Jump to content

Audi A4 B5 1.8T


raducu1.8t

Postare recomandată

Buna tuturor. Sunt nou pe acest forum si as vrea sa va prezint masina mea.

Este un Audi A4 B5 de care sunt foarte multumit :icon_bounce:

An fabricatie: 1995

Motor: 1.8T 150cp

Culoare: Verde

Inbunatatiri: - Blow off valve, ceas boost, jente Audi S-Line 17", discuri de frana + placute, anulat catalizator + intermediara:))

Planuri pe viitor: - Suspensii sport reglabile, faruri facelift, volan 3 spite, interior imbracat in piele + plafon alcantara neagra.....idei is multe pe care vreau sa le fac... bani sa fie :icon_cheesygrin: Gata cu vorba... va las sa va uitati la poze

post-111876-0-35562000-1347542474_thumb.

post-111876-0-61190500-1347542473_thumb.

post-111876-0-76463300-1347542474_thumb.

post-111876-0-15287600-1347542475_thumb.

post-111876-0-55747300-1347542475_thumb.

post-111876-0-91646500-1347542475_thumb.

Link către comentariu
  • Replies 83
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • raducu1.8t

    42

  • Rujjuman

    21

  • dudyyxx

    4

  • sorin_crisan

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

arata foarte bine masina . nu isi arata varsta . cati km are poate ca un solf sa nu solicite prea mult motorul . o seara buna :D

Link către comentariu

Sa o stapanesti multi km fara probleme . Apropos de km , nu sunt cam putini pt o masina de 17 ani ? Inca una ( si ma duc :lol: ) : la ceasul de boost , cand apare boostul negativ ( -1... ) ?

Link către comentariu

Sincer sa spun am toate motivele sa cred ca masina are km originali....pt ca trebuie sa scimb telescoapele care scrie pe ele "made in germany 95" :)) si cam pe la km astia se duc...bratele la fel si motoru merge si se comporta exemplar.

@alc2 - boost-ul negativ apare cnd sta la relanti sau cand ii decelerare..pe scurt cand face vacuum si nici o data nu am avut -1...vacumu normal ii la -0.7

Modificat de raducu1.8t
Link către comentariu

stiu cat potential are acest tip de motor :D . daca zici ca km aceea sunt reali atunci nu mai sta si fai un soft . o zi buna

Link către comentariu

Pentru instalarea Blow Off ului, ai umblat si in ECU? (ma refer la anularea aerului ce este bagat din nou in admisie)

Frumoasa masina, sa ai parte de ea! :)

Link către comentariu

Pai eu stiu ca la toate 1.8T urile din grupul VAG, Blow Off ul nu prea isi are locul.

Face mai mult rau decat bine. Insa mai era varianta cu anularea din soft a aerului pe care ECU il tine minte ca fiind recirculat din nou in admisie.

De asta am intrebat, ca ma gandeam ca ai facut asa si eram curios cum iti merge. :)

Uite aici discutiile referitoare la Blow Off si Diverter Valve

Modificat de Rujjuman
Link către comentariu

sincer sa spun n'am nici cea mai mica idee....:-?? cert ii ca putere n'am pierdut si raspunsu la acceleratie ii exact la fel

Link către comentariu

La 1.8t mai noi (AUQ, AUM, toate euro 4) nu ii bine sa pui BOV ci DV.

La astea euro 2 (AEB, AGU, etc) cum are si radu, poti pune BOV atmosferic fara nici un fel de probleme.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!