Jump to content

backfire in admisie - cauze si rezolvari..


CV03XCM
 Share

Postare recomandată

Salut la toti!

Dupa multe peripetii, batai de cap si umblat pe forumuri s-a rezolvat problema lipsei de putere si incapabilitatea de a rezolva reglajul avansului.

Acum am un ralantiu relativ constant fara variatii de turatii. Insa am o problema - in mid constant in mod aleatoriu imi da backfire in admisie indiferent de avans. Cineva mi-a zis ca e posibil sa am un arc de supapa rupta sau distributia dereglata. Ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate am citit pe net, una din cauze ar fi amestec prea sarac - la mine a iesit AFR de 17, ceea ce poate fi cauza.. Insa am verificat bujiile si erau afumate - asta m-a pus in confuzie de tot....

Totusi tind sa cred ca am ameste sarac si pompa de benzina pe duca - mi se pare mica presiunea pe rampa, pot sa blochez relativ usor cu degetul furtunul de benzina pe tur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceeasi problema cu detonari in admisie, am intalnit`o la polo 9n2 1.2 12v. masina se manifesta astfel:

mers normal aproape tot timpul,dar in sarcina sau la revenirea din accelerea detona in admisie.

schimbat pompa de benzina merge ireprosabil.

din cate tin eu minte , la motorul tau, regulatorul de presiune e pe rampa, si pe retur din cate imi amintesc, prin urmare ar trebui sa ai 3 bari pe furtunul de tur. posibil ca pompa de benzina sa fie cauza problemelor tale.

Modificat de Manuel Gvn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine acest backfire se prezenta la orice turatie la ralanti inclusiv si se manifesta prin rateuri usoare - ralanti constant cu zmucituri si auzand un fass in galeria de admisie.

O sa filmez candva si voi posta.

Filtrul de benzina e nou. Probabil voi incerca cu o masurare cumva....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

debitul poti sa`l masori intr`o sticla, cronometrezi in cat timp umple o sticla de 2l, apoi raportezi la ora, si vezi cati litri /h ai.

iar pt presiune eu imi facusem o ``tiganie`` cu o valva de roata si un teu, masuram cu un manometru presiunea si era oarecum exact, oricum mi`am facut treaba sa depistez cauza nefunctionarii motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, multumesc pt. ponturi. Intai de toate totusi voi verifica distributia apoi gasesc o metoda de masurare a presiunii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

S-a rezolvat - era din cauza delcoului necorespunzator - cineva mi-a montat un delcou cu reglaj centrifugal si vacuum pe digifant

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

S-a gasit si cauza adevarata a problemei - din cauza ca la un timp dupa schimbarea delcoului a reaparut acel backfire, fenomenul se manifesta in felul urmator:

 

Turatie constanta, merge rotund, dar la fiecare 0.5 - 1 secunda, nu ritmic,se aude un fass estompat dinspre admisie si scade turatia, revine, iar merge ok, iara fass.

Asta, indiferent de turatie, la fel facea si la 3000 si la ralanti, la turatie constanta. Motorul merge zgomotos, vibreaza caroseria.

Cauza: garnitura de chiulasa strapunsa intre cilindrul 3 si 4....  rezultatul :(mica teorie): Ordinea aprinderii fiind 1342, in momentul cand la 3 incepe compresia, in cil 4 incepe admisia, 3 ajunge aproape la PMS, toate supapele inchise, la 4 admisia deschisa, la 3 se intampla aprinderea, o parte a detonatiei se propaga in cil 4, aprinzand uneori amestecul de acolo, si avand inca supapa de admisie semideschisa, sufla inapoi. in 4 raman doar gaze arse, din care mare parte ajunge inapoi in admisie, se evacueaza gazele din 3 , 4 comprima si aprinde degeaba amestecul de gaze arse, o parte din aceste gaze la faza comprimarii ajung inapoi in 3, unde se intampla admisia, inlolcuind o parte din ameste cu gaze arse. Acest "EGR" accidental da peste cap amestecul de gaze de esapament, care la randul lui da peste cap sond lambda.

Dupa toate astea am mai baut 2 pahare de vin in beciul mecanicului si am mers acasa cu chiulasa in brate...

 

Se poate inchide, thx :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!