Jump to content

Seat Leon Copa Plus


Vizitator

Postare recomandată

M-am uitat, in spatiul rezervat pentru surubelnita nu e nimic. Vezi ca surubelnita aia nu e Torx, e cu 2 capete, are un capat in cruce (Philips) si unul drept.

Link către comentariu
  • Replies 294
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Cristian

    123

  • The_Ego

    29

  • Rave

    16

  • Circoloco

    15

Top Posters In This Topic

Pe cuvant ca e Torx. Am avut nevoie de o surubelnita in stea si cand am cerut ajutor de la masina...ciuciu

Link către comentariu

Foarte frumoasa masinuta, sa o conduci cu placere si fara incidente milioane de km :) Legat de xenon, clar trebuie reglat, nu cred ca difera de sistemul de pe O2, iar acela batea foarte bine si lumina bestial, pe autostrada ceilalti din masina ma intrebau daca am faza lunga aprinsa :D

Link către comentariu

Eu am pe proiectoare si CH se activeaza la deschiderea usii.

Audi-urile au pe proiectoare din fabrica.

Link către comentariu

@cristian - Asta si conteaza, sa te simti bine atunci cand o conduci si sa nu iti para rau de alegerea facuta :)

Modificat de azreil24
Link către comentariu

Legat de cum iti bate xenoanele iti recomand sa faci o vizita pe la reprezentanta si la mine bateau prost din fabrica, dupa reglaj o sa ai alta lumina. Iti recomand o vizita pe la Albundy sa-ti activeze cam tot ce se poate la masina (staging, rain closing, Disk Brake Wiping) si mai sunt cateva care nu stiu cum se numesc dar iti spun ce fac (la ridicarea franei de mana in stationare cu motorul pornit se vor inchide becurile de la DRL, cand dai drumul la stergatoare dupa 5 ture se aprind farurile, la 130km/h se aprind farurile...)

Link către comentariu

O sa vorbesc cu Al Bundy sau Florin, sa vedem ce se poate activa. Totusi, eu sunt un fel de MacGuyver sau cum il chema pe ala, imi place sa invat si sa fac multe lucruri singur.

Link către comentariu

La xenon nu prea ai ce sa-i faci ca ai nevoie de stand si de readaptarea motoraselor de la far cu VCDS. Chiar daca ai VCDS nu iti recomand sa umbli pe la codari, generatia noua de masini este cam pacatoasa cu codarile (intreaba-l pe albundy de cate ori a ajuns cu octavia lui la reprezentanta ca s-a jucat pe la codari)

Link către comentariu

Am citit cate ceva pe topicul lui, tocmai de asta nu ma bag la partea cu xenon-ul. Eu imi cumpar cablu VCDS mai mult pentru scanare de erori, nu ma bag la long coding ca acolo ma incurc si nu vreau sa stric nimic.

Link către comentariu

Apropo de Xenon, era o functie care cobora automat farurile sub 40km/h pentru a nu orbi la speedbumps, dar le ridica inapoi la viteze mari. Sunt curios daca are aceasta functie. In alte cazuri de Xenon Oem erau reglate sus si conducatorul primea flash-uri de la participanti.

Vad ca desi ai acelasi motor ca mine(CAXA) are alt cod(CAXC). Oare in afar de soft o mai fi ceva schimbat?

Drumuri bune!

Link către comentariu

Chiar nu stiu ce sa zic referitor la functia aia, nu asta facea xenonul, se regleaza pe inaltime in functie de denivelari si inclinatia masinii? Exista senzori de autoleveling care asta fac. Oricum, functia nu e foarte sensibila, adica e foarte evident ca de multe ori nu se intampla asta.

La motorizare chiar nu stiu ce s-a schimbat, dar am impresia ca la Audi si Seat codul de motor e CAXC, cu 125 CP,iar la Skoda si VW CAXA, cu 122 CP. Sa ma corecteze cineva daca gresesc.

Modificat de cristian
Link către comentariu

99.9% motorul este identic. Diferente de soft in practica, pe un dyno nu cred sa existe. Difera codul motor la ultima litera, dar m-as mira sa fie componente diferite.

CAXC are tot 200nm?

Link către comentariu

Pe hartie in grupul VAG sunt mai multe diferente decat in realitate ;)

Modificat de TDR
Link către comentariu

Si acei 3 cai nu cred sa se vada pe un dyno. Totusi cred sa fie o diferenta, nu prea am auzit de problema cu lantul la 1.4 de 125, la cel de 122 mai sunt cateva.

Link către comentariu

Astazi am fost la service pentru verificarea farurilor. Se pare ca farul din stanga batea putin cam jos, asa ca a fost reglat cu VAS-ul. O sa vedem cum se prezinta prima data cand o sa circul pe intuneric, deocamdata, din ce imi dau seama pe lumina, bate ceva mai sus pe spatele masinii din fata.

Deci nu sunt chiar atat de nebun. Celor care au aceeasi senzatie le recomand o vizita la service.

Link către comentariu

Ambele par de aceeasi intensitate cand se reflecta de la o anumita distanta pe spatele masinii din fata? La mine cand sunt ambele la acelasi nivel, stangul straluceste mai puternic.

Unde le-ai reglat?

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!