Jump to content

Golf GTD dsg 2011


Gyfonu

Postare recomandată

@ The_Ego & adifox Multumesc pentru indrumari. Am rezolvat problema in mai putin de 2 min dupa ce am citit recomandarile voastre. :icon_thumleft: Multumesc inca odata si va raman dator .

:beer:

Poza

post-110474-0-66558600-1354530662_thumb.

post-110474-0-52575900-1354530676_thumb.

Link către comentariu

Pana la urma ai butonul in torpedou sau sau in mediu? Eu sunt de parere ca trebuia sa pastreze la fel butoanele... in torpedou e aiurea ca trebuie sa te apleci dupa el.

Link către comentariu

@ roi_zet L-am gasit pe nemernic in torpedou. :tuktuk: Partea nasoala e ca nici in carte nu se mentioneaza exact unde este pus.

Il vezi intr-o poza la prezentarea butonului pentru decuplarea airbag-ului pt.pasager si nu are nicio legatura cu monitorizare presiune roti.(este deasupra lui si mai putin vizibil-eu nu l-am vazut :)) chiar dc. am deschis torpedoul destul de des )-

La golf 5 stiam ca este pus langa schimbatorul de viteze si normal tot acolo trebuia sa-l lase. Eu la GTD am buton fantoma(liber) si nu prea inteleg de ce nu l-au lasat acolo.Poate ca pentru Golf 6 mai sunt cateva optiuni mai importante de pus acolo si din acest considerent s-au hotarat sa-l puna in torpedou.Nu stiu ce sa zic. Bine ca am rezolvat problema, aveam de gand sa ma duc la reprezentanta! :lol:

Cu ocazia asta am aflat ca am senzor doar pe/prin ABS.(nu si pe janta)

Link către comentariu

Adevarul e ca de abia se vede in torpedou, trebuie sa te apleci pe scaunul pasagerului ca sa il vezi :tuktuk:

Link către comentariu
nicusor_pintilie

Salut ai o bijuterie de masina sa o stapanesti sanatos si fara incidente neplacute Drumuri Bune

Modificat de nicusor_pintilie
Link către comentariu

butonul acela este util fix de 2 ori pe an...ducand lucrurile la extrem putea fi si in portbagaj sau compartimentul motor..tot aia era.

Link către comentariu

nu e chiar asa!

mergeam pe un drum mai denivelat, mai rau sa zicem, cand am observat lampa aprinsa.

noroc ca am oprit imediat si am verificat rotile.

stanga spate era moale, luasem un varf de cutter in anvelopa si se desumfla usor.

la volan nu tragea stanga, asa ca nu imi dadeam seama decat dupa ce taiam anvelopa.(asa am scapat cu un petec, altfel anvelopa era noua...)

Link către comentariu

Colegul se referea la butonul in sine...ca nu esti nevoit sa il apesi decat de prea putine ori pe an ca sa fie nevoie sa il puna undeva la vedere,probabil si din motive estetice. In schimb indicatorul in bord este bun intr-adevar, te anunta ca ai pana sau ca e moale anvelopa pana a nu fi prea tarziu.

Ca sa fiu la subiect oricum:

Sa ai mult noroc cu masina,incidente cat mai putine sau deloc, si pe unde mergeti, sa fii mereu cu zambetul pe buze! O combinatie intr-adevar foarte reusita: GTD+DSG+Rosu=Love at first hiccup! :))

Modificat de ValyMic
Link către comentariu
  • 3 weeks later...

nicusor_pintilie & ValyMic Multumim pentru urari!

Ceva noutati despre consum, Bucuresti -Drajna (105 km) cu tempomatul pus la 100 KM, consum 4,3 max 4,5 mediu! Concluzie: Chiar poti sa mergi foarte economic cu aceasta masina daca vrei ...a fost un adevarat efort pentru mine sa merg asa.. :))

Craciun Fericit !!!

Gyfonu de Craciun :winter:

post-110474-0-08711900-1356438529_thumb.

post-110474-0-18532700-1356438543_thumb.

post-110474-0-34949700-1356438551_thumb.

Link către comentariu

Este cu adevarat o bijuterie, sa o stapanesti sanatos si fara evenimente.Foarte frumoase jantele ii schimba aspectul total.

Craciun Fericit!

Link către comentariu

nicusor_pintilie & ValyMic Multumim pentru urari!

Ceva noutati despre consum, Bucuresti -Drajna (105 km) cu tempomatul pus la 100 KM, consum 4,3 max 4,5 mediu! Concluzie: Chiar poti sa mergi foarte economic cu aceasta masina daca vrei ...a fost un adevarat efort pentru mine sa merg asa.. :))

Craciun Fericit !!!

Gyfonu de Craciun :winter:

Foarte frumoasă mașina și îți urez să o stăpânești sănătos.

Ce vreau să te întreb, la motorul tău, nu este cam subturată la viteza aceea în treapta 6? Eu știu că pentru a avea grijă de turbina trebuie să stai peste 2000rpm. Acum nu sunt convins de asta și de aceea te întreb.

Crăciun Fericit îți doresc și drumuri bune!

Link către comentariu

Sunt convins că știe să schimbe cât mai bine, dar pentru un consum cât mai redus de carburant. Căci acum toți producătorii se chinuie cât mai tare să facă sisteme de economisire a carburantului, trecând peste subturarea motorului care în timp poate dăuna turbinei și filtrului de particule sau altele. Eu doar încerc să aflu cât de bine este să se meargă la 1800rpm constant pentru un motor de 170hp sau 140hp în cazul meu.

Eu l-am întrebat dacă i se pare subturat deoarece și eu am dilema între a merge la 100km/h în treapta 5 sau 6.

Modificat de sNaKeyy
Link către comentariu

Turbina este in cuplu la 1800 rot. indiferent de motor,si eu merg frecvent cu 1800-2000 la drum intins pe vreme rece si nu este nici cea mai mica problema.Carburant ,ulei bun si bataie!Se exagereaza cu turatiile mari ca fac bine la turbina dar trebuie sa stai cu ea in cuplu,sa nu mergi subturat(sub 1800)ca atunci sigur apar probleme la turbina.Exemplul DSG-ului de a tine turatia optima ar trebui sa ne invete cum sa folosim regimul de turatii si la cv.manuale.Pentru un consum bun eu merg de la 1800 pana la 3000,mai mult doar vara unde este cazul.

Modificat de calin.g
Link către comentariu

Mersi de urari sNaKeyy si agi_gabi ! Numai bine si voua!

@sNaKeyy Nu-mi pare subturata. DSG-ul baga in treapta a 6 a incepand de la 60-70 km/h .Atunci mi se pare exagerat sa merg in treapta a 6 a cu 65km pe ora. Acum eu am facut un test, insa de regula merg cu cel putin 120km/h autostrada sau intre 2300- 3000 rpm. Am condus si 2.0 tdi 140 hp si la 100-110 km n-o simteam subturata. Asa cum a zis si un coleg mai sus sa fie uleiul bun si motorina de calitate(de iarna in special pentru sezonul asta).

Cand motorul e rece merg cu masina in asa fel incat dsg-ul sa schimbe in jurul a 2200 rpm.Nu-l fortez inutil. Referitor la turbina: atata timp cat motorul(cald) este in ture peste 2000 rpm, accelerez fara grija; pana la atingerea a 2000 rpm, in orice treapta de viteza, accelerez progresiv, astfel protejez atat turbina cat si motorul de solicitari inutile. Atentie mare la pornirea si oprirea motorului ca si acolo e bataie de cap...!

Intr-adevar motorul diesel necesita o atentie mai mare la modul in care il folosesti fiind mai pretentios si mai complicat, dar are si avantajele lui.Numai bine si Sarbatori Fericite alaturi de cei dragi!

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Jurnal de bord:

De la Craciun pana vinerea asta masina a mers doar prin Bucuresti . Consumul mediu pentru cei interesati a ajuns la 9%.

Mentionez ca nu am tinut cont de consum fiind alergatura de anul nou (1/3 din timp a fost pe sport) plus clasicele intoarceri de la munca aproape zilnice din zona pipera unde traficul e bara la bara.

In weekend-ul asta am facut o mica iesire pe valea prahovei. Cu putin noroc am urcat pana la cota 1400 si a fost foarte frumos.O adevarata relaxare pe drumul respectiv.

Anvelopele tind sa cred ca si-au facut treaba si ma declar multumit.M-am intors in Bucuresti pe un DN1 cat de cat liber si fara probleme pentru Gyfon dupa un weekend cu zapada.Consumul mediu la intrare in Bucuresti revenise la 7.1% cu un mers normal/linistit in tot weekendul. La dus pe serpentine am schimbat vitezele cu padelele si a fost o incantare :D.

Poze Cota 1400

In martie am de facut ITP+Revizie. Revizia as vrea s-o fac la midocar si de ITP nu stiu nimic.

Niste recomandari pentru ITP sunt binevenite.

Bafta multa si drumuri bune.

post-110474-0-27518800-1358718953_thumb.

post-110474-0-70528600-1358718960_thumb.

post-110474-0-45375900-1358718971_thumb.

Link către comentariu

Suna la Midocar, 99% au stand de ITP.

Eu tocmai l-am facut la PBN, 140 de lei, 30 de minute cu tot cu predat si ridicat de masina, am stat linistit sa beau o cafea in timpul ala. Am folie pe geamurile fata, finuta - 35% opacitate parca, dar tot ilegala, nu m-a intrebat nimeni nimic...

Link către comentariu

Super masina, melanj perfect motor-cutie :icon_thumright:

Sa o plimbi sanatos!

Pentru ca tot se apropie primavara :winter: , ce cauciucuri folosesti pentru sezonul cald?

Link către comentariu

Au ITP la Midocar. Ce vrei să știi mai exact? Să ai trusa OK, stingător etc. și eventual anvelopele la semn și dimensiunea din omologare. Am observat că au început să se uite cu mai mare atenție la asta.

Link către comentariu

Eu nu aveam nici stingator nici vesta, desi trusa, triunghi, anvelope pe dimensiuni etc am. Nu cred ca sunt atat de stricti...

Link către comentariu

E, acolo în service dacă sunt drăguți, te lasă să treci și fără alea. Îți spun și de ce. RAR-ul ia prin sondaj stațiile și le blochează pentru verificări. Îți dai seama că într-un service pot pune rapid de la altă mașină cele necesare până vin ăia.

E bine totuși să le ai.

Link către comentariu

Mda, ai dreptate aici desi nu prea cred ca opresc o masina de 2 ani sa-i faca verificari. Dar ma sti...

Ca acte o sa ai nevoie de buletin, talonul original si ori cartea de identitate, daca masina e proprietate personala, ori copie dupa ea daca e in leasing.

Masina mea fiind in leasing, am dat un mail la Porsche Leasing si i-am rugat sa-mi dea pe mail o copie dupa carte, ca sa nu pierd cateva ore cu statul la coada. Mi-au dat pe mail o copie scanata, semnata "conform cu originalul" pe care am printat-o si cu ea am fost. Nu au zis nimic cei de la PBN, important e sa se vada bine print-ul, fara pete sau chestii de genul...

Si daca poti sa-ti iei iPad-ul cu tine sa ai ce face cat timp bei o cafea :)

Link către comentariu

@ Tilu Multumesc pt.urari! Anvelopele de vara sunt Bridgestone Turanza 225/45 R17 run flat.

@ c6t9 & Rave multumesc mult de informatii. Trebuie sa verific ce am si ce nu am prin masina.Trusa o vad mai mereu ca e legata in portbagaj, dar parca stingatorul nu prea l-am zarit :)).

O sa sun la Midocar Vitan sau PBN sa vad daca pot sa fac ITP-ul si revizia in aceeasi zi.

@Rave E ok iPad-ul, insa mi-e suficient telefonul si acasa rare ori il folosesc.Stau pe laptop.

Intrebare: Eu am cotiera cu intrare auxiliara si as vrea sa ma conectez cu telefonul meu(Samsung Galaxy S2) la RCD510. Chiar daca am f.multa muzica pe stick de multe ori sunt plictisit de muzica pe care o am si de radio si mi-ar fi util sa pun muzica de pe telefon.(youtube)

Ce combinatii de mufe/cabluri am nevoie? Nu prea am gasit un topic despre asta...

Link către comentariu

Pai ai trei variante:

- cablu audio jack/jack sa te legi prin auxiliar, dar nu o sa ai control asupra lui.

- poate merge pe USB prin MediaIN, poti sa incerci

- via bluetooth

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!