Jump to content

probleme pornire 1.9tdi pd ajm


nutzuXXL
 Share

Postare recomandată

dupa ce a stationat masina 2 sapt , am fost sa o pornesc si cand am pus contactul toate becurile in bord se aprindeau normal, mai putin semnul de bujii. motorul invartea fara probleme dar nu pornea.

dupa ce am umblat la panoul cu relee de sub bord ( am scos si bagat la loc releele) a pornit. am mers putin , dupa la pornire iar a facut aceiasi figura.

imi poate spune cineva care este problema? eventual ce releu ar fi de vina... am vazut ca sunt 5 relee. am scos cate unul pe rand si de fiecare data ( cu cate un releu scos) se aprindea semnul de bujii si masina pornea fara probl.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 06dab

    10

  • nutzuXXL

    7

  • lupo_bv

    6

  • Ghery

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sal.,

Nutule la caldurile astea un TDI bun (prin bun ma refer sa aibe compresia buna si sistemul de alimentare ok) ar trebui sa porneasca si fara bujii .

Vezi sa nu cumva sa ai vre-un injector nasol sau sa nu cumva sa se fi dezamorsat sistemul de alimentare .

Poti pune o intrebare si aici :

http://vwforum.promo...-deosebiri-etc/

Dar fara o scanare cu VAG-COM nu vad cum te putem ajuta .

O zi buna .

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut adrian , nu e vb de injectoare sau alte chestii. este o problema electrica. cand nu se aprinde semnul de bujii nu porneste si nici nu ma pot conecta cu vag comul la motor. nu este nici o eroare stocata...

o problema asemanatoare am avut si la masina mea ( seat 1.9tdi asv) si a fost de vina un releu. am schimbat releul respectiv si nu am mai avut nici o problema. la golf4 pd vad ca difera releele. nu sunt aceleasi ca la seatul meu asv.

problema asta o are taicamiu cu masina lui. golf 4 1.9tdi pd ajm din 2000. acum ii porneste ... dar din cand in cand ii apare problema asta...

am tot cautat si o schema electrica pt golf 4 tdi ajm dar nu am gasit nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu se aprinde martorul de bujii deloc si nici nu te poti conecta la motor inseamna ca nu se alimenteaza ECU. Posibil releu defect sau problema de conectica.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi pt raspunsuri

lupo , asta tint sa cred si eu ca ar fi problema.

NDR, o sa il verific

mersi inca o data

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

releul 109 nu este la pd. chiar m'am uitat acum. 109 era la masina mea seat cordoba asv dar la golf4 ajm nu este...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o problema asemanatoare am avut si eu si vinovatul a fost releul de la pozitia 4 (langa releul de stergatoare) nu mai stiu exact ce numar avea 109 sau 103

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aha , mersi. este un releu 103. acum astept sa repete figura ca sa ma conving...dar aproape sigur este de vina acel releu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

a mai facut faza cu pornire odata. i'am facut o scanare azi si are urmatoarele coduri de eroare:

Adresa 17: Instrumente bord Eticheta: ROJ\1J0-920-xx0-17.lbl

Numãr VAG: 1J0 920 802 G

Componenta comandatã: KOMBI+WEGFAHRS. BOO V23

Codare: 01144

Atelier: WSC 00000

Numãr VAG: Ident

Componenta comandatã: Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0X1262271

Ident.-Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0X1262271

2 coduri de defecte

01176 - Cheie

07-10 - Semnal prea mic - intermitent

01314 - Modul de comandã motor

49-10 - Nu este comunicare - intermitent

-------------------------------------------------------------------------------

Adresa 19: Poarta CAN Eticheta: ROJ\6N0-909-901-19.lbl

Numãr VAG: 6N0 909 901

Componenta comandatã: Gateway K<->CAN 0001

Codare: 00006

Atelier: WSC 01317

1 cod a gãsit

01314 - Modul de comandã motor

49-10 - Nu este comunicare - intermitent

imi poate spune cineva ce inseamna mai exact ultimul cod cel legat de modul comanda motor? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu comunica cu ECU. Ai facut ciptuning la ea ?

Poate sa fie problema de cablaj, alimentare.

Pe Engine, poti intra ?

imobilizatorul nu te lasa sa pornesti - normal, daca nu vede ECU, clusterul nu are cu cine sa verifice codul, ca sa porneasca.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu :) e originala. am descoperit problema. era releul 109. l'am desfacut si avea o lipitura desfacuta :) am luat unul nou. acum sa vad daca mai face probl. dar cred ca asta era problema.

multumesc pt raspunsuri

releul 109 era bagat dupa alt releu , de asta nu il vedeam de dedesupt cum ma uitam la ele. se vede din alta pozitie cum te uiti din fata.

Modificat de nutzuXXL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

va salut,fiind primul meu motor PD legat de pornire in afara de bujii si baterie nu prea stiu ce ar mai fi pentru o pornire mai grea.

am aceasta problema dimineata la prima cheie cand afara sunt sub 10 grade.atat am observat pana acum.a doua cheie deja o ia la sfert,sau daca sunt peste 10 grade nu face figura.am verificat bujiile si sunt bune toate 4,bateria e VARTA de 70Ah,pare destul de noua.Incarcarea e verificata e foarte ok,ce mai poate sa fie pentru pornirea mai grea?invarte mai mult vreo 5-6 ture si e ciudat,haotic pot zice,cateva ture parca mai greu ,cateva mai usor...Ar putea fi de la pompa tandem?dar ma gandesc ca dac ar fi de acolo ar face si cand e mai cald nu doar cand e frig.Motorul e 1,9 TDI PD AJM 116 cai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

avansul?

bujiile se alimenteaza parca numai de la 5 grade in jos

senzorul de temperatura in ce stare e?

Modificat de pop cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

avansul nu stiu sa il verific la PD,senzorul de temp cred ca e ok urca usurel la 90 de grade

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,incearca metoda cu spatele urcat pe trotuar,bordura,sa vezi cum porneste ,sa vezi daca e din pompa tandem,spor la treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa incerc si varianta asta,multumesc

desi nu cred...ar trebui sa faca asa si la 13 grade spre exemplu daca ar fi din pompa nu doar la frig

Modificat de FloRio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa schimbi senzorul de temp. se poate sa fie si din el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica diferent de grade la senzor, odata verifici la instrumente si odata la engine, poti la fel de bine sa scoti mufa la senzor dimineata inainte sa pornesti si vezi dc te ajuta cu ceva, dc e ok si porneste bine il poti ajuta in plaja de temperatura de 5 la 10 grade sa modifici din vag timpul de actionare al bujiilor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si timpul de actionare al bujiilor il verific cu vag comul pe intrumente?sau unde anume trebuie sa intru?ca nu am mai facut operatiunea asta pana acuma,multumesc cristi de raspunsuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca zici ca invarte mai haotic cateva ture, poate fi si electromotorul de vina, contacte imperfecte, mizerie, perii uzate, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmmm,ciudata treaba oricum,nu stiu ce sa zic,astept temperaturi sub 5 grade sa vad cum se comporta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

salut am, eroarea glow plug relay j52 si par ca bujiile nu primesc comanda, am masurat azi dimineata la 1 grad...si pe bornele bujiilor nu am curent la punerea contactului, masina porneste, dar mai greu! care sa fie problema? ce sa verific?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiam asta...dar nu stiam care este releul j52! Am descoperit pana la urma...pentru cine mai are eroare de genul problema este releul 103

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!