Jump to content

Problema la garda de ambreiaj


Emii
 Share

Postare recomandată

Am cumparat o Skoda Octavia II,fabricatie 2007,la care discul patina intre 1.800 si 2.000 turatii si garda la ambreiaj este foarte mica si tine foarte jos.Am luat hotararea sa schimb kit-ul de ambreiaj(placa,disc,rulment,volant cu masa dubla) toate pe original(Sachs),am crezut ca problema cu garda dispare dar nu a fost asa.Am inlocuit si pompa de ambreiaj care am descoperit ca avea tija rupta(tot Sachs).Dupa toate acestea problema cu garda se mentine,mai ales si iarna,indiferent cat de jos apesi pedala agata cand vrei sa bagi in viteza(mentionez ca am completat lichid de frana in vas si am facut aerisiri).Vreun sfat in legatura cu remedierea acestei probleme?Multumumesc anticipat!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal.,

Ce intelegi tu prin garda la ambreiaj este foarte mica si tine foarte jos ca nu inteleg la ce te referi ?

O zi buna .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adrian, cred ca se refera la cutia de viteze care cupleaza cand pedala de ambreiaj este mult prea aproape de podea (distanta intre podea si momentul cuplarii este prea mica raportata la cursa totala a pedalei), si cu ea calcata la maxim tot nu se face schimbul intre viteze lin, ci agata un pic, ca si cand nu ar fi calcat complet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

furca si pinul de sprijin in ce stare erau?

discul culisa usor pe priza cutiei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Totul era ok,si furca si pinul de sprijin.Discul dupa cum am mai spus l-am pus nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai Emii, daca ai schimbat tot kitul ( rulment-placa-disc-volant ) nu ar trebui sa mai fie probleme...

Saks si Luk nu tin in acelasi punct al cursei pedalei... Nu ai ce regla la cursa pedalei la ambreiahul actionat hidraulic...

Am doua intrebari : cum ai aerisit ambreiajul ?! asta ca sa vad daca ai facut ce trebuia sau de aici este buba .

Si a doua intrebare, cilindrul receptor (cel de pe cutie ) pierde cumva lichid ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

La placa de presiune noua de tip SAC nu mai reglat sistemul automat de reglare a cursei.

Daca ambreiajul nou nu debreiaza complet cu pedala la capatul cursei (sprijinita de podea) trebuie verificat aerisirea circutului hidraulic. piesele sa fie pentru acel model de masina (nu sa arate la fel) si sub pedala de ambreiaj sa nu fie unu sau chiar 2 presuri :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Salut, sincer nu cred ca postez bine dar am cautat si nu am gasit nimic referitor la pompa de ambreiaj de la skoda mea . Acum 3 luni am simtit ca pedala de la amreaj este mai moale si dupa o saptamana du mai revenea trebuie ridicata cu varful piciorului (masina debraia bine, intra in viteze bine totul ok) am fost la service si au zis ca este pompa de ambreiaj asa am schimbat-o cu una sachs (cred daca imi aduc bine minte). Toate bune si frumoase pana acum 2 zile cand a revenit problema,  pedala este iar moale si o simnt ca nu are cursa ei normala !!! Un sfat ceva poate sa fie si altceva stricat? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cilindrul receptor de pe cutia de viteze, sau chiar ambreajul. cati km are ambreajul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine are 35000 (prin centura bucurestiului) si uz zilnic buc-ploiesti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut la toata lumea, sunt nou pe forum si sper ca scriu unde trebuie. Am o problema similara, dupa ce am mers 5 min dimineata am oprit pt doua min iar cand sa plec din nou am bagat in marsarier cand masina s a smucit puternic si motorul s a oprit. Cand am pornit din nou motorul, pedala de ambreiaj ramase se in podea si in nici o viteza nu mai intra. Am impins masina 2 metri si am observat ca a curs lichid dedesubt, banuiesc ca lichid de frana, nu mult. Nu am avut deloc simptome ca ar fi ceva cu ambreiajul pana acum nici cu volant...totu a mers perfect. Cu motorul oprit intra in viteze. Am bagat o in a doua cu motorul oprit si am pornit motorul. Ambreiajul prinde si binenteles motorul s a oprit. Lichidul de frana l am schimbat acu un an si cand m am uitat in rezervor e aproape plin. Masina e o Octavia 2 din 2006 2.0 tdi 140 cp Bkd. 266 000 km.

As fi recunoscator daca m ati putea ajuta cu o idee. Banuiesc ca e cilindrul receptor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in cazul tau nu e cilindru receptor, este rulment de presiune hidraulic CSC.

ceea ce inseamna de regula kit ambreiaj + rulment

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci frumos! Si nu se poate schimba doar rulmentul de presiune? Ambreiajul mi a functionat intotdeauna bine. Sau exista riscul sa se strice ambreiajul din cauza montarii unui rulment nou de presiune? Masina e condusa numai in Germania in general pe autostrada si foarte putin in oras

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in functie de km... nu e rentabil sa platesti manopera de demontat cutie viteze doar pt rulment. . iar peste 50.000 km sa mai schimbi si ambreajul..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Emii ai rezolvat problema?si la mine face la fel si am schimbat si pompa de la pedala....in viteza 1 daca calc pedala tot inainteaza usor masina....daca las un pic pedala si apas iar debraiaza....cateodata cu pedala calcata nu pot scoate fin viteza 1....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai de gand sa astepti pana sa schimbi kitul complet de ambreiaj? cand o sa strici cutia? :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e de la kitul de ambreiaj....e ceva de la instalatia hidraulica.....am schimbat pompa de ambreiaj de la pedala si am totul a fost ok aproape un an....acum a reaparut problema....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru ca nu e de la pompa ... este de la ambreiaj uzat si cilindru ambreiaj care iese pana la capatul cursei sa poata debreia.... dar lasa sa iti strici intai cutia, poate asa vei intelege. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!