mea este ori un tachet ori un injector, ori din cauza uleiului care probabil ar trebui schimbat.....

Modificat de jordi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cauza uleiului nu are voie sa faca asa.

 

Problema cred ca este de la un tachet .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Sa va expun o situatie.... motorul pe care il am pe masina este CBAB, 103/140kw, iar masina o am de o spatamana. Astazi, in jurul orei 13.00 am pornit msina si se auzea din zona motorului un tacanit ca de tachet, pentru cunoscatori, care a disparut dupa ce s-a incalzit motorul. Cand am luat masina, dar si ulterior (atat la cald cat si la rece)  am ascultat atent motorul si nu am auzit nimic de genul acesta. Cred ca l-as fi auzit daca ar fi fost. I-am cumparat uleiul si o sa il schimb, dar nu pot sa imi dau sema de la ce face asa.   Vreo ideea ceva.. Multumesc.

Am verificat din nou.... Motorul se racise un pic si a reaparut zgomotul, insa sigur pana ieri nu era. Dupa parerea mea este ori un tachet ori un injector, ori din cauza uleiului care probabil ar trebui schimbat.....

Dar nivelul l-ai verificat???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am schimbat uleiul. Din ce am inteles era de schimbat si se apropia oricum de intervalul de schimb. Am urmarit si la cald si la rece si vad ca nu a mai facut. O sa urmaresc problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare stimati colegi!De curand sunt fericitul posesor al unui passat b6 2.0 tdi bkp 2006 .Masina are aprox 300k, si momentan, in 1500km parcursi sunt foarte multumit de ea.Din ce am observat pana acum, apare un tacanit la relanti, care insa nu are o ritmicitate anume, si dispare la o accelerare fina.Tin sa precizez ca nu este un tacanit insistent, apare cand si cand si se aude doar cu radio-ul oprit....(asta ca sa va dati seama de intensitate)......de la ce poate fi?????

- a doua "problema" sesizata ar fi un tacanit un pic mai pronuntat(pe partea stanga) la viraj dreapta(doar in sarcina - cu ambreiajul calcat nu se aude nimic), suspectez capul de planetara......voi ce ziceti?

 

- a treia "problema" despre care am mai citit pe forum, insa am nevoie de o confirmare, ar fi un mic lag in accelerare pe la aprox 2200-2500rpm.Tin sa precizez ca doar eu am simtit lag-ul asta, si am mers cu cativa"priceputi" in masina.....din cate am citit pe forum ar fi vorba de un comportament normal al turbinei...?

 

PS: Ce recomandari aveti pentru tipul acesta de motor, ca si intretinenere raportata la km parcursi?(tin sa precizez ca au fost schimbate toate injectoarele+cablaje_soft in germania la aprox 200k)

Va multumesc anticipat pentru raspunsuri!

Cu stima,

Dragos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Aceeasi problema o am si eu. Cand pornesc dimineata masina si motorul este rece, se aude un tacanit ca o bataie,dar nu constant la un interval de cateva secunde. Dupa ce se incalzeste un pic motorul nu se mai aude.

Precizez ca am motor BKP 2.0 dsg 140 cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vi s-a raspuns pt ca nu ati citit si alte topic-uri din aria Passat B6 sau pentru ca nu ati folosit functia search!!

Aveti raspunsurile deja data pe aceasta arie, trebuie doar sa cititi!!

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!