Jump to content

Kit Distributie Passat B6


Paparazzi
 Share

Postare recomandată

Eu dupa sch distrib am acelasi consum la relanti ca si inainte si anume 0.4l, cu radio, pozitii deschise, aer (fara AC !). si l-am avut imediat dupa ce am scos masina din service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmm nu stiu ce sa zic. Eu inainte aveam 0.5-0.6 cand cum, iar acuma cum a zis dupa schimb  0.6-0.7 is la prima pornire pe la 1 l/h. si acuma iar am 0.7 nu stiu ce sa zic. ceva sfat aveti? sa mia reglez la avans?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi cum iese un consum si in afara, si daca esti multumit, eu zic sa nu-ti faci probleme. Distributia o ai reglata perfect si zici ca acum trage mai bine. S-ar putea ca la drum intins sa ai un consum bun si doar la relanti sa fie un pic crescut. Valoarea asta de 0,7 la relanti poate fi influientata si de valorile injectoarelor, daca acestea, sau doar unele dintre ele, tind sa se apropie sau depasesc valoarea de +1. In acest caz ECU suplimenteaza cu surplus de carburant. Spune-ne te rog ce valori ai pe injectoare, cu motorul cald la 90 grade, la toate patru sa vedem si noi si mai vedem dupa aceia ce ar mai putea fi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valoarea ideala este 0, valorile acceptate sunt in plaja -2 : +2 deci nu vad unde este problema ... Consumul la relanti? Ala poate varia in fc de mai multi factori, inclusiv temp exterioara deci este total irelevand ca nu mai este 0.6 si este 0.7 ... Mergi cu masina, vezi cum trage, cat consuma urban si extraurban si daca nu este nimic sarit din tipare si esti multumit, las-o asa!

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok trec peste consumul la relanti. Problema este ca si la drum lung, ieri seara am venit de la Buc la Sf.Gheorghe si pe autostrada Buc-Ploiesti cu 130km/h aveam consum de 9.8l, intre Ploiesti -BV cu 110-115km/h si in localitati 60-70km/h consum de 8.8 iar intre BV si Sf.Gheorghe cu 90-100km/h consum de 8l aceste valori au fost pe prima pozitie din BC iar la a doua 9.5l, aceasta valoare nu s-a modificat. In masina am fost eu si o persoana cu cate un rucsac micuti. Aceste valori sunt acum cand avansul la distributie este la 0.0. iar cu -2.5 am avut de 7.7  l/100km intre Buc.-Bacau In masina eram 2 persoane fara bagaje. Intre localitati m-am dus cu 120km/h cu tempomat iar in localitati cu 50-60km/h.

 

Deci ar cam trebui reglat inca un pic ori spre -1 ori spre +1 dupa parerea mea.

 

Voi ce ziceti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca nu mai este cazul sa dam vina pe distributie sau pe unghiul de sincronizare. Cred ca problema consumului vine din alta parte. Verifica injectoarele si vezi ce valori ai pe ele. Verifica filtrul de aer. Fa un log in mers si urmareste valorile MAF-ului. Fa-i consumul si la pompa si compara-l cu BC. Senzorul de temperatura a motorului este bun?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vin si eu cu o problema, care a intervenit dupa ce a fost schimbata distributia, la masina din semnatura.

M-am ales cu un "zgomot", undeva in jurul 800-1100 de ture. Va rog mult, daca stiti de unde ar putea fi acel "zgomot", pentru ca cei de la service, au balbait-o... Motorul este common rail CBAB. Va multumesc anticipat.

 

.http://www.youtube.com/watch?v=fckrSKViJFo&feature=youtu.be

Modificat de rulotistul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Am avut aceeasi problema iar cauza a fost la filtrul de motorina, in sensul ca au pus invers 2 furtune din cele 4 si puteam sa ramin fara pompa.

Incearca sa vezi ca nici capacul de pe motor nu intrafest daca ai ce am avut eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce au umblat la furtunuri daca trebuia schimbat doar cartusul filtrant? Se desface doar capacul, furtunurile se lasa asa cum sunt, fara sa fie deconectate.

 

Rulotistul, au blocat pompa de inalta presiune cand au schimbat cureaua?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema rezolvata!!! Schimbat pompa de apa cu una originala. Recomandarea unora si altora, ca pompa de apa marca HEPU, este ok, a fost nefasta pentru mine! Ca atare, am inlocuit pompa de apa pe original si problema s-a rezolvat! La reprezentate, multe piese, cu cea veche la schimb, au ajuns sa aibe preturi foarte bune. Deci ca si recomandare, folositi piese originale si scapati de viitoare probleme, ca de altfel si timp pierdut, nervi precum si alti bani scosi din buzunar, aiurea......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

  Am cu masina din semnatura 183k km .Motor CR bluetdi CBAC AF2010 ...Se schimba distributia la 210.000???

Modificat de cr33py
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

  Am cu masina din semnatura 183k km .Motor CR bluetdi CBAC AF2010 ...Se schimba distributia la 210.000???

 

DA. Raspunsul corect il gaseai chiar pe prima pagina a acestui topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mii de multumiri pentru Florin ca ma ajutat ieri sa facem un log in mers. Dupa log a confirmat ca masina nu are alte probleme gen cu debimetrul de aer sau injectoarele etc. Se pare ca totusi problema ca nu merge masina cum trebuie este de la reglajul distributiei. A ramas ca saptamana viitoare reglem inpreuna si vom vedea cum va functiona. O sa revin cu detalii dupa ce am efectuat reglajul.

 

O zi buna,

 

P.S. Multumesc inca odata lui Florin pentru logul de ieri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

postez aici logul facut in mers ieri seara, daca vrea cineva sa se uite pe el si eventual sa dea si o parere.

 

Injectoarele sunt ok, nu aveau probleme.

 

ramane de vazut dupa ce mai reglam un pic la distributie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

Trebuie sa imi iau saptamana asta si nu pot sa ma decid. Ce ziceti Contitech (continental) sau INA?

ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe original se folosesc role INA si curele DAYCO. Pompa de apa original a e foarte scumpa. Cumpara HEPU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutari. Am un passat din 2006 motor2,0 140cp cutie automata 170,000 km. am adus-o recent in tara iar azi venind spre casa mi s-a oprit in mers.nici o eroare pe bord nimic.am remorcat-o si am dus-o la subaru brasov. ei imi zic ca a fost detensionat un intinzator la distriburie si a sarit cureaua. e normal. nu prea ma pricep. ei zic ca a fost o eroare umana si nu au montat kitul corect.eu ma gandeam la injectoare altele, pompa carburant. baterie ,ca stiu ca au problemele astea in general acest gen de passat.Aveti vreun sfat ptr mine?

 

Ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Daca au demontat cei de la service si au vazut ca distributia este sarita de la punct, atunci da motorul s-a oprit din cauza distributiei. Daca cureaua nu este rupta, aici poate fi eroare umana, intinzator strans necorespunzator. Daca cureaua este rupta atunci este mai greu sa fie eroare umana dar nu imposibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AM un B6 din 2006 (dec), motor 2.0tdi BMR de 170 cai. Masina are istoric in RO, am preluat-o la 66.000 km, acum are 88.000km. Desi am tot insistat pe langa mecanici pe la mai multe service-uri, parerea unanima este ca nu are sens sa schimb distributia inainte de 120.000km,.. Precizez si ca acum 2 ani la PBN s-a efectuat asa-zisa inlocuire partiala de kit distributie (cureaua si rola intinzatoare, pompa de apa ramanand cea originala).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai ca nu inteleg. Tu insisti sa-i platesti si ei nu vor, sau ce vrei sa spui?

Eu nu vad rostul schimbarii, dar daca insisti cum sa nu vrea sa o faca?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ei, nu insist :) Deci si parerea ta este congruenta cu a lor.

Mi se pare doar ciudat sa fac distributia dupa 10 ani(pt ca in ritmul meu de mers, asa de va intampla).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

salutare!am un passat b6 3c din 2009 luna lui august dar trecut cu an de 2010.masina e luata din germania anul acesta.are 190000 km.am luat-o la 175000...doar ce am schimbat distributia.am pus tot kit-ul original.curea,role si pompa apa.intrebarea este:de ce mecanicul mi-a spus sa o schimb la 60000/70000 cand e tot o distributie originala?una originala tine 180000, asta ca e tot originala de ce tine 60000/70000?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bate campii mecanicul ala,posibil doreste sa te agate cu manopera iar peste 60-70.000km.

Hai nu zici 180.000km dar daca o faci la 150.000 km este perfect.In mod normal trebuie facuta la 180.000km asa cum prevede fabricantul si mai ales ca ai montat piese originale si pompa de apa originala si  nu ai de ce sa iti faci griji.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!