Jump to content

poate sari distributzia de la punct?


TedyBear
 Share

Postare recomandată

am distributzia pe curea de cauciuc si o singura axa cu came.

am patzit o patzanie, si cineva mi-a zis ca mi-a sarit distributzia de la punct si ca tre sa o asez la loc.

se poate intampla chestia asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bineinteles!!! Mai ales de la socuri (exp: pornirea masinii impinsa/tractata)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu esti nici primul si nici ultimul. Dar acel cineva cum a ajuns la aceasta concluzie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am distributzia pe curea de cauciuc si o singura axa cu came.

am patzit o patzanie, si cineva mi-a zis ca mi-a sarit distributzia de la punct si ca tre sa o asez la loc.

se poate intampla chestia asta?

Da, mai ales daca nu e intinsa cum trebuie cureaua de distributie... Am patit-o si eu (ultima data acum o saptamana). Din fericire e usor de pus la punct la motorul meu, daca stii reperele. Cred ca si la Jetta e foarte asemanator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am patit o chestie si mai nashpa : s-a rupt pana rolei de distributie (cea de la vilbrochen), si desi distributia era la punct, mergea aiurea imediat cum porneam motorul. am luat prin eliminare toate posibilitatile, adica am ajuns sa desfac toata distributia, si tot nu reuseam sa imi dau seama ce ar putea fi. problema este ca nu ai cum sa vezi in ce stare se afla rola respectiva decat daca o demontezi. asa ca in ultima instanta l-am pus pe mecanic (un nea' mielu obosit) sa desfaca si rola respectiva. bineinteles mi-a spus ca o desface degeaba, "ca alea nu se rupe niciodata" si cand colo, ce sa vezi... ;) nici nu mai era vreo urma din pana, doar ceva pilitura. am luat o rola noua (vreo patruj'da lei noi) si de atunci tat ii die vis. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi-a sarit cu 2 dinti mergand cu 20km/h, fara socuri, fara sarcina, doar a sarit :nono: In service am constatat ca nu fusese stransa bine la ultima interventie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

io am pornit masina sa o dau putzin in fatza sa am loc sa verific o toba daca se potriveste. masina sta cam de 2 sapt jumate pt ca mi-a expirat si asigurarea si ITP-ul. am pornit normal, am dat in fatza vreo 4m, si am oprit motoru. dupa ce am masurat toba aia, operatziune care a durat vreo juma de ora, dau sa pornesc motoru sa dau inapoi. nu mai pornea neam. da sa porneasca, chiar o ia dar la o turatzie foarte foarte mica, si daca nu dau contact, moare in 3..4 secunde.

si asa a iesit un mester care m-a auzit ce faceam io acolo si mi-a zis "vezi mah ca ti-a sarit distributzia de la punct". m-am uitat la ditributzie si nu era in regula. am scos si am pus-o la punct (am pus bine distributzia, verificat cu colegu ali cu semnele de pe fulii + piston si axa cu came). deci acum am distributzia OK. dar motorul tot nu vrea sa porneasca. am verificat partea de aprindere, functioneaza ok. benzina am. ma depaseste.

trec azi pe la niste mesteri sa vad si alte pareri. ma gandeam sa dau jos chiulasa, sa vad daca nu cumva mi s-au indoit supapele sau am alte belele de la faza cu saritu distributziei.

merci pt raspuns.

Modificat de TedyBear
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bineinteles!!! Mai ales de la socuri (exp: pornirea masinii impinsa/tractata)

Numai daca nu este bine tensionata (prea larga) sau / si ai o rola cu dinti ce fuleaza sau are un defect grav (asta am avut eu).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Numai daca nu este bine tensionata (prea larga) sau / si ai o rola cu dinti ce fuleaza sau are un defect grav (asta am avut eu).

mie cu rola / curea noua mi s-a intamplat ca am dus-o la vopsitor si cand sa o iau, motorul abia de pornea

si mergea complet aiurea (max 2500 rpm, rateuri, balbaituri, etc).

nu stiu daca a sarit sau nu distributia, vopsitorul a incercat sa o porneasca "in a 2-a",

dar am dat jos cureaua si delcoul, am pus-o la semne, si a pornit la prima cheie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai uita-te o data la distributie. Nu cumva a sarit iar ( dupa ce ai reglat ) ? Poate fi o problema cu unul din pinioane si la prima incercare de pornire sa sara iar.

Verifica si reglajele aprinderii. Eventual mai poate fi vreun contact electric ghidush care vrea sa-ti faca zile fripte.

Ideea e ca inainte de a demola, verifica tot ce se poate verifica. Nu-mi vine a crede ca se lasa cu supape indoite de la asa ceva. Aia de obicei se intimpla daca se rupe cureaua si "se da liber" la pistoane. Eu cel putin asa stiu.

Sa nu fie la mijloc vreo mica porcarioara !

Bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pt raspunsuri.

Viorel C: dupa ce am asezat totul la punct, a ramas asa. dar motorul tot nu pornea. am deschis un topic nou in care am zis cum s-a rezolvat problema: un mester mi-a pornit motoru umbland la avans si mi-a zis ca a fost cica inecata. in noul topic incerc sa aflu care e faza cu avansul ala, si cum de i-a tunat mesterului sa umble chiar acolo? ca io demontam jumate de masina si cred ca tot n-o porneam.

Modificat de TedyBear
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie mi-a sarit cu 1 dinte (probabil de la pornire prin impingere) si nu mi-am dat seama decat cand am fost la dyno si aveam numai 11o cai. De fapt nici atunci, ci abia cand m-am dus la mecanic si mi-a dat-o jos. (nu mi-am dat seama pt ca aveam ralanti-ul pe la 14oo turatii din axe :) )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai uita-te o data la distributie. Nu cumva a sarit iar ( dupa ce ai reglat ) ? Poate fi o problema cu unul din pinioane si la prima incercare de pornire sa sara iar.

Verifica si reglajele aprinderii. Eventual mai poate fi vreun contact electric ghidush care vrea sa-ti faca zile fripte.

Ideea e ca inainte de a demola, verifica tot ce se poate verifica. Nu-mi vine a crede ca se lasa cu supape indoite de la asa ceva. Aia de obicei se intimpla daca se rupe cureaua si "se da liber" la pistoane. Eu cel putin asa stiu.

Sa nu fie la mijloc vreo mica porcarioara !

Bafta !

Salut !

Asa ceva am patit si eu cand am cumparat masina, am luat-o cu distributia sarita de la punct. Dupa ce am pus distributia la punct ,( ca la carte) am avut o surpriza...nu pornea....Problema era ca sa infundase catalizatorul, asa ca am fost nevoit sa il scot si este OK , in afara de faptul ca acum esapamentul suna fffff urat..

Bafta!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mdea!am avut si eu probleme!vezi sa nu fie de la electrica sa nu iti dea curent in bobina!pt ca ai zis ca a pornit si se opreste imediat!incearca sa pui curent direct pe bobina si vezi ce se intampla!nu cred ca a sarit de la punct!ca sa sara de la punct de obicei tre' sa ti se rupa un dinte de la curea si alte alea!eu pe a mea(vw passat 78 ) o pornesc impinsa si nu are stres nsa are la panou electric un scurt si da sa porneasca si se opreste!asta pana am schimbat papucul de la panou!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Readuc un topic vechi in discutie si rog daca ma poate ajuta cineva sa-mi puna distributia la punct fara sa mut masina de acolo, adica de pe o strada de dintre Bld. Expozitiei si Bld. Ion Mihalache unde m-a lasat in momentul in care incercam sa o pornesc impinsa (fiindca ma lasase bateria). Cred ca e sarita de la punct din cauza faptului k ar vrea sa porneasca dar nu o face sau o face pentru scurt timp 1 sec.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cind am schimbat distributia iar toti mesteri care se minunau c bine merge motorul meu de golf mi-au recomandat sa schimb si rola odata cu cureaua.Si au avut dreptate finndca rola veche nu mai mergea cum trebuie, asa ca recomand la toata lumea sa schimbe si rola iar piesele folosit sa fie made in germany daca se poate, nu cumparati de la primul service gasit in cale.Eu am acum curea Boch. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat anul asta rola intinzatoare si cureaua de distributie. Dintii celorlalte role si rolele sunt Ok. Oricum mi-a sarit si mie d el apunct odata si nu mai pornea deloc. Eu ca un necunoscator si cu un alt prieten am incercat sa o reglam si am umblat peste tot (taler, avans, aer si computerul ala de sub tavita de sub geam". Am dat-o este cap intr-un hal fara de hal. Eram in Iasi si am scos si pompele de benzina zicand ca e de acolo dar nimica. Deci facusem o varza totala din masina si nu mai pornea deloc, deloc. Am dus-o la Husi la mecanicul meu pe platforma. El a zis ca o repara. A stat la el o saptamana si a rausit sa o faca sa porneasca dar nu tragea si nu mergea cand se incalzea. Mi-a dat mecanicul masina inapoi si nu mi-a luat 1 leu, zicand ca nu poate sa o faca si-l depaseste.

Dar un tip din oras care avea si avusese N masini mi-a zis ca sa i-o aduc lui ca e gata in cateva zile "nu prea are timp". Nu stiu ce i-a facut dar a reglat-o parfum. Stie sa regleze tot ce misca la GTI si la taler si la orice reglaj. Mi-a facut masina sa mearga cum trebuie. Era sarita de la punct si data super peste cap. Eu in incercarea mea disperata de a o face sa mearga in Iasi si delco l-am desfacut bucati-bucati si l-am dat peste cap.

Dar el mi-a facut masina. Si cum am nevoie de un reglaj imi face. Nunai ca e cam ocupat si nu are timp. Si odata mi s-a innecat si nu mai pornea nici sa o bati sau abia pornea si statea gata-gata sa moara. Tot la vopsitor era :)

Si se poate inneca asa de tare, am patit ca am pornit-o trasa la sufa. Daca vrei sa o aerisesti scoti bujiile, dai la automat sa mai arunce benzina, cureti bujiile le pui si ar trebui sa plece. Sau in cel mai rau dar necesar caz "arzi bujiile putin".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea este ca poti distruge motorul pentru o amarata de curea.Uni cumpara din tirg mai ieftina dar nu merita.Un motor e mult mai scump decit o amarata de curea.Pe urma se face o mare greseala la aprecierea perioadea de rulaj a curelei.Toti spun ca la circa 60 000 de kilometri, dar ce faci daca folosesti masina in oras si in mod constant ramii blocat in trafic.Se mai compara kilometri aia cu cei din afara orasului.De aceea recomand:

-schimbati la achizitai unei noi masini cureau si rola indiferent de ce spune proprietarul.O vorba in vint poate costa milioane.

-dupa un rulaj mixt de 40 000 de kilometri se schimba cureaua.Chiar daca nu locuiti in oras pornirile dese pentru drumuri scurte echivaleaza cu traficul in oras.

-cind suneti la volan nu treceti brusc din treapata superioara in inferioara din 4 in 2 si invers pentru ca bruscati motorul si implicit creste riscul sa rupeti cureaua.

-aveti grija cine va monteaza cureaua ca ulterior trebuie verificata:sa nu scirtiie si sa fie intinsa....

In rest drum bun :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

Salut am o mare problema si nelamurire in acelas timp. E vorba despre un Golf 4 TDI 90cp ALH, masian mergea foarte bine ,avand compresie buna, totul find la punct, ieri seara dupa o pauza de 3 ore m-am urcat sa plec spre casa si masina nimic, incerca sa porneasca apoi se auzea un sune de electromotor...parca nu ar mai avea putere sa invarta, tin sa mentionez ca afara erau cam -10-12 grade, i-am dat curent si nimic, aveam faruri deci curent avea masina nu pornea. Am tractat-o pana acasa sperand ca dimineata porneste fiind in garaj, dar aceleasi simptome. Azi a venit mecanicul s-a uitat direct la distributie spunand ca mi-a sarit distributia cu un dinte, dar este in stare perfecta, intinsa si nemiscata de la locul ei. Poate sa ma ajute cineva cu un sfat? Sa fie dus tot motorul asa cum mi s-a spus?

Modificat de Gabi BC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ti s-a dus electromotoru

daca tot ai tractato de ce nu ai bagato in viteza sa o pornesti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

faptul ca ard farurile nu inseamna ca ai curent destul cit sa invirta motorul.

cred ca tre sa masori bateria-si daca e sub 12V ar trebui incarcata.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Sal , eu am patit intr-o iarna ,doar asa i-am dat de cap , dupa ce mi-a intins mecanicul cureaua , nu am mai avut probleme cu bujiile , ca astea erau simptomele la mine uda bujiile instant iarna

de atunci a trecut un an ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salut....ar putea o distributie sa scada puterea motorului si sa impiedice masina sa porneasca la cheie ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da mai ales daca ai incercat sa tragi masina intr o treapta inferioara(sare cureaua de la punct),iar apoi cum ti e norocul(un dinte doi nu indoaie supapele dar la al treilea cu siguranta)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!