Jump to content

Black Diamond GT


cogdao

Postare recomandată

Eu ziceam ca cea de R este mai inalta decat una obisnuita, sa nu ai probleme in acest sens si sa nu intre cum trebuie.

Oricum ai platit un super pret pe ea.

Link către comentariu
  • Replies 2,5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • cogdao

    995

  • Rave

    164

  • The_Ego

    159

  • pit90

    53

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ma poate lamuri cineva ce e chestia galbena? De fapt stiu ce e, sunt doi magneti, dar as vrea sa stiu care e rostul lor acolo.

 

Mai era unul pe furtunul din mijloc pe care l-am dat jos.

post-89504-0-31502200-1365531808_thumb.j

post-89504-0-18417500-1365531926_thumb.j

Modificat de cogdao
Link către comentariu

Oem pe dracu,e solutia aia magica de economizor cu magneti...nu pot sa cred ca a cumparat cineva asa ceva(ma refer la fostul propietar).cum merg moleculele aliniate...brgds

Link către comentariu

Nici vorba de oem :)) . A crezut ca face economie de combustibil proprietarul anterior.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Mda, ma gandeam eu ca n-are cum sa fie acolo din fabrica. S-au dus!

Link către comentariu

Ai incurcat-o! Uite aici avantajele pe care le aveai. Acum ai cu 10 cp mai putin si o sa ti se duca motorul cu 30% mai repede. 

Link către comentariu

Oare daca ii pui in jurul pistolului de la pompa cand alimentezi nu faci vreo economie mai mare ?:))))

Link către comentariu

Maine sper sa schimb ulei de la cutie, nu cred ca a facut-o fostul proprietar. Va urma si revizia curand.

Lichidul de frana nu-l voi schimba, am frane foarte bune, nu e cazul.

post-89504-0-03580700-1365925376_thumb.j

Modificat de cogdao
Link către comentariu

Totusi nu te costa nimic sa-l testezi...si daca e de schimbat, schimba-l!

Link către comentariu

La ce interval de km trebuie schimbat uleiul la cutia manuala? Ai simtit vreun simptom negativ la cutie, sau il schimbi preventiv?

Link către comentariu

sunt curios,unde ai gasit intervalul ala?de obicei multe masini ajung la casare pana in km aia...e asa,un interval la coltul bordurii?no offence...brgds

Link către comentariu

Schimbam uleiul, intra greu, mecanicul e plin de ulei, asteptam...

A iesit 1,3L, pana acum a intrat ~1,5. Ar trebui sa intre 1,7-1,8, dupa spuselele lui Alin.

post-89504-0-00424500-1366013070_thumb.j

post-89504-0-62412400-1366013577_thumb.j

Modificat de cogdao
Link către comentariu

Nu stiu, insa nu se vedea pe nicaieri ca s-ar fi scurs.

Ca prime impresii, intra mai usor in viteze, nu perfect, insa se simte o imbunatatire...placebo? :screwy:

Zgomotul care il auzeam si inainte nu s-a atenuat, deci tot pe mana ambreiajului merg ca si vinovat. O sa schimb si lichidul de frana, mi-a fost recomandat Blue Racing.

Link către comentariu

Salut , nu stiu cum e cu timoneria la golf  5 , insa si la mine mai agata , am schimbat initial uleiul , apoi am aplicat pe la bucsele timoneriei o vaselina siliconica , ce-i drept aspectul acolo e destul de neplacut (cam unsuros ) insa acum intra de minune in viteze , nu am mai avut nicio problema de atunci , in vara voi degresa acolo si voi repeta procesul , am inteles ca asa se intampla la majoritatea golfurilor fara scut .

Link către comentariu

La mine agata foarte putin, e bine de stiut faza cu vaselina. Eu am alta problema, am pus un filmulet acum cateva pagini, de asta am schimbat si uleiul la cutie, era una dintre rezolvari.

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!