Jump to content

Golf GTD dsg 2011


Gyfonu

Postare recomandată

Printre altele si acest aspect . Dar nu inteleg de unde atata bunavoita pe cei de la Midocar sa-mi inlocuiasca mie radiatorul pe garantie.

 

Sunt convins ca e ceva suspect la mijloc.

 

@ robi_zet E ciudat ca mi-au inlocuit ei radiatorul sau ca l-am inlocuit eu pt.ca era fisurat?...n-am inteles :)

Modificat de Gyfonu
Link către comentariu

Nu stiu unde a fost fisurat sau dc intr-adevar a fost fisurat...Nu mi-au aratat poze cu vechiul radiator

Link către comentariu

de ce refuza sa iti dea acea fisa de "externare" ? stiu ca la carantia produselor mici mi s-a trecut mereu in ce a constat reparatia (schimbat piesa cod jhfujeg v7863tr ).

daca nu era acoperit de garantie (fisurat de la accident) erau f bucurosi sa ti-o spuna si sa te taxeze. 

Link către comentariu

Pai d'aia sunt si eu un pic circumspect. Nu stiu de ce a refuzat sa-mi dea fisa respectiva...Asta e, in weekend ma gandesc sa fac un drum mai lung sa vedem cum se comporta masina si in urmatoarele 10 zile o sa monitorizez nivelul antigelului.

Link către comentariu

exact asta am patit si eu cu Bridgestone Potenza RE050 A 225/45 R17; facut echilibrari si geometrie in vreo 3 locuri diferite, totul era ok si concluziile au fost aceleasi: anvelope deformate neuniform.

Si da, cele de pe spate aveau mult mai multa carne decat cele de pe fata.

Zgomotul pe care il fac m-au dus initial cu gandul la un rulment stricat, sunt aproape sigur ca acelasi sunet il auzi si tu.

 

 

Si eu patesc la fel cu Bridgestone Potenza cu care a venit masina din fabrica si sunt destul de galagioase pe anumit tip de asfalt, e posibil sa fie dintr-un material foarte tare. Cand sunt cu cele de iarna e foarte liniste in masina.

 

 

Stiu ca au trecut cateva luni de atunci dar eu am schimbat prin luna Aprilie anvelopele mele Bridgestone Potenza 225/45/R17 la 20.000Km pentru ca nu mai suportam zgomotul. Au inceput de pe la 10.000Km sa fie zgomotoase, la 15.000Km am schimbat rulmentul stanga fata pe garantie (mai mult la insistentele mele nestiind de unde e zgomotul) iar apoi cand am trecut la rotile de iarna mi-a fost clara sursa zgomotului. 

 

Acum am pus GoodYear Eagle F1 Asymmetric 2. Sunt mult mai silentioase decat Bridgestone-urile, dar mai zgomotoase fata de orice alte roti de 16".

Modificat de iwolffy
Link către comentariu

Salut,

Am uitat sa va spun ce mi-au zis de anvelope. Zgomotul respectiv intr-adevar, asa cum spui si tu, e doar de la anvelope, motivul fiind o usoara uzura neuniforma. Cel mai probabil de la diferenta de presiune din pneuri+ duritatea/rigiditatea pneurilor runflat.In orice caz intre 30 si pana la 70km exista un zgomot sesizabil pt.pasagerii din fata... Eu m-am cam obisnuit, am impresia ca merg cu senile, insa ma bucur ca n-am avut nicio pana din 2012 pana acum...macar atat.

Link către comentariu

Da, asa a inceput si la mine zgomotulul. Initial se auzea doar pe asfaltul cu suprafata foarte neteda, apoi am inceput sa simt si batai usoare in volan (ca si cum nu ar fi echilibrate rotile) iar cu timpul situatia s-a agravat, zgomotul devenind din ce in ce mai insuportabil.

 

Oricum cred ca Golf-ul este mai bine antifonat decat Octavia si zgomotul facut de anvelope este mascat mai bine.

Link către comentariu
Master_Blaster

Radiatoarele sunt identice la toate vw, skoda si seat care impart aceeasi motorizare si platforma, dupa parerea mea, doar vorbim de vag si ei fac cat mai putine piese diferite intre ele plus o fi el gtd dar e doar un 2.0tdi resoftat. 

 

Radiatoarele moderne sunt compozite aluminiu plus capete din plastic si la imbinari se fisureaza relativ usor in caz de impact. Sa nu uitam ce probleme au fost la Golf 7/ noua platforma cu radiatoarele care crapau aiurea in cateva sute de km. 

Link către comentariu

Asa cum am promis in weekend mi-am facut timp vreo 3 ore pt. spalat si ceruirea masinii...

Rezultatul e multumitor. Pozele sunt facute cu telefonul...

post-110474-14094362574149_thumb.jpgpost-110474-14094362730964_thumb.jpgpost-110474-14094363042344_thumb.jpgpost-110474-14094363236494_thumb.jpgpost-110474-14094363367573_thumb.jpgpost-110474-14094363537785_thumb.jpg

Link către comentariu
  • 1 month later...

@ blordc Mersi!

 

Update:

 

Masina a revenit la Midocar. De data aceasta cu alta problema.

 

In urma cu doua saptamani am fost pana in Tulcea si tot am avut impresia ca pornirea motorului parca se realizeaza cu un pic de intarziere. La intoarcere, dupa ce am ajuns in Bucuresti( dupa cel putin 300 km), am bagat masina direct la spalatorie. Dupa ce a fost spalata m-au rugat baietii sa o scot pentru sters. Zis si facut.

 

Bun, pai a stat masina cam vreo 10 min cu cheia in contact, nepornita, dar cu led-urile aprinse, radio, stopuri si ce mai are in stand by. Platesc si haide la alergat. Mai aveam si cateva priviri curioase atintite asupra ei si cand ce sa vezi? N-a mai pornit agregatul!!! :)) Era obosit dupa 300km. Am mai incercat de 2 ori, nimic, NO Power! Moment penibil.

 

La prima vedere am concluzionat ca e bateria. Am primit viata de la o sursa externa si dus am fost pana acasa parcat frumos, spalat... :) Asta se intampla miercurea trecuta. Pana azi am mai pornit-o de 2 ori si a mers, dar cu aceeasi senzatie. Programat la midocar pentru verificarea bateriei. Cam ciudat sa cedeze asa de repede, are 3 ani si 6 luni.(La bora am schimbat bateria dupa 9 ani...stiu ca e alta mancare de peste acolo->benzinara) 

 

Am fost sunat si mi-au zis ca trebuie sa lase bateria 23h la incarcat pentru a determina ce e de facut... problema la incarcare sau trebuie schimbata...Vedem

 

In rest totul ok! :) Drum Bucuresti-Tulcea-Bucuresti aprox 750 km cu un plin. Motorina diesel extra sau cum se numeste de la petrom...

 

PS: Multumesc lui Adrian de la A&A Wash pentru sursa externa! :)

Modificat de Gyfonu
Link către comentariu

pai 3 ani e bine, mie mi-au schimbat-o dupa 1 an pe garantie, tot asa facea si la mine, avea o pornire mai lunga cateodata dar pe care eu nu o bagasem in seama, au masurat-o si au concluzionat ei ca trebuie schimbata.

Link către comentariu

Sa inteleg ca pana la urma a fost de la baterie? Din ce am vazut in pozle de mai sus de esti tu singur cu masina si cu Bucurestiul :) alea sunt jante pe 16"  17" sau 18" ?

Link către comentariu

Chestia asta am primit ca raspuns pe mail.

 

Nu prea sunt lamurit, abia maine dimineata ma duc sa iau masina si sa-i intreb pe romaneste daca trebuie sa schimb bateria sau nu...vine iarna, nu de alta!

 

Jantele sunt pe 17".

post-110474-0-43704400-1413901086_thumb.

Link către comentariu

Deci cum zice la final..se pare ca a fost incarcata iar acuma merge. Dar parerea mea ca vine iarna, sa iti iei alta .

Modificat de Serban F
Link către comentariu

Viata unei baterii fara intretinere este intre 3-5 ani. Ca te-a tinut pe tine 9 ani probabil era din aia la care completai apa, care intradevar, bateriile acelea tin mai mult. Parerea personala este sa verifici si incarcarea, insa ia in considerare o schimbare de baterie.

Link către comentariu

@blordc

 

N-am completat niciodata apa la bateria respectiva. Sunt convins ca n-o sa mai avem parte de acele baterii.

 

Am luat de dimineata masina . Au verificat si incarcare baterie si mi-au zis ca este ok si sa stau linistit la iarna...pff. Intr-adevar azi dimineata a pornit bine. N-am mai simtit lipsa de putere.

 

Pai si eu am luat din prima in considerare sa schimb bateria, dar am zis sa ma duc sa verific mai intai daca e totul ok din punct de vedere electric( daca incarca, consumatori etc).

 

La primul semn ca cedeaza o s-o schimb cu o varta de genul. Preventiv cred ca trebuie sa-mi iau si un set de clesti. :(

 

Bafta si drumuri bune!

Modificat de Gyfonu
Link către comentariu

Eu nu mi-as lua varta aia, am luat in ultimii 3 ani pe 2 dintre masinile familiei si ambele au avut probleme, ambele la cateva zile dupa iesirea din garantie:) . Recomand Exide sau Banner.

Link către comentariu

Inevitabilul s-a intamplat.

 

Sambata dimineata bateria si-a dat duhul si am pornit la drum cu ajutorul clestilor. Un mare minus pentru Midocar, am intrebat duduia respectiva daca o sa am sau nu probleme in iarna.

 

Nu am fost naiv, dar am fost deranjat ca un electrician nu a fost in stare  sa dea un verdict atat de evident. Aspect pe care ma gandesc sa-l taxez cu o reclamatie. 

 

Urmatoarea baterie o sa fie un moll http://www.moll-baterii.ro/products/details/83075/5   Vezi test ADAC din 2011, adevarat cam vechi, doar asta am gasit. Moll a intra in RO abia in 2013 si are 40 luni garantie.

 

Obs! Pe golf 5 2.0 tdi 140 hp din 2007 bateria e varta cu 70A cu EN 570, iar la golf 6 gtd varta 61A cu 540 EN...chiar ca e de tot rasul! Greutatea bateriei sa fie oare motivul de 2 bani? Asadar, ca o concluzie, bateria din 2007 cu 7 ierni face fata, iar bateria de pe un golf 6 gtd dupa aprox.3 ani si cateva luni, NU!

 

Iarna usoara tuturor!

 

PS: Cu aceasta ocazie am efectuat/ urmat si prima pornire asistata cu ajutorul clestilor CORECTA! Proces efectuat gresit de foarte multa lume.

post-110474-0-85734500-1414354647_thumb.

Link către comentariu

Si care e procedeul corect? Stiu eu stiu ca un cleste trebuie sa il conectezi la caroseria masinii sau ceva de genu.

 

Foarte ok bateria Mol, ai putea incerca si exide.

Link către comentariu

@ robi_zet

 

In ordine:

 

1.Masina donatoare pornita. Masina asistata fara cheie in contact.

2.Primul cleste rosu(+) prins de borna cu + la bateria donatoare

3.Al 2 lea cleste rosu(+) prins de borna cu + la bateria moarta

4.Primul cleste negru(-) prins de borna cu - la bateria donatoare

5.Al 2 lea cleste negru(-) prins de blocul motor, cel mai indicat, pentru ca ajuta alternatorul la masina asistata.Greu de gasit un loc de genul respectiv, dar am gasit ceva.  

6.Stai cu masina donatoare aprox.5 min pornita si eventual cu turatii pana la 2000 .

7.Masina donatoare este oprita pentru protectia alternatorului si alte componente.Bateriile sunt diferite!

8.Se introduce cheia in contactul masinii asistate si se incearca pornirea. A pornit cu o foarte mica ezitare.

9.Deconectarea clestilor se face in ordine inversa, iar masina asistata ramane pornita. :)

 

E prima experienta de acest gen, poate am gresit sau uitat cate ceva, nu stiu, dar am incercat sa urmez instructiunile de pe manualul masinii(chiar 2 masini).

Pana acum am vazut acest proces cu ambele masini pornite, nu e 100% safe si majoritatea cu clestii negri pusi la - si - la bornele bateriilor.

 

Pentru cine este mai avizat poate completa, eu am avut impresia ca totul a fost chiar ok si cat de cat save din punctul meu de vedere.

 

Descrierea se poate muta intr-un topic tehnic! Multumesc

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!