Jump to content

Pareri Fabia 1.2


LauCalin
 Share

Postare recomandată

Atunci nu mai sta pe ganduri, presupunand ca masina nu are peste 200.000 km si nu e mai veche de 7-8 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai tocmai asta e. Ca mai am de ales si intre alte doua masini care sunt in aceiasi situatie. Si incerc sa o aleg pe cea mai buna. Ce mi se pare mie ciudat e ca, referitor la Fabia sunt doua pareri mari si tari: ori ca e o masina slaba, ori ca este foarte buna. E drept ca de a doua varianta zic mai putini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fabia in general e o masina buna, chiar foarte buna, motorizarea nu e una chiar foarte reusita. Despre ce putere e vorba, 55, 60, 64, 70 CP? Nu ca ar conta prea mult, dar chiar n-ai zis anul fabricatiei masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2008, cam 130 000 de km, break, 70 CP, carte service la zi cu toate reviziile efectuate la dealer Skoda. Lucrurile astea sunt in mare parte asemanatoare la toate 3. Si toate 3 sunt versiuni de baza. Ah, Clio nu e break.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca merita banii, are 4 ani, revizii la service autorizat Skoda. Numarul de km e destul de mare pentru 4 ani, insa e masina de firma. Dotarea de baza probabil include ABS, geamuri electrice fata, volan reglabil pe inaltime si profunzime, scaun sofer reglabil pe inaltime, aer conditionat climatic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-ar putea sa ma insel, dar, fiind masina de flota, include ABS si A/C ... si atat ... geamuri si oglinzi manuale, volan reglabil pe inaltime, scaun sofer cu reglaj doar in profunzime, jante de tabla pe 14, fara proiectoare, farurile normale, fara display BC ... am uitat sa mentionez servo da` nu cred ca e necesar pentru ca e in standard acum ... casetofon d-ala din Real presupun ... cheie normala cu inchiderea centralizata pe broasca ... la pretul ala este ok ... iti permiti sa ii schimbi motoru cu 1.4 tdi bnm la un moment dat :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma intereseaza prea mult dotarile. La cat costa as putea sa ma descurc si fara ce ai spus tu. :)

Cat despre schimbat motorul mi se pare prea complicat. Sa fiu sanatos, sa reziste masina la pretentiile mici pe care le am si la cel mult 10000 de km cat voi face anual si peste 8 ani o bag la Rabla :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai sta pe ganduri.

La pretul asta (1000 euro) as vrea si eu una. Nu compara cu Clio. Am mers eu cu Skoda Clasic la 8000 euro (cu tot cu dotari suplimentare) motor 1.2benzina 3 cilindri - 60 cai si cu Clio la 12000 euro motor 1.6 motorina.

Avantaj Skoda la calitatea finisajelor, la aspect, la detalii...

Avantaj Clio la forta motorului, dar dezavantaj la toate celelale capitole.

Despre fiabilitae pot sa spun ca pe piesele motorului ,furtune, cabluri scrie VW - Audi. Asta spune mult si despre fiabilitate.

Eu te sfatuiesc sa iei Skoda (sunt posesor de skoda din 2008 cu 59.000Km in bord ).

Si pune-ma si pe mine in legatura cu posibilitatea asta pe care o ai tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazu` asta nu mai sta pe ganduri si cumpara masina ... 10 000 km/an nu e mult ... verifica-i in schimb trenul de rulare ca la drumurile noastre s-ar putea sa mai ai totusi una alta de schimbat (un rulment, o bucsa ...) ... si baga-i benzina buna daca circuli putin cu ea ... bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-mi fac griji de un rulment sau o bucsa. Da-le-n 'colo, ca astea nu sunt mare lucru. Nici nu m-am interesat de slabiciuni de genul asta. Ce mi se pare interesant e ca pe nimeni nu l-am auzit sa-mi spuna de probleme la instalatia electrica, greierasi, de faptul ca masina nu ar fi robusta. Adica face fata la drumurile noastre. Sincer singurul impediment ar fi motorul. Nu inteleg ce s-a intamplat cu inginerii VW cand l-au proiectat. Chiar nu inteleg :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

orice om are acareturi in toate locasele masinii ... asa ca pe un drum cu denivelari sunt irelevante ... probleme pe electrica a lu` frate-miu nu a avut in aproape 50 000 km cu ea ... doar ce ti-am spus mai devreme ... de troncanit troncanea ce-i drept da` nu ai idee ce era in ea ... a avut 2 rulmenti si o bieleta de schimbat (mergea pe drum foarte naspa cu ea ca nu avea alta solutie si nici nu ierta vreo groapa) ... a pus pe ea xenon, led-uri, tot felu` de becuri, alarma cu inchidere centralizata AM - nu a patit nimic pe electrica. Deci eu cred ca e suficient de rezistenta ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi dimineata am sunat la un dealer Skoda sa intreb de masina daca o au in showroom si daca se poate face un drive test cu ea. Mi-a spus o domnisoara amabila ca au exact ce vreau. Fericit, m-am dus la showroom ca sa-mi spuna ca defapt nu au nicio Fabia pentru drive test si doar una break in curte care tocmai a venit si este pregatita pentru showroom. hmm! In fine, am zis macar sa ma uit putin sa vad cam cum arata, cum e la volan, spatiul, cum e portbagajul.

Ok, am fost in curte, m-am urcat in masina si facea exact ca un diesel, iar zona rosie a turometrului incepea pe la 4400-4500 rpm :sly: . Lucru care m-a speriat pentru ca domnisoara era foarte sigura ca este versiunea de 1.2. Eu tot intrebat daca este sigura, pentru ca face ca un diesel. Si a doua oara mi-a spus ca nu este diesel. Ok, atunci sa ma uit putin la motor si surpriza: era diesel. Nu am zis nimic pentru ca m-am gandit ca poate e un angajat nou nou, a venit repede masina si nu a stiut ce motor are. Am zis sa nu fiu rautacios.

Deci drive test nu am facut pentru ca nu aveau masina si mi-a zis ca e posibil undeva pe miercurea viitoare sa le vina o masina de drive test. Si nici aceea nu va fi break, asa cum imi spusese la telefon. Mai mult, am zis sa nu ma contrazic cu ea, mi-a spus ca hatchback-ul are portbagaj de 300 de litri iar versiunea break-ul 330... M-am facut din nou ca ploua.

Oricum daca voi face drive test (desi ma cam indoiesc, cel putin cred ca nu la ei), cred ca voi incerca singur sa inteleg aceasta masina, cine e si de ce exista :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca la weltauto-uri ... te prefaci interesat ca vrei sa o cumperi si te va lasa sa te plimbi cu ea ... oricum se mai plimba si ei cu ele din cand in cand ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Moesis, nu prea imi sta in fire sa fac de-astea. Sincer. Da, poate fi o varinta insa mi se pare un gest cam urat.

Intrebare: a apelat cineva la dezmembrari pentru piese? Nu am gasit anunturi pentru dezmembrare de Fabia 2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu este deloc un gest urat ... te poti gandi doar la cati bani fac de la un om sarac care vrea sa isi ia o masina mai de incredere :) ... plus de asta, ala e scopu` lor de zi cu zi ... nu este nici o pierdere pentru ei ... sfatul meu este sa faci asa ... macar urca-te intr-una folosita ... joaca-te cu butoanele ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am fabia. motor 1.2 - am luat-o de noua acum 1,5 ani. Consum super - mic ( e hatch - un 5,8 %). Nu am avut pb cu mototorul, absolut niciuna....uit ca e acolo :). Nu scartiaie, nu troncane, vopsea f rezistenta ( metalizata). Nu este masina de viteza, dar cate un sprint tot mai face...si se infige sa stii.

Foarte manevrabila si usor de condus. Plasticele mi se par de calitate. Eu am luat o versiune care are torpedo-ul superior deschis. Sincer nu stiu ce au vrut cehii/nemtii sa faca acolo...or fi fost beti. Ala este singurul lucru care ma deranjeaza la masina...nu il inteleg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am vazut si eu ca versiunile mai ieftine nu au spatiul inchis in partea superioara a bordului. Multumesc de raspuns. :)

Imi spuneti va rog ce dimensiuni au anvelopele de pe Fabia de 1.2? Cred ca nu difera daca e hatchback sau break.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi spuneti va rog ce dimensiuni au anvelopele de pe Fabia de 1.2? Cred ca nu difera daca e hatchback sau break.

In echiparea standard anvelopele sunt 165/70R14 sau 185/60R14.

PS: La pretul spus de tine merita luata Fabia Combi dar cred ca o eventuala revanzare va fi destul de dificila.

Modificat de DRAPAR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer m-am gandit si la asta. Insa drept sa-ti spun nu prea as vrea sa o cumpar ca sa o vand ulterior. Daca ceva nu va fi in regula cu ea as prefera sa mai bag niste bani in ea, sa o pun la punct si sa o pastrez. Pentru ca la cat de putini km fac intr-un an, daca o aranjez putin si am grija de ea sper sa aiba si ea grija de mine si portofelul meu. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Saptamana viitoare e posibil sa primesc telefonul "minune". O idee in mare mi-am cam facut despre masinutele astea. Singura slabiciune a Fabiei s-ar parea sa fie motorul care din cate am inteles se comporta ciudat, insa nu se da batut. Adica se aude uneori mai ciudat, cam vibreaza, se intampla sa porneasca mai greu dar cu toate astea nu se da batut... porneste, nu consuma ulei si nu te lasa in drum (cand e cazul te anunta din timp, ca la toate masinile).

Intrebare: celebrele probleme la pornire se manifesta cumva asa?

Modificat de LauCalin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:tomato:

Pfai, mi-ai taiat tot elenul! La naiba!!! Nu stiu, asta e. Ma impac cu ideea ca daca aleg Fabia 1.2, Fiesta 1.25 sau Clio de 1.2 toate sunt la fel. Iau in calcul din start ca voi lua o masina slaba. Astea sunt masinile dintre care pot sa aleg, astia sunt banii... vom trai si vom vedea. Ma nu ma astept la mai nimic din partea niciuneia. Sper doar sa nu imi faca atat de multe probleme. Ca la cum stau lucrurile probleme sigur vor fi. Sa nu imi spuneti ca la toate apar probleme. Dar nu la toate apar asa repede si nu atat de... interesante, ca sa nu zic altfel, desi pe limba imi stau alte cuvinte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pornirea aia e ... e ceva deosebit ... din cand in cand o sa iti dea eroarea de check engine si missfire (daca imi aduc bine aminte), dar motorul intr-adevar nu se da batut ... fa-i din cand in cand teste la motor si incearca diverse benzinarii pana gasesti una sa ii placa ... apa nu am auzit sa intre in 40k km ... bafta la achizitie! Dintre cele trei este cea mai ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!