Jump to content

lumini de semalizare slabe MK1(REMEDIERE)


flekken
 Share

Postare recomandată

Buna, dupa cum stiu la mai multe golf MK1 si jetta MK1 apare problema, de aproape nu se mai vede daca ai semnalizare conecteta sau nu!

Problema vine din cablajul masinii mai ales din tabloul de sigurante. Se poate rezolva in doua feluri: schimbi tabloul si cablajul masinii sau faci niste legaturi in plus. Din cate stiu nu prea se gaseste cablaj nou, nici tablou asa cand trebuia sa fac ceva la a mea, era numai opiunea B cu legaturi in plus :).

Desi, sunt electrician auto nu stiam ce sa fac, adica unde sa incep.

Trebuia sa fie Ieftin, sa fie simplu de facut si sa functioneze egzact la fel si ca dinaintea "operatiei "(releul de semnalizare sa mearga mai repede daca se arde un bec).

REMEDIERE

Prima data trebuie curatate suprafetele:

- intre dulie lampa si bec

- intre mufa lampa si lampa(mai ales unde vine MASA cablul maro)

- intre cablu MASA(motor -caroserie si motor-acumulator)

Daca ati facut asta, ar trebui sa se vada deja inbunatatire daca nu, nu-i problema .

Acum cu legatul cablurilor.

Daca nu te pricepi deloc la electricitate,nu-i problema si atunci poti sa rezolvi, numai ca ai nevoie de niste piese:

- releu protectie(nu conteaza daca e cu 4 sau cu 5 papuci). Poate sa fie de tip "mic" sau normal.

(eu am folosit de tip mic, o sa vezi din foto)

-niste contacte alunecatoare(papucuri)

- o siguranta de 10 amperi(rosu)

- cablu ROSU (pt curent direct)

-cablu maro (MASA)

-cablu de culoare de care aveti(pentru curent dupa contact)

- tub termocontractant sau banda izolare

Acum la poze

post-31791-0-48024400-1345984940_thumb.j

nu pot sa dau marimi la papucuri dar se poate vedea din imagine diferenta.

Papucul "B" e papuc normal mama, care e cel mai raspandit in cablaj.

Papucul "A" e un pic mai mic decat "A"(daca gasiti releu de protectie de tip "mic"o sa vedeti diferenta).

Papucul "C" papuc tata "lunga"(nu am avut simpla numai lunga ).