Jump to content

Black Diamond GT


cogdao

Postare recomandată

Din cate vad, nu prea s-a schimbat nimic.

Azi am mai uimit unul :D

Nici macar socrul meu nu m-a crezut pana nu l-am plimbat cu ea. Sa nu mai zic de cumnatul meu, care mai e si in domeniu.

Modificat de cogdao
Link către comentariu
  • Replies 2,5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • cogdao

    995

  • Rave

    164

  • The_Ego

    159

  • pit90

    53

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ma gandesc la o reglabila SS Supersport, am inteles ca au amortizoare Bilstein si sunt facute in Germania.

Comercializeaza cineva pe forum asa ceva?

O fi buna de ceva?

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Link către comentariu

Sa fiu sincer, reglabila e buna mai mult pentru low, daca vreo o tinuta de drum corecta tot o suspensie fixa e mai buna! Exceptie facand suspensiile premium, dar care sunt premium si la bani!

Link către comentariu

Nu stiu cum vine echipat gt-ul din fabrica ( ca suspensie ) , insa eu la ibiza mi-am luat un set de arcuri Eibach Pro Kit care se folosesc pe amortizoarele stock si sunt super multumit atat de tinuta de drum cat si de drop ( 2-2,5 fata, 1.5-2 cm spatele ) 

Link către comentariu

Daca merg pe Pro kit, o sa am probleme iarna, si asa in unele locuri e cam greu. Ma gandesc ca reglabila ma ajuta mai mult.

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Link către comentariu

In afara de KW Street Comfort nu am vazut nicio reglabila la care drop-ul minim sa fie mai mic de -30.

Cam tot ce-am vazut coboara intre -30 si -50(-60). Adica orice ai face si cu ea ridicata la maxim tot o sa fii mai jos decat acum cu cel putin -10 (banuiesc ca tu ai suspensie sport -15 OEM). 

 

Si pana si Street Comfort coboara de la -20 pana la -45 daca-mi aduc bine aminte.

Link către comentariu

Da, am suspensie sport, identica cu cea de pe Gti. Atunci ramane asa, nu luasem in calcul drop-ul minim.

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Link către comentariu

Cu arcurile eibach nu cred ca vei avea vreo problema. Iti ca cobora maxim 2cm fata si 1.5 spatele avand in vedere ca ai suspensie sport de fabrica

Link către comentariu

Man. eu am TA-technix reglabila si mi se pare ca ridicata maxim e mai inalta ca stock. Poate doar mi se pare mie. Intradevar la ei pe site scrie intre 0 si 80mm reglaj. N-am pus-o niciodata langa una stock ridicata maxim dar mi se pare ca ma urc in tiguan cand e ridicata. Saptamana viitoare o ridic, daca vrei sa o vezi ridicata ne vedem intr-o seara pe la JR.

Link către comentariu

Asa mi se pare si mie normal sa fie o suspensie, sa plece de la 0 cu reglajul. Nu stiu cand mai ajung seara, in ultima vreme am ajuns doar duminica...

Link către comentariu

Nu prea e normal sa fie o diferenta atat de mare in min si max la o suspensie. Gandeste-te ca amortizoarele trebuie sa mearga si la arcuri libere (coborate 0) si la ele comprimate (coborate 80). Nu prea exista amortizoare care sa faca chestia asta si in acelasi timp sa ofere feeling-ul ala de amortizare eleganta al Bilstein-urilor.

Daca pui pe amortizoarele stoc arcuri care coboara 30 le injumatatesti durata de viata, chiar crezi ca exista amortizoare cu care poti sa te joci de la 0 la -70 - -80? Cam toate suspensiile scumpe au interval de reglaj cam de 30 maxim 40 si asta e si motivul pentru care nu prea se pleaca de la 0. Cine ar da 1.000 de euro pe o suspensie ca sa descopere ca ii coboara masina maxim cat un set de arcuri sport de 200 de euro?

Link către comentariu

Asta cu distrusul amortizoarelor stock cu arcuri sport am auzit-o pe la toti dar cred ca vorbesc din auzite. Eu nu am avut probleme cu asa ceva. 

Care e perioada de viata a unui amortizor, ca sa zici ca o injumatatesti???

Link către comentariu

200k > 100k... ? Eu am avut -50 pe amortizoare stoc la Toledo si amortizoarele alea erau depasite total de ce erau puse sa faca, am trecut la un Koni Str.T (amortizoare + arcuri -30) si masina s-a schimbat mult in bine. Acum, un -30 nu afecteaza la fel ca un -50, dar amortizoarele tot sunt gandite sa functioneze intr-un fel, cand le scoti din "punctul lor magic" incep sa nu mai functioneze chiar cum trebuie.

 

Dupa ce am vazut cum merg arcuri foarte agresive pe amortizoare stoc, arcuri agresive pe amortizoare sport, arcuri "normale" (-30) pe amortizoare stoc, -30 pe amortizoare sport, suspensii fixe after-market, reglabile ieftine, reglabile scumpe pot sa spun ca e o diferenta de la cer la pamant intre ele si ca primesti cam ce platesti...

Link către comentariu

Rave, fara nici cea mai mica tendinta de flame vreau sa te contrazic. Arcul nu se comprima deloc cand reglezi suspensia:) el ramane in aceeasi forma, coboara doar "talerul" in care se aseaza acesta. intradevar plaja de lucru a amortizorului este diferita. Ai sa vezi suspensii scumpe care sunt 0- 140mm si lucreaza perfect normal, de asemenea, am vazut ca sunt niste baieti care fac air-ride reglabil si este vanduta ca high-endurance supersport suspension. Practic in loc de arc ai o perna de aer care este asezata tot pe un amortizor cu reglaj de inaltime. Iarasi, baietii de la KV au HLS suspension care este reglabila electronic. Bine, aici vorbim de suspensii de peste 1000 de euro. Parerea personala este ca o suspensie budget este ok pentru daily use, eu avand TA-Technix cu roti pe 18. Am mers toata vara maxed out de low si nu am absolut nici o problema, iar confortul este usor diminuat de suspensia monotube care este simtitor mai dura dar nu pot sa zic ca imi sar dinti din gura cand dau intr-o groapa. Masina se comporta ok si pe viraje dar la 80cp nu cred ca pot face o apreciere corecta in comparatie cu un KV sau un Bilstein. Iarasi experienta proprie mi-a spus ca Bilstein este foarte dura, in schimb KV este chiar foarte rafinata. Asa ca Cogdao, daca vrei sa ai si rafinament si "more low" As sugera sa stai cuminte inca putin timp, sa pui cashu de-o parte si sa iei ceva mai scumput umpic, chiar daca SH, macar stii ca dai un ban dar stai in fata,

Link către comentariu

Stau linistit ca oricum nu mai sunt finante :D

Azi am trecut pe la Al Bundy sa rezolve incalzirea in scaune care nu functiona. Se pare ca masina lui Fusco e 2006, a mea 2007 rezultand o oarecare incompatibilitate.

Daca tot a desfacut pe acolo, l-am pus sa-mi monteze si lampile la picioare la care am pus becuri portocalii.

post-89504-13817543069278_thumb.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Link către comentariu

@Soso: Se comprima si ele putin dar intr-adevar, amortizoarele suporta cam tot. Dar fix ce ai scris tu este motivul pentru care o suspensie trebuie testata pe viu. Ceea ce unuia nu-i place altuia i se pare absolut decent si pana nu le incerci pe toate nu stii care-ti sunt gusturile.

@Cogdao: portocalii adica normale sau portocalii adica portocalii?

Link către comentariu

Azi am completat cu 200 ml ulei la vreo 2000 km de la revizie. Ciudat, avand in vedere ca inainte de revizie, timp de 6000 km nu am completat deloc.

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Link către comentariu

Inca nu te incadrezi la consum exagerat, dar avand in vedere discutiile din tehnic, iti recomand un test de compresie.

Link către comentariu

Ai schimbat si tipul uleiului la revizie? Daca nu sunt de acord cu Circo, fa-i repede un test mai ales combinat cu eroarea de are ziceai.

Link către comentariu

N-am schimbat tipul uleiului, tot Castrol Edge 5w-30 am pus, iar compresie i-am facut acum vreo 2 luni. O sa o repet zilele astea, sper sa nu fie probleme.

 

In alta ordine de idei, primul set e rezolvat! Happy :D

post-89504-0-86983600-1381779159_thumb.j

Modificat de cogdao
Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!