Jump to content

Black Diamond GT


cogdao

Postare recomandată

Cum adica sa piarda cuplu jos in ture? Din contra avind compresor are cuplu maxim pana in 2000rpm.

Link către comentariu
  • Replies 2,5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • cogdao

    995

  • Rave

    164

  • The_Ego

    159

  • pit90

    53

Top Posters In This Topic

Posted Images

Orice masina pierde cuplu jos in ture daca are diametru mai mare la teava de esapament, chiar daca are compresor mecanic, dar castiga ceva cuplu sus in ture (castigul sus in ture nu se simte cum se simte pierederea la turatii joase). Asta pt ca se "aduna" gaze in teava in loc sa curga spre iesire, explicatie pe scurt.

Nu m-am uitat, ce trebuia sa vad?

Free flow inseamna ca se vede prin toba, nu are camere prin care gazele sa serpuiasca ci gazele trec direct prin ea iar amortizoarele sunt pe margini. Nu prea stiu cum sa explic. Modificat de Master_Blaster
Link către comentariu

te rog frumos mai explica o data deoarece m-ai facut curios. Ce am inteles eu pe scurt este ca daca dai downpipeul si masori masina aceasta o sa aibe cuplu mai mic pana in 2000 decat daca il ai conectat.

Daca am inteles eu bine este putin cam ilogic ce ai prezentat iar exemple sunt multe mai ales in termodinamica.

 

LE: un exemplu rapid este acesta: http://www.supersprint.com/en/prod-p-7137-11345-8-audi_a3_rs3_sportback_quattro_25_tfsi_340_hp_2011_E28093E280BA.aspx

 

Daa doresti sa citesti mai multe poti cauta pe google despre turbo spool and emp. Sunt direct proportionale.

Modificat de ANdi B.
Link către comentariu
Free flow inseamna ca se vede prin toba, nu are camere prin care gazele sa serpuiasca ci gazele trec direct prin ea iar amortizoarele sunt pe margini. Nu prea stiu cum sa explic.

Se vedea prin ea.

Link către comentariu

Suntem Off-topic, aste e ultimul post pe subiectul asta aici de la mine.

 

Pai nu e acelasi lucru daca dai jos teva dupa downpipe cu un traseu lung de diametru mai mare. Si nu vorbim aici de asta, ci de o teava lunga de diametru mai mare sau de diametru mai mic. Ideea e ca o teva de diametru mai mic va incuraja o viteza mai mare a gazelor la turatii mici cand volumul de gaze este mic, dar va gatui motorul (adica turbina) la turatii mari cand evacuarea va avea nevoie. Pe cand o teava cu diametru mai mare va impiedica evacuarea rapida a gazelor la turatii mici, cand volumul este mic ele practic vor inainta mai incet prin teava, dar la turatii mari cand volumul de gaze este mare acestea vor avea presiunea corecta pt a nu gatui motorul.

 

Presiunea aste importanta cand motorul nu este in boost, ca atunci cand este in boost clar cu cat teava are diametrul mai mare cu atat mai bine. 

 

Exemple de pe site-uri mai obiective nu gaseai, evident supersprint isi lauda produsul, dar ma indoiesc ca poti obtine asemena imbunatatire cu softul stock, desi motorul 2.5tfsi e totusi orientat spre sportivitate ce nu poate fi spus despre micile tsi-uri. 

 

Noi vorbim de lumea reala nu de teste in blana de dyno, zi de zi nu mergi in permanenta cu turbina in boost si atunci diametrul conteaza mai ales la motoarele mici.

Link către comentariu

Ultimul meu post pe aceasta tema. Scuza-ma dar nu pot sa fiu de acord cu tine.

cogdao tu ce evacuare ai?

Link către comentariu

Cat back Militek de 70 mm cu o intermediara si fara finala + intermediara stock adaugata azi inainte de Militek.

Link către comentariu

deja eu sunt in ceata ,  intrabasem pe prezentarea mea daca gt urile vin cu intermediara din fabrica si vali mi a spus ca nu vin  cel putin asa am inteles eu

Aici observ ca se vorbeste de intermediara stock,,,

Eu am doar finala de la bastuck (.de)  fara nici o alta toba , ma poate edifica si pe mine cineva cum vine stock evacuarea la gt uri ( scuze de poluare ) ! :*

Link către comentariu

Un zgomot ciudat am auzit azi, parca suna a lant.

 

 

 

PS: Scuzati calitatea precara a filmuletului, n-am avut nimic mai bun la indemana...

Modificat de cogdao
Link către comentariu

Cam greu din filmulet pt ca sunetul este distorsionat. In primul rand ar trebui sa vina din stanga zgomotul, si de obicei sunetul este mai ascutit (zbarnait metalic). Din filumulet eu il percep mai gros si infundat. In ce conditii face asa? Era prima cheie sau ai mers ceva cu ea. Face constant?

 

Cred ca merita o vizita la dealer, pt ca sansele sunt mai mari ca cei de acolo sa fi auzit destule lanturi la viata lor.

 

edit: daca vine din dreapta, poate sa fie la fel de bine si zgomot de volant...

Modificat de Circoloco
Link către comentariu

Zgomotul pare sa vina din spate-stanga (cum privesti din habitaclu) si din cate stiu eu distributia ar trebui sa fie in dreapta. Cel putin asa este la 1.2 si 1.4 122/125.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Trage la fel de bine ca pana acum? Poate e slabit ceva pe acolo. Un filmulet cu ea daca o accelerezi si o lasi in relanti. Oricum sa dea Domnul sa nu fie ceva grav!

 

 

 

 

Vad ca e versiunea de 140/170 Cp, fara sa te sperii vezi daca nu e vreun piston crapat. Adika zgomote interne si poate missfire(nr 3 e suspect de obicei)

Modificat de BiCos
Link către comentariu

Filmuletul e facut dupa ce am venit de la serviciu, deci motorul era cald. De tras, trage la fel ca inainte.

Culmea, zilele trecute am mai auzit o parere cum ca volantul ar fi pe duca...pare sa se repete :(

Maine poate ii fac o vizita lui Alin...

Link către comentariu

incearca sa localizezi sunetul. Dreapta (cum te uiti la motor) volant si ar trebui sa-l auzi si daca stai langa roata fata de pe partea soferului, ca niste batai. Sau stanga cum te uiti la motor, lant.

 

Aia cu pistonul, Doamne fereste! Dar merita sa faci o verificare asa cum a spus si Bicos

Link către comentariu

"Se pare ca arcurile de la ambreiaj (Valeo) nu sunt foarte fiabile, isi
pierd elasticitatea si fac loc unor mici "jocuri" care se cam aud. In
momentul in care se calca pedala de ambreiaj zgomotul dispare pentru ca
ambreiajul nu mai preia vibratiile din arborele motorului si ca atare nu
se mai aude. Zgomotul asta e ciudatel si uneori se pare ca se
accentueaza la pornirea unor alti consumatori sau elemente ce induc
sarcini suplimentare pentru motor, probabil ca urmare a unor mici
variatii de turatie.

Se pare ca zgomotul este prezent la mai multe modele renault care folosesc discuri de ambreiaj similare.

Aparent, nivelul zgomotului nu este totusi unul foarte deranjant (puteti
schimba ambreiajul dar el va reaparea), acest zgomot nu are legatura cu
vreo defectiune. Nu provoaca avarii sau alte probleme. El este de
obicei ignorat de proprietari, fiind ceva "normal" pentru modelele in
discutie (frecvent la Clio, Solenza, Logan). Nu pare sa fie chiar o
problema." -> forum logan ! posibila varianta

 

Salut! Bogdan aceeasi problema am cautat si eu la loganul lui tata si uite ce am gasit.( a se citi mai sus )

E posibil sa fie de la discul de ambreiaj si anume arcurile alea care pot  uzate sau si-au facut putin joc  din cauza unor plecari mai in forta si  repetate asta in timp...

Incearca sa asculti cu acest sunet / zgomot din masina  cu portiera deschisa sau geamul lasat  si sa calci ambreiajul  sa vezi daca se mai aude 

si mai incearca sa i dai drumul usor  la ambreiaj sau brusc sa vezi diferente.

Modificat de pit90
Link către comentariu

Merci pentru ajutor, Cosmin!

Am incercat sa apas pedala in timp ce mergeam azi spre Militari, zgomotul dispare de tot. Chestia ciudata e ca apare dupa ce merg ceva, nu chiar imediat dupa ce plec. 

Oricum, voi merge la service vineri, sper sa plec lamurit, macar sa stiu ce am de facut. Ma gandesc chiar sa iau altceva, gen Sachs.

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!