Jump to content

Kit Distributie Passat B6


Paparazzi
 Share

Postare recomandată

Sincer...eu nu am auzit niciodata ca o masina sa fie chemata pt intinderea curelei dupa 10.000km.

Majoritatea intinzatoarelor sunt pe sistem ,,crichet'' si sunt fabricate de asa natura sa permita tolerante de uzura sau tolerante de temperatura vara-iarna.

Sunt cazuri speciale (golf 3 ) cu intindere din pompa de apa a distributiei....in cazul asta ce faci ?

 

post-64586-0-71212700-1441117477_thumb.p

531056530ea_nonverb.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scris mai demult ca am prins si eu o curea conti care facea galagie de m-a pus sa schimb si ambreiajul crezand ca e de acolo. In final am schimbat iar cureaua de distributie si am scapat de zgomot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rethi

Dayco e echipare  de fabrica . Vino cu parerea ta dupa ce ai in mana o curea Dayco si una Conti,compara-le si ai sa vezi care e mai plasticata.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde si de unde cumperi cureaua. Poate ai tinut Contitech-ul ce se vinde la orice "furnizor de piese" din oras. Ia dute la reprezentanta unde ceri kit genuine de VW ce se trimite din Germania. Dute si tine acel Contitech in mana si vezi cat ii de "plasticata". Am vazut curele destule in viata mea ... Si Dayco si Gates rupte dupa 40k.

Inca un lucru te rog... Sa-mi areti si mie unde ai vazut tu echipare cu Dayco din fabrica. La Passat-ul meu eu am facut primul la schimb la 93k mile (~140k km) si era Contitech. Mentionez am full service history si 100% nu a fost schimbata cureaua inainte. Inca o chestie, intervalul de schimbare a distributiei este undeva la 100k-120k km dupa cartea technica, primul insa ii dupa 150k km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motoarele 2.0 TDI CR dupa ce se schimba distributia se mai face vreo interventie cu vcds ?

 

Ps. Si la a mea din fabrica are contitech 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa se verifice avansul... Engine, Measuring Blocks, Campul: 004 ... Unde Torsion Value sa fie la 0...+0,5. Reglarea se face prin flansa de admisie... Are 3 suruburi de 13" care se slabesc iar dupa aceea cu o cheie de 18" se roteste din surubul de la axa cu came. Daca nu te pricepi, lasa pe un mecanic sa-ti regleze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma bag eu la asa ceva, doar ca trebuie sa schimb distributia luna asta si am intrebat sa vad daca respecta toti pasii mecanicul....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SavuAD

Chestia asta se face cand totul este montat si motorul incalzit la temperatura optima (90 de grade pe bord). Sa-i mentionezi acest lucru la domnul mecanic sa vada ca totusi te pricepi la chestiile astea [emoji106]

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Depinde si de unde cumperi cureaua. Poate ai tinut Contitech-ul ce se vinde la orice "furnizor de piese" din oras. Ia dute la reprezentanta unde ceri kit genuine de VW ce se trimite din Germania. Dute si tine acel Contitech in mana si vezi cat ii de "plasticata". Am vazut curele destule in viata mea ... Si Dayco si Gates rupte dupa 40k.

Inca un lucru te rog... Sa-mi areti si mie unde ai vazut tu echipare cu Dayco din fabrica. La Passat-ul meu eu am facut primul la schimb la 93k mile (~140k km) si era Contitech. Mentionez am full service history si 100% nu a fost schimbata cureaua inainte. Inca o chestie, intervalul de schimbare a distributiei este undeva la 100k-120k km dupa cartea technica, primul insa ii dupa 150k km.

1.Foloseste google pentru a te informa 

2.Eu nu tin distributii, eu le montez

3.Atat dayco cat si gates sunt echipare OEM de fabrica 

4.Am avut client care a venit din germania cu kit OEM cumparat de la reprezentanta  Audi pe care scria contitech made in RO

5.NU se rupe nici o  curea (conti,gates,dayco) inainte de termenul si km recomandati de producator  fara o problema cauzata de motor sau de sofer.(impins,tras...etc)

6.La CR avanusul nu e pe grupul 004.....nici macar pe aproape :(

post-74110-0-29691700-1441220648_thumb.j

post-74110-0-49188000-1441220661_thumb.j

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm @ EEXCALADE  ,,, Kit Distributie Golf 6 ,2.0L -an 2012  curea Dayco 

post-3116-0-79545100-1441252220_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ulimele distributii vazute de mine  au fost toate cu curea Conti.(toate aveau data recenta de fabricatie)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu am vazut mai vechi de cateva luni,sunt piese care se vand nu se sunt stocabile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum se vede pe eticheta ,,,

cureaua mea este  02 . 2015  si pe masina pt ca am schimbat astazi distributia am gasit tot Dayco ,, doar ca scrisul este alb  :blah:

post-3116-0-69877300-1441288460_thumb.jp

Modificat de cornelus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

In urma cu o luna am efectuat revizia la un Passat B6 1.9 TDI. Cei de la service, pe langa o bujie si o pereche de bucse defecte, mi-au gasit ca rola intinzatoare a curelei de distributie nu mai functioneaza in parametrii. Ei mi-au recomandat sa schimb distributia masina avand in prezent 111.000km si 7 ani. Din cate am inteles si numarul de ani trebuie luat in calcul si se recomanda schimbul dupa 6-7ani.

Nelamurirea mea ramane vis-a-vis de faptul ca cei de la service (Skoda) mi-au spus ca kit-ul de distributie OEM este garantat pentru inca 120.000km iar cel non OEM pe la jumate doar. Eu am comandat si primit deja kit de distributie Contitech + pompa Hepu, iar intrebarea mea este pentru cati km este garantat acest kit?
Multumesc.

Modificat de ovidiu82
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și la alte service-uri se procedează la fel, 60.000 Km pentru distribuție OEM și 120.000 Km pentru cele OE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici un kit nu are garantie oficiala in nr de km ! E vorba de recomandarea producatorului de a schimba distributia la xyz km, iar producatorul se refera la kitul OE desigur.

Eu nu am gasit diferenta prea mare intre OE si aftermarket, deci am pus OE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are legatura garantia cu recomandarea de schimb. Spre exemplu o masina noua are garantie de 4 ani, in limita a 120.000 Km, dar recomandarea de schimb a distributiei este la 210.000 Km, daca cureaua se rupe la 140.000 Km (adica inainte de recomandare) vw nu o sa-ti acopere pagubele, pentru ca masina este iesita din garantie. Si mie mi-au dat garantie de 120.000 Km, dar nu au spus ca atunci o sa trebuiasca si schimbat.

 

P.S.: Si la mine cureaua noua a fost Dayco.

Modificat de DiLivio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat astazi distributia, cureaua contitech din fabrica era si cea noua tot pe contitech a venit oem

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna seara. 

Am cumparat recent un passat b6 2.0 tdi, cod motor BMP din 2006 cu 177.000 KM, adus din Germania. Eram interesat la cat se schimba distributia la motorul asta. In cartea de service am gasit ca a fost schimbata la 99.487 KM.

 

post-160076-0-92453800-1447091837_thumb.

 

Ar trebui sa o schimb cat mai repede ?

Multumesc frumos si o seara placuta ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fiecare 120 mii km sau 48 luni

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara. 

Am cumparat recent un passat b6 2.0 tdi, cod motor BMP din 2006 cu 177.000 KM, adus din Germania. Eram interesat la cat se schimba distributia la motorul asta. In cartea de service am gasit ca a fost schimbata la 99.487 KM.

 

attachicon.gifIMG_20151109_194735.jpg

 

Ar trebui sa o schimb cat mai repede ?

Multumesc frumos si o seara placuta ;)

 

daca ai garantia km care ii are masina, merge sa o lasi.... daca nu ai, recomand sa o inlocuiesti.

 

daca masina este din Germania, de ce stampila de service este de Ankara ?...

 

mai bine o schimbi, sa stai linistit.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Offtopic Propietar turc....a facut revizia cand a fost acasa in vacanta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau cartea service ,,cichilaca'',sau masina adusa din turcia si vanduta in germania. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsuri.

Sau cartea service ,,cichilaca'',sau masina adusa din turcia si vanduta in germania. ;)

Aia e singura revizie din carte facuta in alta parte decat germania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!