Jump to content

Mers neregulat al motorului


a_smith
 Share

Postare recomandată

Curata-i injectoarele,curatata-i bec clapeta de acceleratie.

De pilda sensorul de oxigen se verifica pe diagnoza, daca fluctueaza cum trebuie, cu voltmetru obisnuit nu poti vedea asa ceva, ca ala nu raspunde rapid la variatiile ei de tensiune.

Fa-i apoi TBA, adaptarea clapetei,cu Vag-com,nu cu bateria scoasa ca e frectie;

Apoi cu strobocopul verifica avansul static.

Verifica cu un manometru si presiunea benzinei,poate pompa e obosita, apoi verifica si regulatorul de presiune a benzinei.

Degeaba orbacai asa, daca nu faci procedurile stabilite de fabricant nu obtii nimic elocvent. baga-i aditiv de curatat injectoare vreo 2-3 plinuri sau daca ai chef, scoate-le si verificale sa vezi cum spreyaza.

...Si in final, daca nu si nu... poate ca ai vreo supapa stirbita... Incearca sa vezi daca poti izola vreun cilindru "tradator",prin scoaterea fiselor pe rind.

Modificat de stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Multumesc "stealth" pt explicatie.Cam ai dreptate ,am orbecait pur si simplu pana acum si n-am ajuns la nici o concluzie.Ca sa fac ce ai zis tu nu am nici pregatirea nici aparatura necesara deci o sa apelez la un profesionist daca il gasesc ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Supapele de evacuare se pot verifica cu o foaie de hârtie ţinută la evacuare. În mod normal gazele trebuie să respingă hîrtia, dacă sunt momente când o atrage atunci cel puţin una din supape nu închide bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, minune mare, suportul pt rola intinzator iese din locasul lui. Se vede in poza cum partea stralucitoare care era in interior a iesit. Cred ca de asta scartaie ceva pe la motor. 

Am batut suportul ala cu ciocanul la loc dar a iesit imediat, intrebarea este.....pot sa il lipesc cu superglue sau sa ma duc la mecanic?post-57220-0-69733600-1360769285_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În nici un caz prima variantă, a doua  obligatoriu pentru că trebuie dat jos întinzătorul şi văzut dacă se mai poate face ceva sau trebuie înlocuit (nu ştiu cum este că nu se vede în manual, dar probabil tija aia este ţinută de o piuliţă ceva pe partea cealaltă şi s-o fi desfăcut). Nu cred că poţi face tu operaţiunea pentru că trebuie desfăcut suportul motorului şi  coborât motorul până trece întinzătorul de lonjeron, altfel nu ai loc.

Da scârţâitul poate proveni de acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!