Jump to content

Masina mea - Vw Passat CC


Christian.B77

Postare recomandată

Ei, asta e. O sa le vopsesc pe ale mele in camp electrostatic, bulletgray/bronz, pt ca au vopseaua sarita de pe ele. Asa raman si cu oem, si nu ma doare capul. Alea R line Mallory nu prea imi plac, cautam ceva cu multe spite.

Link către comentariu

Ce sexy este <3

 

Chiar asa sarita este vopseaua de pe ele incat trebuie sa le vopsesti?

Link către comentariu

Nu e foarte sarita, dar cum tot vroiam sa schimb aspectul jantelor sau sa mi iau altele, ma gandeam sa le dau alta culoare. Cel de la care le am luat spuneau ca sunt ca noi, nelovite.. Eu sunt mai pretentios, si as vrea sa le reconditionez :) un bronz mat ar da frumos cred

post-75094-14434723374642_thumb.jpg

Am montat asta seara si noile leduri.

Link către comentariu

Asta e starea lor actuala, cele vechi pe care le aveam erau in stare PERFECTA.

Am mai gasit si varianta asta de culoare:

post-75094-14435442131594_thumb.jpg

post-75094-14435442714826_thumb.jpg

post-75094-14435442884114_thumb.jpg

Modificat de Christian.B77
Link către comentariu
  • 3 weeks later...

post-75094-14452045684102_thumb.jpg

Am trecut la jantele si cauciucurile de iarna.

Am intampinat niste probleme mai grave - schimbat compresorul AC, cel vechi s.a blocat. M a ajuns 1200 lei, plus costul freonului.

Cand opresc motorul, tremura masina mai tare decat de obicei. Ma cam ingrijoreaza asta, ma gandesc sa nu fie volant. Dar la 57.000 km...?!

Link către comentariu

Cred ca am gasit si cauza. Nu volant, nu clapeta de admisie.. Pur si simplu am alimentat de la alta statie. Eu 99% din cazuri alimentez la OMV, cu maxx motion diesel. Am pus ieri din Botosani la Rompetrol efix 55, si cred asta e cauza. Am mai auzit cazuri in legatura cu acea benzinarie in special. La Rompetrol ul din Iasi de pe Canta mai alimentez si nu am avut probleme...

Link către comentariu

La Rompetrol e cea mai proasta benzina/motorina. De fiecare data cand alimentez de acolo merge rau masina (2.0 FSI)

Link către comentariu

La Rompetrol e cea mai proasta benzina/motorina. De fiecare data cand alimentez de acolo merge rau masina (2.0 FSI)

La cea din Iasi n am avut probleme. De acum o sa merg exclusiv pe OMV.

Ma gandesc sa imi cumpar sampon special si sa imi spal masina la coin wash, cu metoda celor doua galeti. Am un prieten care comercializeaza produse de la Chemical Guyz. Pana atunci, saptamana asta - cred ca miercuri, masina o sa primeasca detailing la interior. Poze cu before & after in curand :)

Modificat de Christian.B77
Link către comentariu

Christian in ce sens s-a blocat compresorul ac ? Nu se putea repara ca al meu prin inlocuirea ambreajului ? Cel putin la mine asta era problema.

In legatura cu tremuratul se poate sa fie de la combustibil. Mai urmareste fenomenu.

Link către comentariu

Christian in ce sens s-a blocat compresorul ac ? Nu se putea repara ca al meu prin inlocuirea ambreajului ? Cel putin la mine asta era problema.

In legatura cu tremuratul se poate sa fie de la combustibil. Mai urmareste fenomenu.

Era plin de pilitura metalica, span, compresorul vechi. Era varianta de a-l repara, dar fara garantie. In eventualitatea in care se bloca iar, ajungeam la pretul piesei de noi, cu cele 2 reparatii. Ce i drept, si eu merg aproape tot timpul cu el pornit, si de la atata pornit-oprit, a cedat. Cam devreme totusi, la 57.000 km. Am preferat piesa noua, pt ca am 18 luni garantie la ea.

Am plecat cu ea de pe loc, am simtit ca a sarit ceva de la locul lui, si apoi a inceput sa faca un zgomot de parca ar freca undeva, si un scartait din cand in cand..

Modificat de Christian.B77
Link către comentariu

Vezi ca era recomandat sa schimbi si radiatorul cu filtrul si sa speli instalatia. Eu am patit ca si Vlad, am schimbat doar ambreiajul.

Link către comentariu

Vezi ca era recomandat sa schimbi si radiatorul cu filtrul si sa speli instalatia. Eu am patit ca si Vlad, am schimbat doar ambreiajul.

Sper sa nu fie alte probleme.. Acuma ce.i drept am mers maxim 10 km dupa ce s a stricat compresorul, direct la service.

Link către comentariu

Eu ti-am zis ce recomanda cei de la reprezentanta si pare logic din moment ce compresorul face span si il baga pe instalatie.

Link către comentariu

O sa merg sa verific daca e ok si radiatorul si instalatia. Imi pare rau ca nu am reusit sa pozez piesa defecta. Din ce vad, problema asta nu e un caz izolat...

Link către comentariu

post-75094-14454469671155_thumb.jpg

Cu ocazia asta m am apucat si de detailing. Folosesc un produs de la Chemical Guyz, Nonsense. Am reusit sa curat cotiera, am scos si o pata de ciocolata de pe plafon, urmeaza scaunele, bordul, portierele..

Link către comentariu

Multumesc! Maine nu reusesc, dar sper ca pe vineri-weekend sa termin tot, si revin si cu poze.

Link către comentariu

Interiorul daca nu e piele , incearca cu vanish :D cel de covoare , eu am avut huse pe masina , timp de 8 ani cred .. si s-a imprimat buretele ala galben in tapiterie , care este gri deschis ... am aspirat cat s-a putut si apoi am spalat usor cu un burete cu vanish si apa , aproape tot interiorul masinii , pentru ca era si murdar si trebuia curatat . Vreau sa spun ca a iesit bec ! Asta am facut-o vara trecuta cu tata . A durat cam o zi sa se usuce ... maxim doua , la 30 si ceva de grade afara . 

 

Ai grija la manerul de la usa . Unde bagi mana , vospeaua se va zgaria in timp de la unghii , de la manusi ( iarna ) ... Nu vor fi vizibile decat daca te uiti atent ! 

Ii poti pune folie de carbon pe stapul dintre usi , daca vrei ! Nu stiu daca este pentru cc , protectie care se lipeste cu dublu adeziv la manerul portierei pe exterior . Pentru protectie ! 

Si inca o chestie , ai grija cum intri in masina , daca porti pantofi cu talpa de cauciuc , ramane pe portiera , daca atingi , cand te urci la volan :) 

Eu nu detin un CC , este posibil ca chestiile astea de care ti-am spus sa nu fie valabile si la CC , eu ( ai mei ) au o bora si aceste probleme le-am intampinat pe parcurs . Ea fiind din 2004 , cumparata :D 

 

Legat de masina ta , mie imi place mult CC-ul , sper ca anul ce vine sa pot strange bani sa imi cumpar si eu unul , pentru mine . Am vazut multa lume ca nu e multumita de masina , altii ca nu au nici o problema grava , tin sa cred ca e vb de noroc . Singurul dejavantaj pe care il are , este lipsa scaunului din spate , avand doar 2 locuri pentru pasagerii din spate , nu 3 . Si kitul de conversie vazusem pe net ca e 200 sau 100 de euro ... Jante mai mari de 18" nu recomand , la drumurile din RO ! Si nici sa o lasi foarte jos . Mai ales la ce borduri si strazi avem . Clar nu vei conduce numai in Botosani , vei merge si la munte sau la mare sau chiar si in afara si vei intampina tot felul de drumuri si obstacole ! 

 

Daca te rog frumos sa imi lasi si mie un PM cu pretul ei de achizitie si cat costa inmatricularea si toate astea ca sa fie STREET LEGAL , ca sa spun asa ... Sa imi fac niste calcule . Multumesc anticipat ! Si sper sa te fi ajutat , atat pe tine cat si pe restul cu ceva sfaturi utile ! 

Link către comentariu

Interiorul daca nu e piele , incearca cu vanish :D cel de covoare , eu am avut huse pe masina , timp de 8 ani cred .. si s-a imprimat buretele ala galben in tapiterie , care este gri deschis ... am aspirat cat s-a putut si apoi am spalat usor cu un burete cu vanish si apa , aproape tot interiorul masinii , pentru ca era si murdar si trebuia curatat . Vreau sa spun ca a iesit bec ! Asta am facut-o vara trecuta cu tata . A durat cam o zi sa se usuce ... maxim doua , la 30 si ceva de grade afara .

Ai grija la manerul de la usa . Unde bagi mana , vospeaua se va zgaria in timp de la unghii , de la manusi ( iarna ) ... Nu vor fi vizibile decat daca te uiti atent !

Ii poti pune folie de carbon pe stapul dintre usi , daca vrei ! Nu stiu daca este pentru cc , protectie care se lipeste cu dublu adeziv la manerul portierei pe exterior . Pentru protectie !

Si inca o chestie , ai grija cum intri in masina , daca porti pantofi cu talpa de cauciuc , ramane pe portiera , daca atingi , cand te urci la volan :)

Eu nu detin un CC , este posibil ca chestiile astea de care ti-am spus sa nu fie valabile si la CC , eu ( ai mei ) au o bora si aceste probleme le-am intampinat pe parcurs . Ea fiind din 2004 , cumparata :D

Legat de masina ta , mie imi place mult CC-ul , sper ca anul ce vine sa pot strange bani sa imi cumpar si eu unul , pentru mine . Am vazut multa lume ca nu e multumita de masina , altii ca nu au nici o problema grava , tin sa cred ca e vb de noroc . Singurul dejavantaj pe care il are , este lipsa scaunului din spate , avand doar 2 locuri pentru pasagerii din spate , nu 3 . Si kitul de conversie vazusem pe net ca e 200 sau 100 de euro ... Jante mai mari de 18" nu recomand , la drumurile din RO ! Si nici sa o lasi foarte jos . Mai ales la ce borduri si strazi avem . Clar nu vei conduce numai in Botosani , vei merge si la munte sau la mare sau chiar si in afara si vei intampina tot felul de drumuri si obstacole !

Daca te rog frumos sa imi lasi si mie un PM cu pretul ei de achizitie si cat costa inmatricularea si toate astea ca sa fie STREET LEGAL , ca sa spun asa ... Sa imi fac niste calcule . Multumesc anticipat ! Si sper sa te fi ajutat , atat pe tine cat si pe restul cu ceva sfaturi utile !

Multumesc mult, de unele lucruri mi am dat seama si eu, ma bucur ca suntem o comunitate caruia ne pasa de masinile noastre.

De obicei dadeam pe alcantara cu o crema - spuma de la Sonax, si isi face treaba. Fac asta lunar, sau la cel mult 2 luni. Oricum, mai mult merg singur decat cu cineva, asa ca cea mai mare parte a mizeriei se depune de la blugi, geaca in partea soferului.

In privinta jantelor, am vb deja si daca gasesc sa le dau pe ale mele 18" Interlagos, pe 17" r line Mallory, o voi face. Ma simt mult mai bine cu ea asa. Pur si simplu cand veneam de la drum lung aveam cateodata niste dureri de spate cumplite.

Link către comentariu

Legat de detailing - Vezi după ce cureți toate elementele din piele (nu alcantara - spre exemplu, cotiera, fetele de uși etc.) sa folosești si o soluție de hidratare! Pentru asta poti folosi de la banala crema Lapte Doina, pana la soluții dedicate Leatherique, Sonax, Meguiar's. Evita Turtle Wax soluțiile ieftine - variantele scumpe ale lor sunt ok. Dacă nu o hidratezi, din cauza curățării o sa se usuce excesiv si își pierde din rezistența si elasticitatea.

Pentru bord, nu folosi soluții pe baza de Silicon! Caută ceva dedicat de la Sonax, eventual.

Legat de ce zicea colegul mai sus cu zgârieturile de unghi in golul de la mânere, exista si variante transparente. Părere personală: folie imitator carbon n-are ce caută pe o mașina ca CC-ul...

In orice caz, multă bafta cu interiorul! Keep us up to date! :))

Link către comentariu

Multumesc! Asa este, am folosit crema aceea tip lapte de la Sonax, pt hidratare. In privinta siliconului, am patit o o data, am dat cu silicon si mi au aparut niste pete albe pe bord. In cele din urma am reusit sa le scot cu Turtle Wax ceara pt interior. Siliconul ala il tin doar pt praguri si eventual mai dau prin portbagaj cu el.

post-75094-14457079376023_thumb.jpg

Asta pt piele. La alcantara o sa fac maine, acum inca e umeda, e imbibata cu spuma aceea si inca isi face efectul. Acolo e mai mult de munca, trebuie frecat pana iese negreala.

Modificat de Christian.B77
Link către comentariu
  • voinea a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!