Jump to content

Problema incalzire 1.3 NZ


denis_v
 Share

Postare recomandată

Am o problema foarte ciudata . Imi vine caldura pe la 40-50 de grade, apoi creste apa la 90, nu pleaca termocupla, ajunge pe la 100, pleaca intr-un final, dar culmea ca atunci imi baga rece . DECI : la 40 de grade, baga cald, la 100 cand fierbe apa si pleaca termocupla imi baga numai rece . Am scos termostatul, l-am probat, scrie 84 de grade pe el, se deschide maxim pe la 98, cam asa . Mentionez ca nu am legata sonda lambda . Sa fie oare din acele doua sonde (albastra si neagra) care merg la calculator, sonda de pe radiator ? Apreciez orice sfat posibil . Multumesc anticipat .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mentionez ca apa urca greu la 90, numai prin aglomeratii sau drum foarte lung

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil sa fie 5 cauze

1.Radiatorul infundat la baza si-n zona termocuplei si porneste electroventilatorul dar greu doar prin convectia caldurii in zona termocuplei

2.Termostatul uzat si porneste cand vrea el adica uneori se blocheaza

3.Cutia de apa din chiulasa este crapata si apa mai si se pierde.

4.Pompa de apa este uzata sau a fost schimbata de curand si are paletii de tabla si face cavitatie adica se invarte degeaba la anumite turatii si nu antreneaza apa in motor.

5.Supapa-dopul vasului de expansiune este blocata si motorul are tendinte de fierbere, alternate cu pierderi de lichid sau mai rau face presiune si forteaza thermostatul pe deschis.

succes la munca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vrei sa detaliezi mai mult punctul 4, ca mie mi se pare ca nu ai dreptate

altii ce parere au?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Termostatul se cumpara nou ,OBLIGATORIU SE VERIFICA ,ii faci baie in ibric bineinteles si cu un termometru ,daca deviaza la valori cu mai mult de 2 grade il duci inapoi/deobicei carcasa de la termostat e coapta atentie si la acest aspect,se verifica si termocupla in acelasi mod,cand fierbe apa nu ai caldura deoarece nu ai nici apa in radiatorul mic ai aer sub presiune PS: un ibric pe foc ,alt vas cu apa rece alaturi se face baie la termostat de multe ori nu o singura data si gata .. :icon_cheesygrin: ...se baga in ibric se asteapta sa se deschida la cate grade scrie pe el ... :bom: ...se baga in apa rece si tot asa de cateva ori ,succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi baieti pentru interes :). circuitul e curat de la radiator pana-n tubulaturile din bord, a fost aerisit si bagat aer de 10 atmosfere prin interior si a iesit tot jegul posibil. termostatul e cel original de pe masina, se deschide incet, incet de la 85 in sus, l-am verificat mai inainte...acuma faza e ca nu stiu cat de repede trebuie el sa se contracte, caci dureaza ceva pana se deschide total . recunosc ca distributia nu a fost schimbata de 3 ani, cu toate ca ma incadrez in limita de km [daca stie cineva la cat ajunge un schimb de distributie complet, sa imi spuna, va rog] . apa scapam doar la radiator la clema de sus de pe trager, am corectat-o cu superglue, nu stiu cat o sa tina...la fel daca stiti cumva o solutie calumea sa infund gaurica, ar fi perfect. capacul de la vasul de expansiune era strans maxim, nu stiam ca trebuie lasat deschis un pic. am scos si cele doua sonde, erau gen ruginite, cum tot pierdeam antigelul cu atatea verificari, am completat cu apa de la robinet si nu cred ca-i bine, de fapt stiu sigur ca nu-i ok. cam astea ar fi update-urile, sper sa le cititi si sa ma si certati in cazul in care am gresit ceva...invat cat pot de repede . o zi faina tuturor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Termostatul trebuie sa inceapa sa se deschida la temperatura scrisa pe el si la 2...3 grade in sus sa se deschida complect,un termostat de pe masina are nenumarate deschideri / inchideri iar unul nou nu costa o avere,de asemenea capacul de la vasul de expansiune are 2 supape care obosesc ...unul nou e 15 ron ,daca neamtul a pus acolo o garnitura de cauciuc inseamna ca acolo etanseaza ceva............deci trebuie strans.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu inca un update . avand doua caroserii complete, am schimbat doua radiatoare interioare cu carcasa, ventilator, complete . Primul a fost spart la fund si imi curgea in interior, iar al doilea marca SOFICA dar tot VALEO, l-am pus ieri, e absolut intact nedesfacut . Apa se incalzeste normal, cele doua furtunuri ce-mi intra in radiatorul mic, sunt calde, fierbinti, dar mie imi baga rece . Am gaurica aceea in radiatorul mare, acolo pierd ceva apa . Daca ii bag lichid de etansiere, va rezolva problema ? ce sa-i mai fac ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare.Am si eu o problema s la golfuletul meu.Am schimbat caloriferul de vreo luna , am pus unu nou si atunci mi-a dat caldura dar acum nu mai vrea.Cateodata baga cald , dar in rest numai rece.Inainte sa schimb caloriferul aveam caldura in ea de nu puteai sa stai.Un prieten zicea sa nu fie de la garnitura de chiulasa adica sa fie ciupita si prinde aer.Nu stiu ce sa mai fac.Am desfacut furtunul de la termostat si i-am schimbat apa si atunci mi-a dat caldura k-lumea.Ma ajutati si pe mine cu niste sfaturi va rog?Ms

Modificat de Andrew_27
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prin calorifer trece apa? sau mai bine zis...trece la flux normal? sa nu fie infundat..si sa treaca foarte putina apa..si atunci ar putea sa nu iti bage caldura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da.Furtunele de la calorifer sunt amandoua fierbinti de nu poti sa tii mana pe ele.Mai nou acum baga caldura si i-am pus si un carton in fata.Sper numai sa nu ma lase la iarna exact cand e nevoie mai mare:)).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine problema a fost banala, imi pare rau ca m-am agitat atat de mult . Dupa ce am schimbat 3 radiatoare interioare, cu tot cu carcasa, ventilator, tot ce trebuie si am demontat tot interiorul de fiecare data...am realizat ca de fapt problema se trage de la acele 2 furtunuri ce intra in habitaclu, si anume supapele acelea de sens metalice : una neagra si una aurie cu un furtun de retur intre ele . Am renuntat complet la ambele, adica am pus furtun direct fara alea, iar acum am caldura, dar apa imi creste mai greu la 90, am sa-i pun un carton si probabil un termostat nou, fiind blocat pe deschis .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!