Jump to content

Seat Leon Copa Plus


Vizitator

Postare recomandată

De-abia dupa 10.000 incolo o sa-si dea motorul "drumul" cum trebuie la consum.

Pana atunci o sa tot scada incet-incet! Deocamdata e ok consumul!

Link către comentariu
  • Replies 294
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Cristian

    123

  • The_Ego

    29

  • Rave

    16

  • Circoloco

    15

Top Posters In This Topic

Nu ma astept sa scada prea mult, probabil 0,5 litri / 100 km va fi diferenta.

Link către comentariu

Cam asa. La 1.4 tsi consumul extraurban cel mai intalnit este intre 6 si 7.5, in functie de conditii de trafic, ora si inclinatie (rampa). Mie la golf imi lua cam 6.8 intr-o medie facuta numai pe extraurban

Link către comentariu

Nu e atat de dezastru, probabil ca Ibiza consuma ceva mai putin, insa plusul de confort, dotari, izolare fonica si stabilitate este enorm. Am condus cateva minute acum 2 zile Ibiza, abia atunci mi-am dat seama cat de mare e diferenta.

Sper ca noul proprietar sa se bucure de ea la fel de mult ca mine.

Link către comentariu

Ca idee eu cu versiunea de 160 si medie de 74/h pe Bucuresti -Focsani si retur am scos 5,6 (si are aproape 1.5tone masina) , deci exista loc de imbunatatiri..

Link către comentariu

Da, eu in consumul ala am si Bucuresti, plimbat prin Focsani mai multi km si apoi intors in Bucuresti si mers pana acasa. Ai mers cu cruise control vreo bucata din drum? Eu am incercat sa-l folosesc cat mai mult, avand in vedere rodajul. N-am trecut de 3000 RPM si fara acceleratii bruste.

Link către comentariu

Sub 6 cu motorul de 122 e mai greu de scos, poate cu AC off.

off topic: Tempomatul eu stiu ca scade consumul sau mai corect spus scoate din ecuatie talpa soferului care e greu sa nu influenteze mai ales la un drum lung. Acum s-ar putea isca o discutie intreaga daca este bine pt consum sa se accelereze din tempomat sau din pedala (ma referi la accelerari in regim de croaziera, de la 110-120 la 130- 140)

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Nu cred ca scade consumul dar este mai practic si usor de condus constant la drum intins.

Link către comentariu

Voi ce benzina folositi? Eu pana acum am bagat 95 de la Mol sau Petrom, similar ca si Ibiza. Pe capacul rezervorului scrie min. 95.

Ce ma bucura mult, nu se mai simte nici o diferenta de regim al motorului daca functioneaza clima sau nu, la Ibiza era o diferenta enorma.

Link către comentariu

OMV100 pun eu si masina merge foarte bine.

Edit: La Unguri am pus din greseala la OMV benzina 95. Avea un miros foarte ciudat daca stateai in dreptul evacuarii la relanti, asemanator mirosului de naftalina. Gandeste-te ca 95 nu e chiar 95. N-are rost sa faci rabat de la benzina mai calitativa. Si asta de 100 sunt sigur ca nu e nicidecum perfecta dar cred/sper ca este peste 95

Modificat de Circoloco
Link către comentariu

Si eu la fel ca Circo si nu am avut nicio problema pana acum.

Am pus acum benzina de 95 la greci si mi-a lasat un gust amar, avea momente cand se plafona intr-a 6-a pe la 110-120 si nu vroia sa mai creasca, trebuia sa schimb intr-a 5-a, sa turez mai mult apoi sa trec iar intr-a 6-a si apoi crestea normal... Poate era doar benzina proasta si nu avea legatura cu cifra octanica, dar oricum...

Link către comentariu

Petrom 95 sau 99, dar eu unul nu am observat nici o diferenta intre ele :dry: daca nu am Petrom, alimentez de la OMV.

Link către comentariu

Pune-i linistit 95 pentru daily use ca nu crapa. Totusi este un 1.4 de 122 cai, nu 911 Turbo. Sigur poti sa mai nimesti un plin mai naspa din cand in cand dar asta se poate intampla si cu benzina mai scumpa. In principiu, daca alimentezi de la statii cat mai noi nu o sa ai probleme.

Eu am alimentat aproape 60000 km cu benzina de 95 si masina nu a avut nimic. Intr-adevar cu cea de 98/99/100 parca mergea putin mai bine insa nu atat de evident inca sa justifice diferenta de pret.

Modificat de iepumare
Link către comentariu

Sa o stapaniti sanatosi Cristian.

Drumuri bune si fara probleme.

Sper sa fiti mai multi in ea, frumosi si sanatosi.

Toate cele bune!

Link către comentariu

Pai hai sa facem asa.

Pretul la MaxxMotion 95 este 6.23 lei/l. Un plin (43 litri) inseamna 267.89 lei

Pretul la MaxxMotion 100 este 6.87 lei/l. Un plin (43 litri) inseamna 295.41 lei

Eu fac, in medie, 2 plinuri pe luna. Asta inseamna aproximativ 55 de lei diferenta lunara intre benzina de 95 si cea de 100.

Acum intreaba-te... chiar merita, pentru o diferenta de 55 de lei, sa pui benzina mai proasta?

LE: Nu vreau sa atac pe nimeni, sau sa impun modul meu de gandire asupra altora; pur si simplu arat niste calcule. Fiecare le interpreteaza cum doreste! :)

* Editat cu preturi actuale.

Modificat de Rave
Link către comentariu

Te-am lasat acum vreo jumatate de ora sa iesi de pe o straduta pe la Real Vitan,eram cu un Passat B6. Frumoasa masina,sa o stapanesti sanatos!

Link către comentariu

Pai hai sa facem asa.

Pretul la MaxxMotion 95 este 5.95 lei/l. Un plin (43 litri) inseamna 255.85 lei

Pretul la MaxxMotion 100 este 6.34 lei/l. Un plin (43 litri) inseamna 272.62 lei

Eu fac, in medie, 2 plinuri pe luna. Asta inseamna aproximativ 50 de lei diferenta lunara intre benzina de 95 si cea de 100.

Acum intreaba-te... chiar merita, pentru o diferenta de 50 de lei, sa pui benzina mai proasta?

* Preturile de mai sus sunt gasite pe net asa ca s-ar putea sa nu fie 100% corecte. Diferenta insa, este cam aceeasi!

Acum trebuie sa ma duc sa fac plinul, ca mai am autonomie 20 de km, :)) si o sa notez preturile!

Concret, in cazul meu, am alimentat cu preponderenta benzina de 95 (99+ sau 100, numai ocazional). Dupa 2,5 ani si 60000 km a rezultat o economie de 500 euro comparand cu suma ce ar fi trebuit sa o platesc pe aceiasi cantitate de benzina de 99+/100.

Mai departe fiecare face ce vrea si alimenteaza cu ce doreste.

Sfarsit de :offtopic:

Link către comentariu

Daca iti luai un aspirat, nu conta asa mult benzina 95 sau 100, dar in cazul de fata, mergi pe 100.

Ti-ai luat turbo, baga-i ce trebuie!!!

Modificat de laur_vd
Link către comentariu

Pai bineinteles ca si 95 e ce trebuie, doar e aprobat si de constructor. La motorul asta, diferentele de putere sunt foarte mici intre 95 si 99

Link către comentariu

Cred ca o sa merg pe 95 in continuare, de obicei Mol si Petrom alimentez, Agip si Lukoil niciodata, am eu piticii mei. Eu n-am simtit problema cu plafonarea in ultima treapta, urca repede spre 130-140 km/h, insa sunt inca in rodaj si nu imi place sa merg cu viteze mult peste cea legala.

Multumesc Theo, poate reusim sa ne vedem in curand sa mai stam de povesti.

BUT, chiar ma gandeam ce amabil e domnul cu Passatul, m-a lasat sa ies de pe straduta. Cam acolo in zona o sa vezi masina mereu. Multumesc inca o data pentru urari tuturor.

Modificat de cristian
Link către comentariu

In primul rand, sa stapanesti sanatos masina. Arata foarte bine. :icon_thumleft:

In al doilea rand si eu iti recomand sa pui benzina cat mai buna, daca poti. Daca mie (vezi motorizarea din semnatura) mi-a facut deseori probleme benzina de 95 (gen tacanit de avans sau aprinderea martorului "Check Engine"), eu zic sa incerci sa ai grija cat mai mult de masinuta ta.

Eu, de vreun an de cand bag doar 99+, nu am mai avut problemele descrise mai sus. Dar, e masina ta si poti face cum vrei. Numai bine. :beer:

Link către comentariu

Teoretic ar trebui sa fie suficienta benzina RON95. Am folosit si eu la 2.0 TSI (tot min. 95 scrie pe interiorul capacului de la rezervor) benzina RON95 de la OMV/Petrom/Rompetrol si nu a fost macar o singura data in care sa simt ca masina nu trage cum ar trebui (chiar si atunci cand aveam setate "obiective personale idioate", cum ar fi ca nu trebuie sa ma depaseasca nimeni). Si la Stage 1 se pot face setari pentru benzina RON95/98/100 (de exemplu acuma merg pe setari RON98 si folosesc doar Petrom 99+, OMV100 sau Alto101).

Concluzia mea persoanala (pur personala si care se aplica in cazul meu) a fost ca la masinile stock (chiar si la masinile de 200+ CP), nu merita pentru daily use diferenta de pret intre benzina RON95 si RON100 (daca producatorul accepta folosirea RON95). Cu alte cuvinte, sunt bani arsi degeaba pentru ca nu se simte o imbunatarire majora. Vazusem odata niste dyno teste facute in Australia pentru un Golf 5 GTI si diferenta era parca de 4-5 CP intre benzina regular si premium (daca imi amintesc bine). Acuma bineinteles ca tot ce este mai scump este mai bun (lasand la o parte exceptiile), dar asta nu inseamna ca si avem neaparat nevoie de lucrul mai scump.

Daca ai acces la un VCDS, cel mai simplu este sa faci niste loguri in mers cu benzina RON95 si sa vezi daca parametrii sunt in limitele normale pentru toti cilindrii. Asta ar demonstra daca ai sau nu nevoie de benzina cu cifra octanica mai mare pentru motorul tau (sau ar demonstra ca benzina de la statia de unde ai alimentat este mai proasta). Am vazut ca esti o persoana meticuloasa (dupa cum ai analizat ce masina sa-ti cumperi) si chiar sper sa faci niste teste de acest gen pe viitor. :)

Modificat de volvol
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!