Jump to content

Black Diamond GT


cogdao

Postare recomandată

  • Replies 2,5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • cogdao

    995

  • Rave

    164

  • The_Ego

    159

  • pit90

    53

Top Posters In This Topic

Posted Images

Leduri, becurile pareau cam chioare.

Urmeaza puddle lights, sa vedem unde vor intra, e cam criza de spatiu in interiorul oglinzii. Nici nu am gasit un DIY pentru Mk5.

Link către comentariu

La V nu se prindeau pe brat?

 

puddle-light-1.jpg

 

Eu am gasit asta desi nu e cu lampi OEM...

Modificat de Rave
Link către comentariu

Da, stiu de tutorialul ala, insa eu am lampi OEM si nu incap neam acolo. Vor trebui bagate cumva in brat, sa vedem daca e loc...

Link către comentariu

De care lampi ai? Ca in tutorialul ala se vede ca exista locul pentru ele, rotund, doar ca nu e taiat.

Daca ai astea rotunde atunci trebuie sa se potriveasca. Daca ai altele atunci s-ar putea sa nu fie de Golf V...

Link către comentariu

Sunt la fel, insa locul pare mai mic decat ar trebui. Sa vedem, Cristi( Al Bundy) se ocupa de ele, are tema pentru acasa :D

Link către comentariu

Asa cum arata spatiul din partea inferioara a oglinzii tind sa cred ca o sa reusesc sa montez puddle lights de golf 6.

Daca timpul imi va permite , voi incepe treaba in seara asta

Link către comentariu

de G6, in oglizile de G5 ? nu prea este loc.... m-am uitat la repezeala si pare ca nu e loc.

Link către comentariu

Asa cum arata spatiul din partea inferioara a oglinzii tind sa cred ca o sa reusesc sa montez puddle lights de golf 6.

Daca timpul imi va permite , voi incepe treaba in seara asta

 

Pai ai zis ca sunt mai groase. Cred ca intra si cele de 5, trebuie doar facut un mic artificiu, eventual decupat putin din plasticul lampii. 

Sa-mi zici ce ai rezolvat.

@Florin: Tu ai mai pus cum vreau eu sa pun?

Modificat de cogdao
Link către comentariu

Nu decupa din plasticul lampii. Adica sa ai grija sa nu strici etanseitatea ei, ca in oglinzi intra mereu apa, si in locul unde stau luminile se face mereu balta la spalatorie asa ca...

Link către comentariu

Etanseitatea nu va avea de suferit, nu sunt nebun sa o las defacuta. Va fi inchisa, izolata, asa cum trebuie.

Link către comentariu

Salut all,

 

Ceva asemanator am patit si eu. Tacanit din cutie. Cand calcam ambreajul sau cand duceam maneta spre dreapta maxim ( intre treptele 5-6 ) zgomotul disparea . NU facea tot timpul. Am fost pe la diferiti mecanici si mi-au zis posibil rulment presiune. Am fost la service in Regie si mi-au schimbat kitul de ambreiaj si nu se mai aude. Am deja 13.000 Km fara probleme (aceasta problema, ce apar altele nu-i problema ) .

Link către comentariu

Pai asta inseamna ca nu era de la cutie, din moment ce a disparut prin schimbarea ambreiajului, nu?

Link către comentariu

Am modificat din nou traseul evacuarii, de la catalizator in spate s-a pus un traseu de inox de 60mm cu o singura intermediara si cu tipsurile care le aveam deja. 

Traseul pe 70mm era prea mult fara soft, masina isi pierduse din cuplu, in a doua, pana in 3000 rpm era mortaciune. Odata cu noul traseu, cuplu a revenit aproape de valorile initiale. 

Zgomotul, insa, s-a amplificat, e identic cu cel prezentat in filmulet acum cateva pagini.

Va urma un catalizator sport si un downpipe. Dupa, CAI si soft.

Link către comentariu

Esti pus pe fapte mari. De ce mai pui catalizator sport? Oricum nu treci ITP-ul cu cel sport.

Direct downpipe, fara catalizator si CAI  :D. Apoi Stage 2.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Lampile nu le mai montez, voi renunta la idee, le bag la vanzare, cine e interesat, pm me.

Exista si varianta cu de-cat, voi mai analiza varianta. Filtrul va fi ITG.

Daca vreau sa trec direct la stage 2, va trebui sa imbunatatesc racirea, e o problema la capitolul asta. Sa ma documentez ce costuri presupune un IC de S3 si apoi ma hotarasc daca merg pe stage 2 sau 1.

Link către comentariu

Foarte interesant ce zice ... Că ar rezista internele până la 300 hp , ma întreb ambreiajul cât rezista, practic toată treaba o face fuel pump si softu ..

Sent from my LT15i using Tapatalk 2

Link către comentariu

Ca un sfat prietenesc,fara interes...nu te intinde mai mult de un soft,daca vrei sa si o ai in functiune...eu unul m-am documentat si am ales sa...fac km si sa ma bucur de fiecare moment impreuna cu masina.

Cu cat te bagi mai adanc,cu atat tre sa ai punga mare,sa ai tunerul si mecanicul langa tine...cei ce fac asta pe afara renunta la sensul original al masinii,eu te-as sfatui sa te apuci de ea ca lumea daca mai ai o alta masina pe acasa.

Brgds

Link către comentariu

Multumesc pentru sfat, Vali!

Ce urmeaza sa fac nu va fi pentru circuit, tocmai d-aia sunt 90% doar pentru stage 1. O fac pentru mine, asta simt ca vreau sa fac. 

Am evacuarea originala, modificarile sunt reversibile.

Link către comentariu

Am uitat de ala, mi-am adus aminte dupa ce fusese trimis pachetul. Il iau de la Alex.

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!