Jump to content

Golf 1.6 16V AUS 2001


al3xisos

Postare recomandată

Salutare.

Dupa 4 luni de cautari am achizitionat in sfarsit masinuta mult dorita!Este un Golf 4 1.6 16V AUS din 2001 achizitionat cu 3550 E.Este adus din Germania cu 106400 km reali.4 portiere,negru metalizat,carte service pana la 14.12.2011(101800 km) verificata la reprezentanta,kit distributie schimbat,ulei,filtre,discuri frana fata-spate NOI.

Dotari:

ABS,ESP,geamuri electrice fata spate,oglinzi electrice si incalzite(cred),heliomate,climatronic,trapa electrica,jante otel 16" cu anvelope 205/55.

Urmeaza sa schimb uleiul si filtrele pentru ca nu stiu cat timp a stat masinuta si se aburesc geamurile pe partea dreapta.

Am o problema la trapa electrica,mai exact la "plafonul" ce acopera trapa.Are clemele sarite sau rupte incat daca deschid trapa de tot, agata "plafonul".As vrea sa incerc sa o repar singur,dar as avea nevoie de cateva sfaturi in ceea ce priveste aceasta operatiune.Urmeaza sa schimb si bucsele spate(service),bucse bara stabilizatoare(se schimba greu?)

Am observat ca pe computerul de bord nu este afisat "range-ul",dar am inteles ca se poate activa,dar nu la toate masinile.

Mai am numere de ZOLL pana pe 19.10 dupa care vreau sa o inmatriculez.

Am sa revin cu poze weekend-ul asta. ;)

Modificat de al3xisos
Link către comentariu

Asteptam pozele ! are obtiuni bune ;) ! sa te plimba sanatos si multi km fara probleme ! :D

Modificat de CT91MOC
Link către comentariu

Felicitari pt masina si multi km fara pbme.

Range-ul se poate activa doar daca ai imobilizator din generatia 3.

Insa acestea au fost implementate incepand cu modelul 2002, deci slabe sanse sa se poata activa la tine.

Bucsele de pe puntea spate nu se schimba greu, insa e putina bataie de cap pana sa ajungi sa le demontezi pt ca trebuie data jos puntea spate.

Cele de la bara stabilizatoare sunt joaca de copil.

Iti recomand bucse oem sau daca nu ti le permiti, Lemforder. Orice altceva nu.

Verifica si bujiile sa fie in regula, eventual schimbale si pe acestea.

Schimba toate filtrele si uleiul atat din motor cat si din cutie si servodirectie.

Nu uita ca exista si un filtru de benzina ce se afla sub masina in partea dreapta spate.

Uleiurile din cutie, respectiv servo nu au un interval de schimb dat de producator, insa e bine sa fie schimbate la fiecare 5 ani pt a se asigura integritatea calitatii uleiului.

Drumuri bune si asteptam poze.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu

arata f bine masinuta.

ma mir sa fie km reali...dar daca arata bine si merge bine...restul nu mai conteaza.

dezlipeste-l pe sigfried & fiul de pe luneta :P

Link către comentariu

Am sa il dezlipesc in curand

Am verificat istoricul masinii la reprezentanta si mi-au spus ca sunt reali km.Ultima revizie a fost facuta de nemtoaica in 18.12.2011 si avea 101.800km.

Link către comentariu

Ma paote ajuta cineva cu tiparirea istoricului masinii?Cei de la reprezentanta mi-au spus ca nu le permite politica firmei sa imi dea un desfasurator.Atat timp cat sunt proprietar mi se pare normal sa am acces la aceste informatii.Poate la alte reprezentante din alte judete este alta "politica".

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Am schimbat astazi clemele de la macara cu unele metalice.Cel de la magazin a zis sa schimb toata macaraua dar am zis ca nu are rost daca merge bine.

Dupa ce am schimbat clemele si 2 sufe,am observat ca geamul coboara cam greu pana la jumatate si nu este centrat foarte bine.Cum se centreaza geamul?

Link către comentariu
  • 2 months later...

Salutare, unde pot schimba racordul flexibil de la esapament?am atins azi un damb si cand m-am uitat am vazut ca e desprins si mi s-a aprins becul check engine

Link către comentariu

racordul il poti cumpara de la magazine de piese, trebuie sa fie pe dimensiune (diametru/lungime).

de schimbat, la un service ce are aparat de sudura in argon si un baiat putin priceput. prin Bucuresti sunt destule garaje care repara esapamente, nu ar trebui sa sara de 200 lei cu totul

Link către comentariu
  • 2 months later...

Am schimbat racordul cu unul facut de o firma putin cunoscuta si este oarecum ok.E ceva mai zgomotos decat cel original dar in lipsa de bani e ok.

Acum trebuie sa schimb distributia si nu stiu unde sa fac aceasta opreatie in Bacau...service-uri sunt multe dar nu m-as lasa pe mana oricui,din acest motiv vreau o recomandare(exclus Reprezentanta) ca mi-au cerut 1600 lei.

Multumesc

Link către comentariu
JOHN EVO TUNING

Salutare. In primul rand vreau sa ti spun ca ai un golfulet frumos si intretinut, sa i oferi tot ce i mai bun si sa ai grija de el. In legatura cu schimbarea distributiei ia legatura cu ciprianD cel cu passatul si poate iti recomanda el un mecanic bun. Eu sunt din Botosani si stau in fiecare seara in Bacau, nu prea cunosc in afara de colegii mei. Bafta si km cat incape.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Salutare.

Astazi mergand cu masina m-am trezit cu martorii EPC si ESP aprinse in bord.Am facut o scanare si am inteles ca este de vina senzorul G201.

Din cate am citit pe forum,la unele modele se poate schimba senzorul la altele nu.(nu am stop pe frana).

Problema a aparut dupa o spalare a motorului.:(proasta idee)

Va rog sa ma ajutati cu niste sfaturi.

Address 03: ABS Brakes        Labels: 1C0-907-37x-ESP-F.lbl
   Part No: 1C0 907 379 E
   Component: ESP FRONT MK60      0103  
   Coding: 0011266
   Shop #: WSC 00046 615 1234567
   VCID: 2C5D75148C1028E

1 Fault Found:
01435 - Brake Pressure Sensor 1 (G201)
            008 - Implausible Signal
 

Link către comentariu

Sfatul meu: desfa-i mufa si curata conectorii senzorului cat si mufa cu spary de contacte.

Sterge eroarea si vezi cum se comporta dupa aceea.

 

Poate-si revine.

Link către comentariu

Si-a revenit switch-ul,acum sper s anu mai am probleme cu el.

Aveam o eroare si la senzorul de temperatura apa,acul uneori se ridica uneori nu.

Am dat cu spray si acum pare a fi ok.

Multumesc

Link către comentariu

Uite ca acum vazui ca esti din Bacau

Nu mai am umarul de telefon pt ca mi s-a stricat telefonul in care-l aveam, insa eu cunsoc un mecanic f bun, ce lucreaza la Ford insa se pricepe extrem de bine la motoare si desigur si la gama vw.

Are serviceul in Saucesti si il cheama Ciprian. Mie mi-a schimbat absolut tot ce e la masina si pot spune ca e f priceput. Mai rau sta cu timpul, pt ca e f solicitat si cautat.

Daca vrei, putem da o fuga pana la el si astfel te pun in legatura, pentru ca oricum iti va face programare, precum am spus e ocupat non stop cu reparatiile.

 

Mie in 2009 cand mi-a schimbat distributia, nu mi-a luat decat 300 lei pe manopera. Acum, e posibil sa ceara ceva mai mult, insa cu tot cu distributie mai mult de 1100-1200 lei nu cred ca te duci.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Cine ma lamureste si pe mine ce bucse sunt pe spate la G4?

La service cand intreb cat ma costa de schimbat bucsele pe spate toti ma intreaba care bucse?de la punte sau de la bascula.

unii imi cer 400 lei sa mi le schimbe altii 100 lei.acum ma gandesc ca se refera la alte bucse de este si diferenta asta de pret

Multumesc

Link către comentariu

Uite aici discutii despre aceste bucse http://vwforum.ro/topic/27213-bucse-punte-spate/

 

Pe spate ai doar un singur set de bucse. Nu sunt brate sa ai bucse de bascula. e doar o singura bara de torsiune.

 

Astfel, pe spate nu mai ai nimic altceva tip bucsa decat flansele din capul amortizoarelor.

Atat.

 

Ca si pret, nu mai retin, insa costa in jur de 200 lei ambele daca nu ma insel.

Iar ca sa ti le schimbe, multi dau puntea jos, putini au prese specializate sa efectueze operatia pe masina.

 

400 lei mi se pare putin cam mult, insa daca sunt meseriasi, lucreaza corect si in pret iti includ si bucsele nu e chiar f mult.

Altfel, 100 lei sa fie doar manopera.

Personal iti recomand doar Lemforder, sau chiar oem, nu sunt cu mult mai scumpe fata de Lemforder.

 

Ai mare gija ca ele vin ( sau trebuie sa vina) unse in orificiile lor cu o vaselina speciala.

Nu care cumva sa o cureti, altfel iti vor scartai si posibil sa se si uzeze mai repede.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Masinuta a primit distributie noua si pompa apa,senzor temperatura antigel nou si bucse noi.

Mai am de schimbat uleiul si filtrele + amortizoarele.

Dupa schimbarea bucselor am un joc in volan foarte enervant si tind sa cred ca trerbuie sa schimb coloana de directie.

Bucsele de la abra stabilizatoare pe original m-au tinut fix 2 luni.Acum am pus Febi(poate asta este problema cu jocul volanului).

La gropi si simte bataie fier pe fier

Link către comentariu

Felicitari pentru achizitie.Masina arata foarte bine pentru anii ei si eu tin sa cred ca are km reali dupa cum arata interiorul si volanul care nu este tocit.Oricum conteaza in primul rand sa mearga bine si sa nu aibe probleme.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Multumesc frumos

Nu am reusit sa descopar de la ce am acele vibratii in volan,dar au inceput sa fie mai la orice groapa.

Si cu rotile spate daca iau o groapa se simt in volan vibratiile fier pe fier.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Salut Masina ta nu este neagra nuh? Este un albastru inchis?

Link către comentariu

Este neagra

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 4 Beta

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!