Jump to content

Golf GTD dsg 2011


Gyfonu

Postare recomandată

La Logan vin negre de fabrica si la Golf sunt elemente tuning :P

Link către comentariu

@Rave&The_Ego Multumesc domnilor!

 

@robi  La midocar vitan, otopeni si porsche era si mai scump. Varianta ebay ma ducea spre 400roni, dar era si mai complicat.

 

@saibot Ma abtin de la comentarii! :)

Link către comentariu

Arata excelent. Si faptul ca eu am Black Pack pe masina nu ma face catusi de putin subiectiv... :P

Link către comentariu

Nedumerire...

 

Au trecut cam 3/4 zile de cand am trecut la setup-ul de vara si azi am mers cu batranul prin Bucuresti si mi-a zis ca rotile din fata nu sunt ok, prea galagioase intre 40 si 70km/h si mai ales ca exista un sunet de parca ar fi rotile descentrate sau amandoua cu pietricele in acelasi loc.

 

Cand am luat masina de la service ma asteptam sa am un impact audio diferit pt. ca trec pe runflat  si sunt incomparabil mai galagioase si rigide fata de ce am iarna. Plus ca dupa 2/3 ani de utilizare le-am luat pe cele de pe spate si le-am pus pe fata si invers... diferenta considerabila intre cele 2 perechi( anvelopele rulate pe fata de anul trecut nu mai rezistau mai mult de 1 an, iar spatele are carne consistenta)...

 

Nu stiu ce sa fac, ma duc la Pit Car de pe Barbu Vacarescu sa vad o concluzie diferita sau sa ma duc la Brady cu factura de la revizie in dinti?. Mentionez ca batranul nu a mers niciodata cu anvelope runflat, am incercat sa-i explic diferentele de anvelope, dar poate ca are si el dreptate... Ideea e ca intre 35/65 km/h sunetul nu e rotund(exista un vuum vuum in zona asta de viteza si dispare dupa 70 km ) spanac nu stiu cum sa ma exprim, parca as avea ceva pe roata... simt foarte fin si in pedala...

Link către comentariu

exact asta am patit si eu cu Bridgestone Potenza RE050 A 225/45 R17; facut echilibrari si geometrie in vreo 3 locuri diferite, totul era ok si concluziile au fost aceleasi: anvelope deformate neuniform.

Si da, cele de pe spate aveau mult mai multa carne decat cele de pe fata.

Zgomotul pe care il fac m-au dus initial cu gandul la un rulment stricat, sunt aproape sigur ca acelasi sunet il auzi si tu.

Modificat de mike.
Link către comentariu

Aviz acestui fenomen, eram la vulcanizare pe jiului 95 (recomand) si vine un nene cu bmw 320d se plange ca are un zgomot la rulare pe roata fata stanga, si ca nu e de bucse. 

 

Cel de acolo (dl Nelu) ii da jos rotile fata verifica daca sunt echilibrate (erau, facute tot la ei). la o examinare mai atenta, vede ca defapt pe avenlopa respectiva era o uzura a zis el " dinti de fierastrau" in sensul ca un rand era mai sus ca altul la anvelopa, si a motivat ca apare din cauza amortizoarelor defecte. Daca atingeai cu mana cauciucul simteai ca nu e uniform deloc, se vedea cu ochiul liber.

Link către comentariu
aurelian.paratu

si eu am pe spate la golf tocite cauciucurile un dinte mai sus unu mai jos. Asa a facut de cand am luat-o. Geometria facuta odata primavara si odata toamna. N are treaba cu geometria. Raspunsul a fost - amortizoarele spate nu sunt bune. In fine am lasat-o asa.

Link către comentariu

Si eu patesc la fel cu Bridgestone Potenza cu care a venit masina din fabrica si sunt destul de galagioase pe anumit tip de asfalt, e posibil sa fie dintr-un material foarte tare. Cand sunt cu cele de iarna e foarte liniste in masina.

Link către comentariu

a spus ca daca pune rotile de iarna, problemele dispar, deci raman in discutie doar anvelopele deformate neuniform.

Link către comentariu

Salutare!

 

N-am avut timp sa ma mai duc la Brady. Sunt prins cu multe in perioada asta.

 

Poate ajung sambata la Pit Car si sper ca toata problema sa fie de la anvelope-tocite un pic neuniform. Acum nu stiu ce sa zic, am impresia ca deplasarea nu mai e la fel de galagioasa, parca s-a mai diminuat foarte putin... sau e doar un efect placebo/ m-am obisnuit cu ele/zgomotul dupa 1 saptamana de condus, habar nu am!(Nu cred ca sunt de la discuri sau imi doresc sa nu fie...sper sa nu fi facut vreo boroboata baietii de la service cu masina)

 

Daca sunt tocite un pic neuniform in timp cred ca ar trebuie sa se rezolve problema dupa cateva sute km.  

Modificat de Gyfonu
Link către comentariu

eu am cateva mii de km de cand a aparut problema si nu s-a rezolvat, ba chiar s-a agravat putin.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Mdaaa, treburi de Bucuresti. Mai nou carligul de remorcare are alta intrebuintare...i-am si zis!

Link către comentariu

El a dat inapoi in numarul tau?

Noroc cu suportul de numar de pe bara :D.

 

Unii folosesc carligul pe post de senzor de parcare.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Bine ca n-a dat mai cu simt de raspundere... un alt numar se scoate usor si ieftin, daca era de revopsit ceva era nasol!

Link către comentariu

Exact! De sila si lene nu se mai dau jos din masina sa vada cat mai au. Asta e a 2 intamplare si l-am taxat. Pe primul nu l-am identificat, am gasit doar nr.stramb...


@nervoss A parcat masina sub privirile mele...am strigat si pus mana pe masina lui !!! Daca nu eram acolo pagubele erau mai mari...pt.nepasare, lene , sila si nesimtire a platit cu o amiabila! Data viitoare sa-si mute fundul de pe scaun si sa se uite mai intai..

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!