Jump to content

Sfat achizitie VW Passat B4 Variant


carabusm
 Share

Postare recomandată

....apropo cu ce difera AFN-ul de 1Zsau AHU, cum as putea recunoaste un AFN?

La intrebarea asta iti poate aduce lamuriri mcornel. Din cate am inteles de pe forum, s-a ocupat mult de ambele motoare.

Semnalizatoare + proiectoare de Golf III pe Passat B4... n-as prea fi sigur, cel putin la prima vedere a geometriei lor. Difera destul de mult. Verific astazi in ETKA si-ti dau un raspuns "pe coduri".

Radiatorul din poza de mai sus este radiatorul colegului de forum tianu, de a carui poza m-am folosit pentru exemplificare. La momentul respectiv (cand a fost facuta poza) acel radiator era nou. Aici vei gasi ceva informatii in plus si un link catre site-ul personal al lui tianu (de unde am luat si poza).

Radiatorul pe care l-am montat/inlocuit la mine sambata a fost nou si DA, a costat ~200 lei. Comerciantul a declarat ca este after-market, firma germana... Am cautat pe toate partile dar nu pot confirma, tot ce am gasit este International Radiators scris pe o parte a radiatorului. Acum nu prea ma mai intereseaza. Radiatorul este pe masina si nu mai curge...

Sporuri,

Pius

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • carabusm

    25

  • DjMc

    8

  • pius

    7

  • Muraru Dan

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mai carabusule mai, dar ai de lucru nu gluma la masina.

Tind sa cred totusi ca ai dat prea mult pe ea, insa desigur, pasiunea depaseste partea financiara.

Bafta in continuare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...oare potrivesc semnalizatoarele si farurile de ceata din bara ... de la Golf3 la Passat intermediar?

Am promis ca dau un raspuns "pe coduri" asa ca atasez o poza apoi speculez: s-ar parea ca plasticul din mijloc impreuna cu semnalizatorul sunt identice (daca nu gresesc prea tare, codurile de la B4 incep cu 3A0 iar codurile de la Golf III incep cu 1H0, terminatiile fiind identice). Proiectorul nu se potriveste (nici fizic nu seamana, nici codurile nu sunt similare).

Daca rationamentul este bun, il putem extinde si la "clantele" usilor. La B4 avem 3A0.837.225.A iar la Golf III, 1H0.837.225.

post-98602-0-27299500-1347910470_thumb.j

Sporuri,

Pius

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baieti clantele de la golf 3 ca forma exterioara is identice cu cele de pe vento, si nici nu se potrivesc din cate stiu eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am auzit motorul pornit :icon_confused: ...in sfarsit porneste la sfert de cheie....ceva fum mai scoate dar oricum nu se compara cu ce a scos inainte....merge super motorul la relanti...se pare ca totusi mai am o problema cu turbina(nu baga presiune cum trebuie)...momentan ramane pe masina pana la noi fonduri :icon_redface: luna viitoare...masina incepe sa semene incet- incet cu un Passat, clante am cumparat 3 buc. de la ceva dezmembrari, zilele trecute am fost in ceva dezmembrari prin judet fiind plecat 3 zile in concediu :icon_cheesygrin: da nu par sa mearga la prima vedere in cel mai rau caz o sa cumpar altele zilele ce urmeaza direct de pe un Passat, am gasit unul donator in Baia Mare.Din poza atasata de Pius bag seama ca manerele de Golf3 seamana oarecum cu cele de Passat dar nu potrivesc la fix...maine mai schimb furtunul de frana pe roata dreapta spate, pun gumele noi pe masina si gata pentru moment...o scot la o tura si o duc la RAR sa o trec pe mine saptamana viitoare....revin maine cu impresii :icon_thumleft:

PS : Codurile de pe manerele cumparate de mine sunt : 357 837 235(housing) si maner : 357 837 225 pentru stanga respectiv 357 837 236(housing) si maner : 357 837 226 pentru partea dreapta

Pius ma poti ajuta sa-mi spui de pe ce masina sunt aceste manere...sunt cumva de pe B3 codurile incep cu 357?

Din poza atasata de tine Pius cea cu coduriel pt maner si housing piesele cumparate de mine seamana foarte bine...o sa vad cum potrivesc pe masina...daca merg cumva...codurile de pe ele difera primele 3 cifre

Modificat de carabusm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa o mica verificare in etca am gasit urmatoarele:

357 837 235 passat b3

357 837 236 passat b3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@DjMc,

;) merci de ajutor!

@carabusm,

De regula, tot ce inseamna cod piesa comunicat de mine, este pentru Passat B4 (asta-i masina mea...).

Legat de manere... Intamplator eu chiar am cumparat 2 bucati (le-am rupt pe ele de pe usile din fata)

Modificat de pius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsuri...o sa vad ce fac cu manerele alea...poate reusesc ceva, sa le potrivescin vreun fel daca nu asta e, o sa le vand pe net cu cat le-am cumparat...asta sa fie cea mai mare cheltuiala la masina asta :sly: ....Mai am o intrebare, m-am tot contrazis cu mecanicul, la rece cat ar trebui sa stea aprinse bujiile(ma rog martorul la bujii)? La mine se stinge becul instantaneu, si porneste o idee mai greu...adica invarte de 2-3 ori si apoi o ia....mecanicul zice ca ar trebui sa lucreze si pe vremea asta bujiile, eu la A4 stiu ca bujiiile functioneaza de abia sub 5 grade celsius. Azi am schimbat placutele de frana pe spate...erau jale urmeaza sa vad cum stau cele de pe fata...furtunul de frana de pe dreapta spate nu avea nici o problema, doar ca nu era infiletat cum trebuie furtunul pe conducta...noroc ca nu s-a uzat filetul si am reusit cu mecanicul sa o infiletam cum trebuie...Zilele astea sigur duc masina acasa... :icon_cheesygrin:

Modificat de carabusm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, sa o folosesti sanatos masina, la mine la passat b4 1z ramane aprins martorul de bujii cam pe la 0 grade, nu stiu exact temperatura dar trebuie sa fie destul de rece afara.

Modificat de Sergiu86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci de raspuns, asa stiam si eu ca numai sub 5 grade functioneaza bujiile incandescente

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, revin cu cateva intrebari, azi am pus testerul pe masina, au fost muuulte erori, eventual zilele urmatoare o sa le si public pe site(marea majoritate din cauza ca s-a desfacut aproape tot de pe masina) dupa ce le-am resetat au disparut toate, nu apare nici o eroare. Am intrat sa vad ce valori imi arata la injectoare, valorile pe inj 1-3 erau cuprinse intre 0,2-0,5 mg/stroke ceea ce era bine(trebuie sa fie intre -2 si 2 din cate imi arata VAG COM-ul) dar nu citea valoarea pe injectorul 4 a mai patit cineva acest lucru?

Inca ceva alernatorul incarca dar la o valoare de 13,5 V....nu e prea mica valoarea? Suspectez ca nu ar fi alternatorul original al masinii....o sa pun cateva poze cu el zilele urmatoare....revin cu impresii dupa ce ii schimb azi gumele si fac vreo 30-40 km cu ea. O zi buna tuturor

PS : Bujiile functioneaza...am verificat azi pe tester :icon_cheesygrin:

Modificat de carabusm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

stiu ca am vb si pe privat , sper sa nu deranjez si nu vreau sa fiu partial in ceea ce zic tinand cont ca am piese de passat ,

clantele de golf 3 nu merg 100% pe b4, nici proiectoarele , semnalul sau falsu dintre semnal , sunt diferite 100%,,,,,stiu ca ti-ai luat dar sa se stie asta ca na..

alternatoru original pt masina ta cu clima -ac treb sa fie de 120 amperi daca te ajuta cu ceva, acuma daca ai nevoie cod te pot lamuri

ca probleme care sunt fregvente la masina asta, passat b4 ani 94-96, manere interior exterior , de asta sti .........

arcurile spate se rup destu de repede,

macara geam sofer electrica,

buton haion cel care deschizi usa la portbagaj,

caseta directie,

scaun sofer rupt asta insemna de cele mai multe ori km la greu

ce am mai intalnit la multi ca parte de motor surubul care strange pinionu ce angreneaza cureaua de distributie sa nu il desfaci , odata desfacut si strans inapoi fara pasta e o chestie care termina motoru , e un surub ce merge stans desfacut cu inelara cu cot de 19

cam astea ar fi piesele ce se vand repede

eu am b4 de vreo 2 ani cca40.000km , nu am avut problemele enumerate mai sus dar totul depinde de cum folosesti masina in rest talpa si ulei , motorul tdi de 90 cai e f f fiabil , am un client vechi are un b4 cu 1,1 milion km fara sa deschida motorul,, si treaba asta e atestata in germania, ca are 1 milion km, nu doar povesti, omu face germania saptamanal, aduce sapunuri , etc pt revanzare

Modificat de bn12cos1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari pentru masina , sa o stapanesti sanatos si fara evenimente neplacute ^_^

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, in sfarsit a ajuns pe sosele masina, am facut vreo 500km cu ea...urmeaza inca un schimb ulei si filtru imediat...dupa segmentare am zis sa-i fac un mic rodaj si apoi inca un schimb de ulei...mai sunt de facut cate una alta pe ea dar mai e timp...tot mai gasesc cate ceva de pus/schimbat pe ea...asa sunt eu mai chitibusar...

Modificat de carabusm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

carabusm din curiozitate la ce mecanic mergi in baia mare?....asa din curiozitate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incet incet o faci ca noua.

Legat de alternator,cu motorul oprit, un acumulator trebuie sa fie incarcat cu 14V + - 0.2V. Acesta este intervalul normal de incarcare.

Orice valoare sub indica probleme de obicei la releul alternatorului. Daca spui ca a fost schimbat, vezi sa nu fie subdimensionat si sa nu faca fata.

Drumuri bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

carabusm din curiozitate la ce mecanic mergi in baia mare?....asa din curiozitate

Am fost la un mecanic din Satu Nou de jos..cum mergi de la piata de masini inainte spre Catalina, dar nu mai calc pe acolo repede...mecanicul de baza si pentru Audi(mai am un A4 din 2000 tot diesel dar de 115 cai) cu care merg la un fost mecanic de la SEAT Baia Mare(Letady) dar emrg la el la garaj...e bun baiatul...de acum incolo se va ocupa si de Passat...ce pot sa fac eu cu mana mea o sa fac acasa la tara...ce nu la mecanic....

Cat priveste incarcarea cred ca am alternator de pe benzinar, oricum nu e original (pe partea dreapta spate nici placutele nu erau de intermediar ca sa va faceti o parere despre cum a fost "intretinuta" masina in trecut )

Sa aveti un weekend placut !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corectez o eroare de editare din postul meu anterior, insa cred ca v-ati dar seama de ea.

Incarcarea cu motorul pornit, nu oprit trebuie sa fie in intervalul 14v +- 0.2v.

Bine ar fi sa-ti schimbi in acest caz alternatorul, altfel o sa ai pbme iarna, pt ca sigur nu ti se va incarca cat trebuie acumulatorul.

Iarna nu-i ca vara cand masina are nevoie de mult mai putin curent sa porneasca si mai ales ca un acumulator vara va avea maimult curent stocat datorat temepraturilor pozitive. Se stie ca odata cu scaderea temperaturii scade si curentul din acumulator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

si eu sunt posesor de vw passat intermediar 1.9tdi 90 cp motor 1z,si de ceva vreme am niste probleme in sarcina ma zgaltzaie...azi am luat o lanterna si pe rampa...burdufurile la planetare la intrarea in cutie sunt crapate,curge vaselina....si e posibil sa fie dus capul la una din ele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Inspre cutie e mai greu sa le verifici daca sunt uzate capurile de planetare...spre roti e mai usor(se aude bataie la viraje)...oricum poti sa inlocuiesti burdufurile...un chit mai serios contine pe langa burduf si vaselina noua necesara la montarea burdufurilor

Salutare tuturor, revin cu impresii dupa aproape 2000 de km facuti intr-o luna jumate :icon_bounce: , masina se comporta bine, inca nu am avut timp sa ma ocup de problema cu fumul negru cand o calc mai serios....in rest daca schimb pana in 2000-2200 rot/min nu scoate fum negru(logic deoarece presiunea creata de turbina nu este asa de mare in intercooler(care pare sa fie problema acelui fum negru).I-am pus un alt set de jante de tabla +cauciucuri de iarna in urma cu 2 saptamani, am schimbat si antigelul (G12, roz), porneste la sfert de cheie si acum cand temperaturile au scazut la 0 grade desi nu-l pornesc zilnic.

Totusi am mai descoperit doua "probleme" nu grave dar care as vrea sa le rezolv prima ar fi faptul ca nu imi merge incalzirea cand comut spre picioare(are cumva ceva cablu care comuta pe acea pozitie? ) In rest functioneaza OK, baga caldura foooarte repede :icon_thumleft:

Cea de a doua problema e ca de cand s-a racit, dimineata la prima cheie cand pornesc mi se reseteaza km partial si ora(parca i se taie tensiunea de alimentare la ceasurile din bord), de invartit invarte bine, nu pare sa fie vreo problema cu bateria(bateria fiind noua cumparata in Septembrie)....A mai patit cineva faca cu resetarea km si orei ?

Modificat de carabusm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu resetarea Km-tilor si a ceasului ceva iti pune la masa toata partea electrica si se duce curentu acolo. legat de fumul negru verifica interculerul, ai sanse foarte mari sa fie crapat intre partea de aluminiu si plastic in partea de sus (unde se imbina pasticul cu aluminiu, ii boala la intermediar, lucru acesta il veizi daca dai jos interculerul sau daca ii plin de ulei in zona bateriei, interculerul ii sub farul din stanga). iar legat de caldura sccoate comutatorul de climatizare afara si verifica fixarea tubului de protectie de pe cablu. (ii pe sistemul cablului de frana de la biciglete) se rup in timp urechile care tin fixate aceste cabluri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns, fumul mai mult ca sigur e de la intercooler....sper sa am timp sa-l dau jos saptamana viitoare, Interesant e ca treaba cu resetarea km-lor a aparut numai acum dupa ce s-a racit (temperaturi apropiate de 0 grade...) am mai circulat si inainte si nu am avut aceasta problema...chestia cu reset-ul se intampla la prima cheie dimineata...dupa aceea in timpul zilei este OK, nu se mai reseteaza chiar daca o pornesc de10-15 ori....eu tind sa cred ca e elgat de nivelul de incarcare al bateriei...asa cum am zis intr-un mesaj anterior mi se pare ca imi incarca putin alternatorul(nu cred ca este cel original), incarca doar 13,5V in mers(asa imi arata pe VAG-COM)...desi ar trebui sa-mi incarce daca nu ma insel vreo 14,5V...maine o sa verific si cu aparatul de masura sa vad cat imi indica incarcarea aparatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Revin cu un update la acest topic...problema cu resetul ceasurilor a fost una banala...am rezolvat-o dupa ce s-a intamplat ca dupa ce puneam contactul si voiam sa dau la automat nu aveam deloc curent...sau daca porneam un consumator cu contactul pus tot asa se intrerupea curentul....era problema cu "minusul"...masa de la baterie...nu facea bine contact la borna  :D ....in rest ce sa va zic de masina...problema cu intercoolerul n-am rezolvat-o.... inca dar e in plan sa o rezolv cat de repede iar masina se comporta exemplar...am aproape 7000 de km din Noiembrie si a mers impecabil pana acum...n-am cheltuit bani in zadar :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

481.000 km si am avut o mica surpriza...un furtun de cauciuc, un T-eu care iese din pompade apa si duce la termoflot (racitorul de ulei)  a crapat,mi-a dat un pic de furca inlocuirea lui datorita accesului destul de limitat... dar l-am schimbat  :icon_thumleft: ....in rest no problems 

Modificat de carabusm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!