Jump to content

Kit Distributie Passat B6


Paparazzi
 Share

Postare recomandată

Am schimbat distributia la 135 mii km si 7 ani. Era cam "varza", toate piesele uzate, in afara de rola intinzatoare (am impresia ca din cauza ca a curs lichid de racire mai de mult). Am pus Gates si pompa Valeo. Aveam insa o problema aparuta mai inainte la pornirea la cald. Nu am pus-o pe tester inainte ca n-am avut timp, dar o sa va pun ce valori am gasit dupa. Poate isi da cineva cu parerea. Masina merge ok. O sa trebuiasca sa schimb si senzorul G 40 ca face figuri. Ce parere aveti la injectoare ?

 

Tuesday,01,July,2014,10:38:13:40973
VCDS Version: Release 12.12.0

                Address 01: Engine       Labels: 03G-906-016-BKC.lbl
Control Module Part Number: 03G 906 021 LR    HW: 03G 906 021 AN
  Component and/or Version: R4 1,9L EDC G000SG  9248
           Software Coding: 0000071
            Work Shop Code: WSC 00028 028 00001
                      VCID: 7AFB146A357F54CEDA7-802F
1 Fault Found:

012295 - Camshaft Position Sensor (G40)
               P3007 - 000 - No Signal - Intermittent

             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 17
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 135617 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2014.06.30
                    Time: 11:49:08

             Freeze Frame:
                    RPM: 1596 /min
                    Speed: 57.0 km/h
                    Load: 15.3 %
                    Voltage: 14.29 V
                    Bin. Bits: 00001000
                    Idle Stabilization: -3.9°KW
                    (no units): 48.0

Readiness: 0 0 0 0 0

Tuesday,01,July,2014,10:48:07:40973
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: 12.12.0.0
Data version: 20130910

 

                Address 01: Engine  (03G 906 021 LR)

10:48:01 Group 004: Pump-Jet Valves
  819 /min  Engine Speed (G28)
  0.0 °BTDC  Injection Start (specified)
  7.7°KW  Injection Duration (specified)
  0.0°KW  Torsion Value

10:48:01 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
  -0.40 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 1
  0.00 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 2
  0.42 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 3
  -0.02 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 4

10:48:01 Group 015: Fuel Consumption
  819 /min  Engine Speed (G28)
  41.5 Nm  Engine Torque
  0.60 l/h  Fuel Consumption
  0.0 Nm  Torque Request (Driver)
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valorile compensarilor dunt ok. Banuiesc ca citirea ai facut-o cu motorul cald-apa la 90.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Astazi am schimbat kit-ul distributiei. Cureaua originala era Conti, cu stanta VW pe ea, la fel ca si cea pe care am pus-o. Ideea este cam asa... inainte de schimb, la relanti, consumul instant fluctua intre 0,5 si 0,6 iar dupa schimb sta la 0,6. Nu l-am mai vazut coborand decat odata la 0,5. De tras trage la fel de bine ca inainte, adica are zvac, fuge, insa urmaresc consumul sa vedem daca si in sarcina este la valorile dinainte. Exista posibilitatea ca in relanti valorile sa fie la fel, iar in sarcina sa fie mai mari, dupa schimbul distributiei? Am vazut mai sus, ca sunt colegi care au avut probleme de genul acesta. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

La inlocuirea kitului de distributie oem 210 mii este indicat sau trebuie schimbate si fulie alternator, curea + intinzator transmisie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are termen de schimbare. Le schimbi in functie de starea lor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

A venit momentul sa schimb si eu distribuita si am vazut ca rola intinzatoare a curelei de accesorii mai trepideaza( se misca) cateodata. E normal? Eu as vrea sa o schimb daca tot se umbla acolo. Se mai schimba ceva pe la accesorii in mod normal in afara de rola intinzatoare? Si cati litri de lichid de racire intra la BMP?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

sal.la masina din semnatura distributia se face la 120k indiferent daca i au kitul OE sau after market?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu la cat ai tu recomandarea de schmbare, dar nu are treaba cu tipul kitului. Adica raspunsul e DA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal.la masina din semnatura distributia se face la 120k indiferent daca i au kitul OE sau after market?

Conform ELSA la 120000 Km se schimba doar cureaua iar la 240000 Km tot kitul de distributie CUREA / ROLE / POMPA de APA .

Recomandat ar fi kit-ul OEM .

La cele aftarmarlet nu cred ca se procedeaza la fel .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai zic o data, nu ar fi rau sa apara sticky:

pe original - adica OE - adica original equipment = piese cu stanta VW

OEM - adica original equipment manufacturer = piese cu stanta producatorului respectiv (Conti, Hepu etc), producator care face si piesele de la punctul de mai sus

AM - adica after market - OEM fiind cel mai fericit caz de AM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai zic o data, nu ar fi rau sa apara sticky:

pe original - adica OE - adica original equipment = piese cu stanta VW

OEM - adica original equipment manufacturer = piese cu stanta producatorului respectiv (Conti, Hepu etc), producator care face si piesele de la punctul de mai sus

AM - adica after market - OEM fiind cel mai fericit caz de AM

 

In ciuda a ceea ce se scrie pe forumuri (in opinia mea gresit), eu zic ca este asa:

 

OE - original equipment - piesa originala

OEM - original equipment manufacturer

 

Asadar

OE se refera la piesa

OEM se refera la cel care le produce

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, la motorul 2.0 tdi, 170 cai, CBBB, an 2009 la 180 de mii de km se schimba doar cureaua de distributie ? si la 360 de mii cureaua plus rola intinzatoare ? ca am gasit 2 variante pe net 180 de mii si 210 mii km...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 210.000km doar la cele fabricate din 2010. La motorul tău la 180.000km doar cureaua dar toți recomanda sa schimbi kit-ul întreg (role+pompa apa+curea) și pe buna dreptate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Mai zic o data, nu ar fi rau sa apara sticky:

pe original - adica OE - adica original equipment = piese cu stanta VW

OEM - adica original equipment manufacturer = piese cu stanta producatorului respectiv (Conti, Hepu etc), producator care face si piesele de la punctul de mai sus

AM - adica after market - OEM fiind cel mai fericit caz de AM

 

In ciuda a ceea ce se scrie pe forumuri (in opinia mea gresit), eu zic ca este asa:

 

OE - original equipment - piesa originala

OEM - original equipment manufacturer

 

Asadar

OE se refera la piesa

OEM se refera la cel care le produce

 

 

 

Dar ca sa fim clari, sa vorbim de piese, ca noi pe alea dam banii:

OE = piesa cu stanta VW, la aceste piese nu se spune ca le produce un OEM, ci ca sunt piese VW

AM = se impart in piese facute de OEM-i si piese care nu sunt facute de OEM-i

OEM = se impart in OEM "adevarati" (de ex. pe masina aid in fabrica placute de frana OE fabricate de TRW dar cu sigla VW, le schimbi tot cu placute TRW care vor avea sigla TRW) si OEM-i de genul: fabrica radiatoare care echipeaza VW dar mai fabrica si discuri de frana, cand iei discuri de la el tehnic sunt tot OEM

 

Inca o data, OE nu e totuna cu OEM si in ambele cazuri ma refer la piese.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vă salut!

Dețin un Passat din 2008,1,9,BXE, WVWZZZ3CZ8P112797.

Momentan are 114.000 de km, la cât trebuie schimbată distribuția?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca info, pentru 2.0 TDI CBAB :

1850 ron schimbat distributia + pompa de apa pe original la reprezentanta in Bucuresti.

Modificat de Flavyus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la passat bxe la 150kkm se schimba doar cureaua ,iar la 300kkm tot kitul,adica si rolele.asa stiu eu si asa scrie si in cartea masinii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare scurta si clara: la primul schimb de distributie se schimba si pompa de apa?(masina are 90.000 km si 6 ani vechime)

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu,

Doar cureaua si aia pe la 150 - 180000 km in functie de codul motor .

O zi buna .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci eu schimb distribuția abia la 150 de mii de km?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta aici pe topic ca este documentul din Elsa care iti spune clar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare, sunt fericitul posesor al unui Passat din 2008, motor BMP. Abia l-am cumparat si i am facut revizia si i-am schimbat lichidul de frana, si acum vreau sa ii schimb distributia. La VW pretul a fost de 2200 (kit distributie+pompa apa+curea accesorii , intinzator curea accesorii).

La alt service am primit un pret de 1100 ron pentru urmatoarele:

kit distributie oem

pompa apa hepu

antigel hepu

curea alternator contitech

rola curea intanzatoare alternator ina

montaj

De ce diferenta e asa mare? E complicat sa schimbi distributia? iti trebuie aparatura speciala pentru asta? iti trebuie ceva special sa intanzi corect cureaua?

Am mai avut probleme cu service-uri mai mici (la schimbarea lichidului de frana nu au facut aerisirea cum trebuie si tot la vw am ajuns)

imi poate recomanda cineva un serivce ok inPitesti

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca la autokarma sa vezi ce pret iti da.eu am schimbat la un golf V 2.0 bmm 2007.kit distributie(curea accesorii contitech.role ina parca.pompa apa hepu)-570 ron si apa distilata cu 3l antigel hepu ibca 70 ron.au preturi bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!