Jump to content

Seat Leon Copa Plus


Vizitator

Postare recomandată

Oricum, de la un nivel in sus, cam toate sunt bune, diferentele fiind marginale. Pe mine ma uimeste pozitia Semperit in topul celor de la autobild, stiam ca sunt bune, insa nu stiam ca sunt chiar atat de bune.

Cand am luat masina, mi-au dat si un set de roti de iarna cu jante din tabla pe 15'' si anvelope Semperit Speed Grip. Pot sa-ti confirm ca sunt niste anvelope excelente. Am facut deja 2 ierni cu ele si uzura e aproape inexistenta. Nu bat, se echilibreaza usor si se comporta foarte bine. Pentru iarna eu unul nu as lua niste anvelope foarte scumpe mai ales daca nu mergi frecvent extraurban. Iarna oricum se merge mai incet, iar daca mergi preponderent in oras chiar nu are sens sa dai o gramada de bani pe niste anvelope scumpe. Pe Megane am avut GoodYear (made in Germany) pt iarna si dupa prima iarna 2 din ele aveau niste galme frumoase. Acum are Debica Frigo 2 si crede-ma ca se comporta excelent.

Legat de jantele de tabla, gasesti la diversi importatori jante de tabla fix pt masina ta la preturi foarte bune. N-are sens sa te apuci sa iei unele SH pt o diferenta de 300-350 ron per total, mai ales ca e o investitie pe termen lung. Mai bine iei niste jante noi + anvelope de cost mediu (dar ambele noi) decat sa iei jante SH + anvelope scumpe. Parerea mea :icon_geek:

Link către comentariu
  • Replies 294
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Cristian

    123

  • The_Ego

    29

  • Rave

    16

  • Circoloco

    15

Top Posters In This Topic

O sa vedem, inca mai trag speranta ca voi gasi niste jante ok, daca nu, voi lua noi, am gasit deja jante de tabla noi la 200 RON bucata. Merg destul de mult in afara Bucurestiului iarna, de cateva ori pe sezon chiar si la munte, asa ca as vrea totusi ca masina sa aiba un comportament bun pe sosea, indiferent de suprafata.

Link către comentariu

Bridestine Blizzak LM25, le folosesc de cand am masina si sunt foarte multumit de ele.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

N-am mai scris de ceva timp in topic. Intre timp ne apropiem de 5000 Km, masina imi place din ce in ce mai mult, o simt ca o Ibiza mai mare, insa mult mai dotata. Motorul este extraordinar, insa dotarile fac pentru mine in primul rand diferenta, pentru ca motorul il folosesc in mod curent similar cu cel de pe Ibiza, sunt foarte putine cazurile in care simt puterea in plus, insa cuplul se face simtit de la 2000 RPM chiar bine. Consumul inca mi se pare mare, in seara asta am reusit sa scot un consum de 6,9% pe 55 km in extraurban, in conditiile in care am avut medie de 70 km/h.

Am facut in seara asta cateva poze cu stopurile si unul din faruri, n-am avut timp sa sterg bine farul si sper ca ce se vede in lumina becului de xenon nu sunt ciobituri, nu prea ar avea de unde.

dsc6200c.th.jpgdsc6199f.th.jpgdsc6198k.th.jpgdsc6195j.th.jpg

E destul de deranjanta lumina galbena de la pozitie, in comparatie cu lumina alba de la xenon, insa nu cred ca voi face nici o schimbare din punctul asta de vedere. Stiu ca exista becuri de pozitie cu lumina alba, de la Philips, Blue Vision, daca voi vrea vreodata sa schimb becurile, cu astea le voi schimba. Am si bec de DRL, in aceeasi oglinda cu becul de pozitie, tot galben, ala chiar nu stiu ce tip de bec e.

Am cumparat acum o saptamana 4 jante de tabla de la nervoss, saptamana asta voi cumpara si anvelopele si le voi monta pe jante, inclusiv echilibrat, urmand ca la inceputul lui noiembrie sa le montez pe masina, in primul weekend facem o plimbare pana la Sighisoara si nu vreau sa avem surprize pe drum.

Modificat de cristian
Link către comentariu

Faine rau stopurile :D.

Cel mai probabil pe DRL ai H15 cum este si pe Golf.

Am eu un bec phillips blue vision daca vrei si asa nu am ce face cu el, oricum sunt ieftine 13lei perechea la brady.

Peste inca 5000km sa incepi sa iti faci griji legat de consum, pana atunci mai pasuieste-o :P .

Link către comentariu

Pai cu un bec oricum n-am ce face, o sa-mi iau 2, deocamdata mai am de cumparat alte lucruri pentru iarna, cauciucuri (m-am hotarat la Michelin Alpin A4, avand in vedere ca am folosit pe Ibiza Alpin A3 si au fost extraordinar de bune), covorase de cauciuc in locul celor de mocheta cu care a venit masina - cred ca o sa iau Petex, am avut pe Ibiza si au rezistat 4 ani, a trebuit sa cumpar alt set pentru ca cel de la sofer s-a gaurit in zona in care tin calcaiul.

Probabil ca ultimul lucru, dupa ce le voi face pe celelalte, va fi sa acopar partea din fata a masinii cu folie transparenta de protectie, adica faruri, proiectoare, bara si capota motor.

Link către comentariu

Nu, nu au folie deocamdata, insa urmeaza s-o rezolv si pe asta. Stiu cum aratau farurile de la Ibiza dupa 6 ani si incerc sa le protejez pe astea.

Link către comentariu

Cristi, iti recomand folie de protectie atat la faruri cat si la proiectoare dar si la praguri, te vei felicita in timp de aceste alegeri. La minie dupa 2 ani farurile arata ca noi.

Link către comentariu

Da, urmeaza in cateva saptamani sa fac operatiunea asta, deocamdata nu stiu exact unde si cu ce folie.

Azi am tras putin de masina, profitand de traficul mai liber de weekend, am ajuns acasa cu un mare zambet pe fata, masina se misca foarte bine, e suficient sa schimb la 3000-3500 RPM.

Link către comentariu

Am facut eu la expertdetailing farurile si proiectoarele. Gasesti 1-2 poze in topicul meu pe la inceput si o mica descriere a procedeului de aplicare. Eu sunt f multumit. Ba chiar si-a facut banii cand mi-a protejat unul din faruri de o rasina.

Link către comentariu

Multumesc Circoloco de review, sigur voi face operatiunea in curand, mai ales ca iarna cei care curata drumurile au prostul obicei de a arunca nisip cu pietricele pe sosea.

Link către comentariu

Astazi am reusit sa incalc jantele de tabla cu cauciucurile de iarna, Michelin Alpin A4. Nu am gasit productie 2012, sunt cu DOT 4911, deci saptamana 49 din 2011, insa sunt facute in Germania. Jantele chiar au fost ok, cel mai greu plumb a fost de 30 grame, nu ma asteptam sa fie atat de ok. O sa pun rotile de iarna saptamana viitoare, vineri dimineata plecam intr-o plimbare la Sighisoara.

Link către comentariu

Ma bucur ca iti place masina atat de mult. Cand o sa vezi ce se intampla dupa 3500rpm, o sa ai un zambet si mai larg, pe care doar consumul o sa ti-l tempereze. Sa o stapanesti sanatos, e dotata si frumoasa.

Link către comentariu

Probabil saptamana viitoare o sa aflam si ce se mai intampla peste 3500 RPM, am aflat de cateva ori dupa ce am terminat rodajul. Totusi, pe Cheia nu stiu daca o sa am curajul sa o conduc asa cum conduceam Ibiza, inca nu ma simt 100% sigur pe masina si nu stiu limitele de aderenta - bineinteles, exista ESP sa limiteze pierderea de aderenta, lucru care la Ibiza nu se intampla pentru ca nu aveam ESP.

Link către comentariu

Cu anvelopele de iarna eu zic sa nu te dai la ea prea tare pe serpentine, mai ales ca au si suprafata de rulare micuta. Pe langa ESP mai ai si XDS asa ca din punctul asta de vedere nu ai de ce sa iti faci griji.

La inceput stiu ca ziceai ca nu prea pui mare accent pe unele dotari cu care a venit masina in echiparea Copa Plus, acum sigur nu cred ca ai renunta la ele. Spre exemplu la xenon.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Sincer, xenonul a fost o dezamagire pentru mine. Inca cred ca farurile bat prea jos, la Ibiza aveam farurile reglate la service autorizat si bateau mai sus decat cele de pe Leon. E posibil sa fie si din cauza tehnologiei diferite si sa fie doar o senzatie falsa, insa nu vad obstacolele care sunt mai departe de 50-60 metri.

Dotarile sunt bune, de asta am si ales nivelul asta de echipare si Leonul in defavoarea Golfului. Nu aveam in plan bixenonul, insa e bun, mai ales ca l-am primit la acelasi pret cu versiunea anterioara de Copa High, care nu avea bixenon si stopuri cu leduri.

PS: George, trebuie sa ne vedem sa facem o comparatie la faruri, sa vad daca e doar o senzatie falsa sau chiar bat prea jos ale mele.

Modificat de cristian
Link către comentariu

Se aplica si la mine partea cu xenonul. Ca sa evit vreo programare, astept revizia si o sa-i rog sa verifice reglajul. In cazul unui user cu Altea XL s-a dovedit ca bateau prea jos, din fabrica

Modificat de Circoloco
Link către comentariu

George, trebuie sa ne vedem sa facem o comparatie la faruri, sa vad daca e doar o senzatie falsa sau chiar bat prea jos ale mele.

La mine a fost reglat putin de tot sub ce ar fi oem pt ca masina e coborata cu 30mm fata de standard, dar lumineaza foarte ok. De la halogene la xenon pt mine a fost diferenta mare. Cu mare placere ne vedem, mai greu cu sincronizarea asta :(

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Stiu, tocmai de asta zic si eu ca poate au comis-o si la mine cu reglarea din fabrica. Eu nu vreau sa ma apuc sa reglez cu surubelnita singur, in spatele blocului. Oricum n-as avea cu ce, masina a venit fara surubelnita in trusa de scule, am crezut ca a avut cineva nevoie de ea inainte de livrarea masinii, insa mi s-a spus ca mai nou asa vin, fara surubelnita. Reducere de costuri...

Miercuri cred ca am ceva timp liber dupa amiaza, pe la 4. Te sun si vedem cum facem sa ne sincronizam. Cred ca pentru linistea mea o sa fac o programare la service pentru reglare faruri, chiar daca o sa zica aia ca sunt nebun ca vreau sa reglez farurile la masina de 2 luni.

Link către comentariu

Se foloseste un imbus de 6 parca, dar nu te are rost sa te apuci de reglat. Mai ales ca poti din greseala sa modifici si pozitia stanga-dreapta.

Miercuri la 4 suna ok.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Pentru stanga dreapta e alt surub de reglaj. Nu ma apuc sa le reglez singur ca sigur le-as deregla mai mult, prefer sa las pe cei care se pricep si care au si echipamentul pentru asa ceva sa faca asta.

Modificat de cristian
Link către comentariu

Da, sunt doua. Cel acoperit de un plastic albicios e pentru sus jos (asa e cel putin la mine). Daca ai o poza cum bate la perete sau in general cum raspandeste lumina nu ezita sa postezi :D

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Miercuri dimineata cred ca ma programez la service, pana atunci nu cred ca o sa mai merg pe timpul noptii cu masina. Trebuie sa-mi iau un cablu pentru VCDS, vreau sa fac cateva modificari, printre care si schimbarea CH/LH pe proiectoare sau luminile de zi, in loc de xenon.

Link către comentariu

Chiar sunt curios daca ti le ridica la reprezentanta :D

Uita-te bine in locasurile de la roata de rezerva. Eu am o surubelnita cu cap Torx.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!