Jump to content

Black Diamond GT


cogdao

Postare recomandată

Eu am lipit "geamul" la un stop de ibiza cu silicon sanitar acum un an si rezista foarte bine.

Link către comentariu
  • Replies 2,5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • cogdao

    995

  • Rave

    164

  • The_Ego

    159

  • pit90

    53

Top Posters In This Topic

Posted Images

Lipitura trebuie sa fie destul de puternica fiindca, din cauza ledurilor si rezistentelor, carcasa e un pic impinsa si tinde sa produca miscare in interior.

Tocmai d-aia m-am gandit la suruburi, ar aplica presiunea necesara fixarii lor.

Link către comentariu

Lipeste cu poxipol linistit...daca e nevoie sa desfaci folosesti o freza din aceea gren Dremel

Link către comentariu

Azi am facut o vizita la Bimmer Service pentru schimbul lichidului de frana. Personal amabil, lucrare rapida, pedala ferma.

post-89504-0-44949100-1407424033_thumb.j

Modificat de cogdao
Link către comentariu

Ambreiajul a fost aerisit? Au folosit VCDS sau ceva similar pt golirea pompei de ABS? 100 de lei a costat totul? Ma gandeam sa ajung si eu pe acolo...

Link către comentariu

Nu au aerisit ambreiajul, stiu ca ai mai intrebat la ei. Nu simt ca ar fi ceva nelalocul lui.

In alta ordine de idei, oare suspensia oem de R32 mi-ar cobori uniform masina sau mi-ar ridica spatele?

Link către comentariu

Sincer eu nu stiu ca suspensia oem de R32 sa fie mai joasa decat cea de GT. Apoi clar nu are nicio treaba cu masele masinii tale. Gandeste-te numai cat cantareste motorul de 3.2 vs cel de 1.4 fie el cu compresor si turbina.

Cel mai probabil o inalta :))

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Din cate am citit ar fi -25, eu am -15, insa masele total diferite.

Link către comentariu

o sa fie mai inalta si plus de asta nu se potrivesc amortizoarele pe spate de la awd la 2wd. Difera indicele de incarcare intre arcuri. Eu am avut arcuri de 2.0 TDI si era foarte ridicata de bot. Cele de 3.2 nu mai zic.. sunt aproximativ 300 de kg diferenta intre masini si mare parte din aceasta greutate este spre puntea fata.

Modificat de SosoASD
Link către comentariu

fizic merg. Gresala mea, intradevar, amortizoarele sunt la fel, dar judecand dupa indicele de incarcare al arcurilor in cel mai bun caz va fii la fel, worst case o sa fie mai inalta si foarte bouncy:)

Link către comentariu

Nu inteleg de ce vrei sa faci o improvizatie la o componenta asa importanta. Pana acum ai mers pe solutii foarte ok.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Suspensie de R32 pe 1.4tsi nu ti se pare improvizatie?

 

Cand exista setup-uri dedicate arc+amortizor pentru motorizarea respectiva de la producatori renumiti.

Link către comentariu

Vreau sa merg, pe cat posibil pe oem. Daca obtin un drop de 10 mm dintr-o suspensie oem, pentru mine e ok.

Link către comentariu

ia-ti amortizoarele de R32 si arcurile -15mm de fabrica. stiu eu pe cineva care are un set de vanzare exact pt 1.4 tsi... :D

Link către comentariu

Quattro,nu stiu cum poti sa compari o componenta pe parte de suspensie cu o bara / franele. Eu gandesc ca daca pui o suspensie care nu e facuta pentru greutatea masinii ( punte fata/spate) o sa te trezesti cu masina prea inalta / cocotata sau cine stie cum,inegal fata/spate. Una e cand montezi o bara care nu influenteaza cu absolut nimic comportamentul pe drum ( si sa nu imi spui ca devine mai aerodinamica cu bara de r32) si alta e cand vorbim de cum sta masina pe curbe. Comparam mere cu pere, no offence.

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!