Jump to content

Radare fixe


yan
 Share

Postare recomandată

revenind la oile noastre (dupa cum bine spunes s_c), iata si o harta primita pe mail in dimineata asta (~256k in prima varianta, respectiv ~60k in varianta a doua)

Modificat de suri
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 1,1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Bogdan_wrc

    43

  • DragosR

    38

  • godoroja

    35

  • msn2

    20

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ne-au rupt astia frate!!!! :banghead:

In loc sa vada cum sa faca sa fie traficul mai usor si mai sigur in intersectiile din Bucuresti, ei nu stiu cum sa ne mai ia banii!!! :lol:

Cred ca o sa-mi iau elicopter!

Eu de acum merg prin Targoviste, trec Paduchiosu, si ajung in Sinaia. Prefer sa fac mai multi Km si mai mult timp, decat sa merg su 50 si cu 90! La viteza aia simt ca-mi pierd mintile! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant e, ca pe Bucuresti - Azuga instalatii gasesti doar pe tronsoanele cu banda dubla pe sens. Nici o camera nu e montata pe segmentele de drum unde e o singura banda pe sens, si unde (vorbesc de Comarnic - Sinaia, respectiv Sinaia - Busteni) in mod frecvent este aglomeratie si blocaj. Ba mai mult: unele radare/ camere sunt montate langa pasarelele instalate pentru pietonii, care umbla aiurea pe drumul national! :banghead: Asadar, tot sistemul are un singur scop: sa taie amenzi la fraierii care au tupeul sa iasa pe drumuri.

Domnilor, convingerea mea este ca politia ne ia de fraieri pe toti. Ar trebui sa ne organizam, sa aratam ca nu suntem doar niste bizoni fara creier si ca noi soferii avem DREPTURI!!!!! Eu unul m-am saturat ca politia sa aiba principalul obiect de activitate taierea de chitante, fara sa contribuie cu nimic la educatia participantilor la trafic, care ne consuma nervii, si ne pun viata in pericol.

Cine are cunostinte cum sa infiintam o asociatie a soferilor (nu tampenia de ACR), prin intermediul careia sa explicam cum vedem noi rolul politiei si cum ar fi mai bine pentru toata lumea? Este inadmisibil, ca astia sa faca ce vor cu noi iar in schimb sa ne rada in fata, atunci cand noi avem o problema!

Modificat de Hubertus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai exact ideea asta am avut-o si noi pe topicul asta,

Topic

dar cu cat suntem mai multi cu atat mai bine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A fost acum un reportaj pe ProTv . Ce am retinut :

- exista 12 radare (6 pe fiecare sens) - deci nu toate camerele au si radar

- sistemul devine functional de pe 6 decembrie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:banghead: Au mai spus ca se pot roti 360 grade, si ca pozitia radarelor se va modifica ... dar ca sunt functionale si noaptea.

Asa se spunea si despre ceausescu ca este invincibil, si lenin era nemuritor... iar titanicul de nescufundat... cum se numeste spray-ul ala de dat pe numar?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D  Au mai spus ca se pot roti 360 grade, si ca pozitia radarelor se va modifica ... dar ca sunt functionale si noaptea.

Asa se spunea si despre ceausescu ca este invincibil, si lenin era nemuritor... iar titanicul de nescufundat... cum se numeste spray-ul ala de dat pe numar?

<{POST_SNAPBACK}>

:D

Noroi? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa fiu offtopic, dar de 1 saptamina citesc despre sisteme de radar folosite si folosibile de politie. Fac super circ ca acest mare sistem nu poate fi detectat de detectorul de radar. Aiurea, detectorul se impresioneaza pina si la peco atit la camera de supraveghere, cit si la usile glisante cu senzor.

Specialistii nostrii declara ca acest super sistem "recunoaste numarul" si acum incepe teoria interesanta: calculeaza la cit timp treci intre 2 camere. Si pastreaza datele niste saptamini... scrie pe undeva.

In concluzie:

1.politia foloseste 2 tipuri de radar, radio si laser - ambele detectabile de detector.

2.camera de filmat nu e radar.

3.sistemul care calculeaza conform fotografiilor cit timp am facut eu intre doua punte este atacabil ... iar daca intervine si factorul uman ... se ataca de tot(ma refer la ora pozei... care poate face dacii sa depaseasca avioane).

Acum serios, gasim in ro, spray? Insist deoarece in loc sa puna accent pe siguranta circulatiei vineaza pisici bete. Oameni buni, bat drumul asta des (Ploiesti - Brasov) si cu exceptia a maxim 20 km drumul se desfasoara cu viteze de 40-60 Km/h. Bun, si atunci ajung oare 12 radare?

Punctele nevralgice pe dn1 sunt cunoscute, iar ei monteaza ... radare.

OT: In galati, pe faleza circulabila cu auto, pentru a limita viteza care oricum se depasea si cu si fara radar, au montat la trecerile de pietoni obstacole pe asfalt. De atunci se merge incet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai tocmai de aceea, ar trebui sa facem niscaiva scandal. Dar o putem face numai daca ne organizam. Politia nu educa si nu previne. Ei se limiteaza doar la a taia niste amenzi.

Asa cum in UK sau in DE soferii au ajuns sa obtina rezultate, sunt convins ca o putem face si noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un articol interesant legat de acest subiect, in care se explica modul de functionare a sistemului de supraveghere de pe DN1.

http://www3.ziare.ro/articol.php/1133158636

In linkul de mai sus....160km bucuresti -azuga? :lol: parca sunt doar 120-125. Foarte bine informati cei care au facut articolul.

As vrea sa fie totul o mare incurcatura in care s-a bagat statul roman si sa se ramana strict la radare. Nu stiu de unde atatea fonduri pentru aceste sisteme si gestiunea lor. Oricum, in final, concluzia e clara: traficul nu se va fluidiza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sprayul ala care il dai pe numar functioneaza doar pe intuneric la blitz, adica cand treci pe rosu pac camera iti face poza noaptea , atunci poza nu o sa iasa.

Pe lumina naturala o sa iasa poza din camera fara nici o problema. Adica ce vezi cu ochiul liber aia o sa vezi si cu camera

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai deci ideea lu' eddie mi se pare cea mai buna, mai ales acum, cand vine iarna,

sau de fapt cea mai buna era a cuiva (nu spun cui ;)) care avea numere diferite pe spate si fata..si culmea din vina politiei...asta doar daca nu te filmeaza mereu din fata..deci tot a lui eddie e mai practicabila..

oricum din 6 decembrie eu o sa fac un drum Buc- Ploiesti de mers normal (adica nici incet, dar nici cu viteza) si dupa o luna ar trebui sa va confirm sau infirm.

m-am saturat de sperietura asta cu radarele...eu ma fac cobai si va spun exact...

:blink: aa...si o fac cu masina de la servici, care e mereu condusa de altcineva, :P poate nu apare si poza mea (greu de crezut..) si plateste firma...;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gresit baietzi referitor la detector. Eu am detector care face urat si la benzinarii si nu m-a inselat niciodata. Pe DN1...... a tacut malc. Nu a scos nici un sunet. Asadar, nu cred ca este sistem normal de radar. Atasez un mail primit de mine mai jos :

<continutul este acelasi cu cel postat de SAL mai sus - vezi link>

Modificat de s_c
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai a tacut si pentru ca inca nu sunt puse in functiune sistemele..

dar nici eu nu cred ca ar avea efect. daca se merge pe sistemul de poze si facut media vitezei intre aparate, degeaba ai detector radar...ca te anunta si...cu ce te ajuta..ca tot trebuie sa mergi incet.

si de ce iti mai trebuie detector , ca se stie unde sunt situate..adica sunt harti.

dupa o luna de mers pe DN1 le inveti pozitia si..gata..dar asta nu ajuta! nu inteleg rostul/scopul detectorului de radar...ca ala anunta UNDE e situat! pai unde iti poate spune si harta, si le poti invata tu direct pozitiile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai a tacut si pentru ca inca nu sunt puse in functiune sistemele..

dar nici eu nu cred ca ar avea efect. daca se merge pe sistemul de poze si facut media vitezei intre aparate, degeaba ai detector radar...ca te anunta si...cu ce te ajuta..ca tot trebuie sa mergi incet.

si de ce iti mai trebuie detector , ca se stie unde sunt situate..adica sunt harti.

dupa o luna de mers pe DN1 le inveti pozitia si..gata..dar asta nu ajuta! nu inteleg rostul/scopul detectorului de radar...ca ala anunta UNDE e situat! pai unde iti poate spune si harta, si le poti invata tu direct pozitiile.

<{POST_SNAPBACK}>

Cum la ce iti trebuie detectorul? Cine a spus ca pe langa acele camere nu are voie AITILOP sa foloseasca in continuare masinile din dotare cu radare mobile?Chiar pe DN1...ca sa nu mai vb de utilitatea lui pe celelalte sute de drumuri nationale,judetene..etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, dar aici vorbeam de radare fixe. :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Soferii vor fi urmariti non-stop de un sistem performant de camere video care a inghitit 2,8 milioane de euro

De la inceputul lunii decembrie, gandindu-se probabil ca este si Luna Cadourilor, politistii de la “Rutiera” le-au pregatit mai multe surprize soferilor care circula pe DN 1. Este vorba de camere de luat vederi si aparate radar care vor inregistra minut cu minut absolut orice se intampla pe 160 de kilometri, drumul ce leaga Bucurestiul de azuga.

Inca de la intrarea pe drumul national, soferii pot vedea pe marginea drumului si pe pasarelele ce traverseaza soseaua camere de luat vederi. Soferii nu stiu daca atunci cand ruleaza sunt doar inregistrati sau se pot trezi acasa cu o amenda pentru orice abatere comisa in trafic, de la depasirea vitezei legale si pana la neacordarea de prioritate. Si asta pentru ca politistii tin secrete orice date despre “ochii” care monitorizeaza traficul pe DN1.

Plasa de “spioni” de pe sosea este formata din 59 de camere video care transmit informatiile inregistrate in trei dispecerate plasate pe DN 1, la academia de Politie, la Barcanesti si la Sinaia. In aceste centre de comanda lucreaza politisti care, timp de mai multe saptamani, au invatat sa opereze aceste echipamente sofisticate.

Imaginile inregistrate pe cei 160 km de drum national sunt “citite” de calculator si apoi stocate timp de 30 de zile. astfel, intr-o zi, un conducator auto poate primi in cutia postala de acasa chiar si cateva procese-verbale de contraventie.

acum, sistemul de supraveghere e, intre cinci si zece ore pe zi, in probe deoarece mai sunt unele probleme tehnice de pus la punct.

Oficial, camerele de luat vederi vor fi puse in functiune pe data de 6 decembrie. avand in vedere ca aparatura nu functioneaza ca un radar clasic, adica pe sistemul de reflectare a undelor, antiradarele montate pe autoturisme devin inutile. Totusi este de asteptat si existenta radarelor mobile in portiunile de drum nesupravegheate.

Pe langa camerele video, sistemul mai contine si aparate produse de firma Gatsometer, unul din liderii mondiali in domeniul sistemelor tip radar. acestea fotografiaza din spate numarul masinii care circula cu viteza, fiind ajutate pentru o mai buna rezolutie pe timp de noapte de un blit situat la cativa metri si orientat intr-un alt unghi. In principiu, “Gatso” calculeaza viteza ori prin fotografierea succesiva a automobilului pe o distanta calibrata, ori prin intermediul unor cabluri dispuse sub carosabil in zona respectiva.

Sistemul recunoaste automat numerele masinilor

Sistemul adoptat pe DN 1 este o combinatie de tehnici de supraveghere a traficului auto folosite in tarile occidentale. In principal, camerele video fixe, in numar de trei pentru fiecare sens, situate pe portale filmeaza continuu autovehiculele aflate in trafic.

Sistemul denumit aNPR (automatic Plate Number Recognition), citeste automat numarul fiecarei masini si poate calcula viteza medie cu care circulati atat atunci cand treceti pe sub portal (intre doua camere), cat si viteza medie pe diferite tronsoane de drum, recunoscand automat numarul masinii. Pentru a nu pica in plasa politiei, e bine sa mergeti cu viteza legala in raza oricaror perechi de camere montate si sa aveti grija sa nu ajungeti “foarte repede” de la Otopeni la Barcanesti sau Sinaia. Daca ati calcat prea tare acceleratia in zonele nesupravegheate e bine sa luati o pauza de tigara inaintea urmatoarei camere video.

aceasta camera digitala de tip Dome se roteste 360 de grade in jurul axei sale, are o rezolutie foarte buna si poate focaliza subiectul. Rolul acesteia este doar de supraveghere a traficului si trimiterea datelor catre centrele de comanda. Cu ajutorul acestor camere se sesizeaza blocajele de trafic, precum si prezenta obstacolelor pe carosabil. In plus, au si rolul de a “proteja” echipamentele Gatsometer. In caz de nevoie, comanda camerei poate fi preluata manual si dirijata cu un joystick.

Camerele video potprovoca accidente

Conform studiilor realizate de profesorul alan Buckingham de la Universitatea Bath Spa, supravegherea video a traficului are si efecte nedorite:

* Din cauza camerelor se franeaza brusc, pentru ca soferii vor sa ajunga la viteza legala.

* Camerele distrag atentia soferilor, deoarece acestia sunt mai tentati sa se uite dupa ele decat sa fie atenti la ceea ce se intampla in jur.

* Pentru ca atunci cand trec prin zonele unde sunt amplasate camerele viteza trebuie sa fie redusa, soferii sunt tentati sa “recupereze” timpul pierdut accelerand exagerat pe portiunile nesupravegheate.

* Soferii se obisnuiesc sa reduca viteza cand sunt in zone supravegheate de camere, dar pe termen lung efectul poate fi negativ. Explicatia consta in faptul ca ei se dezobisnuiesc de celelalte situatii in care ar trebui, in mod normal, sa aplice limitarile de viteza.

Locurile-capcana pentru soferi

Nr. Locatie Tip Observatii

1. aerogarii stalp consola stanga, intersectia antena 1, aeroport Baneasa, Ion Ionescu de la Brad

2. INMH stalp consola stanga, la 50 m de intrarea la INMH

3. INMH stalp consola dreapta la 50 m de intrarea la INMH

4. academia Politie stalp simplu 10 m pe Erou Iancu Nicolae, in scuar

5. academia Politie stalp consola colt dreapta, pe DN1, cu 25 m inainte de intersectia Gradina Zoologica

6. Lukoil Otopeni stalp consola partea stanga, la circa 1.000 m dupa coborarea podului de la Centura

7. agip Otopeni portal 24m la breteaua de intrare in aeroportul Otopeni

8. Balotesti pasarela in dreptul drumului spre centrul comunei Balotesti

9. Tancabesti stalp aND dreapta, in dreptul statiei particulare de benzina

10. Ciolpani pasarela in dreptul statiei Petrom

11. Barcanesti portal 19m la raspantia cu drumul de centura, intrarea in Ploiesti

12. DN 1a Rompetrol stalp consola stanga, pe varianta DN1, in dreptul intersectiei cu DN 1a spre Buftea

13. Metro Ploiesti stalp simplu in scuarul sensului giratoriu de la Metro Ploiesti

14. Sinaia intersectia stalp consola dreapta, la intersectia cu DN7 Targoviste

DN Targoviste

15. Sinaia portal 17m la 100 m de intersectia cu DN Targoviste, in dreptul primelor hale MEFIN

16. Sinaia Ferdinand stalp simplu in centru, bd. Ferdinand (stalp beton)

17. Sinaia Ferdinand stalp consola la iesire Sinaia, intersectia cu varianta spre gara

18. Busteni stalp consola dreapta, bd. Marasesti, in dreptul drumului spre Gura Diham

19. azuga stalp simplu dreapta, in dreptul caii ferate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte tare frate :angry:

si eu care speram ca recuperez intre ploiesti si campina... sper sa nu calculeze in cat timp ajung pe drumul dintre aceste localitati ca nu o scad de obicei sub 180... :) :) :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca o sa-mi schimb ruta spre Sinaia,prin Tirgoviste :Driver: Drumul e f.bun si mult mai liber.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca presa nu a plusat, existind echipamente care masoara viteza prin calculul timpului necesar parcurgerii a unei distante prestabilite:

"Point-to-point®

A multi camera system used for speed measurement over a pre-determined distance (500m-100 km). The system not only improves

safety but is beneficial to the environment, making for a smoother,

quieter and calmer traffic flow.

At the start and the end a digital image is taken. This intelligent system automatically compares these images by using the details of the vehicle, which causes an extremely high matching percentage. The speed of the vehicle is calculated by using time measurement."

Sursa - Gatsometer

Acestea fiind spuse, daca nu s-a inventat si cumva se importa, atunci voi incerca eu sa construiesc un sistem care sa faca numarul invizibil. Spray-ul din cite am inteles e "functional" doar la blitz.

Ha, tot nu imi trece, sa fie oare razbunarea nevestelor de parlamentari inselate la Sinaia? ... da noi cu ce-am gresit... halal buget risipit... sa se vada la televizor ce frumos facea girofaru alb-albastru....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

off-topic: viorel, cred ca e o idee buna sa o iei pe targoviste inspre sinaia......dar in vara, cand am fost ultima oara pe drumul asta, nu era chiar asa bun drumul...cel putin ultima parte (serpentinele de dinainte de sinaia) era rupta rau de tot. Nu stiu cam cat timp ai economisi....oricum merita incercat.

Spre Brasov o iau pe la Cheia....e drumul acceptabil si f liber...bafta!!!

RESPECT !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Auziti.. dar am o intrebare... Daca se va merge perfect legal, in special in perioada sarbatorilor de iarna, cand DN1 va fi invadat de masini, nu se vor produce mega ambuteiaje?

Oricum, pt. perioada de vara, cred ca Bucuresti-Targoviste-Sinaia & Bucuresti - Cheia - Sacele - Brasov sunt foarte potrivite pt. cei care se grabesc.. Insa in perioada de iarna, oare aceste 2 drumuri sunt la fel de "curate" ca si DN1??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

off-topic: viorel, cred ca e o idee buna sa o iei pe targoviste inspre sinaia......dar in vara, cand am fost ultima oara pe drumul asta, nu era chiar asa bun drumul...cel putin ultima parte (serpentinele de dinainte de sinaia) era rupta rau de tot..

Spre Brasov o iau pe la Cheia....e drumul acceptabil si f liber...bafta!!!

RESPECT !!!

<{POST_SNAPBACK}>

Ultima parte a acestui drum este f f rupta , sare masina in sus pe acele serpentine , cel putin eu am mers asta vara cu 30-40km/h (toata zona cu serpentine).

Mai bine pe Bucuresti-Urziceni-Ploiesti-Cheia-Brasov dar e posibil sa faci mai mult decat pe DN 1 mers legal .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ultima parte a acestui drum este f f rupta , sare masina in sus pe acele serpentine , cel putin eu am mers asta vara cu 30-40km/h (toata zona cu serpentine).

Mai bine pe Bucuresti-Urziceni-Ploiesti-Cheia-Brasov dar e posibil sa faci mai mult decat

Modificat de Mariuz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!