Jump to content

Kit Distributie Passat B6


Paparazzi
 Share

Postare recomandată

Ei mi-au spus ca ar fi originale, au zis ca diferenta dintre piesele originale si celelalte e de vreo 7-10 lei si nu merita. Eu m-am uitat pe net, pe diverse site-uri si am vazut ca o curea de la CONTITECH e vreo 160ron, rola intinzator curea de la INA vreo 200roni si o pompa de apa de la HEPU tot vreo 200 roni. Eu nu ma prea pricep, nush daca mai trebuie ceva, dar am citit o gramada de topic-uri pe forum si cam asta am vazut ca ar trebui. Si la manopera m-am gandit cam 350 roni, dar tot nu ar depasi 1000lei.

 

Cred ca e vesnica confuzie intre piese OE si OEM. Original Equipment vine cu sigla VW/ Audi pe ele (desi sunt facute fix tot de Continental/ Ina/ Hepu etc), pe cand OEM vin cu sigla producatorului respectiv. Cele OE beneficiaza de o inspectie mai stricta deci decat cele OEM, OE fiind teoretic din acelasi stoc ce se monteaza pe masinile noi. Poti merge linistit pe OEM, dar daca ai bani si vrei sa tii masina mai multi ani pt tine poti baga OE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat b6 2010 cod CBDB. La cat ar trebui sa schimb distributia? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur ai tu codul asta de motor pe Passat ?

Din ce stiu doar pe G5,G6,G Plus,Jetta,Scirocco a fost montat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce-am vazut tot pe net. Astazi oricum sun la VW. Totusi cum as putea sa-mi dau seama?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu schimb pompa de apa si aceasta se strica (curge, se blocheaza). Ce se intampla ? Fierbe motorul, imi apare ceva in bord? Mai pot sa merg cu ea pana in prima localitate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca turbina se desprinde de ax....fierbe motorul si ai martorul in bord care avertizeaza.

Daca doar curge....completezi mereu cu antigel/apa

Daca turbina se sparge sau rulmentul pompei se blocheaza ...iti blocheaza distributia....curea rupta...etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Stiu ca sa discutat si ras discutat despre distributie ( si stiu si intervalele recomandate de producator ). As vrea sa va cer mai mult o parere personala. Se da situatia de mai jos:

 

Masina cumparata de la primul proprietar la 59k km (reali) in 2012

Distributia a fost schimbata de fostul proprietar in 2010 la 40k km ( nu si pompa, doar role si curea original la reprezentanta)

In situatia actuala masina are 84.500 km. Pompa de apa nu da semne ca ar curge ( este cea orig din fabrica).

 

Urmeaza sa plec in concediu in Grecia si ma tot gandeam daca ar fi safe sa schimb macar pompa de apa sau daca pot merge si asa linistit :icon_confused:  . Ma tot gandesc la pompa datorita faptului ca masina are aproape 9 ani vechime (deci si pompa are 9 ani vechime). E complicat de schimbat doar pompa de apa?

 

P.S. Masina merge impecabil si nu m-as baga sa schimb distributia/pompa sau altceva daca nu e nevoie ( reprezentanta sau nu...nu stii peste ce dorel nimeresti :icon_bounce: )

 

Mersi anticipat pentru pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gandeste-te la urmatorul aspect: in majoritatea service-urilor, pretul manoperei de schimb de pompa de apa costa cat schimbul unei distributii, munca fiind aceeasi, demontat distributie si montat la loc dupa inlocuirea pompei. de aici e rationamentul ca la schimbul distributiei se recomanda si schimbul pompei de apa sa nu platesti manopera pt demontat din nou distributia, implicit reglajele distributiei.

 

din ce stiu eu, producatorul nu recomanda schimbul pompei de apa decat daca e necesar.

 

s-au format aceste mituri la noi in tara ca sa fie "treaba buna". din acest motiv in reprezentanta pt un surub se schimba tot subansamblul/asamblul, sa fie ei siguri.

 

Drive safe!

Modificat de gaborvad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am fost fix in situatia ta, masina avand nu 9, ci 7 ani. Si tot putini km, si tot facut la PBN schimb partial de distributie. 

 

Am schimbat tot si nu regret. Pompa mea de apa era ruginita. Iar o rola era montata prost. 

 

Asa ca... faci cum crezi tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt sfaturi KeGPR si gaborvad!

 

Pana la urma am decis sa le schimb ca sa stau fara grija masinii in concediu :icon_thumright:. Am si facut programare in service ( Kit distributie original 442 Lei + Pompa Hepu 238 Lei + Manopera 369 + Lichid G12 30 lei = Total 1079). Pt cine vrea sa stie service-ul ( in Buc ) pot da numele service-ului pe PM ( sa nu se considere reclama ).

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna, am un VW PASSAT 3C CBDC si as vrea sa schimb distributia. Eu stau in Iasi si am fost la un service, mi-au zis ca ma ajunge 1600ron, credeti ca pot gasi in alta parte un pret mai bun, sau asta e pretul real?

Salutare, si eu am un Passat 2009 si m-am interesat de kitul de distributie. Am primit oferta in jur la 1650 ron care include kitul complet, curea transmisie ,3 l antigel ,manopera si cam atat cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

baieti va cer si eu un sfat....am un passat 3c 2006 BKC, am 160.000 de km si a trecut 6 ani de la ultimu schimb de sistributie in 2008 a fost facut la 120.000,,,,vreau sa fac schimbu de distributie ca am facut numaru de ani...stiu ca urmatoru ar fi la 240.000...ce ziceti sa schimb si pompa de apa...? vreau sa comand kitu in original la service...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Eu m-am gandit sa respect specificatiile producatorului si o sa sa schimb numai cureaua de distributie. As vrea sa achizitionez una originala. Vreun sfat de unde as putea gasi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei.laviniu

Buna seara , imi cer scuze daca cineva a mentionat mai sus dar nu am avut rabdare sa citesc totul . 

Vw Passat B6 2.0TDI16V BKP ce kit de distributie este recomandat (nu conteaza pretul ) si filtre banuiesc ca MANN .

Multumesc frumos tuturor


Buna seara , imi cer scuze daca cineva a mentionat mai sus dar nu am avut rabdare sa citesc totul . 

Vw Passat B6 2.0TDI16V BKP ce kit de distributie este recomandat (nu conteaza pretul ) si filtre banuiesc ca MANN .

Multumesc frumos tuturor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Contitech este cureaua cea mai recomandata.Te sfatuiesc sa verifici avansul inainte de a schimba distributia,posibil sa nu-ti mai cada la fel de bine si se va modifica mersul motorului.Spun asta din experienta,am acelasi motor ca si tine si abia i-am dat de cap.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt sfaturi KeGPR si gaborvad!

 

Pana la urma am decis sa le schimb ca sa stau fara grija masinii in concediu :icon_thumright:. Am si facut programare in service ( Kit distributie original 442 Lei + Pompa Hepu 238 Lei + Manopera 369 + Lichid G12 30 lei = Total 1079). Pt cine vrea sa stie service-ul ( in Buc ) pot da numele service-ului pe PM ( sa nu se considere reclama ).

 

Nu are cum sa fie kitul original 442 de lei. E 800 de lei la magazinele de piese si 1000 la Porsche. Ambele preturi pentru original, stiu pentru ca am facut-o si eu acum cateva luni.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara , imi cer scuze daca cineva a mentionat mai sus dar nu am avut rabdare sa citesc totul . 

Vw Passat B6 2.0TDI16V BKP ce kit de distributie este recomandat (nu conteaza pretul ) si filtre banuiesc ca MANN .

Multumesc frumos tuturor

Daca tot nu conteaza PRETUL eu zic sa iei o distributie OEM + pompa de apa tot OEM .

Filtre as recomanda asa :

Ulei = OEM sau MAHLE 

Carburant = OEM sau UFI (sunt cei care le fac si pe cele OEM)

Polen = OEM (Carbon Activ) sau MANN (Carbon Activ) .

Aer = OEM sau MAHLE

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,ai verificat avansul?Cat il ai,daca l-ai verificat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ geovadim .. Doar cureaua cu rolele, pompa de apa e luata separat ( Hepu ). Pretul care l-ai vazut tu probabil include si pompa de apa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. o intrebare pentru cei care au schimbat kit-ul la 180,000km, la motaoarele euro 5...in ce satre erau rolele?. Am doi priteni cu astfel de motoare si amandoi au gasit rolele ca noi..Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Așa erau și la mine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine aratau foarte bine, la fel si pompa de apa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc.. ma ajuta sa ma edific in ce priveste schimbul kit-ului. Intrebarea esta determinata de atitudinea diverselor service-uri (s-a discutat pe pagini intregi )care nu stiu decat sa chimbe TOT.. daca s-ar putea si masina ca sa iti ia bani, fara macar sa poarte o discutie cu tine privind modalitatea de efectuare a operatiei. ..si inca ceva

au pus-o pe tester inainte si dupa? Multumesc.

 

Scuzati greselile din postul anterior... pare de analfabet dar de vina este graba.. :icon_bounce:

Modificat de jordi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!